Învață cum să-ți crești cu 50% vânzările (cu o investiție minimă).

Cum să-ți crește-ți afacerea folosind E-Mail Marketing și Copywriting, chiar dacă ai zero experiență cu ele!

Noua Oportunitate (foarte veche) să-ți crești vânzările cu minim 40-50%

Există tot felul de trucuri și mode în marketing. De la concursuri virale, la chatbots și până la tot felul de strategii inedite de Facebook sau Google Ads. 

Toate acestea te pot ajuta să-ți crești vânzările semnificativ. 

DAR (și e un mare „dar” aici…) nu poți să ai rezultate dacă nu faci lucrurile fundamentale.

Încă de la începuturile marketingului digital, în urmă cu vreo 20 ani, e-mail marketing este de bază. Iar copywritingul este la putere încă de la primele reclame de pe afișe, ziare sau reviste. Termenul „COPY” vine de la faptul că erau texte ce urmau să fie copiate în mii de exemplare. 

Acum avem Facebook și Google și tot mai multe platforme noi pe care ne putem rula reclamele. 

Dar E-mailul nu a dispărut. Chiar deloc. Este o unealtă de bază pentru orice afacere online, și în continuare aduce vânzări constante la cele mai mici costuri. Tot mai mulți oameni își deschid zilnic e-mailul – pentru că este locul unde primesc mesaje foarte importante, profesional sau personal.

Uite mai jos rezultatele SMARTERS pe e-mail în prima jumatate a lui 2020. 

Ne bazăm pe e-mail, pentru că funcționează!

Iar toată comunicarea noastră, absolut, se învârte în jurul idee de MESAJ. Mesajul este substanța comunicării. Mesajul este CE spui și nu CUM o spui. Mesajul este ideea care îi rămâne cititorului în cap după ce-ți citește un text. 

Asta înseamnă că oricine are un website, o pagină de vânzare, oricine face reclame Facebook și Google deja are nevoie de copywriting. Pentru că toate acestea sunt doar moduri diferite pentru a livra MESAJUL.

Dar oamenii se feresc de e-mail marketing și de copywriting pentru că pare absolut fucking imposibil. 

Sunt toate șansele ca și ție să ți se pară dificil, neplăcut și oricum cu șanse mari să nu meargă. Greșesc?

Sunt foarte multe afaceri care funcționează fără cunoștințe de copywriting sau e-mail marketing. Le văd pe internet în fiecare zi. Chiar îmi mai trimit e-mailuri fără noimă din când în când.

Am și lucrat direct cu mulți astfel de antreprenori – oameni faini, muncitori și isteți. Dar care preferă să-și bată capul zeci și sute de ore cu reclamele de Facebook înainte să descopere chestiile fundamentale. Pentru că pe Facebook se simt stăpâni pe situație, și pot lucra cu date în timp real. 

Facebook îți arată imediat dacă ceea ce faci tu merge sau nu merge.

Ceea ce nu își dau seama acești oameni, și e posibil să nu știi nici tu, este că dacă îți rezolvi fundamentele, toate vânzările tale vor merge mai bine.

Și dacă urmezi metodele SMARTERS pentru e-mail și copy… vei vedea că:

Nu ai nevoie de talent.
Chiar cu abilități mediocre vei avea rezultate impresionante.
Nu e o muncă dificilă, care să te epuizeze și să-ți toace nervii.
Ideea este că poți face aceste lucruri, urmând pașii noștri, mai ușor și mai rapid decât ai crezut vreodată.

Nu trebuie să fi citit prea multe cărți de e-mail marketing sau copywriting la viața ta. Nu trebuie să fii absolvent de litere sau să fi fost la filo în liceu… 

Chiar dacă te simți varză la scris, vei avea rezultate MULT mai mari dacă aplici tehnicile noastre decât să faci după ureche (sau să nu faci deloc). 

Acea estimare de creștere a vânzărilor de 40-50% este pentru cei cu abilități mediocre și care nu au timp să meargă în profunzime.

