Back to Course

Curs Secretele Copywritingului

0% Complete
0/0 Steps
  1. Bun venit!

    Ce este de fapt copywriting-ul (și cum te poate ajuta să crești vânzările, fără să investești mai mulți bani în marketing)
    4 Topics
  2. Cum să obții maximum din cursul Secretele Copywritingului
  3. Fundamente
    Introducere secțiune: de ce cumpărăm?
  4. Înțelegerea nevoilor și dorințelor în copywriting
    3 Topics
  5. Intră în mintea clienților tăi
    Matricea Înainte-După: Începe să înțelegi de ce cumpără clienții tăi de la tine
  6. Cum identifici profilele clienților ideali
    6 Topics
  7. Pasul 2: Înțelege Piramida Conștientizării pentru a decide cum poziționezi produsul/serviciul în mintea clienților
    Ce sunt Stadiile de Conștientizare ale audienței și de ce sunt cruciale în copywriting
  8. Formula Pieței mai mari (stadiile de conștientizare)
    5 Topics
  9. Pasul 3: Înțelege sofisticarea pieței pentru a ști cum te diferențiezi
    Descoperă stadiile de sofisticare ale pieței
  10. Pasul 4: Persuasiune
    Cum luăm decizii și cum schimbi percepția clienților față de produsul/serviciul tău
  11. Fă cunoștință cu AIDA+ - un model de persuasiune pentru secolul XXI
  12. Cum creezi rapid titluri mai puternice (structuri incluse)
  13. Stârnirea Interesului: Cum ademenești aproape orice potențial client să citească o reclamă, un articol, un email sau orice text?
  14. Cum creezi tensiune pentru a face oamenii să-ți acorde atenție și să crească șansele să cumpere
  15. Cum crești dorința clienților pentru produsele și serviciile în copywriting
    3 Topics
  16. Cum crești credibilitatea în marketing și copywriting
  17. Cum îi faci să treacă la acțiune și să cumpere ACUM
    4 Topics
  18. Pasul 5: Tehnici de scriere și editare
    Procesul de scriere în copywriting: cum scrii mesaje care vând, pas cu pas
  19. Tehnici și sfaturi de scriere
    5 Topics
  20. Tehnici de editare
    7 Topics
  21. Metoda CAB
    6 Topics
  22. Pasul 6: Folosește structuri dovedite și bune practici
    57 de cuvinte cheie care fac orice text mai puternic
  23. Alte structuri și șabloane de copywrtiing recomandate
Lesson 21, Topic 5
In Progress

PASUL 5: Folosește-ți beneficiile în marketing

SMARTERS 07/12/2023
Lesson Progress
0% Complete

Metoda CAB este un mijloc ușor și simplu pentru a ”extrage” beneficiile cele mai puternice pe care le aduce un produs sau un serviciu. Și apoi să le scrii într-un mod cât mai persuasiv și ușor de citit.

Cam toate materialele de marketing se învârt în jurul beneficiilor. De aceea acest sistem îți oferă aproape toată ”substanța” din materialele pe care le creezi.

Bineînțeles că o listă de beneficii trebuie să fie pusă undeva sus, la loc de glorie pe orice pagină de vânzare. La fel, ele trebuie folosite în e-mailuri și reclame și chiar video-uri de prezentare. 

Dar listele de beneficii sunt doar o utilizare a metodei CAB. Beneficiile, după ce le-ai trecut prin tot procesul de mai sus, trebuie să devină fundamentul tuturor materialelor tale. 

Ai de scris un mail  de vânzare? Nicio problemă. Poți scrie câte un mail de vânzare focusat pe fiecare beneficiu în parte. Dacă ai 5 beneficii, cu siguranță poți scrie 3 mailuri despre ele.

Ai de scris reclame? Poți scrie câte o reclamă distinctă pe fiecare beneficiu, le poți grupa câte 3 sau poți face reclame cu TOATE beneficiile. 

De fapt acestea sunt atât un element de sine stătător pentru paginile de vânzare, cât și o sursă de inspirație pentru campanii întregi.

Important! Atunci când le folosești direct sub formă de listă, e important să nu le arunci direct în copy fără niciun fel de adaptare. Pentru că există riscul să fie ”ca nuca-n perete”… adică să se simtă că sunt scrise separat și aruncate în mijlocul unui alt text.

Ține minte că fiecare e-mail sau pagină are un ritm, un flow. Îl simți atunci când textul ”curge” și parcă îl citești automat fără să depui niciun fel de efort. 

Ei bine, aceste bullet-uri trebuie să curgă odată cu tot textul… nu să fie în alt stil și pe alt subiect decât restul de copy de pe acea pagină.

Așa că pentru a integra corect bullet-urile și pentru a te asigura că sună naturală prezența acestora… ai nevoie de o tranziție spre Lista CAB și de la această listă spre următoarele secțiuni.

Tranzițiile sunt importante, dar și foarte ușoare. 

→ Tranziția spre Bullet-uri

Cel mai simplu mod de a integra Bullet-urile este să le spui oamenilor ce urmează să citească:

”Mai jos ai o listă cu principalele avantaje ale acestui produs…”

”Citește în continuare ca să vezi avantajele noului sistem….”

”Uite de ce suntem siguri că noi suntem alegerea corectă pentru tine!”

→ Tranziția dinspre Bullet-uri 

O idee bună aici este să te concentrezi pe cel mai atractiv beneficiu și să faci tranziția cu o frază de genul:

”Și asta nu este tot…”

Iar în continuare poți să detaliezi alte mini-beneficii care lucrează în avantajul tău.