Află motivul pentru care paginile de produse sau servicii pe care le aveai până acum nu aduceau vânzări.

E o zi obișnuită. Vii la lucru, te pui la birou și trebuie să creezi o pagină pentru produsul sau serviciul tău nou.
Ideile îți vin natural și pare că nu faci niciun efort în plus iar cuvintele pur și simplu curg cu ușurință.
A fost ceva de muncă până ai avut toate materialele necesare la îndemână dar acum ți se pare foarte ușor și natural.
De fapt, cel mai bine te simți gândindu-te că deja ești la a 4-a sau a 5-a pagină, iar primele 3-4 au întrecut așteptările ca rezultate, deci ai siguranța că faci bine ceea ce faci.
Wow, ce bine sună.
Cu ce te-ar ajuta totuși asta?
Dacă în ultima vreme vânzările nu au mers prea bine, primul lucru la care vrei să te uiți ar fi probabil paginile produselor sau serviciilor tale. În general ele sunt „make it or break it”.
(În primul rând, paginile pe care le ai acum afectează în mod direct vânzările, deci dacă vrei să le crești fără o investiție financiară în plus, ele sunt primul lucru la care vrei să te uiți și pe care vrei să îl optimizezi.)
Toate aceste lucruri le poți învăța în noul nostru Workshop „Pagini care vând”
În el vei învăța:


Cum poți face asta?
Dacă de fiecare dată când trebuie să scrii o pagină de produs ai impresia că nu știi ce trebuie să scrii sau cui te adresezi, înseamnă că probabil ai omis stadiul de cercetare sau nu l-ai parcurs cum trebuie.
În cadrul materialului vei învăța care este procesul de cercetare prin care trecem noi la SMARTERS pentru a face LP-uri care aduc vânzări de mii de euro pe lună.
Asta pentru că vei afla care sunt adevăratele motive pentru care oamenii cumpără de la tine, iar în modul acesta îți vei putea diferenția pagina și mesajele față de competiție.
Deși poate părea dificil sau mult, acest proces e important și te ajută pe termen lung. Vei ști de fiecare dată când te apuci de scris exact cu cine vorbești, ce trebuie să spui și ce „atinge” persoana respectivă astfel încât să treacă la acțiune.
Noi credem că cercetarea este cel mai important pas din procesul de copywriting și de aceea este pasul în care multă lume se împotmolește.
Poate acum te gândești „dar după asta încă mai am multe de făcut, cercetarea e doar primul pas”. Bineînțeles că ai dreptate.
Însă evident că materialul nu se oprește aici.
Următoarea etapă pe care o vei parcurge este ceea ce noi numim intern duo-ul „first draft, first edit”
Pe noi acest duo ne ajută de fiecare dată să scăpăm de blocajul scriitorului și să avem destul timp și energie să și analizăm și să îmbunătățim materialele.


Nu în ultimul rând, ultima etapă este cea a optimizării
Din fericire, nu este mult de muncă în această etapă, însă este și ea importantă.
În această etapă vei învăța care sunt acele mici modificări care îți vor crește vânzările pe care le poți face odată ce ai publicat pagina de produs sau serviciu.
De altfel în cadrul materialului vei învăța și următoarele lucruri care te vor ajuta să scrii pagini de vânzare bune de fiecare dată, fără dificultăți:
Pentru că e ceea ce noi folosim la SMARTERS
Tot ce te învățăm este testat pe noi, și pus în aplicare clienților noștri.
Că tot veni vorba de experiență
Toma are sute de ore de experiență în training, susține prezentări la unele din cele mai importante evenimente de business și marketing din România și contribuie pentru numeroase publicații și bloguri de marketing și antreprenoriat din țara noastră.
Punctele sale forte sunt înțelegerea clientului și găsirea celor mai eficiente metode de a ajunge la el.
Te învață ușor, repede, e uman, explică pe înțelesul tuturor, deci nu trebuie să te îngrijorezi că e greu de înțeles.

Să-ți reamintesc ce ai de câștigat:
Toate acest lucruri le vei realiza învățând:
Uite ce zic alți oameni despre alte materiale de la SMARTERS:



Și tu, dacă iei decizia acum te vei bucura de:
Dacă încă stai pe gânduri ia-o așa: câte vânzări în plus ar trebui să faci ca să fie rentabil materialul? 10? 2? 3? Jumătate?
Dacă pui în aplicare toți pașii din cadrul materialului e posibil să depășești cu mult aceste cifre și să-ți recapeți investiția încă din primele zile.
În plus, ai garanția banilor înapoi timp de 30 de zile, în caz că te răzgândești sau materialul nu a fost pe măsura așteptărilor tale, deci pur și simplu nu ai niciun risc.
Suntem convinși însă că nu va fi așa.

WORKSHOP
Pagini care vând
450€
©Copyright SMARTERS 2020
Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
opinii