Back to Course

Curs Secretele Copywritingului

0% Complete
0/0 Steps
  1. Bun venit!

    Ce este de fapt copywriting-ul (și cum te poate ajuta să crești vânzările, fără să investești mai mulți bani în marketing)
    4 Topics
  2. Cum să obții maximum din cursul Secretele Copywritingului
  3. Fundamente
    Introducere secțiune: de ce cumpărăm?
  4. Înțelegerea nevoilor și dorințelor în copywriting
    3 Topics
  5. Intră în mintea clienților tăi
    Matricea Înainte-După: Începe să înțelegi de ce cumpără clienții tăi de la tine
  6. Cum identifici profilele clienților ideali
    6 Topics
  7. Pasul 2: Înțelege Piramida Conștientizării pentru a decide cum poziționezi produsul/serviciul în mintea clienților
    Ce sunt Stadiile de Conștientizare ale audienței și de ce sunt cruciale în copywriting
  8. Formula Pieței mai mari (stadiile de conștientizare)
    5 Topics
  9. Pasul 3: Înțelege sofisticarea pieței pentru a ști cum te diferențiezi
    Descoperă stadiile de sofisticare ale pieței
  10. Pasul 4: Persuasiune
    Cum luăm decizii și cum schimbi percepția clienților față de produsul/serviciul tău
  11. Fă cunoștință cu AIDA+ - un model de persuasiune pentru secolul XXI
  12. Cum creezi rapid titluri mai puternice (structuri incluse)
  13. Stârnirea Interesului: Cum ademenești aproape orice potențial client să citească o reclamă, un articol, un email sau orice text?
  14. Cum creezi tensiune pentru a face oamenii să-ți acorde atenție și să crească șansele să cumpere
  15. Cum crești dorința clienților pentru produsele și serviciile în copywriting
    3 Topics
  16. Cum crești credibilitatea în marketing și copywriting
  17. Cum îi faci să treacă la acțiune și să cumpere ACUM
    4 Topics
  18. Pasul 5: Tehnici de scriere și editare
    Procesul de scriere în copywriting: cum scrii mesaje care vând, pas cu pas
  19. Tehnici și sfaturi de scriere
    5 Topics
  20. Tehnici de editare
    7 Topics
  21. Metoda CAB
    6 Topics
  22. Pasul 6: Folosește structuri dovedite și bune practici
    57 de cuvinte cheie care fac orice text mai puternic
  23. Alte structuri și șabloane de copywrtiing recomandate
Lesson 21, Topic 4
In Progress

PASUL 4: Formatează-ți bullet-urile

SMARTERS 07/12/2023
Lesson Progress
0% Complete

Începutul și finalul unei Liste CAB sunt punctele în care un cititor își focalizează automat atenția. 

De aceea e important să-ți pui la început și la final cele mai puternice bullet-uri. Și cele mai slabe fix la mijloc.

Cel mai puternic primul, al doilea cel mai puternic la final… și restul la mijloc.

Trebuie să începi în forță, astfel încât să depășești automat scepticismul și eventualele obiecții din mintea cititorului. Cu toții suntem sceptici pe majoritatea paginilor de vânzare, deci e important să ataci obiecțiile încă din primul moment.

Dacă ai o pagină lungă și peste 10 bullet-uri în lista ta, e ok să le împarți în sub-categorii. Trebuie să fie ușor de citit, așa că e bine să eviți blocuri foarte lungi de text.

Acum, după ce ai reorganizat ordinea bullet-urilor tale e timpul să lucrăm puțin la formatarea lor.

Dacă fiecare bullet e formatat identic/similar cu celelalte, atunci mulți cititori vor avea senzația că știu ce urmează și vor sări la alte secțiuni. Și asta e un lucru rău, pentru că această listă CAB este fundația vânzării tale. Deci vrei să o citească fiecare vizitator.

Ca să eviți această capcană (în care cad cei mai buni dintre noi) va trebui să-ți variezi formatarea…

  • Folosește sinonime. Nu repeta același cuvânt de multe ori ca să nu sune totul la fel. Crează varietate prin vocabular (evită totuși exprimări prea complicate pe care nu le poate înțelege un vârstnic sau un tânăr adolescent).
  • Variază lungimea acestora și structura propozițiilor. Dacă sună totul la fel poți chiar sparge un beneficiu în două… sau să comasezi două beneficii într-unul mai lung și mai complex.
  • Folosește BOLD, ITALICS și UNDERSCORE. Dar nu la fel și nu peste tot. Scopul tău este să creezi varietate… iar dacă totul este bold, atunci BOLDUL nu mai înseamnă mare lucru. 
  • E ok să folosești paranteze, emoji, simboluri, săgeți etc.
  • Unele dintre bullet-uri pot fi sub formă de întrebări.

Acesta este pasul final legat strictă de lista CAB. Teoretic, până aici ai reușit următoarele:

– la pasul 1 să faci un brainstorming în care să găsești cât mai multe beneficii ale produsului tău.

– la pasul 2 ai reușit să le exprimi coerent în fraze, care să bifeze niște condiții de bază ale persuasiunii.

– la pasul 3 analizezi aceste fraze după sistemul de punctaj, și apoi le rescrii încercând să obții un scor cât mai mare la fiecare.

– la pasul 4 formatezi textul astfel încât să fie cât mai ușor de citit. Să te asiguri că publicul tău nu sare peste nicio idee.

– la pasul 5 (cel care urmează) vom vedea cum poți folosi metoda CAB pentru a-ți crește masiv eficiența materialelor de marketing.