Descoperă secretul de marketing al celor mai de succes companii din lume.

Învață pas cu pas procesele, strategiile și instrumentele folosite de cele mai de succes companii din lume pentru a obține creșterea meteorică pe care au avut-o.

De la Prima Agenție de Growth Hacking Marketing din România. Așa cum s-a scris în: 

Cum este posibil ca o afacere să crească atât de repede?

 

Uite, de exemplu, cum arată curba de creștere a Airbnb:

Și cea a Dropbox:

Sau cea a Uber:

De Facebook mai are rost să vorbim?

Ce au în comun aceste companii? Ce au știut sau au făcut pentru a ajunge să valoreze zeci sau sute de miliarde de dolari?

Cu siguranță au avut un produs bun, lansat la momentul potrivit.

Dar mai sunt atât de multe companii care au produse și servicii bune, poate chiar și a ta. De ce acestea nu au crescut la fel de repede?

În plus, aproape nici una dintre ele nu a fost prima sau singura care a oferit acel produs sau serviciu.

Facebook nu a fost prima rețea socială, MySpace era deja pe piață de câțiva ani.

Dropbox nu a fost primul serviciu de găzduire și partajare fișiere, chiar și cei de la Microsoft aveau o soluție pe această parte.

Uber nu a fost singurul serviciu de ridesharing.

Ei bine, mai există un lucru pe care îl au în comun aceste companii:

Marketingul care nu pare marketing, dar funcționează a naibii de bine

Salutări, Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS aici.

În octombrie 2013 am făcut o descoperire care avea să-mi schimbe radical viața. Poate sună puțin clișeic, dar a fost unul dintre momentele acelea care schimbă totul.

Eram proaspăt masterand în domeniul marketingului și „prestam” principala activitate pe care o ai în acea perioadă a vieții: stăteam pe Facebook.

La un moment dat, citind un articol despre leadership distribuit de o prietenă, la secțiunea de articole recomandate de la finalul său văd un titlu care mi-a atras atenția:

Do Growth Hackers need technical skills? (Au growth hackerii nevoie de competențe tehnice?)

Mânat de aceeași curiozitate care probabil te-a făcut și pe tine să dai prima dată click pe un titlu care conținea cuvântul „growth hacking”, am fost curios ce naiba e și asta.

Am fost captivat instant.

Citind articolul am descoperit că growth hackerii sunt o nouă „specie” de marketeri, cei care stau în spatele succesului răsunător pe care l-au avut companiile de mai sus plus unele din cele mai de succes startup-uri din ultimii 10-15 ani.

Așa cum vei vedea imediat, ce fac ei e o rupere fundamentală față de modul în care suntem obișnuiți să definim sau să facem marketing.

Aceștia au lăsat la o parte manualul clasic de marketing și l-au înlocuit cu alte strategii care se folosesc la maximum de puterea internetului, de creativitate dar și de principiile nemuritoare ale marketingului.

Ce era și mai interesant, multe dintre ideile pe care aceștia le-au generat și care au adus vânzări de miliarde de dolari nici măcar nu le-ai fi găsit într-o carte de marketing.

De exemplu, poate ai auzit că Hotmail, un client de e-mail gratuit pe care îl poți folosi în browser (un Gmail/Yahoo! al zilelor noastre) a fost cumpărat după doar 2 ani de la lansare cu suma de 400.000.000$ de către Microsoft.

Ce nu știu mulți însă, e că lansarea a fost un eșec. Deși sărbătorită cu pizza și bere, și deși ofereau un serviciu gratuit, lumea nu se îngrămădea să-și creeze cont.

Aceștia încercaseră să se promoveze prin ce funcționa la vremea respectivă: bannere pe stradă, reclame la TV, radio etc.

În zadar.

Doar după ce au acceptat că în online trebuie să faci lucrurile puțin diferit, după ce au lăsat la o parte credințele lor despre ce înseamnă și cum arată marketingul, au reușit o creștere astronomică.

Ideea lor inovatoare nu a avut nici o legătură cu ceea ce putea ieși dintr-o ședință a unui departament de marketing.

Ce au făcut aceștia a fost să introducă în corpul fiecărui e-mail, la final, un simplu mesaj „P.S. Ia-ți adresa gratuită de e-mail de pe Hotmail” și au făcut trimitere spre site-ul lor unde îți puteai crea un cont.

Așa au trecut de la sute de utilizatori noi pe zi, la mii și zeci de mii. De fapt, în India au ajuns să aibă într-un final 20.000.000 de utilizatori și totul a pornit de la un simplu e-mail trimis de către un utilizator Hotmail către un prieten din India.

Ce au făcut aceștia de fapt a fost să transforme utilizatorii existenți în promotori ai afacerii. Să se folosească de clienți pentru a atrage clienți noi.

În câte cărți sau la câte prezentări de marketing ai auzit de această idee?

Dropbox a folosit același principiu:

După ce timp de câteva luni au încercat reclame Google Ads și-au dat seama că îi costa aproximativ 300 de dolari să atragă un client, care într-un final ar fi generat un venit de doar 80 de dolari, știau că ceva trebuia să se schimbe.

Schimbarea a venit în momentul în care și-au adresat întrebarea „Cum putem transforma clienții actuali în promotori ai afacerii?

Așa a ieșit programul de recomandări Dropbox care este activ și astăzi și care i-a ajutat aproape de unul singur (alături de un produs bun, desigur), să ajungă la o valoare de piață de peste 10.000.000$.

Simți că ai un produs bun, dar nu ai destui bani pentru promovare?

La fel a fost și cazul Airbnb, o platformă care îți permită să închiriezi locuințe pe termen scurt în alte orașe sau țări.

Când erau încă la început, aveau o mare provocare: dacă un om intra pe site-ul lor, aproape sigur îl și folosea pentru a face o închiriere.

Problema era că nu aveau bani să plătească pentru acest trafic. Așa a apărut ideea de a realiza o integrare cu Craigslist.com, un site de anunțuri din Statele Unite (gen OLX de la noi).

Practic, prin simpla apăsare a unui buton, anunțul de pe Airbnb era publicat și pe acest site care era unul dintre cele mai vizitate din lume la momentul respectiv.

Așa au reușit să atragă aproximativ 30.000 de vizitatori unici pe zi.

Mai sunt sute de astfel de exemple și, dacă vrei, poți ajunge să le cunoști în detaliu.

Dar probabil te întrebi:

Bun, bun, dar funcționează și în România? Și pentru firme mici?

Nu degeaba prietenii îmi spun Toma Necredinciosu’ – nu cred până nu văd.

