Primul curs de growth hacking marketing din România destinat afacerilor mici.

Învață marketing care funcționează. Descoperă de ce campaniile tale de promovare online nu au adus rezultate. Vezi CE trebuie să faci și CUM să te promovezi pentru a genera vânzări.

Curs Growth Hacking Marketing

Așa cum s-a scris pe:

   Republica - Contributii SMARTERS  

Ai încercat să te promovezi online, dar nu ai avut rezultatele așteptate?

Ai toate motivele să fii nemulțumit. Marketingul online poate fi un instrument extrem de puternic pentru creșterea afacerii.

Doar că nu e atât de ușor precum am fost făcuți să credem inițial, nu?

Să „fii prezent” online, nu e de ajuns.

Să publici conținut pe rețelele de socializare, să ai un website, nu înseamnă neapărat și vânzări.

Și totuși, sunt unele afaceri care, vorba aceea, cresc într-un an cât altele în șapte. De ce pentru unii promovarea online este o investiție, iar pentru alții o cheltuială?

Ei bine, exact la această întrebare vrem să îți răspundem.

Dacă te-ai săturat să nu știi de unde să începi și ce trebuie să faci, dacă nu înțelegi de ce ideea aceea de marketing în care ți-ai pus atâtea speranțe nu a funcționat, ești în locul potrivit.

În plus, te vom ghida pas cu pas în folosirea corectă a instrumentelor și canalelor de marketing online, îți vom oferi un sistem de gândire testat, care să te ajute să găsești constant noi soluții pentru a-ți crește afacerea.

Dar acesta nu este un curs de marketing online obișnuit.

În cadrul acestuia vei descoperi growth hacking, o abordare în marketing folosită de cele mai de succes startup-uri din lume, precum Facebook, Uber, Linkedin sau Airbnb.

Suntem prima agenție de growth hacking marketing din România și în cei trei ani de când aplicăm această abordare și în țara noastră, rezultatele nu au întârziat să apară.

Nu doar îți spunem ce să faci. Îți arătăm cum am făcut-o noi.

Iată ce vei descoperi la cursul de growth hacking marketing pentru afaceri mici:

5

Cum am ajutat un mic restaurant local să termine pe locul doi la vânzări la un eveniment național din domeniu;

5

Cum am crescut vânzările unui client cu 300% creându-i un website care vinde – și ce trebuie să faci pentru a avea rezultate asemănătoare;

5

Cum am ajutat un client să-și crească cifra de afaceri de 8 ori, concentrându-ne pe nevoile reale ale afacerii;

5

Cum o campanie de marketing a avut randament și de 1000% pentru că am ales canalul de promovare corect;

5

Ce poți fura de la cele mai de succes startup-uri din lume și folosi pentru promovarea afacerii tale;

5

Cum am ajuns să fim preluați în peste 30 de publicații regionale și naționale fără a plăti măcar un ban.

Mai exact, în urma acestui curs vei ști:

5

Cum să găsești constant cele mai bune idei de marketing care se potrivesc afacerii tale;

5

Cum să crești vânzările fără a investi mai mult în marketing;

5

De ce campaniile tale de promovare pe Facebook nu au adus rezultatele așteptate și ce să faci pentru a avea un randament mai bun;

5

Cum să te folosești de Google Adwords pentru a găsi clienți pregătiți să cumpere;

5

Care sunt principalele metode de promovare online și în ce context sunt eficiente;

5

Cum poți genera mai multe vânzări folosindu-te de clienții actuali;

5

Cum să scrii texte și reclame irezistibile;

5

Cum să măsori rezultatele campaniilor de marketing;

5

Cum să creezi pas cu pas, de la zero, un plan și o strategie de marketing și cum să le implementezi corect;

5

Și multe, multe altele!

Acesta este un curs premium.

Alții au spus că au învățat mai mult de la evenimentele noastre gratuite decât din alte cursuri de marketing plătite la care au participat. Imaginează-ți doar ce poți învăța în urma unui curs premium.

Vom arăta detalii nemaiprezentate din spatele celor mai de succes studii de caz pe care le avem. Îți vom arăta în detaliu și pas cu pas cum să folosești strategiile prezentate.

