Intră în scenă: Strategia Antrenarea Pixelului:

O metodă ciudată care te va ajuta să muncești cu 80% mai puțin și să-ți crești de până la 3 ori rezultatele promovării prin Facebook Ads

Ce este „Strategia Antrenarea Pixelului”?

 

O metodă simplă prin care să te folosești de modul în care funcționează ACUM algoritmul Facebook Ads pentru a obține maximum de rezultate cu minimum de efort din promovarea prin Facebook Ads.

Majoritatea „guru” de pe internet îți vor spune lucruri de genul:

Trebuie să creezi 10 campanii, cu 5 adset-uri fiecare, să testezi mai multe audiențe, cu 5-10 reclame la fiecare. Apoi să intri zilnic și să oprești reclamele și adset-urile care nu funcționează, să setezi reguli automate etc.

Bleah!

Pe de o parte, înțelegem de unde vine asta: la un moment dat acesta era cel mai bun mod de a obține rezultate din promovarea prin Facebook Ads.

Dar lucrurile s-au schimbat.

Astăzi, o abordare de genul nu doar că îți ocupă enorm de mult timp și nu mai poți să faci nimic altceva, sau să acorzi destulă atenție fiecărui element. Dar dacă faci asta riști să-ți sabotezi de unul rezultatele.

De ce?

În primul rând, ai toate șansele ca în cele 10-20 de grupuri de reclame (adset-uri) pe care le-ai selectat să fie aceiași oameni. Astfel te vei „bate” tu cu tine însuși pentru a ieși în fața lor. Plătești mai mult și riști să obosești oamenii cu reclamele tale.

În al doilea rând, creând campanii atât de specifice nu vei lăsa algoritmul Facebook să învețe cine îți sunt cei mai buni clienți sau care sunt persoanele cele mai înclinate să răspundă la reclama ta.

E un dezavantaj enorm pe care îl avem noi în fața algoritmului:

Avem doar un anumit număr de criterii de targetare la care ne putem gândi și pe care să le putem seta din interfața Facebook Ads.

Putem alege aspecte precum vârstă sau sex, unde se află oamenii, diverse interese și comportamente online, dar cam atât.

Dar faptul că cineva e un bărbat de 35 de ani dintr-un anumit oraș din România și e interesat de fotbal nu înseamnă că îți e client.

De cealaltă parte, algoritmul poate ține cont de sute de mii de mici indicatori, își poate da seama că cei mai buni clienți ai tăi, oamenii care răspund la reclame și fac ce îți dorești tu pe site (cumpără, completează un formular), au cu totul alte lucruri în comun decât acel oraș sau fotbalul.

Poate ai observat și tu reclame la lucruri la care te-ai gândit că ai nevoie, sau despre care ai vorbit cu un prieten. 

Nu e magie neagră și nici nu îți e ascultat telefonul. Cel mai probabil ai mers într-un anumit loc, ai făcut o anumită căutare online etc. pe care o fac și alte persoane care apoi ajung să cumpere acel produs/serviciu. Ei bine, astfel de indicatori sunt mai greu, sau chiar imposibil, de folosit de noi în targetare.

Dar dacă știi cum să implementezi corect o campanie de Facebook Ads, așa cum ar trebui făcută în 2020 și mai departe, aceste lucruri se vor întâmpla de la sine.

Gazda ta:

Toma Grozăvescu,

Fondator SMARTERS

Materialul este creat de Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS și unul dintre principalii promotori ai conceptului de Growth Hacking în România.

Toma are sute de ore de experiență în training, susține prezentări la unele din cele mai importante evenimente de business și marketing din România și contribuie pentru numeroase publicații și bloguri de marketing și antreprenoriat din țara noastră.

Punctele sale forte sunt înțelegerea clientului și găsirea celor mai eficiente metode de a ajunge la el.

Ce înveți din acest material?

N

Schimbarea fundamentală care a avut loc în ultimele 18 luni legat de promovarea prin Facebook Ads și de ce ar trebui să schimbi modul în care setezi campaniile;

N

Ce este „Strategia Antrenarea Pixelului” și cum să o aplici pas cu pas pentru a implementa mai rapid campaniile, dar și să îți crești rezultatele în același timp;

N

Care este astăzi cel mai important pas din setarea oricărei campanii de promovare pe Facebook;

N

Sistemul de targetare în 2 pași care te va ajuta să convertești cu 40% mai mulți clienți;

N

Studii de caz: exemple de clienți și campanii unde am schimbat modul de organizare al campaniilor și am ajuns să muncim cu 80% mai puțin dar și să triplăm rezultatele în același timp;

N

Cum să găsești cele mai profitabile audiențe cărora să le arăți reclamele;

N

Cum să setezi pixelul pentru a ajuta Facebook să înțeleagă care îți e „Steaua Nordului”, care e acțiunea pe care vrei ca oamenii să o facă pe site-ul tău, pentru ca ulterior să poate optimiza corect campaniile;

Chiar poți să muncești mai puțin și să îți crești rezultatele promovării?

