Webinarii care vând

469,00 lei

Învață cum să creezi webinarii de succes și să atragi sute de oameni participanți care mai apoi vor cumpăra produsul tău.

Disponibil pentru precomandă

Categorie:

Descriere

Nu mai pierde vânzările printre degete, învață cum să faci webinarii care adună sute de persoane live

Alătură-te nouă la cel mai nou Workshop SMARTERS unde vei învăța ce trebuie să faci pentru a crea webinarii care garantat îți vor aduce sute de persoane live și vânzări.

Ce am obținut în 2 ani jumătate de webinarii la SMARTERS:

  • Peste 8000 de adrese noi de email în listă;
  • O medie de peste 450 de oameni prezenți live la fiecare webinar (de două ori am depășit limita instrumentului folosit);
  • O rată de închidere de aproape 10% pentru cei înscriși;

 

Salutări, Toma Grozăvescu aici, fondatorul SMARTERS – prima agenție de growth hacking marketing din România.

Nu am spus toate cele de mai sus ca să ne lăudăm (bine, poate puțin ^_^).

Vreau să scot în evidență oportunitatea pe care ai avea-o dacă ai implementa webinariile în afacerea ta.

Faptul că ai putea avea aceleași rezultate ca și noi sau chiar mai bune.

Pentru că până la urmă nu este atât de dificil, iar la mijloc nu este vorba de noroc sau muncă multă.

Ci mai degrabă de niște principii de bază pe care trebuie să le stăpânești dacă vrei să creezi webinarii care vând.

Știi vorba aceea: Work smart, not hard.

Degeaba încerci să pompezi webinarii zilnice dacă nu le-ai planificat, nu ai gândit de la început mesajul pe care vrei să-l transmiți cu acele webinarii, unde vrei să ajungi cu ele, cum să le promovezi, și așa mai departe.

Care este scopul webinarului tău?

Să înveți oamenii ceva nou? Să le prezinți un produs nou lansat? Sau să obții cât mai multe vânzări?

Știu că par foarte multe lucruri de luat în considerare doar pentru un webinar de o oră- două.

Dar sunt necesare dacă vrei să-ți atingi obiectivul final.

Partea cea mai bună este că nu trebuie să te simți copleșit de toate aceste detalii.

Pentru asta am creat acest workshop.

Vrem să îți împărtășim întreg modul nostru de pregătire a webinariilor, cap coadă. 

Să îți explicăm totul de la A la Z astfel încât la finalul său să știi exact cum să gândești și să livrezi corect un webinar, sau o serie de webinarii.

Nu vorbim din burtă sau din cărți

Dacă te gândeai: 

“Ahh, încă un material care promite că mă va ajuta… “

Ei bine, nu este chiar așa.

Avem la bord peste 5 ani de experiență de marketing online și mai bine de doi ani și jumătate de la primul nostru webinar.

Iar tot ce am inclus în workshop este rezultatul a peste 50 de webinarii, din care am învățat pe pielea noastră ce trebuie făcut, dar cel mai important am învățat ce trebuie evitat.

Spun pe pielea noastră pentru că am avut multe erori și greșeli de-a lungul drumului.

Ahh și ce drum am avut! Mai ales la început.

Plin de greșeli amatorești care nu-și aveau locul și puteau fi ușor evitate.

Spre exemplu o dată chiar am uitat complet să apasăm butonul de REC, iar a doua zi când trebuia să trimitem înregistrarea ia-o de unde nu-i.

A fost nevoie să explicăm oamenilor ce și cum, le mulțumim și acum că au fost înțelegători și ne-au iertat ^_^

Însă ușor ușor ne-am deblocat și am început să facem webinarii cât de cât ok din punct de vedere calitativ. 

Ne-am mai obișnuit să fim în fața camerei și chiar am investit puțin în aparatură (aproximativ 600 de lei :D).

Totuși parcă nu se simțea bine ceea ce făcem.

Nu mă înțelege greșit.

Conținutul era din plin, chiar prea mult și prea bun pentru că lumea ne întreba de ce erau gratuite.

Altceva nu era în regulă. 

Simțeam că umblăm orbește, fără plan sau vreun obiectiv. Și uneori chiar părea că făceam acele webinarii degeaba.

Scopul nostru principal era (și încă este) să oferim cât mai mult înapoi comunității noastre și reușeam asta, însă doar atât. 

Când venea vorba de pus în practică părea că din cauza conținutului prea greu de digerat marea majoritatea a audienței uita de notițe și continuau cu vechile obiceiuri.

Să nu mai spun că la vremea aceea nu aveam habar de oportunitatea de marketing pe care ne-o ofereau aceste webinarii.

Ce vei descoperii în acest workshop:

Probabil cel mai mare avantaj al workshop-ului este că deschidem capota SMARTERS și îți arătăm pas cu pas procesul pe care l-am folosit (și încă o facem) noi la de-a lungul anilor.

Este un proces super simplu și logic.

Dar nu lăsa asta să te păcălească pentru că aduce rezultate extraordinare.

Iar nouă ne-a dovedit-o.

Tocmai de aceea vrem să ți-l arătăm și ție.

Plus că am pregătit niște exerciții practice pentru a ne asigura că vei pleca cu lecția învățată și gata de pus în aplicare.

Apropo, nu cred că ți-am spus dar workshop-ul va fi ținut live pe unul din tool-urile noastre. 

Stai liniștit nu este deloc complicat să ni te alături doar 2 cuvinte și încă câteva click-uri.

Am ales acest mod pentru că ne vom auzi live, dacă ai întrebări vom răspunde imediat, vei avea feedback imediat la exercițiile practice plus alte beneficii (pe care le are în comun cu webinariile)

Vreau să mă înscriu!

