Nou! Workshop & Provocare Live:

Cum să generezi și să închizi mai multe lead-uri decât poate duce echipa de implementare

Fără să folosești strategii complexe sau care consumă mult timp (eg. webinarii, blog, SEO etc.)

Salutări,

Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS aici.

Uite care e treaba: o să fiu direct și la subiect. Dacă ai ajuns pe această pagină, probabil apreciezi asta.

Dacă vrei ca:

80-90% din ofertele tale să fie acceptate.

Oamenii să nu te mai ignore după ce le spui prețul produsului/serviciului.

Să nu mai pierzi timp cu clienți care oricum n-ar fi cumpărat.

Să găsești potențiali clienți fără să fii nevoit să faci webinarii, optimizare SEO și alte tactici ce necesită mult timp.

Să știi exact ce și cum să le spui clienților încât să meargă mai departe în procesul de cumpărare…

Ai nimerit unde trebuie.

Acum poate îți spui „Alt vânzător de succes. Asta sună prea bine pentru a fi adevărat”?

Lucrurile de mai sus nu sunt promisiuni, sunt rezultate 🙂

Rezultate pe care le-am avut noi și apoi participanții la unul dintre programele noastre de coaching. De fapt, am gândit seminarul de mai jos în primul rând pentru ei. Și acum îl facem accesibil și publicului larg.

Uite care e treaba:

Nimeni nu iubește marketingul prin conținut mai mult decât mine.

Este fundamentul pe mi-am construit cariera și modul prin care de mai bine de 5 ani SMARTERS nu mai face reclame pentru a atrage clienți. Am susținut zeci de webinarii, scris sute de e-mailuri și creat video-uri și postări pe social media încât îmi e greu să mai țin socoteala.

Dar știu că o astfel de abordare nu e pentru toată lumea.

Dacă ești un owner de agenție sau om de vânzări și ai obiectiv să semnezi câțiva clienți noi pe lună, oricât de sexy ar fi o astfel de abordare, puțini avem (1) resursele ca să o implementăm corect și (2) timpul ca să așteptăm rezultatele.

Și f**k it, chiar nu e nevoie să o facem, mai ales când suntem la început sau nu avem obiective de milioane de euro vânzări pe lună (nu că tacticile pe care o să ți le recomand nu ar merge și pentru astfel de volume).

Știu asta pentru că anul trecut am lansat un program care să ajute marketerii să-și lanseze cu dreptul o carieră solo sau o agenție în domeniul marketingului.

Când am stat de vorbă cu oamenii să vedem ce provocări au și cum îi putem ajuta, majoritatea ne-au zis „Vreau să ajung la un 3-5.000€ pe lună și să am un 5-10 clienți”.

Ok, ce am făcut noi pentru agenție pare overkill, mă gândeam.

În același timp, multe tactici de generare de lead-uri și abordare la rece nu mai funcționează.

Poate ai încercat și tu:

Să fii prezent pe grupuri de Facebook și să răspunzi când cer oamenii o ofertă;

Să faci reclame pe Facebook către audiențe reci;

Să abordezi oamenii în privat;

Să cumperi liste de telefon sau e-mail și să-i contactezi;

Și în afară de ignorare completă sau răspunsuri supărate că „de unde ai datele mele”, probabil nu a fost prea mult feedback.

Nu că abordarea la rece nu ar mai funcționa.

Dar cum o facem s-a schimbat (sau trebuie să se schimbe).

Ce le recomandăm noi oamenilor sunt 2 lucruri:

  1.  Abordarea personalizată în masă (nu, nu am scris greșit, există așa ceva).
  2.  O ofertă de final de proces de cumpărare (BOFU îi mai spunem noi).

E 2022, trebuie să încerci ceva diferit dacă vrei să-ți atingi obiectivele de vânzări.

Ah și cireașa de pe tort, uite un lucru în care credem cu tărie:

Nu generarea de lead-uri e problema.

Poate te întrebi „Ce face ăsta? Încearcă să-mi vândă un training pe tema generării de lead-uri și acum îmi zice că nu e importantă?

Apăi, cam așa. Mă rog, parțial.

Ce vreau să spun mai specific e că e inutil să ai lead-uri dacă nu ai un proces standardizat de vânzări. Degeaba ai zeci de discuții pe lună, dacă nimeni nu cumpără.

Când am întrebat participanții la program cam ce rată de acceptare a ofertelor au, majoritatea au spus între 5-10%.

Știi cât ar trebui să fie?

80-90% dacă faci treaba corect. 

De 3-4 ani de când folosim actualul proces de vânzări, așa e.

Participanții din programul nostru Acceleratorul de Agenții tot aici ajung în 2-3 luni.

