SISTEMUL SMARTERS de creștere a magazinelor online până la 100.000€/lună vânzări (sau chiar mai mult)

Vino alături de noi „în culise” și află strategiile, metodele și canalele de promovare pe care le folosim pentru clienții noștri și care produc peste 100.000€ vânzări. În fiecare lună.

Acesta este un eveniment LIVE dedicat celor care se ocupă de promovarea magazinelor online (sau urmează s-o facă) și care vor să-și crească vânzările la peste 100.000€ lunar.

Înscrierile se închid în:

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

De ce ar trebui să te intereseze?

Din experiența noastră, principalele obstacole care împiedică majoritatea magazinelor online să crească așa cum ar trebui sunt:

N

Lipsa unui cash flow constant. Vânzările sunt ori slabe ori nu aduc suficient profit

N

Timpul disponibil pentru acțiuni de promovare este foarte limitat

N

Bugetul pentru promovare este mic sau aproape inexistent

N

Lipsa unui plan care să ofere claritate cu privire la acțiunile necesare pentru a crește

N

Banii sunt investiți mai mult în produse și inventar, și aproape deloc în atragerea clienților

N

Concurența este mare și oferta de produse nu iese suficient de bine în evidență

N

Lipsa de cunoștințe a uneltelor de promovare disponibile

N

Prea puține surse de potențiali clienți (ex. doar din SEO, content marketing, Google Ads, etc.)

N

Prea puține surse de potențiali clienți (ex. doar din SEO, content marketing, Google Ads, etc.)

Vestea proastă: așa cum probabil ți-a arătat experiența, acestea sunt toate probleme reale, dificil de rezolvat.

Vestea bună: sunt ca un domino și în momentul în care rezolvi câteva dintre ele, restul se rezolvă de la sine.

Aici intră în scenă nevoia gândirii strategice

Iar scopul nostru prin acest eveniment este să prezentăm, poate pentru prima oară în întregime, sistemul nostru de promovare și creștere pentru magazine online pe care l-am rafinat în ultimii 5 ani și pe care-l folosim cu succes pentru clienții noștri care vând de peste 100.000 de euro pe lună, sau peste 1 milion de euro pe an.

Noi privim acest sistem ca pe un „motor” pe care îl poți „instala” în afacerea ta, care să ducă greul promovării online, și să genereze vânzări, cash flow, profit, dividende, și o creștere sustenabilă.

Mai exact, îți vom arăta:

N

Procesul prin care identificăm blocajele (dar și oportunitățile) de creștere pentru orice client nou cu care lucrăm

N

Care sunt cifrele și randamentele (benchmarks) pe care să le urmărești și pe care să încerci să le atingi cu campaniile tale

N

Tipurile de campanii, strategii și funnel-uri pe care le folosim pentru principalele canale de marketing, și de ce funcționează.

N

Care sunt pârghiile de creștere pe care poți „apăsa” pentru a crește vânzările și unde să-ți concentrezi eforturile de promovare, și pașii pe care trebuie să-i urmezi

N

Ce platforme să folosești, și cum s-o faci corect, chiar și cu buget limitat

N

Cum arată structura conturilor de Facebook Ads și ce tipuri de campanii folosim

N

Care sunt cele 2 campanii de Google Ads care aduc 80% din vânzări

N

Canalul de care magazinele online mari profită dar pe care cele mici îl ignoră (și care e cel mai profitabil dintre toate)

Și multe alte aspecte strategice de care ar trebui să ții cont.

În plus, vom dedica timp și pentru a-ți răspunde la eventualele neclarități și întrebări.

Vei primi și resurse la care te vei putea întoarce constant:

N

Înregistrarea, prin care vei putea trece din nou, ori de câte ori vei vrea;

N

Document: Modelul de analiză a canalelor și metodelor de marketing care te va ajuta să identifici oportunitățile de îmbunătățire;

N

Document: Structura unui cont de Facebook Ads super-scalabil;

Evenimentul are loc marți, 2 martie, de la ora 10:00, iar cei care se înscriu acum și nu pot participa LIVE, vor primi acces la înregistrare.

Atenție: înregistrarea va fi doar pentru cei care se înscriu de acum. Cel mai probabil nu o vom face disponibilă după încheierea evenimentului.

Înscrierile se închid în:

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Te afli într-o companie bună

150+

Clienți cu care am lucrat în ultimii trei ani și pe care i-am ajutat să-și crească afacerile.

14000+

Cursanți și participanți la evenimentele de marketing pe care le-am organizat.