Ce vom acoperii în workshop:

Partea I: Cum îl gândești

Care este scopul webinarului tău? Ce vrei să obții la finalul acestuia, vânzări, mai multe persoane în lista de email sau lead-uri calificate?

Îți vom arăta pas cu pas ce trebuie să faci pentru a determina asta.

Partea II: Cum structurezi conținutul

Probabil aici va fi cea mai surprinzătoare parte din tot cursul pentru că nu este deloc cum te-ai fi așteptat.

Ne vom axa foarte mult pe niște credințe false ale clienților după care vom încerca să le dărâmăm și chiar să le înlocuim.

Partea III: Cum îl livrezi

Ce trebuie să faci în timpul prezentării pentru a-ți îndeplinii scopul de mai sus și pentru a dărâma acele credințe false.

Partea aceasta merge mână în mână cu partea de mai sus, deci este esențial să o înțelegi.

Partea IV: Cum îl promovezi

Ok, ți-ai pus la punct prezentarea, ești gata să organizezi webinarul, dar trebuie să ai și o audiență, corect?

Asta vom acoperii în această secțiune, cum să atragi audiențe cât mai mai care să-ți urmărească prezentarea.

Partea V: Ce faci după webinar pentru a genera vânzări

Partea cea mai bună a webinariilor este că pot fi înregistrate și mai apoi trimise celor care nu au vizionat prezentare.

Vei vedea și tu că din totalul celor înscriși doar 20-30% participă live în mod normal (50-70% cu tehnicile pe care ți le vom arăta).

De aceea ar fi o risipă de resurse să nu le arăți și celor care nu au participat (dar care și-au arătat interesul) înregistrarea. Cei drept nu în format live, dar tot e mai bine decât nimic.

Plus că aici vei obține foarte multe vânzări.

Vreau acces la Workshop

 

De ce punem atât de mult accent pe webinarii?

Pentru că merg al naibii de bine.

Oamenii stau online mai mult ca niciodată și sunt însetați după informație utilă.

Și să fim sinceri, amândoi știm că am devenit mai leneși.

Câte materiale video ai vizionat astăzi versus câte materiale scrise ai citit?

Dacă ești ca și mine atunci numărul videoclipurilor depășește cu mult numărul materialelor scrise.

Și chiar avem câteva motive întemeiate pentru a alege videoclipurile. 

  • Sunt mai utile;
  • Înțelegem mai ușor informația;
  • Sunt mai interactive;
  • Și cel mai important sunt mai ușor de urmărit;

Doar imaginează-ți cât efort ar necesita citirea unui videoclip de o oră având în vedere că cel mai probabil conține peste 8000 de cuvinte.

Nu ar fi mai ușor să dai drumul unui videoclip și doar să asculți?

Plus că pe lângă mai poți lua o gură de vin sau o gustărică.

Însă avantajul suprem este…

Abilitatea de a te conecta în timp real cu oamenii.

Nu pot să subliniez cât de folositor este să poți pune o întrebare, iar mai apoi să primești răspunsuri de la zeci de persoane.

Probabil de aceea marile companii sau marketeri organizează webinarii.

Însă asta nu îi ajută doar pe ei, și audiența are de beneficiat.

I se întâmplă oricui, poate de la oboseală, blestemul cunoașterii sau orice alt motiv să nu explice concret sau să vorbească prea repede (recunosc și eu sunt vinovat de asta). 

Iar aici intervine magia webinarului.

Cu o simplă întrebare sau o aruncare de ochi peste chat poți vedea dacă audiența a înțeles sau nu, după care explici din nou sau treci mai departe.

Ce se întâmplă dacă nu sunt o persoana tehnică?

Nimic. 🙂

Spre exemplu programul pe care îl folosim acum la SMARTERS ne permite ca după doar 3 click-uri să fim live în fața audienței.

Sincer asta ar trebui să fie cea mai mică grijă a ta.

Dacă ai un webinar bine pus la punct și care să urmeze structura din workshop nici măcar nu ar trebui să îți face probleme în stadiul acesta.

Dar dacă nu am aparatură ultra-mega-extra performantă?

Din nou, stai liniștit.

Nu ai nevoie de microfon de sute de euro folosit de cei de la Hollywood sau în studiouri. Nici de o cameră mai scumpă de câteva sute de lei.

Noi am început cu microfonul unor căști de telefon și camera unui laptop (de pe care țineam și prezentarea).

Iar acum avem un microfon la 300 de lei și o cameră web tot la 300 de lei și fac o treabă excelentă.

Pentru noi este important să ne transmitem mesajul, iar oamenii să îl recepționeze. Abia apoi ne îngrijorăm de calitatea acestuia.

Asta nu înseamnă că trebuie să filmezi cu o cameră 144p :))

Riscul cade asupra noastră

Dacă workshop-ul îți sună bine, dar tot mai stai pe gânduri pentru că nu ești 100% sigur că e ce ai nevoie, acum poți sta liniștit. 

Și acest workshop beneficiază de Garanția SMARTERS 90. 

Practic ai 90 de zile să te decizi dacă workshop-ul a meritat sau nu. 

Dacă nu te-a satisfăcut trebuie doar să ne trimiți un e-mail și îți vom returna banii.

De ce facem asta?

Întreg business-ul nostru este construit în jurul ideii de a oferi valoare și de a ajuta afacerile din România să crească și să devină mai competitive chiar și la nivel internațional.

De aceea, avem un crez: dacă nu te putem ajuta să faci mai mulți bani, nu-i merităm pe ai tăi.

Nu ne crede pe noi

Răspunsurile celor peste 10.000 de persoane care au participat la cursurile și evenimentele noastre ne fac încrezători în faptul că oferim informații valoroase într-un mod accesibil și acționabil.