Noi am avut clienți cărora le-am triplat vânzările doar din copywriting. Și avem clienți ai cursurilor noastre care au reușit și ei performanțe similare.

Secretul este să stăpânești fundamentele!

E-mail marketing pentru contacte calde

Celebrul Marketer Jeff Walker, cel cu „Lansarea”, întrebat dacă are bani puși deoparte pentru studiile copiilor lui (în SUA costă zeci sau sute de mii de dolari pe an) a răspuns că are ceva mai bun decât „bani în cont” – a spus că el are o LISTĂ de contacte.

O listă de contacte însemna o listă de potențiali clienți, cărora le poate vinde în mod repetat toate produsele sale.

Dar lista e doar jumătate de problemă. Pentru că nu e suficient să deții efectiv o listă de contacte. Acele contacte trebuie să fie să aibă o relație cu tine. Nu este suficient să trimiți mesaje în neant. Trebuie să urmezi o strategie.

Vestea bună este că strategiile nu sunt ceva complicat. Ele se bazează pur și simplu pe stabilirea unei relații cu cititorii… indiferent dacă acea relație este una de comunicare și conținut, sau doar o relație tranzacțională în care tu oferi reduceri și alte beneficii cititorilor. Cel mai frecvent vom avea un mix între cele două variante. Dar asta depinde de preferințele tale și de natura business-ului tău.

Oamenii încă citesc e-mailuri. De fapt acest trend este în creștere, iar E-mailul a devenit un canal mai tot valoros pentru utilizatori: este locul unde primesc facturile, unde comunică lucruri mai importante, atât personal cât și business și este unul dintre locurile de unde se informează. 

Sigur, nu toți te vor citi. Dar vei putea categoric să ajungi la 20-30% rată de deschidere dacă dedici un pic de energie. Iar aceștia sunt sufletul comunității tale. Sunt clienții pe care îi poți fideliza și chiar să-i faci să te recomande mai departe dacă-i surprinzi plăcut. 

O listă fericită de e-mail este un asset pentru un business, și este o sursă de venituri destul de sigură pentru viitor. Faci vânzări de câte ori apeși send la un e-mail.

Iar crearea unei relații cu o listă de clienți și potențiali clienți este la îndemâna ta dacă vei urma câțiva pași esențiali. Nu trebuie să fii talentat la comunicare. Nu contează foarte mult cum te exprimi, ci contează ce le oferi. Și nu uita că e-mailurile nu trebuie nici să fie lungi, nici complicate.

→ Clienții nu sunt niște critici de e-mailuri și nu au pretenții literare. Ei sunt oameni normali, care se așteaptă la o comunicare eficientă.

Cu un e-mail marketing decent îți poți crește vânzările cu 15-25%

Copywriting pentru instalatori

Cea mai veche meserie din marketing este copywritingul. Oamenii chiar scriau Landing Page-uri la mașina de scris. Pe vremea aceea se numeau „Scrisori de Vânzare” și se livreau direct în cutiile poștale ale oamenilor, împreună cu un fel de cupoane de reduceri. 

Astfel, numărând câte cupoane erau folosite puteau să-și dea seama care variantă de copy era mai bună. 

Deci înainte de e-mail marketing se făcea efectiv marketing prin poștă. 

Acum lumea s-a schimbat radical… însă oamenii nu s-au schimbat aproape deloc. Reacționăm la aceleași lucruri și cumpărăm dacă primim o „scrisoare” bună.

Și tocmai pentru că concurența crește în fiecare zi, e important să avem o bază de date la care putem apela pentru vânzări.

Copywritingul este de cele mai multe ori neînțeles. Oamenii au tendința să creadă că atunci când faci copywriting scrii pagini după pagini de text și povești. Dar nu e așa chiar deloc.

Tu primești e-mailuri cu povești de la eMag sau Media Galaxy? Nu sunt lungi și nici complicate. Și le trimit în continuu…  Pentru că aduc vânzări semnificative. 

