Metoda CAB: Învață să „extragi” cele mai puternice beneficii din orice produs sau serviciu.

5 pași pentru a scrie copy scurt și persuasiv care îți va pune produsul în cea mai bună lumină posibilă.

Cel mai simplu mod de a-ți descoperi și formula cele mai persuasive argumente pentru clienții tăi

Spune-ne dacă îți sună cunoscut:

Știi că ai un produs/serviciu bun.

La urma urmei, ai muncit luni de zile la idee înainte de lansare.

Te uiți în jurul tău și vezi oameni pe care știi că i-ar ajuta.

Și totuși, când le vorbești despre produs/serviciu aceștia rămân nepăsători.

Indiferent dacă o faci 1 la 1, prin reclame ori direct pe site, aceștia pur și simplu par să nu înțeleagă de ce ar trebui să investească în acel produs sau serviciu. 

Nu „se prind”, nu îi văd valoarea.

Atunci ce putem face? Să spunem „asta e” și să ne resemnăm?

Bineînțeles că nu!

Tocmai aici intră în scenă metoda despre care vorbim în acest material.

Metoda CAB este un proces pas cu pas care te ajută să comunici într-un mod relevant pentru clienții tăi.

Te ajută să ieși din capul tău și să vorbești pe limba clienților, limba beneficiilor.

Peste 90% dintre paginile de vânzare conțin la un moment dat niște Liste de idei. Cu siguranță le-ai văzut și tu peste tot: 

1️⃣ Numerotări, ⚫ Bullet-uri, ✔️ Bife sau ➡️ Săgeți. 

Le recunoști?

Scopul acestora este să transmită clar (și de ușor de citit) niște caracteristici, avantaje și beneficii ale produsului.

Dar aceste Caracteristici-Avantaje-Beneficii sunt mult mai mult decât o listă pe care o pui pe paginile de vânzare ca să crești rata de conversie.

Listele CAB sunt un element central în tot procesul de copywriting. 

Aceste Liste sunt o variantă concentrată a ofertei tale.

Adică după ce urmezi procesul de mai jos vei avea nu doar o listă de beneficii și avantaje, ci vei avea un schelet pe baza căruia să-ți construiești întreaga pagină.

Potențialul acestora este imens, în special că Bullet-urile funcționează de minune în orice mediu de comunicare, indiferent că e vorba de reclame online, e-mail-uri de vânzare, pagini de produs, landing-page-uri sau broșuri/flyere.

Aceste Bullet-uri pot fi dezvoltate și transformate în reclame independente, mailuri într-o secvență sau secțiuni pe o pagină de vânzare.

Și reversul se aplică…

Dacă NU ai o listă clară în special a beneficiilor… atunci îți este mult mai greu (spre imposibil) să creezi texte cu adevărat persuasive. Va trebui să reinventezi roata de fiecare dată când scrii un text de promovare sau vânzare.

Acest Hackbook te va duce pas cu pas printr-un proces în urma căruia vei trece de la copywriting așa-și-așa la copywriting bun-spre-foarte-bun. Da, indiferent de domeniul tău de activitate sau de experiența pe care o ai.

(129,00 lei)

Cu ce te va ajuta acest Hackbook?

N

Te va ajuta să comunici într-un mod în care clienții înțeleg ce vrei să spui, deci mai mulți dintre ei vor cumpăra.

N

E un proces pas cu pas, deci e relativ ușor să ajungi la rezultate repetabile și profitabile de fiecare dată.

N

Este fundația pentru orice vânzare, orice încercare de persuasiune.

N

Vei putea scrie texte de vânzare foarte convingătoare, chiar și fără un talent nativ pentru scris.

N

Îți deschide ochii spre ce îi interesează cu adevărat pe clienții tăi.

N

Cu metoda CAB te vei genera ușor texte pentru reclame, titluri pentru e-mailuri și mesaje promoționale, descrieri pe site sau orice alt material promoțional.

Metoda CAB: Învață să „extragi” cele mai puternice beneficii din orice produs sau serviciu.

(129,00 lei)

Te afli într-o companie bună

150+

Clienți cu care am lucrat în ultimii trei ani și pe care i-am ajutat să-și crească afacerile.

14000+

Cursanți și participanți la evenimentele de marketing pe care le-am organizat.

Cine este autorul?

Toma Grozăvescu este fondatorul SMARTERS, prima agenție de growth hacking marketing din România. Când nu lucrează la gândirea și implementarea strategiilor de marketing pentru clienții SMARTERS, ține prezentări și cursuri de marketing, scrie articole pentru blogul agenției sau pentru principalele publicații de business din România.

Toma are peste 5 ani de experiență în marketing online, a lucrat cu mai bine de 100 de clienți din peste 20 de industrii și domenii de activitate diferite.

