Află motivul pentru care paginile de produse sau servicii pe care le aveai până acum nu aduceau vânzări.

Cum să scrii pagini de vânzare fără să aștepți să te lovească inspirația (sau să aștepți să treacă blocajul scriitorului)
hero LP pagini care vand
Imaginează-ți următorul scenariu:

E o zi obișnuită. Vii la lucru, te pui la birou și trebuie să creezi o pagină pentru produsul sau serviciul tău nou. 

Ideile îți vin natural și pare că nu faci niciun efort în plus iar cuvintele pur și simplu curg cu ușurință.

A fost ceva de muncă până ai avut toate materialele necesare la îndemână dar acum ți se pare foarte ușor și natural. 

De fapt, cel mai bine te simți gândindu-te că deja ești la a 4-a sau a 5-a pagină, iar primele 3-4 au întrecut așteptările ca rezultate, deci ai siguranța că faci bine ceea ce faci.

Wow, ce bine sună. 

Cu ce te-ar ajuta totuși asta?

Dacă în ultima vreme vânzările nu au mers prea bine, primul lucru la care vrei să te uiți ar fi probabil paginile produselor sau serviciilor tale. În general ele sunt „make it or break it”.

(În primul rând, paginile pe care le ai acum afectează în mod direct vânzările, deci dacă vrei să le crești fără o investiție financiară în plus, ele sunt primul lucru la care vrei să te uiți și pe care vrei să îl optimizezi.)

Toate aceste lucruri le poți învăța în noul nostru Workshop „Pagini care vând”

În el vei învăța:

N
Cum să atragi atenția oamenilor cu ajutorul unor titlurilor puternice
N
Cum să pui în aplicare tehnici de intensificare a dorinței care vor păstra omul pe pagină, făcându-l să se simtă ca și cum ar avea deja produsul tău
N
Cum să scrii mai uman, ca și cum ai vorbi ca de la o persoană la alta, fără să se simtă că ai fi o „companie”
N
Cum să creezi chemări la acțiune puternice pe care oamenii nu le vor trece cu vederea
N
Cum să te asiguri că oamenii ajung să vadă chemarea la acțiune și dau click pe ea
N
Cu ajutorul tuturor acestor tehnici vei reuși să scurtezi drumul de la vizitator la client
N
Dar poate cel mai important beneficiu va fi următorul: vei învăța cum să transmiți mesajul potrivit persoanelor potrivite

Cum poți face asta?

Prin etapa de cercetare: 

Dacă de fiecare dată când trebuie să scrii o pagină de produs ai impresia că nu știi ce trebuie să scrii sau cui te adresezi, înseamnă că probabil ai omis stadiul de cercetare sau nu l-ai parcurs cum trebuie.

În cadrul materialului vei învăța care este procesul de cercetare prin care trecem noi la SMARTERS pentru a face LP-uri care aduc vânzări de mii de euro pe lună.

Asta pentru că vei afla care sunt adevăratele motive pentru care oamenii cumpără de la tine, iar în modul acesta îți vei putea diferenția pagina și mesajele față de competiție.

Deși poate părea dificil sau mult, acest proces e important și te ajută pe termen lung. Vei ști de fiecare dată când te apuci de scris exact cu cine vorbești, ce trebuie să spui și ce „atinge” persoana respectivă astfel încât să treacă la acțiune.

Noi credem că cercetarea este cel mai important pas din procesul de copywriting și de aceea este pasul în care multă lume se împotmolește.

Poate acum te gândești „dar după asta încă mai am multe de făcut, cercetarea e doar primul pas”. Bineînțeles că ai dreptate.

Însă evident că materialul nu se oprește aici.

Următoarea etapă pe care o vei parcurge este ceea ce noi numim intern duo-ul „first draft, first edit”

În această etapă vei învăța care este mindset-ul necesar pentru a face prima schiță a unei pagini de vânzare, dar și lucrurile de care trebuie să ții cont atunci când revii a doua zi la scris.

Pe noi acest duo ne ajută de fiecare dată să scăpăm de blocajul scriitorului și să avem destul timp și energie să și analizăm și să îmbunătățim materialele.

