Probabil deja ai încercat nenumărate idei și tactici de marketing și parcă lucrurile nu se mai leagă între ele.
Simți că te sufoci printre priorități și deja nu îți dai seama de ce planurile tale nu merg.
Totul cade pe umerii tăi.
Stai liniștit, nu ești singurul în situația asta. Am ajutat peste 130 de clienți și mii de cursanți să iasă din acest tip de impas, în experiența noastră ca agenție.
Ce am descoperit în majoritatea cazurilor a fost că problemele începeau de la viziunea de ansamblu, de la strategie.
De aceea îți prezentăm noul nostru material ”Cum creezi o strategie de marketing pe care chiar o folosești”.

HackBook: Strategie de Marketing
275 RON
Dacă sunt 3 lucruri pe care trebuie să le știi pe scurt despre material, acestea sunt:

Te va ajuta să ai claritate și să știi ce trebuie să faci, de ce, până când și care îți sunt de fapt prioritățile.

Te va ajuta să ai mai mult timp pentru a fi proactiv și să identifici oportunități noi de creștere a vânzărilor, la care concurența cel mai probabil nici nu se gândește.

Când ai terminat materialul (care are doar 2 ore) vei fi făcut deja ceva util și practic pentru afacerea ta, dincolo de acumularea de informații.
Dacă vrei o strategie pe care chiar s-o folosești, nu să o scrii și să uiți de ea câteva zile mai târziu, acesta este materialul perfect pentru tine.
Este gândit să fie foarte ușor de folosit și de pus în practică astfel încât să te și ții de ea.
Este atât de ușor de folosit încât poți să o scrii pe o hârtie sau un șervețel, nimic mai mult. 🙂

În principal, tot ce trebuie să faci este să răspunzi la cele 6+1 întrebări simple.
La aceste întrebări cheie am ajuns pe parcursul a celor peste 5 ani de experiență ca agenție de marketing, iar ele alcătuiesc ceea ce noi numim metoda DAC.
Aceasta este metoda pe care o folosim intern la SMARTERS și pe care o folosim și pentru clienții noștri. Nu o vei mai găsi în niciun material din România pentru că e un concept propriu SMARTERS.
Nu are rost să-ți mai bați capul cu nesiguranța dacă strategiile pe care le gândești funcționează sau nu.
Acest material este dezvoltat în 5 ani de experimente practice și testare pe clienți din peste 50 de nișe și industrii.
De aceea, ai siguranța că aceste metode sunt la fel de bune și în practică, nu doar pe hârtie.
Dacă vei pune în aplicare ceea ce înveți în acest HackBook, vei observa că ai economisit o grămadă de timp și bani, ca să nu mai spunem că vei scăpa de stresul pe care îl ai atunci când ești nesigur pe c ar trebui să faci mai departe.
Vei ști cum să eviți cele mai comune greșeli pe care le poți face în planificarea de marketing, pentru că vei ști în primul rând să le identifici de la o poștă distanță.
Am spus-o și la început, dar o mai repetăm: obiectivul nostru este ca până la sfârșitul materialului tu să fi creat deja strategia care te va ajuta să îți atingi obiectivele și să crești vânzările.
Am luat atât de în serios acest obiectiv încât ți-am pregătit și niște materiale de suport:
Pentru a face procesul de brainstorming mai ușor și mai eficient, îți vom pune la dispoziție un canvas ce îți va oferi suport vizual și pe care îl poți completa împreună cu echipa.
Pentru a avea siguranța că vei ști mereu ce, când și cum să faci ca să nu mai fie totul urgent, ți-am pus la îndemână un document unde poți vedea întreaga planificare dintr-o privire.
Materialul este presărat cu tot felul de exemple atât din experiența noastră, cât și a clienților noștri, așa că îți va fi mult mai ușor să înțelegi conceptele explicate. De asemenea vei vedea că în acele exemple vei găsi multe idei utile care te vor ajuta să ai rezultate mai bune și cu mai puțină bătaie de cap.
Iar nu în ultimul rând, materialul are un exercițiu practic pe care îl vei face alături de Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS, așa că vei fi sigur că vei pune în aplicare ce înveți înainte să uiți sau să te iei cu altele.

Ah, în caz că încă nu îl cunoști pe Toma, permite-ne să ți-l prezentam:

El este fondatorul SMARTERS și din 2015 până acum a lucrat direct cu peste 150 de clienți în cadrul agenției, pe care i-a ajutat să-și crească vânzările, uneori chiar să le tripleze în termen de câteva luni.
Despre el s-au spus lucruri precum:
- Vorbește pe înțelesul tuturor
- Explică bine lucrurile
- Are umor
- Îmbină utilul cu plăcutul
- E carismatic și vorbește cu pasiune
- Și poate cel mai important: te ajută să înveți cu ușurință și te motivează să treci la treabă
De aceea, dacă vrei să scapi în sfârșit de stresul lucrurilor și proiectelor amânate, care acum au devenit urgențe și să ai acea privire de ansamblu care va aduce claritate eforturilor tale de marketing, acest HackBook este materialul perfect.
Ah, să nu uităm că dacă achiziționezi materialul și nu îți aduce rezultatele dorite sau nu e pe placul tău, îți returnăm banii în decurs de 30 de zile. Deci și dacă nu ai timp, poți liniștit trece prin material în ritmul tău și să te convingi singur.
Course Content
About Instructor