Și te asigur că au copywriteri de top care lucrează pentru ei. 

Cititorii sunt oameni normali, nu critici literari. Te adresezi la constructori, electricieni, ingineri, contabili și ospătari. 

(Nu am nimic cu instalatorii, chiar i-am susținut profesional și le-am oferit foarte mulți bani de-a lungul timpului.)

De aceea, dacă urmezi niște principii de persuasiune și spui câteva dintre „lucrurile corecte”, atunci oamenii te vor urmări cu interes. Este vorba despre a folosi niște formule care funcționează, și care au demonstrat că reușesc să capteze atenția cititorilor de-a lungul timpului.

Pentru că oamenii sunt similari. Chiar dacă par diferiți… nevoile noastre de bază sunt aceleași, iar persuasiunea nu este altceva decât să știi cum să le explici că produsele tale le vor rezolva problemele.

Cel mai mare avantaj în acest proces este autenticitatea. Mesajele convingătoare sunt cele care sună de parcă cineva chiar le vorbește. 

Stilul verbal este cel mai simplu mod de a depăși obstacolele copywritingului în mod profitabil. Vorbești în scris cu oamenii aproape la fel cum vorbești față în față cu clienții tăi. 

Scurt și la obiect. 

Funcțional.

Iar acest lucru îți va duce nu doar e-mail marketingul la un alt nivel, dar îți va crește semnificativ atât vânzările de pe site cât și eficiența tuturor reclamelor.

Potențialul aici este foarte mare, pentru cine se îndrăgostește de acest domeniu. 

→ Dar nu uita că scrii (și) pentru instalatori. Nu îți trebuie TALENT să scrii frumos. Îți trebuie o structură clară a lucrurilor pe care trebuie să le transmiți și abilitatea de a comunica acele idei în cel mai simplu și ușor de înțeles mod. 

Cu un copywriting decent îți poți crește vânzările cu 25%-35%

Introducem pachetul educațional de E-mail Marketing și Copywriting!

Reducere Majoră (122 Euro)

Ca să poți face E-Mail Marketing și Copywriting profitabile trebuie să cunoști regulile de bază. Este vorba despre tehnici și tactici de comunicare și persuasiune. 

Vestea bună este că avem pentru tine un pachet care te va învăța cum să faci toate aceste lucruri și să-ți crești randamentul afacerii semnificativ. Fără ca procesul să devină un chin.  

Pachetul conține următoarele materiale:

Cursul E-Mail Marketing University €297

→ Află care sunt elementele esențiale ale unei strategii e-mail marketing ce generează vânzări și cum îți poți crește baza de date.

 

 

Cursul Secretele Copywritingului €297

Descoperă strategia pe care o folosim pentru TOȚI clienții noștri și care ne-a ajutat, în medie, să triplăm rezultatele campaniilor pe Facebook (și să creștem masiv randamentul fiecărui canal de comunicare).

 

 

Hackbook Sfaturi și structuri pentru reclame pe Facebook €27

→  Cea mai valoroasă „trusă de scule” pentru marketerii care s-au săturat de scris reclame! Dacă vei folosi structurile noastre de reclame, munca ta se va schimba radical. 

Ceea ce vei învăța din acest hackbook nu sunt structuri aleatorii, ci formulele pe care le folosim intern de peste 2 ani pentru a crește SMARTERS și afacerile clienților noștri. Iar acum le poți folosi și tu, având garanția că sunt testate efectiv de sute de ori.

 

 

TOTAL: €621 

DUPĂ REDUCERE: €499

Oferta specială expiră odată cu cronometrul!

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Învață E-mail și Copy și crește-ți vânzările cu minim 50%, cu aproape zero costuri suplimentare!