Poate mă cheamă doar Toma, nu și Necredinciosu’, dar tot nu cred până nu văd. 

Această abordare nu a apărut peste noapte, ci am dezvoltat-o în aproximativ 2 ani, timp în care ne-am menținut la curent cu cele mai bune practici legate de promovarea pe Facebook, am citit toate noutățile pe temă, am participat la interviuri cu membrii echipei Facebook care se ocupă de instrumentul de reclame.

Până la un moment dat când am pus totul împreună și am avut momentul de „Aha!”.

De fapt, ne-a atras atenția o campanie pe care am setat-o în doar câteva minute, dar care aducea rezultate triple față de restul.

Apoi am folosit aceeași abordare pentru o campanie internă de test și acestea au fost rezultatele:

Apoi am recomandat-o și unor clienți și acestea au fost rezultatele:

Mai spune cineva că promovarea pe Facebook nu mai funcționează? Noi am spune că încă e nesimțit de profitabilă, dacă faci lucrurile corect.

Înainte să te lăsăm să achiziționezi acest material, sunt trei lucruri pe care trebuie să le știi:

#1. Ai nevoie de un website

Pentru a putea folosi la maximum această strategie, ai nevoie de un website cu Facebook Pixel instalat, unde să trimiți oamenii.

Strategia funcționează ok și dacă ai doar o pagină de Facebook, dar dacă implicăm și un website zici că e pe steroizi. Dacă nu ai un website, mai bine nu achiziționezi materialul.

#2. Trebuie să mai fi făcut în trecut campanii de Facebook Ads

Nu trebuie să fii expert, nici măcar intermediar, dar trebuie să fi făcut în trecut câteva campanii de Facebook Ads, pentru a avea un cont setat și pentru a ști cum să intri în el.

Acest material se concentrează doar pe această strategie și pe ce trebuie să faci pentru a o implementa. Nu vom explica toate opțiunile din Facebook Ads, ci doar ce ai nevoie pentru a o pune în practică.

#3. Acest material este inclus în cursul „Secretele Promovării pe Facebook”

Așa că dacă ai acel curs, nu este necesar să mai cumperi și acest HackBook, tot ce trebuie să faci este să accesezi cursul și să mergi la secțiunea „Bonus #1: Strategia Antrenarea Pixelului”.

Vrei să descoperi cea mai eficientă metodă de promovare prin Facebook Ads în 2020?

Dacă da, vezi secțiunea de mai jos și prinde cel mai nou HackBook marca SMARTERS la un preț cu totul special. Acesta vine sub formă de video-uri HD pe care le poți accesa de oriunde te afli și ai acces la internet, oricând și de oricâte ori vrei.

3 recenzii pentru Strategia Antrenarea Pixelului

  1. gabriel moisescu

    șmecheră strategie ..recomand

  2. Toma Mihaela (proprietar verificat)

    Buna! Eu am fost putin dezamagita deoarece am descoperit ca era fix strategia pe care o foloseam eu de vreo doua luni (cu rezultate bunicele). M-as fi bucurat sa gasesc o idee noua pe care s-o testez.:)

    • SMARTERS

      Bună Mihaela,

      Am spune că ne pare rău că strategia nu a venit cu ceva foarte diferit față de ce făceai, dar de fapt ar trebui să te felicităm că deja făceai treabă bună :).

      Poate reușim să ne revanșăm. Ce te împiedică să treci de la rezultate bune la grozave? Adresează întrebarea în material, la secțiunea de comentarii, și încercăm să te ajutăm să rezolvi provocarea aceasta. Să fie valoare adăugată de la SMARTERS. ^_^

  3. Iudita Maris

    Ce sa spun, nu am cuvinte! Am ascultat cursul de „Facebook ads care functioneaza” si dupa ce am inceput sa aplic am avut succes imediat. Am fost placut surprinsa deoarece nu sunt marketer ci proprietar de afacere. Adica am setat o campanie de antrenare a pixelului si dupa o zi ca nu am mai avut rabdare 🙂 am setat campania pe achizitii. Am avut imediat 12 comenzi. Lucru care nu s-a intamplat in cei 5 ani cat am colaborat cu diferiti marketeri. Adica sa am asa repede comenzi. Sunt foarte incantata si recomand! E un curs usor de inteles, orientat spre rezultate si care iti simplifica viata! 🙂

Adaugă o recenzie