Curs Growth Hacking - by SMARTERS - Testimoniale

Iată ce vom discuta mai exact:

Ce putem învăța de la cele mai de succes startup-uri din lume

 

  • Ce este Growth Hacking Marketing
  • Exemple și studii de caz
  • Cum gândește un growth hacker
  • Cum îl putem aplica în afacerile noastre
  • Principalele greșeli în marketing pe care le fac afacerile mici

 

Cum creăm o strategie de marketing pas cu pas (partea 1)

 

  • Cum stabilim obiectivele corecte de business și de marketing
  • Cum găsim clienții potriviți și cum îi înțelegem mai bine
  • Cum calculăm bugetul de marketing
  • Cum creăm un plan de marketing care funcționează

 

Cum creăm o strategie de marketing pas cu pas (partea 2)

 

  • Ce metodă de marketing se potrivește afacerii mele
  • Cum creștem vânzările fără a atrage clienți noi
  • Cum găsim ideile cu cel mai mare impact asupra afacerii
  • Cum găsim cele mai bune mesaje pe care să le folosim în campaniile de marketing
  • Cum implementăm totul corect

 

Optimizarea vânzărilor și copywriting

 

  • La ce să te ne uităm, dacă avem trafic, dar nu și vânzări
  • Caracteristicile unui website care vinde
  • Cum folosim eficient site-ul împreună cu celelalte metode de promovare
  • Cum scriem texte creative, care atrag atenția și stârnesc interesul
  • Cum putem comunica mai „natural” în scris
  • Cum creăm o reclamă pas cu pas

 

Instrumente utile pe care să le folosești pentru a crește vânzările pe site

 

  • Tutorial pas cu pas pentru înțelegerea principalelor funcționalități ale Google Analytics și cum să îl utilizăm în mod corect
  • Cum măsurăm mai bine rezultatele campaniilor de marketing
  • Cum cunoaștem mai bine utilizatorii site-ului
  • Cum identificăm locurile de pe site care ne omoară vânzările

 

Promovarea pe Facebook

 

  • Cum funcționează Facebook și de ce postările nu ajung la mai multă lume
  • Cum creăm o strategie coerentă de promovare pe Facebook
  • Cum creăm o reclamă pe Facebook pas cu pas
  • Ce obiective ale reclamelor să alegem, ce locuri de amplasare a reclamei, cum ne folosim la maximum de targetare,  de datele demografice, de interese etc.
  • Cum convertim mai mulți clienți cu ajutorul Facebook
  • Cum găsim clienți cu ajutorul Facebook
  • Alte strategii recomandate de Facebook Ads
  • Introducere în promovarea pe Instagram
Google Adwords
  • Tutorial pas cu pas pentru utilizarea Google Adwords și crearea unei campanii
  • Cum alegem cuvintele cheie corecte pentru care să licităm
  • Cum găsim clienți pregătiți să cumpere
  • Cum maximizăm rezultatele investiției în Google Adwords
  • Greșeli de evitat
  • Strategii utile în promovarea prin Google Adwords
SEO
  • Cum funcționează motoarele de căutare
  • Pașii optimizării pentru motoarele de căutare
  • Cum găsim și alegem cuvintele cheie potrivite
  • Cum optimzăm site-ul din punct de vedere seo (SEO on-page)
  • Metode ușoare de atragere de link-uri către site
  • Alte strategii de link building
Alte strategii de marketing care funcționează în România
  • Content marketing & native advertising
  • Email marketing
  • Viral marketing
  • Video marketing
  • Predicții pentru viitor & sfaturi
  • Alte instrumente utile
  • Resurse extra

Totul va fi presărat cu exemple practice, formule și structuri care să te ajute să reproduci ușor ideile și pentru afacerea ta.

Cui se adresează cursul de growth hacking?

5

Antreprenorilor care se ocupă de promovarea propriei companii.

Vei învăța cum să obții mai mult din investiția ta în marketing și să descoperi cum să-ți promovezi corect afacerea prin online marketing;

5

Specialiștilor în marketing.

Vei descoperi idei, strategii și concepte noi, care te vor face un marketer mai bun. Vei învăța ce ai făcut greșit în campaniile care nu ți-au adus rezultatele așteptate și vei avea modele și structuri pe care să creezi un plan de marketing eficient;

5

Proprietarilor de afaceri.

Dacă ești în căutare de noi moduri prin care să te diferențiezi de competiție, abordarea de growth hacking este cea care te poate ajuta. Vino să o descoperi tu sau trimite-ți responsabilii de marketing;

5

Studenților și membrilor de ONG-uri.

În urma acestui curs, vei avea atitudinea, cunoștințele și instrumentele care te vor face mai bun decât 80% din specialiștii în marketing din România. În plus, pentru tine avem o reducere de 50% (va trebui să arăți o dovadă că apariții acestor categorii).