Și eu am fost sceptic când am citit prima dată despre growth hacking.

Mă gândeam că poate e doar un alt termen folosit de americani pentru ceva ce exista deja de mult timp.

Apoi, cu toții cunoaștem problema cărților și resurselor despre business scrise de autori din Vest. Multe pur și simplu nu funcționează și la noi.

Să nu mai spun de toți „guru” care citesc 2-3 cărți și apoi încep să predea.

Așa că după acel moment din 2013 când am descoperit growth hacking-ul, am citit aproape zilnic despre el, să-l înțeleg mai bine, să descopăr cum l-am putea folosi și în România, chiar și pentru companii mici.

Fiind puține materiale pe această temă la momentul respectiv, cred că la un moment dat am ajuns să citesc tot ce exista pe acest subiect. Am intrat pe forumuri, am citit articole și ghiduri, am urmărit video-uri etc.

Am descoperit atât de multe exemple încât mi-am dat seama că e pe bune.

Așa că un an și ceva mai târziu, când terminam masterul și îmi căutam un job unde să pot pune în practică acest concept disruptiv de marketing am descoperit că nu există nici o agenție în Timișoara (sau România, de altfel) care să facă asta.

De fapt, erau foarte puțini specialiști la nivel mondial care puneau în practică acest concept de marketing.

Așa că am făcut ce face toată lumea: am pornit o companie 🙂

Am pornit din camera de cămin, cu un laptop care uneori se închidea fiindcă se încălzea prea tare, dar și înarmat cu toată pasiunea, curiozitatea și deschiderea spre învățare pe care le poate avea o persoană.
4 ani și ceva mai târziu, moment în care scriu aceste rânduri, sunt mai mult decât sigur că growth hacking e viitorul prezentul marketingului.

Sunt atât de sigur încât am scris despre asta pentru majoritatea publicațiilor de business din România:

Cum pot fi atât de sigur?

Nu vorbesc doar din prisma companiilor de mai sus sau a altora din străinătate care au folosit acest concept pentru a crește într-un an cât altele în zece.

Ci o spun uitându-mă la cei peste 100 de clienți cu care am lucrat în această perioadă și la rezultatele pe care le-am obținut pentru ei folosind growth hacking:

O creștere cu 300% a vânzărilor în doar 3 luni pentru un furnizor de cursuri din București;

O creștere a cifrei de afaceri de la 700.000 la 3.000.000 euro în 16 luni de zile pentru o firmă de telecomunicații din Timișoara.

O creștere de la 0 la 10.000 euro/lună în doar 6 luni de zile pentru un magazin online (ne așteptăm la vânzări de 70-80.000 euro/lună până la finalul primelor 12 luni).

Aproape 400 de persoane înscrise în decurs de 30 de zile la un proiect al unei instituții publice în contextul în care mai existau 19 proiecte similare în același județ.

Și multe alte succese pentru care le mulțumim clienților care ne-au oferit încrederea în acești ani și ne-au lăsat să ne ocupăm de acest aspect atât de important al afacerii lor.

Ba chiar și SMARTERS a crescut de la 0 la 6 angajați în doar 5 luni de zile, moment în care competențele mele în management au spus că trebuie să stopăm creșterea altfel nu va ieși bine.

Una din cele mai de impact „idei de marketing” pe care le-am implementat și care ne-a ajutat să creștem cu 50% rata de conversie?

Un simplu redesign al ofertei pe care o trimiteam clienților.

Crede-mă, noi am fost și mai surprinși 🙂

Dar la astfel de idei și metode de marketing ajungi dacă îți pui întrebările corecte și folosești instrumente și strategii la care competitorii tăi nu au acces.

Doar că nu tot timpul lucrurile sunt atât de roz, nu?

„Cum alții pot crește atât de repede dar eu, deși am un produs/serviciu bun, mă chinui cu marketingul?”

Din 2013, când am făcut prima campanie de marketing, am interacționat cu mii de afaceri din România care se chinuiau să transforme marketingul într-o investiție profitabilă.

Sincer, cred că multe se chinuie să crească pentru că nu aduc nimic nou. Sunt afaceri de tip „și eu”, afaceri care există din simplul motiv că cel care a pornit-o a văzut că altora le merge și speră la un profit rapid.

Dar marea majoritate a afacerilor chiar au produse/servicii bune, care rezolvă o problemă.

Și totuși marketingul nu funcționează.

Am întâlnit câteva situații, sau aș putea să le spun coșmaruri, prin care trec majoritatea companiilor:

Cea mai comună, antreprenorii sau specialiștii în marketing au început să fie prezenți pe toate canalele de marketing, pentru că așa au citit pe internet. Au făcut-o fie direct ei, fie cu ajutorul unui freelancer sau o agenție.

Au creat o pagină de Facebook.

Au început să creeze și reclame plătite aici.

Au citit despre SEO și au încercat să „optimizeze” câte ceva la site.

Au făcut și reclame pe Google.

Mulți dintre ei au început să trimită și e-mailuri.

Să scrie articole pentru blog.

Să investească în imagine și design grafic.

Sincer, aproape ORICE.

Știi care a fost singura, cea mai de succes inițiativă din cele de mai sus?

După cum probabil bine îți spune și experiența proprie, nici una.

Și există un motiv bun pentru asta:

Ce funcționează pentru alții, nu va funcționa neapărat și pentru tine.

Altfel cu toții am fi milionari doar citind pe internet despre ultima super-tactică de marketing 🙂

În plus, nu este de ajuns să faci un lucru dacă nu-l faci și bine.

Văzând că nu au rezultate, mulți au început să mărească bugetul de marketing, spunându-li-se că nu ajung la destui oameni, că au nevoie de mai mult trafic.

Și au făcut-o, dar în zadar (vezi mai jos de ce).

Alții, văzând că agențiile nu aduc rezultate, au început să învețe de unii singuri marketing. Au început să citească despre promovarea pe Facebook, pe Google, SEO etc.

De cele mai multe ori aici rezultatele erau puțin mai bune (chiar și comparând cu lucrul cu o agenție).

Dar totuși procesul de învățare era destul de greoi și majoritatea nu știau de unde să înceapă.

Nu e vina ta dacă te-ai dus și tu în toate aceste direcții sau ai făcut aceste greșeli.

Când toată lumea face acele lucruri, e greu să reziști tentației nu? Ne gândim „dacă toți fac asta, trebuie să fie ceva acolo, poate îmi scapă mie ceva”.