Ce spun clienții noștri

Am participat ieri la cursul de Copywriting de la Cluj și am primit multe exemple practice, idei și concepte utile în realizarea textelor. Recomand SMARTERS managerilor și specialiștilor de marketing!

Oana Moldovan

Participantă la workshop-ul de Copywriting

★★★★★

Recomand cu tărie cursurile și workshop-urile celor de la SMARTERS. În special cursul de copywriting, care m-a ajutat să scriu reclame care vând de 10 ori mai bine?. Iar workshop-ul de copywriting a fost foarte practic, Toma focusându-se pe „durerile” si provocările fiecărui participant. Combinația cursul + workshop-ul de copywriting își merită toți banii. Felicitări echipei!?

Ovidiu Stegari

Participant la cursurile SMARTERS

★★★★★

Concis si la obiect, cu o multime de idei si exemple cat sa lumineze orice minte dornica sa cunoasca si sa implementeze. O resursa excelenta pentru micii antreprenori. Cu mii de multumiri. ?

Dana Dragomir

Participantă la cursurile SMARTERS

★★★★★

Am cumpărat de curând cursul „Trucuri vizuale” si m-a ajutat foarte mult. Am savurat fiecare video si am reușit să îmi iau notițe din fiecare lecție. Abia aștept să pun în aplicare ce am învățat! Mulțumesc!? Sunteți cei mai tari!

Andreea Popa

Participantă la hackbook-ul Trucuri Vizuale

I-am intalnit mai intai pe cei 2 de la SMARTERS anul trecut, la un event despre finantari nerambursabile (StartActiv). Mi s-au parut de atunci niste tineri cu bun simt, inovatori, orientati spre nevoile clientului/publicului tinta. Event-ul la care am participat ieri, „Marketing care functioneaza”, a fost doar o confirmare a primei impresii. Astept cu drag sa interactionez in continuare cu ei pe viitor. ?

Carmen Craciun

Participantă la evenimente SMARTERS

Am urmărit multe materiale, webinarii si am cumpărat si cursuri de la voi. Acum pun in aplicare ce am învățat și sper sa apara și rezultatele. Voi chiar “oferiți conținut de valoare”. In plus sunteți naturali și dedicați pe ceea ce faceți.

Ionut Stancu

Participant la cursurile SMARTERS

“Cursurile celor de la SMARTERS sunt foarte utile, informația e foarte fain structurată și vine la pachet cu multe exemple. Cu siguranță o să mai particip și la alte evenimente de-ale lor. ?

Diana Alexandra Cîmpan

Participantă la cursurile SMARTERS

Cât am învățat de la SMARTERS despre SEO și reclame pe Facebook, printre altele, pot să afirm că de pe niciun site de marketing online din România, n-am mai învățat atâta!

De aceea, SMARTERS reprezintă pentru mine referință #1, în materie de marketing digital, referitor la ce funcționează pe piață din România.
Mulțumesc! ?
Raul Stan

Participant la cursurile SMARTERS

“Am învățat foarteee multe de la acești oameni. Îi recomand cu drag. Am achiziționat mai multe cursuri din care am învățat multee strategii și programe. Va mulțumesc, sunteți foarte buni!”

Alexandra Nichita

Participantă la cursurile SMARTERS

27 EURO

HackBook: Metoda CAB

N

Conține HackBook: Metoda CAB

N

Garanție 30 de zile.

N

Acces pe viață la acest material

M

Înveți peste 40 de tactici și strategii

M

Ești la curent cu TOT ce merge acum în marketing

M

Acces la 3-5 materiale noi pe lună

M

Primesti reduceri suculente la alte cursuri SMARTERS.

Vreau acces pe viață la acest material

13 EURO/LUNĂ

Abonament: Marketing Hackers PRO

N

Conține HackBook: Metoda CAB

N

Garanție 30 de zile.

N

Acces la TOATE HackBook-urile

N

Înveți peste 40 de tactici și strategii

N

Ești la curent cu TOT ce merge acum în marketing

N

Acces la 3-5 materiale noi pe lună

N

Primesti reduceri suculente la alte cursuri SMARTERS. 

Vreau acces lunar la toate materialele

La Marketing Hackers PRO, cu doar 13 euro/lună (+TVA) vei avea acces la o veritabilă bibliotecă de marketing.

DA, inclusiv acest hackbook, dar cu materiale suplimentare care te învață tactici și strategii acționabile legate de SEO, Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing, Fluid Copywriting, lead generation și altele.

Toate informațiile sunt bine structurate, rapid de parcurs și rapid de implementat. 

Este de departe cea mai valoroasă ofertă pe care am făcut-o vreodată.

Dacă vrei să fii și tu PRO, înscrie-te la PRO!