Cine este autorul?

Toma Grozăvescu este fondatorul SMARTERS, prima agenție de growth hacking marketing din România. Când nu lucrează la gândirea și implementarea strategiilor de marketing pentru clienții SMARTERS, ține prezentări și cursuri de marketing, scrie articole pentru blogul agenției sau pentru principalele publicații de business din România.

Toma are peste 5 ani de experiență în marketing online, a lucrat cu mai bine de 100 de clienți din peste 20 de industrii și domenii de activitate diferite.

Ce spun clienții noștri

Am participat ieri la cursul de Copywriting de la Cluj și am primit multe exemple practice, idei și concepte utile în realizarea textelor. Recomand SMARTERS managerilor și specialiștilor de marketing!

Oana Moldovan

Participantă la workshop-ul de Copywriting

★★★★★

Recomand cu tărie cursurile și workshop-urile celor de la SMARTERS. În special cursul de copywriting, care m-a ajutat să scriu reclame care vând de 10 ori mai bine😁. Iar workshop-ul de copywriting a fost foarte practic, Toma focusându-se pe „durerile” si provocările fiecărui participant. Combinația cursul + workshop-ul de copywriting își merită toți banii. Felicitări echipei!👍

Ovidiu Stegari

Participant la cursurile SMARTERS

★★★★★

Concis si la obiect, cu o multime de idei si exemple cat sa lumineze orice minte dornica sa cunoasca si sa implementeze. O resursa excelenta pentru micii antreprenori. Cu mii de multumiri. 🤓

Dana Dragomir

Participantă la cursurile SMARTERS

★★★★★

Am cumpărat de curând cursul „Trucuri vizuale” si m-a ajutat foarte mult. Am savurat fiecare video si am reușit să îmi iau notițe din fiecare lecție. Abia aștept să pun în aplicare ce am învățat! Mulțumesc!🙏 Sunteți cei mai tari!

Andreea Popa

Participantă la hackbook-ul Trucuri Vizuale

I-am intalnit mai intai pe cei 2 de la SMARTERS anul trecut, la un event despre finantari nerambursabile (StartActiv). Mi s-au parut de atunci niste tineri cu bun simt, inovatori, orientati spre nevoile clientului/publicului tinta. Event-ul la care am participat ieri, „Marketing care functioneaza”, a fost doar o confirmare a primei impresii. Astept cu drag sa interactionez in continuare cu ei pe viitor. 🙂

Carmen Craciun

Participantă la evenimente SMARTERS

Am urmărit multe materiale, webinarii si am cumpărat si cursuri de la voi. Acum pun in aplicare ce am învățat și sper sa apara și rezultatele. Voi chiar “oferiți conținut de valoare”. In plus sunteți naturali și dedicați pe ceea ce faceți.

Ionut Stancu

Participant la cursurile SMARTERS

“Cursurile celor de la SMARTERS sunt foarte utile, informația e foarte fain structurată și vine la pachet cu multe exemple. Cu siguranță o să mai particip și la alte evenimente de-ale lor. 😊

Diana Alexandra Cîmpan

Participantă la cursurile SMARTERS

Cât am învățat de la SMARTERS despre SEO și reclame pe Facebook, printre altele, pot să afirm că de pe niciun site de marketing online din România, n-am mai învățat atâta!

De aceea, SMARTERS reprezintă pentru mine referință #1, în materie de marketing digital, referitor la ce funcționează pe piață din România.
Mulțumesc! 🙏
Raul Stan

Participant la cursurile SMARTERS

“Am învățat foarteee multe de la acești oameni. Îi recomand cu drag. Am achiziționat mai multe cursuri din care am învățat multee strategii și programe. Va mulțumesc, sunteți foarte buni!”

Alexandra Nichita

Participantă la cursurile SMARTERS

Vei primi și resurse la care te vei putea întoarce constant:

N

Înregistrarea, prin care vei putea trece din nou, ori de câte ori vei vrea;

N

Document: Modelul de analiză a canalelor și metodelor de marketing care te va ajuta să identifici oportunitățile de îmbunătățire;

N

Document: Structura unui cont de Facebook Ads super-scalabil;

Evenimentul are loc marți, 2 martie, ora 10:00, iar cei care se înscriu acum și nu pot participa LIVE, vor primi acces la înregistrare.

Atenție: înregistrarea va fi doar pentru cei care se înscriu de acum. Cel mai probabil nu o vom face disponibilă după încheierea evenimentului.

Înscrierile se închid în:

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)