Poate pare că scriu aceste rânduri de sus, de pe un ton înțelept. Dar am descoperit că aceste lucruri nu funcționează prin metoda grea: dând cu capul de ele 🙂

Știam că ar trebui să facem anumite lucruri diferit, growth hacking-ul funcționează după alte principii, dar când vedeam că 95% din piață le face, ne gândeam că poate ne scapă nouă ceva din vedere.

Dar, îmi dau seama acum, există un motiv pentru ca 80% dintre afaceri eșuează după 5 ani. Fac ce face majoritatea.

Sunt multe astfel de exemple de „gândire de grup” care ne sabotează rezultatele când vine vorba de marketing și de promovare.

De fapt, uite câteva lecții surprinzătoare despre marketing pe care le-am învățat din 2015 și de care majoritatea nu suntem conștienți.

5 lucruri surprinzătoare despre marketingul în România învățate din practică

#1. Facem marketing după ureche

Dacă e un lucru de care sunt convins după acești ani e că nu poți ști niciodată cu siguranță ce va funcționa și ce nu.

Sunt atât de multe „depinde” în marketing, lucrul cu oamenii este atât de imprevizibil încât oricine susține că poate spune cu siguranță dacă ceva va merge sau nu fie are un ego prea mare, fie urmează să-ți vândă soluția lui.

Altfel cum aș fi ajuns să analizez sute de campanii de marketing neprofitabile?

Principala cauză a eșecului acestor campanii și companii o reprezintă faptul că deciziile s-au luat pe baza credinței. „Cred că x va merge mai bine”. Și toate resursele erau investite în acea direcție, doar pentru ca la final cifrele să nu iasă.

Eu îi spun „Strategia Părerea Mea”.

Ne bazăm deciziile pe părerea personală, uneori pe cea a unor persoane care nici măcar nu sunt responsabile de marketing (eg. manager general, antreprenor, om de vânzări).

De exemplu, sigur ești familiar cu mesajele anti-fumat de pe pachetele de țigări. Acestea au fost introduse acum mai mulți ani în toată Uniunea Europeană.

Ei bine, ce nu s-a gândit nimeni a fost să le și testeze înainte să expună zeci de milioane de persoane la ele.

Dar Martin Lindstrom, un specialist în marketing din Danemarca s-a gândit să o facă, să vadă cât de eficiente sunt.

Ce a descoperit l-a șocat.

Când a introdus oamenii sub un RMN pentru a urmări ce se întâmplă la nivelul creierului și apoi a expus oamenii către acele mesaje, a descoperit nu doar că acestea sunt ineficiente în a ne face mai puțin probabil să fumăm.

De fapt, creșteau șansele ca cineva să fumeze!

Ce se întâmpla de fapt: la nivel de creier se activa centrul acela de „nu-mi spui tu mie ce să fac”. Același responsabil de reacția când cineva îți spune că nu poți face un anumit lucru.

Care ne e instinctul când cineva ne spune că nu putem sau nu avem voie? Să mergem să facem acel lucru.
Asta se poate întâmpla când un mesaj, o campanie sau o strategie de marketing se bazează doar pe părerea personală a unor oameni.

Experiența mi-a arătat, cele mai bune idei de marketing, ideile care generează mii, sute de mii sau milioane de euro nu vin doar stând într-o sală de ședințe.

Ele vin din realitate, din cifre, din discuțiile cu clienții, din testare.
Nu trebuie să devii un expert în statistică, trebuie doar să accepți faptul că intuiția poate da greș uneori.

#2. Suferim de sindromul „Glonțul Magic”

Dacă există un lucru care care toți suntem de acord e faptul că lucrurile se schimbă rapid în marketing.

Ce funcționa acum 2-3 ani, de fapt uneori lucruri care funcționau cu doar câteva luni în urmă astăzi sunt istorie.

Platformele devin mai aglomerate, algoritmii se schimbă, atenția oamenilor se mută.

Și totuși, cu toții avem acea credință că există o idee de marketing specială care ne poate rezolva toate problemele o dată și pentru totdeauna.

Că există un buton pe care dacă îl apeși vânzările explodează.

Acesta este sindromul „Glonțul Magic”.

Dar crede-mă, nu există o singură idee care să salveze o afacere. Cel puțin nu în prima sa variantă.

Am menționat toate ideile acelea incredibile de la început, care au adus vânzări de miliarde de dolari.

Dar niciuna, în prima versiune, nu a fost atât de puternică.

Ce s-a întâmplat de fapt, acestea funcționau mai bine decât restul. Așa că growth hackerii din acele companii au investit timp și resurse pentru a le optimiza, pentru a le face și mai bune.

Au fost excepționale într-un final, dar au început doar prin a fi „bune”.

Nu avem nevoie de o idee inovativă de marketing. Avem nevoie de un proces care ne poate ajuta să găsim constant idei de marketing care funcționează pentru afacerea noastră.

#3. Credem că marketingul înseamnă doar să ieșim cu o reclamă în fața clientului

Aproape de fiecare dată când țin o prezentare de marketing încep prin a întreba audiența „Ce e marketingul?”.

De obicei, răspunsurile cele mai comune sunt în genul:

Promovarea afacerii.

Publicitate.

PR.

Să faci reclame pe Facebook.

Și mai apare din când în când „vânzări”.

Poate pare amuzant, dar toate răspunsurile sunt corecte. Toate aceste lucruri fac parte din marketing.

Dar fiecare răspuns în parte este incomplet.

Vezi tu, majoritatea asociem marketingul doar cu ideea de a ieși în fața oamenilor. Cu a le atrage atenția printr-un mesaj. Și din când în când ne mai gândim și la o vânzare.

Dar spune-mi tu, cât de des se întâmplă pur și simplu să vezi o reclamă și apoi să cumperi imediat acel produs? Mai ales dacă e scump?

Nu prea des, nu? De obicei trece ceva timp până să iei decizia.

Dacă vrem să avem campanii și strategii de marketing profitabile, dacă vrem să găsim idei de marketing la care competiția nu are acces, trebuie să ne uităm la toți cei 5 pași prin care trebuie să treacă un client.

Pe lângă atragere și vânzare despre care am vorbit mai sus mai există 5 INDICATORI ASCUNȘI la care trebuie să te uiți dacă vrei să-ți crești afacerea într-un ritm alert dar sustenabil. Acești indicatori au generat ideile creative de la începutul paginii.

În growth hacking, să faci oamenii să audă de tine e cel mai puțin important lucru. Să nu mai spun că în general e și cel mai scump.

Și totuși, 90% din resursele și energia noastră sunt investite aici în cel mai aglomerat, scump și puțin important aspect din marketing.

#4. Credem că un buget mai mare e soluția

Ahhh, aici de vină suntem de obicei noi, agențiile. Noi mereu cerem bugete mai mari.