Cui NU se adresează acest curs:

Vrem ca toată lumea să fie fericită la finalul cursului. De aceea, nu susținem că se potrivește oricui. Dacă te regăsești în aceste categorii, probabil acest curs nu este potrivit pentru tine:

5

Nu poți sau nu ai posibilitatea să investești 100-150 de euro pe lună în promovarea afacerii

Deși mare parte din ideile prezentate în curs nu costă, sau investiția este minimă, din experiență am văzut că afacerile care primesc cea mai multă valoare adăugată în urma cursului sunt cele care investesc minim această sumă pentru promovare. Dacă nu ai acest buget, îți recomandăm să începi cu resursele noastre gratuite.

5

Vrei rezultate fără efort.

Acest curs conține idei și instrumente care să te facă un marketer mai bun, dar este nevoie și de efort din partea ta. Nu am descoperit încă magia și nici nu promitem că acest curs poate face acest lucru.

5

Reprezinți o companie mare

Dacă afacerea pe care o reprezinți are o cifră de afaceri de  30+ milioane euro nu băgăm mâna în foc că acest curs este ideal pentru tine. Poate ai nevoie de concepte mai avansate. Contactează-ne pentru o ofertă personalizată.

5

Nu ai un website sau o pagină de Facebook

Este un curs de marketing online totuși.

Ce este Growth Hacking Marketing

Stai, stai, ce e Growth Hacking totuși?

Growth Hacking-ul este în primul rând o mentalitate, un mod de a face marketing. Acesta propune să lași la o parte manualul clasic de marketing și să îl înlocuiești doar cu ce este testabil și măsurabil. Funcționează? Noi spunem că da. La fel și unele din cele mai de succes startup-uri din lume de la care am „împrumutat” conceptul: Facebook, Uber, Airbnb și multe altele.

De aproape trei ani îl aplicăm cu succes în România și vrem să-ți arătăm cum să-l folosești și tu, pentru creșterea afacerii tale.

Ce nu vei învăța la alte cursuri de marketing

Majoritatea cursurilor de marketing online abordează un singur aspect: cum ne facem afacerea mai cunoscută, cum ajungem în fața clienților.

Însă, rezultatele cu adevărat frumoase vin când înțelegi că marketingul înseamnă mult mai mult, când optimizezi fiecare etapă prin care trece un potențial client: de la a auzi de tine, până la a cumpăra sau chiar a te recomanda.

Vei descoperi în cadrul acestui curs o altă definiție a ce înseamnă marketingul și cum se face el corect.

Marketing orientat spre rezultate

Misiunea noastră: să pregătim o nouă generație de marketeri și antreprenori.

E timpul ca afacerile din România să facă marketing ca în secolul XXI. Suntem determinați să ajutăm românii să devină mai competitivi și să se folosească de cele mai moderne concepte, strategii și instrumente de marketing.

Toma Grozăvescu

fondator SMARTERS

Cursul va fi ținut de Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS și unul dintre principalii promotori ai conceptului de Growth Hacking în România.

Toma are sute de ore de experiență în training, susține prezentări la unele din cele mai importante evenimente de business și marketing din România și contribuie pentru numeroase publicații și bloguri de marketing și antreprenoriat din țara noastră.

Punctele sale forte sunt înțelegerea clientului și găsirea celor mai eficiente metode de a ajunge la el.

Toma Grozăvescu - SMARTERS

Toma Grozăvescu - SMARTERS

Te afli într-o companie bună

În ultimii trei ani, am ajutat peste 60 de clienți să-și crească afacerea. Îți punem la dispoziție, în cadrul acestui curs, cele mai importante lecții învățate. Pentru ca tu să nu fii nevoit să repeți aceleași greșeli și să înveți într-un mod mai structurat.

Ness Romania Client Marketing SMARTERS.png
Centro Group Client Marketing SMARTERS
Telco Client Marketing SMARTERS
INCUBOXX Client Marketing SMARTERS
Epic HR Client SMARTERS
FITT Client Marketing SMARTERS
True Romania Tours Client SMARTERS

Ce spun alții despre cursurile noastre

Client multumit servicii marketing SMARTERS

„Am participat la cursul de social media marketing. A fost super! Informatii utile, clare si la subiect. Great job!”

Donna-Mester-Testimonial-Curs-SMARTERS

Donna Mester

Participant la Cursul de Social Media Marketing

De ce ACEST curs?

Z

1. Trainer cu experiență

Da, frumosul acela prezentat mai sus. Vorbește din experiență, nu din cărți.

Z

2. Acces pe viață

Ori de câte ori vom ține cursul, vei putea participa din nou, GRATUIT.

Z

3. Garanția banilor înapoi

Nu ai fost mulțumit de curs? Trebuie doar să ne spui și îți returnăm banii.