Ce primești:

În primul rând vei putea să-ți pui la punct un proces de e-mail marketing. Cap-coadă… cu texte de calitate și o strategie solidă în spate. Un proces care îți va aduce vânzări predictibile de câte ori apeși „Send” la e-mail.
Cum să crești o listă de la zero, fără să ai nici măcar un website. 17 strategii incluse.
Cum să creezi e-mailuri care aduc vânzări, feedback, sau chiar recomandări, fără să-ți stresezi abonații.
Hack-ul nostru prin care îți dublezi open rate-ul aproape „peste noapte”.
Cum să determini ușor ce tip de strategie va aduce cele mai bune rezultate pentru afacerea ta și cum s-o implementezi.
Secretul prin care îi faci pe abonați să se îndrăgostească de brandul tău.
Ce tipuri de emailuri să trimiți în funcție de obiectivele tale. Și ce emailuri să NU trimiți niciodată (lasă-i pe alții să le trimită :P).
Cum să îți automatizezi secvențe de e-mailuri care să îți aducă vânzări și atunci când dormi.
Vei învăța să comunici rapid, eficient și încrezător – chiar dacă ești anti-talent la scris.
Vei fi mai persuasiv pe toate canalele de comunicare (și vei avea mai multe vânzări pe reclame, email, blog și website).
Vei știi ce „butoane” psihologice trebuie să apeși ca să stimulezi audiența să interacționeze cu afacerea ta.
Vei știi care sunt cele 8 nevoi primare care ne determină să cumpărăm și vei învăța exact cum să ademenești aproape orice potențial client să citească o reclamă, un articol, un email sau orice text.
Îți vei depăși teama de scris, care va deveni un proces aproape automat (și nu un stres).
Vei avea atât piesele fundamentale pentru a-ți revitaliza afacerea, dar vei putea și intra în profunzime (dacă asta îți dorești) – aceste materiale, împreună cu niște experiență practică, te pot face un expert legitim în copywriting și e-mail marketing. 

Dacă ești Antreprenor

Dacă ești antreprenor, asta înseamnă că nu ai tone de timp la dispoziție ca să îți explorezi latura artistică.

Nicio problemă. 

Dacă aplici lecțiile fundamentale din aceste cursuri vei debloca procesul și vei începe să vezi rezultate. 

Recomand începerea cu cursul de e-mail marketing și implementarea lecțiilor cele mai importante.

După parcurgerea lecțiilor introductive, în funcție de nivelul tău de experiență, vei putea naviga ușor prin meniurile cursului și să alegi lecțiile cele mai importante pentru tine în acel moment: newsletter, automatizări, aspecte tehnice, strategii, etc.

Dacă este mai important pentru tine să îți revitalizezi urgent campaniile Facebook, atunci poți începe direct cursul de Copywriting.

Workshop-ul este o resursă pe care ți-am pus-o la dispoziție pentru a-ți putea face mai multă experiență practică. Deci, chiar dacă cursul de copywriting are suficiente exerciții practice, recomand acest workshop pentru rotunjirea acelei experiențe.

Dacă ești Marketer

Dacă ești marketer, probabil că te interesează aprofundarea acestor domenii. 

În acest caz, dacă nu te presează nimic, recomand să începi cu copywriting, iar doar apoi să parcurgi cursul de e-mail marketing. 

Pentru tine este important să te familiarizezi rapid cu toate tacticile posibile, ca apoi să le ai la îndemână în funcție de provocările cu care se confruntă fiecare dintre clienții tăi.

Și mai important aici este să menționez că piața trece printr-un fel de criză de marketeri care să știe E-mail și Copy. Majoritatea celor din domeniu s-au specializat pe reclame. 

Este foarte frumos, nu comentez, dar cu greu poți găsi oameni capabili să scrie texte care aduc rezultate. Care vând. De aceea, te asigur că este un domeniu de studiu profitabil atât pentru tine cât și pentru clienții tăi!

Oferta expiră!

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Învață cel mai simplu și accesibil sistem de E-mail Marketing și Copywriting.

Am muncit și nopți.

Dar am muncit și zile.