Pe de o parte, de acord: ai nevoie de bugete, și uneori trebuie să le crești. Nu poți face bani fără să investești bani.

Dar nu ar trebui să te pui să arunci cu bani în stânga și în dreapta pe cea mai nouă idee de marketing de care ai auzit, înainte de a te asigura că ai pus la punct un sistem care îți permite (1) să măsori ce se întâmplă cu fiecare leu investit în promovare și (2) care îți garantează că la final primești un leu și ceva înapoi.

Să investești mai mulți banii în niște campanii care nu funcționează sau pe care nu le poți măsura e ca și cum ai turna mai repede apă într-o găleată spartă. Poate simți că faci ceva, dar nu te ajută cu nimic.

Am descoperit în acești ani, growth hackerii folosesc un proces în 6 pași pentru a gândi și implementa eficient strategii de marketing.

Primul pas este să te asiguri că orice faci mai departe poate fi măsurat. Fără asta, ne întoarcem la strategia „Marketing după ureche” de mai sus.

Apoi, un growth hacker nu-și va pune niciodată toate ouăle într-un singur coș. Chiar și dacă are resurse limitate, va încerca constant reclame, idei și abordări noi pentru a le găsi pe cele care ies în evidență prin rezultatele pe care le aduc.

#5. Credem că marketingul nu se poate învăța

Știu că dacă citești aceste rânduri ai mai încercat să înveți cum să-ți promovezi afacerea online, măcar să ai niște baze pentru a știi cum să comunici cu alți colaboratori sau să le măsori munca.

Și că probabil lucrurile nu au mers cum ți-ai fi dorit.

Nu e vina ta.

Cum spuneam și mai sus, piața e plină de persoane care citesc 2 cărți și 3 articole despre marketing apoi se pun să predea.

Normal că nu te puteau învăța pe tine pentru că nici ei nu au înțeles cu adevărat despre ce vorbesc și, mai ales, nu au pus în practică.

Dar marketingul se poate învăța, orice se poate învăța, nu cred că de fapt asta este discuția.

Uite, de exemplu:

Mereu ai fost pe atât de bun la ceea ce faci?

De când erai bebeluș ai tăi ți-au zis ce bun <<introdu ocupație aici>> ești?

Nu? Hmm, mă gândeam eu 🙂

Uite care e ideea:

Aceasta nu e o pagină emoțională care îți spune că poți face orice, că poți ajunge pe lună.

Mesajul meu e mult mai egoist: e mult mai profitabil să înveți TU bazele growth hacking-ului, indiferent dacă vei și pune în practică sau doar vei folosi aceste cunoștințe pentru a măsura munca altora.

Growth hacking-ul e o rupere atât de mare față de modul în care suntem obișnuiți să definim și să facem marketingul. Va schimba lucrurile la care te uiți când îți adresezi întrebarea „Ce pot face pentru a-mi crește afacerea?”. Vei vedea, mare parte din răspunsuri nu le găsești în alte cărți și cursuri de marketing.

În plus, sunt deja sute de români care au învățat de la noi cum să aplice pentru afacerea lor sau a clienților acest concept de marketing.

Unii au început pentru a învăța cum să-și promoveze propria afacere, iar astăzi au ajuns să ofere servicii de marketing și altor persoane sau companii.

Știm asta pentru că în ultimii 5 ani am implementat sute de campanii pentru clienții noștri și am adus rezultate solide pentru cifra lor de afaceri

Câte dintre credințele de mai sus le ai și tu?

Soluția nu este să le ignori, sau să „muncești mai greu”.

Ai nevoie (1) să te ridici puțin deasupra situației, să vezi lucrurile în ansamblu.

Apoi (2) să înveți cum ar trebui să arate detaliile „la firul ierbii”.

E greu de pus în cuvinte cât de eliberator e să internalizezi growth hackingul.

Marketingul devine mult mai simplu, îți este mai clar ce ai de făcut și unde trebuie să lucrezi la promovarea afacerii tale.

Înțelegi într-un final de ce majoritatea campaniilor de marketing, majoritatea banilor pe care i-ai investit până acum nu au adus rezultate.

Când te uiți la promovarea afacerii nu te mai simți ca în mijlocul unei jungle, ci ai o hartă și poți pune degetul pe lucrurile la care trebuie să lucrezi și poți arăta înspre direcția în care trebuie să mergi.

Sau imaginează-ți cum ar fi te uiți la o tablă sau un document plin cu idei de marketing și să știi că niciun competitor ta nu s-ar putea gândi niciodată la 90% dintre ele?

Apoi să le poți tăia cu o linie roșie pe cele care nu sunt prioritare acum și să rămână doar cele care au cele mai mari șanse să aducă un impact pozitiv asupra afacerii tale într-un timp scurt.

Și să știi cum să le implementezi pe fiecare dintre ele, indiferent de canalul de marketing pe care îl vei folosi.

Cum ar fi să simți, să poți avea aceste lucruri?

Cum poți găsi cele mai bune strategii și idei de promovare pentru afacerea ta?

Păi în primul rând ai putea să le copiezi, pardon să te „inspiri” de la competiție.

Din păcate, așa cum am văzut mai sus, ce funcționează pentru alții cel mai probabil nu va funcționa și pentru tine. Mai ales dacă competitorii tăi au folosit acea strategie primii.

Putem, de asemenea, să externalizăm promovarea și să sperăm că cei pe care i-am contractat sunt buni.

Sau putem să citim pe internet lucruri gratuite și să încercăm să le punem într-o ordine logică, apoi să vedem cum le putem aplica pentru afacerea noastră.

Sau, uite o abordare mai bună:

Învață de la cineva care deja a pus asta în practică pentru mai bine de 100 de afaceri din 27 de industrii și domenii de activitate diferite, cineva care are studii de caz ce îți arată cum să pui strategiile și lecțiile în aplicare pentru afacerea ta.

Care alege din toată marea de informații doar pe cele esențiale.

Cineva pe care îl poți urmări cum deconstruiește cele mai de succes studii de caz.

Care te poate ghida în a alege ce se potrivește afacerii tale.

Care se asigură că ai succes oferindu-ți sprijin și pe viitor și care îți răspunde la alte întrebări pe care le mai ai.

Intră în scenă:
Growth Hacking 2.0 – Singurul curs de growth hacking din România destinat afacerilor mici și medii

Învață de la prima agenție de growth hacking din România strategiile de marketing folosite de cele mai de succes startup-uri din lume și cum să le aplici pentru a obține o creștere rapidă a afacerii tale.

