6 Principii Fundamentale ale Persuasiunii

Principiile pe care TREBUIE să le aplici atunci când scrii texte de vânzare! Cum facem cititorii să spună ”DA” ofertei noastre.

Ce înveți din acest material?

Indiferent de ceea ce vinzi, în Marketing nu te poți feri la nesfârșit de copywriting. Scopul tău este să scrii texte care conving cititorul să cumpere de la tine și nu din altă parte.

Dar efectiv nu se poate face copywriting fără o strategie. Trebuie să scrii astfel încât să declanșezi niște ”triggere mentale” care să-ți facă publicul să-și dorească activ să cumpere de la tine. Iar această strategie o vei învăța foarte repede chiar din acest hackbook.

Principiile explicate și exemplificate în acest Hackbook vor face 3 sferturi din treabă și te vor ghida automat spre un copy eficient – care face citorii să spună „Da, am nevoie de acest produs”.

Aceste principii sunt uneltele principale de care se folosesc cei mai talentați copywriteri din întreaga lume. În general, ele trebuie aplicate toate, pentru că împreună ele atacă preconcepțiile și nesiguranțele publicului tău.

Hackbook-ul „Cele 6 Principii Fundamentale ale Persuasiunii” te va învăța foarte rapid și eficient ce trebuie să le spui cititorilor atunci când le vinzi ceva… indiferent dacă este vorba de un Newsletter de vânzare, un Landing Page sau chiar descrierea unui produs în magazinul tău online.

Tot ce va trebui să faci este să bifezi fiecare principiu atunci când scrii un text. Rezultatul va fi un text persuasiv care risipește îndoielile publicului tău și îți maximizează rata de conversie.

Toți copywriterii sau marketerii buni folosesc aceste principii. Indiferent dacă ești un începător sau un geniu absolut în marketing, va trebui să folosești aceste principii.

De ce?

Pentru că funcționează. Pentru că ele au legătură cu psihologia clientului și sunt optimizate să convingă.

Aceste 6 principii pe care le vei învăța din Hackbook trebuie să fie prezente în toate textele tale de vânzare. Chiar mai mult, aș spune, ele trebuie să fie aplicate într-un fel sau altul în toate acțiunile tale de marketing.

Acest Hackbook îți prezintă rapid și eficient fundația persuasiunii – care este condiția fundamentală pentru orice vânzare.

Nu exagerez când spun că a nu folosi aceste principii înseamnă a nici măcar nu încerca.

Pe de altă parte, indiferent de „talentul” tău de scriitor, dacă aplici conștiincios aceste 6 principii ai garanția că textele tale sunt măcar BUNE.

Cu ce te va ajuta acest Hackbook?

N

Vei înțelege motivele pentru care oamenii decid să facă o achiziție.

N

Vei știi exact care sunt cele 6 principii fundamentale ale persuasiunii și cum să le folosești în avantajul tău.

N

Îți va deveni automatism să ții cont de ele în toate acțiunile tale de marketing.

N

Vei putea scrie texte de vânzare foarte convingătoare, chiar și fără un talent nativ pentru scris.

N

Vei înțelege mai bine psihologia clientului – ce îl sperie și ce-i câștigă încrederea.

N

Vei avea clienți mai mulți și mai fericiți.

Cele 6 Principii Fundamentale ale Persuasiunii

(129,00 lei)

Te afli într-o companie bună

150+

Clienți cu care am lucrat în ultimii trei ani și pe care i-am ajutat să-și crească afacerile.

14000+

Cursanți și participanți la evenimentele de marketing pe care le-am organizat.

Cine este autorul?

Toma Grozăvescu este fondatorul SMARTERS, prima agenție de growth hacking marketing din România. Când nu lucrează la gândirea și implementarea strategiilor de marketing pentru clienții SMARTERS, ține prezentări și cursuri de marketing, scrie articole pentru blogul agenției sau pentru principalele publicații de business din România.

Toma are peste 5 ani de experiență în marketing online, a lucrat cu mai bine de 100 de clienți din peste 20 de industrii și domenii de activitate diferite.

Ce spun clienții noștri

Am participat ieri la cursul de Copywriting de la Cluj și am primit multe exemple practice, idei și concepte utile în realizarea textelor. Recomand SMARTERS managerilor și specialiștilor de marketing!