Salutări, eu sunt Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS – prima agenție de growth hacking marketing din România.

În ultimii 6 ani am lucrat direct cu peste 150 de companii din România și am vorbit în fața a peste 30.000 de oameni despre marketing care funcționează.

Doar în ultimele 12 luni, campaniile pe care le-am implementat cu colegii mei la SMARTERS au generat vânzări de peste 11.000.000 € pentru clienții noștri, iar până în 2030 misiunea noastră este să ajungem la 1 miliard de euro pentru afacerile din România.

Cum vom reuși asta?

Pe lângă munca directă cu clienții noștri, vrem să luăm lucrurile pe care le învățăm și le arătăm și altor marketeri sau antreprenori. Să vadă cum trebuie să aplice strategiile pentru afacerile lor, fără să mai piardă ani de zile experimentând pe cont propriu.

Garanția Satisfacției

Promisiunea noastră:

Încearcă cursurile timp de 30 de zile, cu riscuri 0

Încearcă întregul pachet. Dacă nu-l iubești, insistăm să îți returnăm banii. Ba chiar vom acoperi noi și costul tranzacției.

De ce facem asta?

Întreg business-ul nostru este construit în jurul ideii de a oferi valoare și de a ajuta afacerile din România să crească și să devină mai competitive chiar și la nivel internațional.

De aceea, avem un crez: dacă nu te putem ajuta să faci mai mulți bani, nu-i merităm pe ai tăi.

În plus, răspunsurile celor peste 20.000 de persoane care au participat la cursurile și evenimentele noastre ne fac încrezători în faptul că oferim informații valoroase într-un mod accesibil și acționabil.

De aceea garantăm pentru acest pachet educațional.

E simplu: treci prin materiale și vezi dacă te învață lucruri utile pentru nevoile tale specifice. Această garanție de returnare 100% a banilor e valabilă pentru toate cele 30 de zile, timp mai mult decât de ajuns pentru a-ți face o părere.

Doar ne trimiți un email, și în 5 zile lucrătoare ai banii în cont. 

În plus, dacă nu ești mulțumit, rămâi și cu informațiile prin care ai trecut și bonusurile oferite, totul pe cheltuiala noastră.

Dar suntem siguri că dacă ești dispus să investești măcar o oră în primele module această investiție este 100% fără risc. Ținând cont de faptul că aceste materiale te pot ajuta să crești cu muuult mai mult decât 50%, credem că este o ofertă corectă.

La naiba, credem că e o ofertă fantastică!

Ce pierzi dacă…

Aceasta este celebra rubrică: ce pierzi dacă nu cumperi.

E clar că noi avem un interes financiar direct și nemijlocit în a vinde cât mai multe cursuri. Dar avem și o reputație (foarte bună, sper eu) că depunem efort să ajutăm oamenii într-un mod real și cuantificabil. Deci voi încerca să scriu această rubrică în cel mai obiectiv mod. 

Dacă faci e-mail marketing și copywriting și ești fericit cu rezultatele tale, probabil că acest pachet nu este pentru tine. Nu pierzi nimic.
Dacă nu faci deloc e-mail marketing sau copy, e urgent să începi și să exploatezi aceste tehnici. Iar acest pachet este perfect să înveți totul, de la începător până la avansat.

Nu doar că pierzi o tonă de „profituri nerealizate” prin faptul că ignori aceste tehnici… dar pierzi ghidul perfect care să te scoată din întuneric și nesiguranță.

Și crede-mă pe cuvânt că nu vrei să îți bazezi întreaga afacere pe canalele lui Zuckerberg.

Dacă faci e-mail marketing și scrii texte… dar nu ai rezultate foarte bune, atunci acest pachet este pentru tine. Pentru că ai nevoie de tehnici și structuri pentru a obține rezultate. Atât ca să lucrezi mai rapid și mai ușor, dar în special pentru a transforma e-mailurile și textele în vânzări încasate.