Growth hacking-ul este secretul de marketing al celor mai de succes companii din lume, care le permite:

Să atragă clienți la costuri mult mai mici față de competiție;

Să găsească idei de marketing la care competiția nu are acces;

Să investească sume mai mari în marketing decât pare profitabil la o primă vedere pentru că au un sistem prin care și le pot recupera;

Să descopere căi noi prin care își pot crește vânzările și care sunt mai puțin aglomerate și costisitoare;

Să își dea seama unde sunt blocajele și ce oportunități există în jur pe care le pot fructifica;

Să poată prioritiza și implementa într-un mod eficient toate ideile pe care le au;

Acum poți să ai și tu acces la strategiile, instrumentele, metodele și principiile de marketing pe care le folosesc cele mai de succes startup-uri din lume și poți să vezi prin exemple practice cum să le aplici pentru afacerea ta, indiferent de dimensiune, domeniu de activitate sau cine îți este client.

Ce teme acoperă acest curs?

Cum găsești audiențe care cumpără
Cum targetezi corect oamenii pe Facebook
Cum creezi o strategie de marketing care chiar funcționează și rezistă întâlnirii cu realitatea?
Cum găsesc cele mai bune metode de promovare pentru afacerea mea?
Cum mă promovez pe Facebook?
Cum mă promovez prin Google Ads?
Cum îmi optimizez SEO site-ul?
Cum măsor rezultatele campaniilor de marketing?
Cum creez reclame și mesaje care vând?
Ce instrumente de marketing mai pot folosi pentru a-mi face viața mai ușoară?

Acestea sunt doar câteva exemple.

Acest mega-curs conține peste 12 ore intense de conținut în format video HD pe care îl poți urmări în propriul tău ritm și care îți arată pas cu pas cum să aplici strategiile prezentate și pe care le poți revedea de oricâte ori vrei.

Conține structuri și instrumente pe care să le folosești mai departe pentru promovarea afacerii tale și intră adânc în strategiile prezentate pentru a putea înțelege de ce și cum funcționează.

Nu e doar un alt PDF pe care îl descarci și apoi uiți de el.

Vei descoperi lucruri pe care nu le găsești în nici un alt curs de marketing din România, garantat.

Înveți din el lucruri despre care nu am mai vorbit până acum pe blog sau în alte cursuri și prezentări.

Ce e nou după ultimele actualizări?

Cu acest nou update practic am refăcut cursul de la zero:

Aproape fiecare modul a fost re-înregistrat sau este în curs de refacere;

Am actualizat pârghiile de creștere și le-am transformat într-un instrument și mai puternic și acționabil;

Am adăugat peste 100 de exemple care să te ajute să înțelegi ce trebuie să faci la fiecare pas din noile pârghii;

Modulul de sales funnel a fost regândit și îmbinat cu cel despre pârghii de creștere (vei vedea de ce);

Am actualizat procesul de growth hacking la varianta pe care o folosim momentan;

Am refăcut modulul de Google Analytics pentru a fi și mai acționabil;

Am adăugat mai multe instrumente care te vor ajuta să obții rezultate mai bune;

Suntem în curs de a regândi modulele de Copywriting, Google Ads, SEO, Facebook pentru a le face mai ușor de înțeles și acționabile.

Modulul 1: Introducere în growth hacking

Ce este growth hacking și de ce este o rupere fundamentală față de modul în care suntem obișnuiți să definim și să facem marketing?

Cum arată growth hacking în practică #1: Studii de caz de la cele mai de succes companii din lume.

Cum arată growth hacking în practică #2: Studii de caz de la companii mici și medii din România cu care am lucrat noi.

Cum gândește un growth hacker: Cele 10 principii care ajută growth hackerii să descopere cele mai bune metode de creștere a unei afaceri.

Care este fundamentul fără de care nu ar trebui să începi să investești mai mult în marketing.

Modulul 2: Concepte esențiale de growth hacking (ce nu înveți la alte cursuri de marketing)

Cum deconstruiesc growth hackerii marketingul și care sunt lucrurile la care se uită pentru a descoperi blocaje și oportunități de creștere pentru o afacere.

Cum să nu mai rămâi niciodată fără idei de marketing (și cum să le alegi pe cele mai profitabile).

Cum să crești vânzările fără să investești mai mult în marketing: Cei 4 indicatori pe care îi poți optimiza cu costuri minime spre 0 dar care rezultă în vânzări mai mari.

Indicatorul ascuns care îți poate crește rata de conversie (esențial pentru orice afacere).

Care este procesul pas cu pas pe care toți growth hackerii îl folosesc pentru a găsi cele mai profitabile idei de marketing.

Cum ar trebui să organizezi ideile și activitățile de marketing pentru a obține eficiență maximă cu resursele pe care deja le ai.

Alte concepte de growth hacking care te vor ajuta să faci marketing într-un mod mai profesionist.

Modulul 3: Cum creezi o strategie de marketing și cum o pui în practică

Care este primul pas în crearea unei strategii de marketing care funcționează și pe care de obicei îl ignorăm.

Cum poți folosi growth hacking-ul pentru a crea o strategie de marketing flexibilă și ușor de implementat, care îți permite să te adaptezi pieței.

Care sunt pașii creării unei strategii de marketing (cu exemple proprii la fiecare dintre ei).

Cum structurează growth hackerii o strategie de marketing pe care o pot implementa și îmbunătăți ușor (template-uri incluse).

Care sunt pașii implementării unei strategii de marketing folosind abordarea de growth hacking.

Cele 5 moduri principale prin care poți testa eficiența unei idei de marketing înainte de a investi sume mari de bani în ea.

Ce este o pâlnie de vânzare (sales funnel) și cum poți crea una pentru afacerea ta?

Partea puțin luată în considerare a unei pâlnii de vânzare care îți permite să cheltuiești pe marketing mai mult decât competitorii, dar să fii mai profitabil la final

Bonus: Ce instrumente (tool-uri) ne ajută individual sau în lucrul cu echipa pentru a implementa mai eficient o strategie de marketing

Acest curs se bazează pe experiența noastră de 5+ ani în promovarea pe Facebook, pe lucrurile învățate implementând sute de campanii, pe cele peste 100 de ore investite în studierea altor materiale și cursuri despre promovarea pe Facebook.

Ne-am dezvoltat în timp metodologii și strategii proprii la care au avut acces până acum doar clienții noștri. De acum, vei putea avea și tu.

Modulul 4: Cum măsori impactul eforturilor de marketing

Greșeala cardinală pe care 90% dintre noi o facem când vine vorba de măsurarea campaniilor de marketing.

Care este setarea fără de care Google Analytics (sau orice al instrument de măsurare) este inutil.

