Curs Secretele Copywritingului
-
Bun venit!
Ce este de fapt copywriting-ul (și cum te poate ajuta să crești vânzările, fără să investești mai mulți bani în marketing)4 Topics -
Cum să obții maximum din cursul Secretele Copywritingului
-
FundamenteIntroducere secțiune: de ce cumpărăm?
-
Înțelegerea nevoilor și dorințelor în copywriting3 Topics
-
Intră în mintea clienților tăiMatricea Înainte-După: Începe să înțelegi de ce cumpără clienții tăi de la tine
-
Cum identifici profilele clienților ideali6 Topics
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Cum identifici clienții ideali dacă ai deja clienți
-
Cum identifici clienții ideali prin „Business Intelligence”
-
Greșeli frecvente atunci când definim Buyer Personas
-
Studiu de caz - Definire Buyer Personas
-
Exemple, Structuri și documente utile pentru definirea clienților ideali (Buyer Personas)
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Pasul 2: Înțelege Piramida Conștientizării pentru a decide cum poziționezi produsul/serviciul în mintea cliențilorCe sunt Stadiile de Conștientizare ale audienței și de ce sunt cruciale în copywriting
-
Formula Pieței mai mari (stadiile de conștientizare)5 Topics
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu doi
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu trei de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 4 de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 5 de conștientizare
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Pasul 3: Înțelege sofisticarea pieței pentru a ști cum te diferențieziDescoperă stadiile de sofisticare ale pieței
-
Pasul 4: PersuasiuneCum luăm decizii și cum schimbi percepția clienților față de produsul/serviciul tău
-
Fă cunoștință cu AIDA+ - un model de persuasiune pentru secolul XXI
-
Cum creezi rapid titluri mai puternice (structuri incluse)
-
Stârnirea Interesului: Cum ademenești aproape orice potențial client să citească o reclamă, un articol, un email sau orice text?
-
Cum creezi tensiune pentru a face oamenii să-ți acorde atenție și să crească șansele să cumpere
-
Cum crești dorința clienților pentru produsele și serviciile în copywriting3 Topics
-
Cum crești credibilitatea în marketing și copywriting
-
Cum îi faci să treacă la acțiune și să cumpere ACUM4 Topics
-
Pasul 5: Tehnici de scriere și editareProcesul de scriere în copywriting: cum scrii mesaje care vând, pas cu pas
-
Tehnici și sfaturi de scriere5 Topics
-
Tehnici de editare7 Topics
-
Metoda CAB6 Topics
-
Pasul 6: Folosește structuri dovedite și bune practici57 de cuvinte cheie care fac orice text mai puternic
-
Alte structuri și șabloane de copywrtiing recomandate
Participants 133
Acest proces este unul foarte important, dar el singur nu te va ajuta să-ți atingi obiectivele ambițioase.
După ce ai finalizat pașii de mai sus, trebuie să iei o pauză binemeritată, și apoi să creezi texte suplimentare pe baza bullet-urilor.
Aceste Liste trebuie să apară în reclame, pe paginile de vânzare și în e-mailuri. Exact cum le-ai scris – sub formă de listă.
Dar e important să înțelegi că aceste beneficii sunt un punct de plecare excelent pentru conținut suplimentar.
O pagină de vânzare poate avea zeci de secțiuni distincte. Dar nu uia că majoritatea dintre aceste secțiuni sunt scrise în jurul beneficiilor.
Deci în acest pas final, ar trebui să iei fiecare beneficiu și să-l dezvolți. Efectiv să scrii câte un text despre fiecare – un text care să fie specific, să conțină exemple (povești scurte despre cum ai descoperit tu sau clienții tăi aceste beneficii) și neapărat să scrii acest text exact cum ai scris lista de beneficii… adică să scrii din prisma clientului și să ai grijă ca textulș să răspundă foarte evident întrebării ”Cum mă ajută asta pe mine ca și client?”.
Acum ai posibilitatea să iei fiecare bullet și să-l transformi într-un text de sine stătător – lucru care îți va da o structură solidă ca să poți intra în detaliu – fără să plictisești cititorii. Conținut valoros și perusasiv care nu necesită prea multă inspirație suplimentară.
Deci această Metodă CAB nu este doar un instrument pentru a scrie liste de beneficii care convertesc, dar este și un fel de rezumat al întreg mesajului tău.
Și cu doar un pic de muncă poți transforma aceste beneficii într-o pagină întreagă de vânzare + toate materialele promoționale aferente.
~ Și cam asta a fost tot ~
Tot ce trebuie să faci acum este să aplici metoda CAB, să o integrezi pe site/platformă, să o folosești în reclame și mailuri… și apoi să creezi conținut suplimentar pe baza bullet-urilor.
Nu am niciun dubiu că îți va crește numărul de clienți.
Spor la treabă!