Dacă nu iei pachetul, probabil că vei continua să bați pasul pe loc și pierzi șansa de a evolua și face profit. Și nu doar că stagnezi, dar e o stangare care îți mănâncă timpul și nervii… pentru că nu ai rezultate.

Mai grav, sunt toate șansele să-ți construiești o reputație proastă în cadrul audienței tale.  

Un lucru e clar. Trebuie să înveți practicile de bază din aceste domenii. Iar dacă nu poți lua pachetul acesta, sfatul meu este să cauți alte surse de informare, pentru că nu este ok să ignori e-mailul ca și canal de comunicare (aproape gratuit!), și nici copywriting-ul de bază (cel pentru instalatori).

Oferta specială expiră odată cu cronometrul!

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Ești pregătit să nu mai ignori tehnicile fundamentale de marketing?

Fără nicio urmă de ironie

Fără nicio urmă de ironie îți zic că cel mai mare obstacol cu care te confrunți în aceste domenii înfrățite, este teama. 

PARE mult mai greu decât este. În realitate, este mult mai greu să faci Facebook Ads. Pentru că acolo ai provocări de strategie, de copywriting, de cenzură, de găsit audiențe, de eficientizat costuri și de management zilnic al platformei Facebook Ads.

Când vorbim de e-mail, te concentrezi DOAR pe mesaj. Și să te asiguri că atingi argumentele cheie în cel mai direct și simplu mod. Și că îți urmezi strategia. 

Când vorbim despre copywriting, nu uita că nu trebuie să devii expert. Fiecare amărât de lucru pe care îl înveți îți va aduce rezultate imediat. Și te va ajuta toată viața (dacă nu-l uiți cumva).

Deci dacă deja scrii texte de vânzare, acest curs doar te va ajuta. Încă de la primele lecții vei descoperi lucruri acționabile imediat. Și procesul îți va fi mai simplu pentru că vei avea o idee clară despre ceea ce încerci să obții cu fiecare paragraf pe care-l scrii.

Nu te mai speria de o activitate pe care O FACI DEJA. Nu mai ignora e-mailul pentru că te intimidează.

Îți poți crește vânzările cu oriunde între 50% și 300%. 

Nu sunt lucruri experimentale și nici foarte riscante. Sunt unele dintre cele mai vechi și testate tehnici de marketing care există. Și încă funcționează de minune… 

Ce spun clienții care au parcurs materialele noastre:

„Cursul a fost extrem de interesant și peste așteptările mele. Abia aștept să pun în practică tot ce am învățat. Recomand cu drag oricărei persoane pasionate de copywriting.”
„Un curs extrem de bine structurat, cu elemente cheie pe care orice copywriter care se respectă ar trebui să le știe. Am avut emoții la început că nu voi învăța mai mult decât știam deja, dar SMARTERS mi-a demonstrat contrariul și îi felicit! Bonusul a fost binevenit – e un mare plus pentru mine. Merită, bravo!”
„Foarte fain cursul, mi-a plăcut foarte mult! Am învățat multe, lecțiile sunt explicate foarte bine, mi-a plăcut tonul prietenos și exemplele clare. Este, de asemenea, foarte util că primim feedback la exerciții. Toma, ai multă răbdare și har de profesor! ?”
„Toma, cursul este foarte bun. Am învățat foarte multe lucruri utile, adică au funcționat și pe mine ca și cumpărător și acum îmi dau seama cât de mult contează să știi aceste lucruri. Mulțumesc foarte mult. Sper din tot sufletul să încep să le pun în practică.”
„Excelent atât conținutul cât și structura cursului. Nu doar că îți clarifica dar te ajută cu exemple clare și teme despre ce înseamnă copywriting în marketing….accesibil că și înțelegere și limbaj și pentru cei necunoscători în ale marketingului.  Mă felicit singură pentru că l-am cumpărat! :). Mulțumesc Toma”

Învață E-mail și Copy și crește-ți vânzările cu minim 50%, cu aproape zero costuri suplimentare!