Care sunt cele 7 ecrane esențiale din Google Analytics care îți permit să măsori impactul campaniilor de marketing și să iei decizii cu adevărat informate.

Ce alte instrumente de măsurare putem folosi pentru a înțelege mai bine ce fac clienții noștri pe site (și ce putem face pentru ca mai mulți dintre ei să cumpere).

Modulul 5: Copywriting - cum creezi reclame și texte care vând

2 ore de conținut intensiv în care înveți:

Greșeala cardinală ce ține de copywriting care îți sabotează toate campaniile de marketing.

Cum alegi mesajul de marketing în funcție de audiență (aici vei înțelege de ce oamenii nu reacționează la reclamele tale).

3 metode prin care să găsești și să alegi cele mai puternice mesaje pe care să le folosești în campaniile de marketing.

Cum găsești propunerea unică de valoare pentru afacerea ta.

Bonus: Tips & Tricks de copywriting pentru campaniile tale de marketing online.

Modulul 6: Cum te promovezi pe Facebook

2 ore de conținut intensiv în care înveți:

Cele mai frecvente 5 greșeli care îți sabotează rezultatele pe această platformă.

De ce nu îți văd fanii postările (și ce să faci în legătură cu asta).

2 metode prin care să creezi postări mai engaging (și cum să organizezi conținutul paginii).

Cum faci o campanie de succes prin Facebook Ads.

Bonus: Tips & Tricks Facebook Ads.

Modulul 7: Cum te promovezi prin Google Search Ads

2 ore de conținut intensiv în care înveți:

Cum descoperi cuvintele pe care le folosesc potențialii clienți când caută produsul/serviciul tău pe Google (și pe care merită să licitezi).

Care sunt modalitățile de promovare prin Google Ads.

Cum creezi o campanie de Google Search Ads.

Cum structurezi o campanie de Google Search Ads.

Elementele esențiale ale unei reclame eficiente care atrage atenția și obține click-uri.

Bonus: Tips & Tricks pentru campanii prin Google Search Ads.

Modulul 8: Cum îți optimizezi SEO site-ul

2 ore de conținut intensiv în care înveți:

Ce înseamnă SEO și cum funcționează motoarele de căutare.

Care sunt cei mai importanți 20% factori SEO care aduc 80% din rezultate.

Care sunt pașii optimizării SEO a unui site.

Cum înscrii un site în Google (actualizat).

Cum faci optimizare SEO on-page.

Bonus: Metode ușoare prin care poți atrage link-uri spre site-ul tău (pas esențial pentru a ajunge pe prima pagină Google).

În curând: Modulul #: Content Marketing

Achiziționează acum cursul și vei primi acest material bonus când este finalizat.

În Curând: Modulul #: Chatbot Marketing

Achiziționează acum cursul și vei primi acest material bonus când este finalizat.

Am deja atâtea lucruri de făcut, nu cred că mai am timp să învăț și marketing.

Poate te întrebi: oare chiar pot să învăț eu aceste lucru?

Am putea să-ți spunem că da.

Să-ți spunem că am ales cele mai importante dintre cele mai importante informații pentru fiecare modul.

Să-ți spunem că de mai bine de 3 ani studiem cum putem preda într-un mod mai accesibil și că am ajuns să ne dezvoltăm propria metodologie pe această parte ce intră chiar și în programarea neuro lingvistică (NLP).

Sau că avem zeci de studenți care au trecut deja prin aceste informații și care au văzut impactul asupra campaniilor lor de marketing chiar înainte să termine cursul.

Dar cel mai bine este să o lăsăm pe Elena să-ți spună prin cuvintele ei impactul pe care îl poate avea acest curs în doar câteva zile asupra modului în care faci marketing:

Cursul de Growth Hacking  m-a ajutat și mă ajută. Din punctul meu de vedere Growth Hacking este un mod de gândire. Este ceea ce vreau, de fapt, să formez la mine. Sunt importante informațiile tehnice, dar mai important este să îmi dezvolt un mod de gândire care să mă facă să văd și altfel de soluții.

Vă urmaresc, din punctul meu de vedere sunteți cei mai buni din țară în acest moment.

Spor!

Elena Dolea

Participanta la cursul de Growth Hacking

Sau putem să-ți arătăm câte persoane sau branduri au avut deja încredere în noi și în informațiile noi pe care le aducem pe piața din România și pe care le-am ajutat să-și crească afacerile:

120+

Clienți cu care am lucrat în ultimii patru ani și pe care i-am ajutat să-și crească afacerile.

6000+

Cursanți și participanți la evenimentele de marketing pe care le-am organizat.

Întrebări Frecvente care pot schimba modul în care vezi și faci marketing

De ce să investesc atât în acest curs și să nu iau unul de pe Udemy cu 20 de dolari?

Oh, dar nu te oprește nimeni, chiar te încurajăm să faci asta. Apoi ia-l și pe acesta pentru că oricum îți poți cere banii dacă nu ești mulțumit și compară-le 😉

Credem că vei ajunge la aceleași concluzii ca și noi.

Vezi tu, oricine creează un curs are două opțiuni:

Face rapid ceva ușor pe care îl vinde ieftin la cât mai multă lume.

Sau investește luni și ani de zile pentru a extrage din propria experiență cele mai importante lecții, apoi stă să caute exemple pentru fiecare pentru a fi mai ușor de înțeles, apoi creează și adaptează structuri pe care ceilalți le pot folosi pentru a aplica informațiile în propriul business.

Noi am ales aceasta a doua variantă.

E ok să dai 10-20 de dolari pe o idee care îți poate crește afacerea. În acest curs ai sute de astfel de idei. Diferența de conținut nu e de 10/15 ori față de un curs de pe Udemy, ci de 100 sau 1000 de ori, la fel ca impactul asupra afacerii și carierei tale.

În plus, în ultimii ani au început să apară o mulțime de cărți și cursuri care au aplicată „ștampila” de growth hacking.

Însă după ce am trecut prin peste 34 dintre ele ne-am dat seama că majoritatea sunt doar materiale despre marketing online deghizate în growth hacking pentru că sună mai bine.

Puține dintre ele, cu atât mai puțin cele de pe Udemy, sunt create de oameni cu experiență în domeniu, care au și pus growth hacking în practică timp de ani de zile în afaceri și industrii diferite.

În special pentru piața din România nu ai unde să găsești exemple practice precum ale noastre pentru că am fost primii și (pentru o prea lungă perioadă de timp) singurii care au făcut growth hacking cu adevărat.

