Curs Secretele Copywritingului
-
Bun venit!
Ce este de fapt copywriting-ul (și cum te poate ajuta să crești vânzările, fără să investești mai mulți bani în marketing)4 Topics -
Cum să obții maximum din cursul Secretele Copywritingului
-
FundamenteIntroducere secțiune: de ce cumpărăm?
-
Înțelegerea nevoilor și dorințelor în copywriting3 Topics
-
Intră în mintea clienților tăiMatricea Înainte-După: Începe să înțelegi de ce cumpără clienții tăi de la tine
-
Cum identifici profilele clienților ideali6 Topics
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Cum identifici clienții ideali dacă ai deja clienți
-
Cum identifici clienții ideali prin „Business Intelligence”
-
Greșeli frecvente atunci când definim Buyer Personas
-
Studiu de caz - Definire Buyer Personas
-
Exemple, Structuri și documente utile pentru definirea clienților ideali (Buyer Personas)
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Pasul 2: Înțelege Piramida Conștientizării pentru a decide cum poziționezi produsul/serviciul în mintea cliențilorCe sunt Stadiile de Conștientizare ale audienței și de ce sunt cruciale în copywriting
-
Formula Pieței mai mari (stadiile de conștientizare)5 Topics
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu doi
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu trei de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 4 de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 5 de conștientizare
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Pasul 3: Înțelege sofisticarea pieței pentru a ști cum te diferențieziDescoperă stadiile de sofisticare ale pieței
-
Pasul 4: PersuasiuneCum luăm decizii și cum schimbi percepția clienților față de produsul/serviciul tău
-
Fă cunoștință cu AIDA+ - un model de persuasiune pentru secolul XXI
-
Cum creezi rapid titluri mai puternice (structuri incluse)
-
Stârnirea Interesului: Cum ademenești aproape orice potențial client să citească o reclamă, un articol, un email sau orice text?
-
Cum creezi tensiune pentru a face oamenii să-ți acorde atenție și să crească șansele să cumpere
-
Cum crești dorința clienților pentru produsele și serviciile în copywriting3 Topics
-
Cum crești credibilitatea în marketing și copywriting
-
Cum îi faci să treacă la acțiune și să cumpere ACUM4 Topics
-
Pasul 5: Tehnici de scriere și editareProcesul de scriere în copywriting: cum scrii mesaje care vând, pas cu pas
-
Tehnici și sfaturi de scriere5 Topics
-
Tehnici de editare7 Topics
-
Metoda CAB6 Topics
-
Pasul 6: Folosește structuri dovedite și bune practici57 de cuvinte cheie care fac orice text mai puternic
-
Alte structuri și șabloane de copywrtiing recomandate
Participants 133
Începutul și finalul unei Liste CAB sunt punctele în care un cititor își focalizează automat atenția.
De aceea e important să-ți pui la început și la final cele mai puternice bullet-uri. Și cele mai slabe fix la mijloc.
Cel mai puternic primul, al doilea cel mai puternic la final… și restul la mijloc.
Trebuie să începi în forță, astfel încât să depășești automat scepticismul și eventualele obiecții din mintea cititorului. Cu toții suntem sceptici pe majoritatea paginilor de vânzare, deci e important să ataci obiecțiile încă din primul moment.
Dacă ai o pagină lungă și peste 10 bullet-uri în lista ta, e ok să le împarți în sub-categorii. Trebuie să fie ușor de citit, așa că e bine să eviți blocuri foarte lungi de text.
Acum, după ce ai reorganizat ordinea bullet-urilor tale e timpul să lucrăm puțin la formatarea lor.
Dacă fiecare bullet e formatat identic/similar cu celelalte, atunci mulți cititori vor avea senzația că știu ce urmează și vor sări la alte secțiuni. Și asta e un lucru rău, pentru că această listă CAB este fundația vânzării tale. Deci vrei să o citească fiecare vizitator.
Ca să eviți această capcană (în care cad cei mai buni dintre noi) va trebui să-ți variezi formatarea…
- Folosește sinonime. Nu repeta același cuvânt de multe ori ca să nu sune totul la fel. Crează varietate prin vocabular (evită totuși exprimări prea complicate pe care nu le poate înțelege un vârstnic sau un tânăr adolescent).
- Variază lungimea acestora și structura propozițiilor. Dacă sună totul la fel poți chiar sparge un beneficiu în două… sau să comasezi două beneficii într-unul mai lung și mai complex.
- Folosește BOLD, ITALICS și UNDERSCORE. Dar nu la fel și nu peste tot. Scopul tău este să creezi varietate… iar dacă totul este bold, atunci BOLDUL nu mai înseamnă mare lucru.
- E ok să folosești paranteze, emoji, simboluri, săgeți etc.
- Unele dintre bullet-uri pot fi sub formă de întrebări.
Acesta este pasul final legat strictă de lista CAB. Teoretic, până aici ai reușit următoarele:
– la pasul 1 să faci un brainstorming în care să găsești cât mai multe beneficii ale produsului tău.
– la pasul 2 ai reușit să le exprimi coerent în fraze, care să bifeze niște condiții de bază ale persuasiunii.
– la pasul 3 analizezi aceste fraze după sistemul de punctaj, și apoi le rescrii încercând să obții un scor cât mai mare la fiecare.
– la pasul 4 formatezi textul astfel încât să fie cât mai ușor de citit. Să te asiguri că publicul tău nu sare peste nicio idee.
– la pasul 5 (cel care urmează) vom vedea cum poți folosi metoda CAB pentru a-ți crește masiv eficiența materialelor de marketing.