Reformulez, ca să fie clar: dacă 4 din 5 oameni nu-ți acceptă oferta, nu ai făcut ceva bine în procesul de vânzare (de obicei la începutul lui).

Problema pe care am observat-o e că majoritatea avem un „proces” de vânzări în 1-2 pași. Începem conversația (de unde o da domnul), discutăm 5-15 min cu clientul, apoi facem oferta.

Nu, nu și nu.

Primul lucru pe care trebuie să-l faci e să înțelegi cum cumpără oamenii produse și servicii mai complexe sau mai scumpe.

Acum că am înțeles contextul, uite ce vei face mai specific în cadrul acestei provocări practice dacă decizi să ni te alături:

  1. Vei înțelege în întregime (și corect) procesul modern de vânzare de produse/servicii B2B (sau în general mai scumpe/complexe).

  2. Vom aprofunda 2 metode de generare de contacte (una inbound, una outbound) pe care le poți folosi pentru a găsi și începe discuții cu potențiali clienți.

  3. Vom intra în detalii în fiecare pas cheie din procesul de vânzare și vei vedea cum să faci lucrurile corect ca să identifici mai rapid clienții care au șanse să cumpere și să-ți crești covârșitor rata de acceptare a ofertelor.

  4. Vom avea tips & tricks, șabloane și sfaturi practice (din experiența noastră) la fiecare pas, ca să poți aplica informațiile mai ușor și să eviți greșeli care îți mănâncă timp și nervi.

Cum vom face asta?

Prin 3 sesiuni live de training cu Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS (adică eu, cel care te-a salutat și la începutul paginii);

Prin exemple practice și simulări de situații reale ca să vezi ce poate să apară și cum răspunzi;

Prin timp alocat special pentru întrebări și răspunsuri ca să poți adapta informațiile pentru contextul tău sau să rezolvi provocări care apar pe parcurs;

Suport timp de 1 lună pe un grup privat de pe platforma noastră edu.smarters.ro unde îți mai răspundem la întrebări și provocări (și sărbătorim împreună succesele);

Ah și era să uit, după înscriere vei primi o listă de întrebări care să ne ajute să-ți înțelegem mai bine contextul și să adaptăm conținutul și exemplele pentru tine și ceilalți participanți.

Programul mai specific arată așa:

Ziua 1: 19 septembrie, ora 18:30 Înțelegerea privirii de ansamblu și utilizarea prospectării personalizate în masă.

Timp de implementare.

Ziua 2: 21 septembrie, ora 18:30 Social Inbound Lead Generation.

Timp de implementare.

Ziua 3: 26 septembrie, ora 18:30 Înțelegerea (și practicarea) întregului proces de vânzare + Tips & Tricks.

Timp pentru implementare și suport timp de o lună pe grupul nostru privat.

Nu-ți face griji: dacă nu poți participa live, a doua zi vom urca înregistrarea pe platforma noastră și o poți accesa de oriunde te afli și la orice oră.

Ai 2 moduri de a obține acces la această provocare. Alege-l pe cel potrivit ție:

Acces Individual

Acces pe viață la acest material ce include participarea live, accesul la înregistrări și materialele de suport.

97€ o plată

Marketing Hackers Business Club

Tot ce include accesul individual (acces lunar), plus:

Intri în comunitatea noastră și obții acces gratuit la acesta provocare + alte 500 de lecții și tutoriale video despre marketing și vânzări online.

49€/lună

Notă: Dacă ești deja membru Marketing Hackers Business Club vei putea participa gratuit la acest training. Vei primi detalii pe e-mail zilele următoare.

Scopul nostru, până la sfârșitul acestui challenge, este să

Ai un proces solid de a genera lead-uri în mod organic, de fiecare dată când vrei clienți noi.

Ai un proces standardizat de vânzări, cu rată de închidere mare, pe care să-l folosești cu ușurință și pe care îl poți da mai departe când vrei să delegi/angajezi.

Fi obținut măcar un client ideal nou, sau să ai câteva discuții noi „pe țeavă”, care să rezulte în clienți noi.

Nu ne crede pe cuvânt, uite ce spun alte persoane care au participat la cursurile noastre:

Ce mai aștepți? Ocupă locul cât mai e disponibil:

Înscrierile se închid în:

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Acces Individual

Acces pe viață la acest material ce include participarea live, accesul la înregistrări și materialele de suport.

97€ o plată

Marketing Hackers Business Club

Tot ce include accesul individual (acces lunar), plus:

Intri în comunitatea noastră și obții acces gratuit la acesta provocare + alte 500 de lecții și tutoriale video despre marketing și vânzări online.

49€/lună

Notă: Dacă ești deja membru Marketing Hackers Business Club vei putea participa gratuit la acest training. Vei primi detalii pe e-mail zilele următoare.