Z

4. Concepte unice

Vei învăța la acest curs lucruri pe care nu le întâlnești la alte cursuri în România.

Z

5. Resurse care să te ajute mai departe

Ai nevoie de mai multe detalii pentru implementare? Vei primi resurse adiționale cursului.

Z

6. Ajutor și pe viitor

Participanții cursului au acces la o comunitate unde putem continua discuțiile și face schimb de experiență.

Z

7. Idei testate și practice

Înveți pas cu pas fiecare etapă pentru crearea și implementarea eficientă a unei strategii de marketing.

Ce mai aștepți? Înscrie-te acum!

Prețul cursului este de 300 euro/persoană.

Taxa de participare include:

  • participarea la cele 12 ore de curs;
  • accesul timp de 1 an la înregistrări ale prezentărilor;
  • materiale suport;
  • acces pe viață la edițiile următoare ale cursului;

Mai multe detalii organizatorice vei primi după înscriere.

Cursul se desfășoară în perioada 24 ianuarie – 7 martie, online.

Sesiunile vor avea loc în zilele de marți sau miercuri, începând cu orele 17/18:00.

Vei avea posibilitatea să participi de oriunde ai o conexiune stabilă la internet și de pe orice dispozitiv.

Dacă nu poți participa live, vei primi acces la înregistrări.

 Momentan înscrierile la curs s-au închis.

Cum se desfășoară cursul?

 

 

Cursul va avea loc săptămânal, în zilele de marți sau miercuri, începând cu orele 17/18:00.

Acesta este împărțit în 6 sesiuni a câte două ore fiecare. Dintre acestea, două sesiuni care abordează aspecte mai tehnice vor fi pre-înregistrate și le vei putea urmări în ritmul tău.

E un curs live sau îl pot urmări când vreau eu?

 

Răspunsul este: DA! 🙂

L-am gândit în așa fel încât să combinăm avantajele ambelor metode. Patru sesiuni vor fi ținute live, iar celelalte două vor fi înregistrate de către noi în prealabil (acestea arată pas cu pas cum se fac anumite lucruri și e mai bine ca fiecare să le urmărească în ritmul propriu).

Partea bună? Dacă nu poți participa la o sesiune live, vei primi oricum înregistrarea și te poți uita la ea când ai timp. Aceasta va fi accesibilă timp de un an.

 

Ce se întâmplă dacă nu pot participa la o sesiune?

 

Nu este nici o problemă. Știm cât de încărcat este programul fiecăruia dintre voi, tocmai de aceea am gândit cursul încât să îmbine avantajele unui curs live cu unul înregistrat.

Este recomandat să participi live, la sesiuni. Dacă nu poți participa, vei primi pe email un link cu înregistrarea cursului. Aceasta va fi accesibilă timp de un an.

De ce e cursul online?

Pentru că vrem să ajutăm orice antreprenor sau specialist în marketing din România, indiferent de orașul în care activează.

În plus, pentru că vor fi destule tutoriale pas cu pas, vrem să te poți întoarce oricând la ele pentru a-ți reaminti cum se face un anumit lucru.

Cum adică acces pe viață?

Exact ce scrie. Pentru că în marketingul online lucrurile se pot schimba destul de rapid, îți oferim acces gratuit la edițiile viitoare ale acestui curs. Indiferent dacă acesta va conține informații noi sau doar vei vrea să îți reîmprospătezi cunoștințele, te așteptăm cu drag.

Și la această ediție vor fi participanți de la ediția anterioară, ținută live în Timișoara.

Cum decurg plata și înscrierea?

Te poți înscrie foarte ușor, folosind formularul de mai sus. Pe adresa de email cu care te înscrii vei primi acces la curs.

După ce te înscrii, îți vom transmite o factură proformă. În momentul în care ai achitat-o, locul tău este rezervat 🙂

E un curs online, de ce doar 45* de locuri?

Pentru că punem accent pe experiența fiecăruia dintre voi. Suntem siguri că veți avea multe întrebări și vrem să vă răspundem la ele.

*O parte din locuri au fost rezervate deja de către membrii comunității noastre. Locurile se epuizează rapid. Rezervă-l și pe al tău acum.

Dacă nu funcționează și pentru mine sau nu sunt mulțumit?

 

 

Dacă ai citit toate informațiile de pe această pagină, ar trebui să îți dai seama dacă ți se potrivește sau nu.

În orice caz, dacă nu ești mulțumit de curs, în termen de 30 de zile de când începe prima sesiune poți cere returnarea banilor, iar în termen de 5 zile calendaristice îi ai în cont.