Noi „scriem manualul” și momentan acest curs este singurul mod prin care îl poți accesa, dacă nu vrei să ne plătești câteva mii de euro pe lună pentru servicii de marketing.

De ce acest curs, pe lângă toate cursurile de marketing disponibile în România?

Pentru început, acesta este primul (și singurul momentan) curs de growth hacking marketing din România destinat afacerilor mici și medii.

Doar aici poți învăța instrumentele, strategiile și principiile de marketing pe care le folosesc unele dintre cele mai de succes companii din lume, indiferent de dimensiune, industrie sau cine le sunt clienții.

În plus, un alt motiv pentru care cursanții noștri ne apreciază materialele e pentru că facem totul simplu și ușor de explicat. Dacă ai trecut prin blogul nostru ai primit o mostră.

De fapt, am avut persoane care au participat la un curs similar în Olanda pentru care au plătit 2.000 euro apoi au venit și ne-au întrebat pe noi întrebări clarificatoare.

Acest curs se bazează pe experiența adunată din 2015 lucrând cu sute de companii. Lucrurile pe care le înveți aici nu le vei mai găsi la nici un curs de marketing din România. Garantat.

Mi se potrivește cursul dacă sunt doar eu în companie, sau suntem o companie mică?

Răspunsul este da. 

Growth Hacking este în primul rând o abordare, un mod de a face marketing. Principiile se aplică pentru orice afacere indiferent de domeniul de activitate sau de mărime.

În plus, acest curs conține o mulțime de exemple din România din cadrul unor companii mici, exact ca a ta. Vei vedea din experiența noastră cum poți aplica lecțiile și conceptele.

Dacă nu am un buget mare de marketing mă ajută cursul?

Growth hackingul s-a născut în startup-uri exact datorită lipsei de resurse: deși acestea „se băteau” cu companii mari pentru aceiași clienți, nu aveau resursele necesare pentru a folosi aceleași metode de marketing, pentru a concura direct cu acestea.

Așa că growth hackerii au fost nevoiți să găsească alte strategii, să se uite în alte locuri pentru oportunități de creștere.

Cursul include o mulțime de idei, tehnici și strategii care nu costă bani pentru a fi implementate (unii vor spune că nici nu țin de marketing). Așa cum spuneam mai sus, growth hackerii știu că un buget mai mare de marketing nu e tot timpul soluția.

Din experiența noastră, cursul este ideal dacă ai măcar 100-200 de euro pe lună să investești în marketing. De fapt, de obicei se plătește singur în 1-3 luni pentru că te ajută să optimizezi modul în care cheltuiești acei bani. Pentru restul vieții, totul va fi profit.

Dacă nu ai nici acest buget, poate cel mai bine este să continui cu resursele gratuite pe care le găsești pe blogul nostru. Poate nu ai nevoie de un curs premium de marketing încă.

Cât durează cursul?

Cursul îl poți finaliza în cât timp vrei tu.

Am avut cursanți care au trecut prin el în 2-3 zile, alții treceau doar prin câte 1-2 video-uri pe zi puneau informațiile în practică.

Poți lungi sau scurta perioada după nevoia ta. 

În plus, având acces pe viață la el și la îmbunătățirile viitoare poți trece din nou și din nou prin el ori de cât ori vrei.

Când începe cursul? Când am acces la el?

Vei primi acces la curs imediat ce plata ta este verificată.

Asta înseamnă instant când plătești cu cardul sau aproximativ 24 de ore de la efectuarea plății prin transfer bancar. 

De început, începe când vrei tu și se termină tot atunci. Poți trece prin el în ritm propriu.

Oferiți și sprijin pe viitor?

Începând cu anul 2019 toate cursurile noastre premium îți oferă bonus și acces la comunitatea SMARTERS Insider, un grup de Facebook destinat participanților la cursurile noastre premium unde poți interacționa cu alte persoane mai avansate într-ale marketingului. Tot acolo primești suport prioritar de la noi.

În plus, dacă ceva a rămas neclar în urma unei lecții, sau dacă nu îți e clar cum poți aplica o idee, poți lăsa comentarii la fiecare video și îți răspundem.

Acest curs este pentru tine dacă:

Ai o afacere sau te ocupi de promovarea uneia și te-ai săturat să nu înțelegi de ce marketingul nu funcționează.

Marketingul ți se pare complicat și simți că ai început direct din mijloc, că nu ai un proces pas cu pas pentru a face lucrurile.

Vrei să înveți o abordare modernă, profesionistă a marketingului care și-a dovedit eficiența pe piață;

Te-ai săturat de toți guru care îți spun că „dacă vrei să crești vânzările trebuie să vinzi mai mult” și vrei strategii și sfaturi practice pe care să le aplici;

Simți că cei cu care colaborezi acum pe partea de marketing nu au un plan sau o strategie ci fac lucrurile pentru că „lasă că merge și așa”;

Ai citit despre growth hacking, crezi că este prezentul/viitorul marketingului și vrei să-l înțelegi mai bine;

De cealaltă parte, acest curs nu este pentru tine dacă vrei „o idee magică” care să-ți rezolve problemele și să-ți aducă vânzări fără muncă sau fără să pui osul la treabă. Dacă vrei un buton pe care să-l apeși și care baaam, să-ți rezolve problemele legate de promovare.

Growth hacking-ul nu este despre „hack-uri” ci este despre procese, abordare și mentalitate.

Dacă ești dispus să și muncești puțin, dacă îți place să faci lucrurile profesionist și să descoperi moduri noi de a face lucrurile, îmi face plăcere să te invit să te înscrii la acest curs. Mie mi-a schimba viața, cred că poate avea același efect și asupra ta.

Acesta este cel mai popular curs al nostru pentru un motiv bun:

I-am descoperit pe net cautand informatii despre promovare, marketing. Am citit zile intregi articolele foarte bine puse la punct. Cursul de ,,Growth Hacking” a fost super fain, complex, a fost #Smart :). Am invatat multe, informatia a fost mult mai multa decat imi imaginam, pentru un curs online. Fiind online am avut avantajul de a putea participa de oriunde am o conexiune la net. Am primit mai mult decat ma asteptam, mi s-au clarificat niste aspecte, am invatat tips and tricks noi care deja le aplic. Comunicarea cu ei e faina. Disponibilitatea, pro-activitatea, orientarea spre cursanti mi-au placut. Pe tot parcursul cursului si-au dat interesul sa avem raspunsuri la neclaritati. Un mare multumesc atat pentru curs cat si pentru articolele atent scrise si foarte bine documentare.