Nu în ultimul rând, ultima etapă este cea a optimizării

Dacă ai crezut că treaba ta s-a terminat atunci când ai apăsat pe butonul de „publică”, te-ai înșelat.

Din fericire, nu este mult de muncă în această etapă, însă este și ea importantă.

În această etapă vei învăța care sunt acele mici modificări care îți vor crește vânzările pe care le poți face odată ce ai publicat pagina de produs sau serviciu.

De altfel în cadrul materialului vei învăța și următoarele lucruri care te vor ajuta să scrii pagini de vânzare bune de fiecare dată, fără dificultăți:

N
Vei ști cum arată o pagină care convertește, vei avea siguranța că e bine ceea ce faci atunci când te pui în fața tastaturii și nu-ți va fi teamă că vei uita un detaliu datorită exemplelor și șabloanelor pe care ți le punem la dispoziție.
N
Vei scrie mai ușor și repede învățând concepte de copywriting.
N
Vei învăța cum să identifici și să folosești exact acele cuvinte care îi fac pe oameni să treacă la acțiune.
N
Ai siguranța că ce înveți funcționează.

Pentru că e ceea ce noi folosim la SMARTERS

Este rezultatul a peste 6 ani de cercetare constantă și de îmbunătățire a procesului. Timp în care am selectat metodele ce funcționează, și ne-am descotorosit de cele care nu ne aduceau rezultatele dorite. 

Tot ce te învățăm este testat pe noi, și pus în aplicare clienților noștri.

Că tot veni vorba de experiență

Gazda ta va fi Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS și unul dintre principalii promotori ai conceptului de Growth Hacking în România.

Toma are sute de ore de experiență în training, susține prezentări la unele din cele mai importante evenimente de business și marketing din România și contribuie pentru numeroase publicații și bloguri de marketing și antreprenoriat din țara noastră.

Punctele sale forte sunt înțelegerea clientului și găsirea celor mai eficiente metode de a ajunge la el.

Te învață ușor, repede, e uman, explică pe înțelesul tuturor, deci nu trebuie să te îngrijorezi că e greu de înțeles.

Să-ți reamintesc ce ai de câștigat:

N
Îți vei crește vânzările cu ajutorul unor pagini de produs/servicii persuasive
N
Vei petrece mai puțin timp stând pe gânduri și mai mult timp chiar scriind
N
Vei învăța cum să ieși din blocajul scriitorului
N
Te vei face înțeles mai bine
N
Elimini greșelile care îți omorau vânzările și pe care le făceai până acum

Toate acest lucruri le vei realiza învățând:

N
Cum să scrii titluri care atrag atenția și fac omul să citească în continuare
N
Cum să stârnești interesul astfel încât să menții cititorii pe pagină
N
Cum să vorbești despre preț fără să-ți fie rușine
N
Cum să adaugi personalitate textului, astfel încât oamenii să nu simtă că li se vinde
N
Ce faci după ce ai primul draft urât
N
Cum să scapi de blocajul scriitorului
N
Cum să faci oamenii să ajungă la finalul paginii și să ia decizia de a cumpăra produsul tău

Uite ce zic alți oameni despre alte materiale de la SMARTERS:

Și tu, dacă iei decizia acum te vei bucura de:

N
Peste 3 ore și 30 de minute de material video intensiv în care îți este explicat pas cu pas ce trebuie să faci pentru a crea pagini care vând
N
Exerciții practice și feedback din partea noastră
Dacă încă stai pe gânduri ia-o așa: câte vânzări în plus ar trebui să faci ca să fie rentabil materialul? 10? 2? 3? Jumătate?

Dacă pui în aplicare toți pașii din cadrul materialului e posibil să depășești cu mult aceste cifre și să-ți recapeți investiția încă din primele zile.

În plus, ai garanția banilor înapoi timp de 90 de zile, în caz că te răzgândești sau materialul nu a fost pe măsura așteptărilor tale, deci pur și simplu nu ai niciun risc.

Suntem convinși însă că nu va fi așa.

WORKSHOP

Pagini care vând

97€

©Copyright SMARTERS 2020

opinii

Fii primul care adaugi o recenzie la „Workshop Pagini Care Vând”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *