Curs Secretele Copywritingului
-
Bun venit!
Ce este de fapt copywriting-ul (și cum te poate ajuta să crești vânzările, fără să investești mai mulți bani în marketing)4 Topics -
Cum să obții maximum din cursul Secretele Copywritingului
-
FundamenteIntroducere secțiune: de ce cumpărăm?
-
Înțelegerea nevoilor și dorințelor în copywriting3 Topics
-
Intră în mintea clienților tăiMatricea Înainte-După: Începe să înțelegi de ce cumpără clienții tăi de la tine
-
Cum identifici profilele clienților ideali6 Topics
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Cum identifici clienții ideali dacă ai deja clienți
-
Cum identifici clienții ideali prin „Business Intelligence”
-
Greșeli frecvente atunci când definim Buyer Personas
-
Studiu de caz - Definire Buyer Personas
-
Exemple, Structuri și documente utile pentru definirea clienților ideali (Buyer Personas)
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Pasul 2: Înțelege Piramida Conștientizării pentru a decide cum poziționezi produsul/serviciul în mintea cliențilorCe sunt Stadiile de Conștientizare ale audienței și de ce sunt cruciale în copywriting
-
Formula Pieței mai mari (stadiile de conștientizare)5 Topics
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu doi
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu trei de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 4 de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 5 de conștientizare
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Pasul 3: Înțelege sofisticarea pieței pentru a ști cum te diferențieziDescoperă stadiile de sofisticare ale pieței
-
Pasul 4: PersuasiuneCum luăm decizii și cum schimbi percepția clienților față de produsul/serviciul tău
-
Fă cunoștință cu AIDA+ - un model de persuasiune pentru secolul XXI
-
Cum creezi rapid titluri mai puternice (structuri incluse)
-
Stârnirea Interesului: Cum ademenești aproape orice potențial client să citească o reclamă, un articol, un email sau orice text?
-
Cum creezi tensiune pentru a face oamenii să-ți acorde atenție și să crească șansele să cumpere
-
Cum crești dorința clienților pentru produsele și serviciile în copywriting3 Topics
-
Cum crești credibilitatea în marketing și copywriting
-
Cum îi faci să treacă la acțiune și să cumpere ACUM4 Topics
-
Pasul 5: Tehnici de scriere și editareProcesul de scriere în copywriting: cum scrii mesaje care vând, pas cu pas
-
Tehnici și sfaturi de scriere5 Topics
-
Tehnici de editare7 Topics
-
Metoda CAB6 Topics
-
Pasul 6: Folosește structuri dovedite și bune practici57 de cuvinte cheie care fac orice text mai puternic
-
Alte structuri și șabloane de copywrtiing recomandate
Participants 133
Metoda CAB este un mijloc ușor și simplu pentru a ”extrage” beneficiile cele mai puternice pe care le aduce un produs sau un serviciu. Și apoi să le scrii într-un mod cât mai persuasiv și ușor de citit.
Cam toate materialele de marketing se învârt în jurul beneficiilor. De aceea acest sistem îți oferă aproape toată ”substanța” din materialele pe care le creezi.
Bineînțeles că o listă de beneficii trebuie să fie pusă undeva sus, la loc de glorie pe orice pagină de vânzare. La fel, ele trebuie folosite în e-mailuri și reclame și chiar video-uri de prezentare.
Dar listele de beneficii sunt doar o utilizare a metodei CAB. Beneficiile, după ce le-ai trecut prin tot procesul de mai sus, trebuie să devină fundamentul tuturor materialelor tale.
Ai de scris un mail de vânzare? Nicio problemă. Poți scrie câte un mail de vânzare focusat pe fiecare beneficiu în parte. Dacă ai 5 beneficii, cu siguranță poți scrie 3 mailuri despre ele.
Ai de scris reclame? Poți scrie câte o reclamă distinctă pe fiecare beneficiu, le poți grupa câte 3 sau poți face reclame cu TOATE beneficiile.
De fapt acestea sunt atât un element de sine stătător pentru paginile de vânzare, cât și o sursă de inspirație pentru campanii întregi.
? Important! Atunci când le folosești direct sub formă de listă, e important să nu le arunci direct în copy fără niciun fel de adaptare. Pentru că există riscul să fie ”ca nuca-n perete”… adică să se simtă că sunt scrise separat și aruncate în mijlocul unui alt text.
Ține minte că fiecare e-mail sau pagină are un ritm, un flow. Îl simți atunci când textul ”curge” și parcă îl citești automat fără să depui niciun fel de efort.
Ei bine, aceste bullet-uri trebuie să curgă odată cu tot textul… nu să fie în alt stil și pe alt subiect decât restul de copy de pe acea pagină.
Așa că pentru a integra corect bullet-urile și pentru a te asigura că sună naturală prezența acestora… ai nevoie de o tranziție spre Lista CAB și de la această listă spre următoarele secțiuni.
Tranzițiile sunt importante, dar și foarte ușoare.
→ Tranziția spre Bullet-uri
Cel mai simplu mod de a integra Bullet-urile este să le spui oamenilor ce urmează să citească:
”Mai jos ai o listă cu principalele avantaje ale acestui produs…”
”Citește în continuare ca să vezi avantajele noului sistem….”
”Uite de ce suntem siguri că noi suntem alegerea corectă pentru tine!”
→ Tranziția dinspre Bullet-uri
O idee bună aici este să te concentrezi pe cel mai atractiv beneficiu și să faci tranziția cu o frază de genul:
”Și asta nu este tot…”
Iar în continuare poți să detaliezi alte mini-beneficii care lucrează în avantajul tău.