Anamaria Budai

Cursul a fost de mare ajutor! Dat fiind si faptul ca am fost la inceput, atat cursul, cat si materialele de pe pagina de facebook m-au ajutat foarte mult! Va super multumesc si va doresc un an plin de realizari! 😀

Cursul de Growth Hacking a atins cam toate punctele care ma interesau (mi-as fi dorit ceva mai mult pentru Google Analytics).
In rest sunt foarte multumita si ma bucur ca ne ajutati cu sfaturi si sugestii!
O zi frumoasa!

Diana Bardan

Ma lovesc de lucrurile invatate acolo in fiecare zi si am inceput sa gandesc altfel cand vad o reclama la un produs. Am inceput sa ma pun in mintea celui care a creat reclama, sa inteleg care este strategia aplicata si sa ma gandesc cum as putea sa o aplic si la mine.
Inainte sa parcurg cursul aveam o teama launtrica ca nu am toate cunostintele necesare promovarii unei afaceri iar aceasta a disparut o data cu parcurgerea lui. Ma simteam exact ca la matematica cand profesoara ne dadea o problema si eu chiulisem exact la ora in care predase formulele. Simteam acel gol de informatie si frica de a nu arunca banii pe fereastra, avand in vedere ca sunt si foarte putini (deocamdata), pe reclame haotice in vant, fara sa am vreun rezultat.

Costin Manea

Garanția Noastră:

 Mai mult decât „fără riscuri” pentru tine

Unul dintre lucrurile în care credem cu tărie la SMARTERS e că dacă nu te putem ajuta să faci mai mulți bani nu-i merităm pe ai tăi.

De aceea, acest curs vine cu o garanție mai bună decât „banii înapoi dacă nu ești mulțumit”.

În primul rând, cu siguranță înainte să ajungi pe această pagină ai trecut prin materiale gratuite create de noi. Ai învățat lucruri noi care te-au ajutat imediat în activitatea ta și ai văzut profunzimea cu care tratăm conținutul pe care îl creăm.

În al doilea rând, nu îți cerem nici să treci prin tot cursul pentru a trage o concluzie. Dacă la un moment dat în timp ce parcurgi cursul consideri că nu am livrat ce am promis, sau din orice alt motiv ajungi la concluzia că acest curs nu merită investiția, poți să-ți ceri oricând banii înapoi timp de 90 de zile din momentul achiziției și ți-i returnăm fără să adresăm vreo întrebare.

Ba, chiar și dacă l-ai finalizat dar consideri că nu ai primit valoare de 10x mai mare față de investiție, încă poți să-ți ceri banii înapoi, fără resentimente.

În plus, pentru că respectăm timpul pe care l-ai investit, vom acoperi chiar și comisioanele bancare și tu rămâi cu lucrurile prin care ai trecut deja și pe care le-ai învățat.

Învață cum să-ți crești vânzările la fel ca cele mai de succes startup-uri din lume

Obține acces pe viață la singurul curs de growth hacking marketing din România destinat afacerilor mici și medii. Pentru o singură sumă primești:

Acces pe viață la curs și bonusurile viitoare

Masterclass complet Growth Hacking care include:

Ce este growth hacking și cum îl folosești pentru a-ți crește afacerea

15+ studii de caz pentru a vedea cum arată în practică

Modul Accelerated Buyer Journey™

Modul Procesul de Growth Hacking

Modul Analytics & Măsurare

Modul Copywriting

Modul Promovare Facebook

Modul Promovare Google Ads

Modul SEO

Template-uri pentru aplicarea informațiilor

Acces la grup de suport prioritar

Reduceri la alte cursuri

O idee care îți poate schimba viața

Cum să fii mereu în fața competiției și să ai acces la idei și strategii pe care ei nici nu și le pot imagina?

Începând cu 2013 growth hacking-ul mi-a schimbat viața, cel puțin pe cea profesională, și mi-a oferit răspunsul la întrebarea de mai sus.

Când am văzut schimbarea pe care o poate aduce, a devenit misiunea mea personală să promovezi acest concept în România. De atunci, growth hacking-ul a schimbat și modul în care alți antreprenori sau specialiști în marketing exact ca tine se uită la creșterea propriei afaceri.

M-aș bucura să ni te alături și tu în această incredibilă aventură și să devii următorul nostru studiu de caz de succes.

Unde ai vrea să fii peste 6 luni? Ce ai vrea să se schimbe între timp?

Dacă vrei ca următoarele 6 luni să fie diferite de cele care au trecut, va trebui să faci anumite lucruri diferit.

Dacă ai avea acces la informații la care competiția ta nu are acces, dacă ai avea tutoriale și informații aprofundate, prezentate pas cu pas, crezi că ai reuși să-ți duci afacerea ta sau a clienților acolo unde ți-ai propus?

Cât timp ai aloca săptămânal pentru asta? Câți bani?

O ultimă notă

Vreau să-ți spun că e foarte posibil ca data viitoare când mai intri pe această pagină, oferta de mai sus, bonusurile și prețul să nu mai fie aceleași. După cum vezi, constant adăugăm conținut și îmbunătățim acest curs.

L-am menținut și îl menținem la un preț mult mai mic decât ar merita pentru că vrem să rămână cât mai accesibil. Dar prețul a crescut și va mai crește, pentru că valoarea este acolo. Zecile de studenți de până acum ne confirma asta.

„Mă bucur sa v-am cunoscut prin intermediul cursului de Growth Hacking pentru că am descoperit oameni care vor să facă ceva semnificativ cu niște baze solide.”

Dragos Dorian

Participant la cursul de Growth Hacking

„Acum cateva minute am terminat cursul de Growth Hacking si am ramas cu – multe informatii utile, bazate pe cateva principii simple, dar mindblowing. Chiar daca e un curs online, atmosfera de echipa se simte – zambete, glume, care nu incurca acumularea de informatii, ci ajuta la destinderea tuturor! Pe scurt, SMARTERS sunt oameni care chiar stiu ce fac!„

Alexandra Ralu Huruniuc

Participanta la cursul de Growth Hacking

“Cursul de Growth Hacking online a avut informatii foarte utile , a fost usor de inteles . ! Plus acces la cursuri filmate si dupa terminarea cursului ! Pentru mine investitia a meritat din plin!„

Vlad Rusneac

Participant la cursul de Growth Hacking

Economisește 100 EURO. Profită de ofertă înainte de a crește prețul cursului.

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Da! Vreau acces pe viață la
Growth Hacking 2.0

O singură plată de 297 euro.

Înregistrează-mă pe viață și trimite-mi datele de acces la curs. Știu că am 90 de zile să mă răzgândesc și să-mi primesc banii înapoi.

Pin It on Pinterest

Share This