Oana Moldovan

Participantă la workshop-ul de Copywriting

★★★★★

Recomand cu tărie cursurile și workshop-urile celor de la SMARTERS. În special cursul de copywriting, care m-a ajutat să scriu reclame care vând de 10 ori mai bine😁. Iar workshop-ul de copywriting a fost foarte practic, Toma focusându-se pe „durerile” si provocările fiecărui participant. Combinația cursul + workshop-ul de copywriting își merită toți banii. Felicitări echipei!👍

Ovidiu Stegari

Participant la cursurile SMARTERS

★★★★★

Concis si la obiect, cu o multime de idei si exemple cat sa lumineze orice minte dornica sa cunoasca si sa implementeze. O resursa excelenta pentru micii antreprenori. Cu mii de multumiri. 🤓

Dana Dragomir

Participantă la cursurile SMARTERS

★★★★★

Am cumpărat de curând cursul „Trucuri vizuale” si m-a ajutat foarte mult. Am savurat fiecare video si am reușit să îmi iau notițe din fiecare lecție. Abia aștept să pun în aplicare ce am învățat! Mulțumesc!🙏 Sunteți cei mai tari!

Andreea Popa

Participantă la hackbook-ul Trucuri Vizuale

I-am intalnit mai intai pe cei 2 de la SMARTERS anul trecut, la un event despre finantari nerambursabile (StartActiv). Mi s-au parut de atunci niste tineri cu bun simt, inovatori, orientati spre nevoile clientului/publicului tinta. Event-ul la care am participat ieri, „Marketing care functioneaza”, a fost doar o confirmare a primei impresii. Astept cu drag sa interactionez in continuare cu ei pe viitor. 🙂

Carmen Craciun

Participantă la evenimente SMARTERS

Am urmărit multe materiale, webinarii si am cumpărat si cursuri de la voi. Acum pun in aplicare ce am învățat și sper sa apara și rezultatele. Voi chiar “oferiți conținut de valoare”. In plus sunteți naturali și dedicați pe ceea ce faceți.

Ionut Stancu

Participant la cursurile SMARTERS

“Cursurile celor de la SMARTERS sunt foarte utile, informația e foarte fain structurată și vine la pachet cu multe exemple. Cu siguranță o să mai particip și la alte evenimente de-ale lor. 😊

Diana Alexandra Cîmpan

Participantă la cursurile SMARTERS

Cât am învățat de la SMARTERS despre SEO și reclame pe Facebook, printre altele, pot să afirm că de pe niciun site de marketing online din România, n-am mai învățat atâta!

De aceea, SMARTERS reprezintă pentru mine referință #1, în materie de marketing digital, referitor la ce funcționează pe piață din România.
Mulțumesc! 🙏
Raul Stan

Participant la cursurile SMARTERS

“Am învățat foarteee multe de la acești oameni. Îi recomand cu drag. Am achiziționat mai multe cursuri din care am învățat multee strategii și programe. Va mulțumesc, sunteți foarte buni!”

Alexandra Nichita

Participantă la cursurile SMARTERS

27 EURO

HackBook: Cele 6 principii ale persuasiunii

N

Conține HackBook: Cum folosești în marketing cele 6 principii ale persuasiunii

N

Garanție 30 de zile.

N

Acces pe viață la acest material

M

Înveți peste 40 de tactici și strategii

M

Ești la curent cu TOT ce merge acum în marketing

M

Acces la 3-5 materiale noi pe lună

M

Primesti reduceri suculente la alte cursuri SMARTERS.

Vreau acces pe viață la acest material

13 EURO/LUNĂ

Abonament: Marketing Hackers PRO

N

Conține HackBook: Cum folosești în marketing cele 6 principii ale persuasiunii

N

Garanție 30 de zile.

N

Acces la TOATE HackBook-urile

N

Înveți peste 40 de tactici și strategii

N

Ești la curent cu TOT ce merge acum în marketing

N

Acces la 3-5 materiale noi pe lună

N

Primesti reduceri suculente la alte cursuri SMARTERS. 

Vreau acces lunar la toate materialele

La Marketing Hackers PRO, cu doar 13 euro/lună (+TVA) vei avea acces la o veritabilă bibliotecă de marketing.

DA, inclusiv acest hackbook, dar cu materiale suplimentare care te învață tactici și strategii acționabile legate de SEO, Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing, Fluid Copywriting, lead generation și altele.

Toate informațiile sunt bine structurate, rapid de parcurs și rapid de implementat. 

Este de departe cea mai valoroasă ofertă pe care am făcut-o vreodată.

Dacă vrei să fii și tu PRO, înscrie-te la PRO!

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Cum folosești în marketing cele 6 principii ale persuasiunii”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *