Cauți o metodă mai simplă și ușoară prin care să creezi mesaje de marketing care vând?
Nou: Workshop „Copywriting de Milioane”
Vino alături de noi la un workshop online și învață în mod practic și pas cu pas un sistem complet care te va învăța cum să creezi texte și mesaje care fac oamenii să treacă la acțiune.

O metodă mai simplă și ușoară prin care să creezi mesaje care vând
Nou: Workshop „Copywriting de Milioane”
Vino alături de noi la un workshop online și învață în mod practic și pas cu pas un sistem complet care te va învăța cum să creezi texte și mesaje care fac oamenii să treacă la acțiune.

Te va ajuta să scrii texte mai bune:
Chiar dacă nu ești un scriitor natural sau nu ai experiență
Chiar dacă te simți des lipsit de inspirație sau creativitate
Chiar dacă nu știi cum să găsești „cuvintele cheie” corecte
Chiar dacă momentan nu știi cum să-ți faci e-mailurile, reclamele și mesajele să se diferențieze și să atragă atenția
Chiar dacă ai 1 milion de alte lucruri de făcut
Te putem învăța și pe tine lucrurile care ne-au ajutat să obținem aceste păreri de la clienții noștri.
Mamele noastre ne-au spus că lauda de sine nu miroase a bine. Așa că îți lăsăm câteva păreri ale clienților noștri despre munca pe copywriting pe care am făcut-o pentru ei.
„I’m definitely proud of the partnership with SMARTERS! The collaboration between Telco and SMARTERS was a great achievement. What I liked about them is that they knew how to ask the right questions and how to translate our company’s goals into successful results online. Thank you SMARTERS!”
„Noi cei de la Mystery Box lucrăm de ceva vreme cu echipa SMARTERS și putem spune că sunt extrem de smart când vine vorba de copywriting. Sunt inspirați, știu să se adapteze la situație și la client și, cel mai important, sunt implicați în ceea ce fac!”
„De când am început colaborarea cu SMARTERS… postările au devenit din ce în ce mai amuzante, nebune, funny etc. până în momentul în care prietenii au început să mă întrebe cine se află în spatele acestor postări”.
De fapt, pățim des ca și clienții clienților noștri să ne laude campaniile 🙂

Nu încerca să cheltuiești mai mulți bani decât competiția. Muncește mai inteligent și eficient.
Probabil și tu vrei mai multe conversii și vânzări, nu?
Uite câteva dintre lucrurile pe care am reușit să le obținem în ultimele luni pentru clienții noștri:
- O creștere cu 500% a vânzărilor în practic 30 de zile pentru 2 clienți din domeniul dezvoltărilor imobiliare;
- O triplare a rezultatelor medii ale campaniilor de Facebook pentru un client magazin online;
- Să aducem atât de mulți clienți pentru o afacere locală nou lansată (cafenea) încât a trebuit să oprim campaniile;
Și mai avem zeci de exemple similare în cei 5+ ani de activitate ai agenției. Nu spunem asta pentru a ne lăuda (bine, poate puțin și de asta).
Ci pentru că, așa cum se vede și în exemplele de mai sus, am reușit să obținem aceste rezultate într-un timp foarte, foarte scurt.
Dar nu s-a întâmplat pentru că suntem mai „speciali”, pentru că am muncit 25 de ore pe zi sau pentru că am făcut ceva „magie”.
Nimeni nu poate în doar 30 de zile să implementeze complet o nouă strategie de marketing. Nu poți, într-un timp atât de scurt, să adaugi prea multe metode de noi la mixul de marketing sau să reinventezi roata.
De fapt, opusul funcționează cel mai bine.
Am reușit să obținem acele rezultate pentru clienții noștri pentru că ne-am întors la esențial, la ce e dovedit că funcționează de când există marketingul și probabil va continua să funcționeze cât acesta va exista.
Da, ai intuit bine:
E vorba de copywriting.
Uneori simpla modificare a mesajelor unor reclame sau de pe un website poate duce la o dublare sau triplare a vânzărilor. Fără să investești măcar un leu în plus în promovare.
Din acest motiv copywritingul este prima deprindere pe care orice coleg nou la SMARTERS trebuie să o învețe.
Și atunci, dacă rezultatele sunt atât de vizibile, de ce nu investește mai multă lume în copywriting?
Asta ne-am întrebat și noi și apoi ne-am dat seama:
Majoritatea avem o înțelegere greșită despre ce e copywriting-ul și cum îl facem bine
Și nu mă refer aici la faptul că îl confundăm cu „copyright”, cu drepturile de autor 🙂
Ci la faptul că avem impresia că pentru a fi copywriteri buni, pentru a gândi mesaje care atrag atenția oamenilor, care le stârnesc interesul și care îi fac să treacă la acțiune, trebuie să fim niște genii creative înnăscute.
Credem că există o genă secretă pe care o au copywriterii și care îi ajută să găsească acele cuvinte cheie care pun oamenii în mișcare.
Și că în general copywritingul e complicat.
Nu spunem că e ușor, necesită muncă pentru a deveni foarte bun la el, dar complicat nu e deloc.
De fapt, am reușit să cuprindem esența sistemului intern de copywriting pe care ni l-am dezvoltat în agenție într-o singură imagine:

Fluid Copywriting – sosul nostru secret pentru a crea fără efort mesaje care fac oamenii să treacă la acțiune

Ce am descoperit în acești ani (și îți dai seama că am descoperit-o „the hard way”) e faptul că dacă nu urmezi toți acești 6 pași și în ordinea corectă vei munci mai mult și vei avea rezultate mai slabe. Dacă îi urmezi pe toți în ordinea corectă vei putea scrie mai ușor texte care fac oamenii să treacă la acțiune, chiar dacă ai 1.000.000 de alte lucruri de făcut.
Ai și tu aceste provocări când vine vorba de copywriting?
Uite, și noi urâm mesajele acelea penibile care încearcă să te facă să te simți prost, să agite problema pentru a cumpăra.
Nu asta vrem să facem aici, ci să-ți arătăm că ne-am făcut temele, că știm care îți sunt principalele provocări când vine vorba de copywriting, la urma urmei le-am avut și noi la un moment dat.
Deci dacă:
- Te simți lipsit de inspirație când trebuie să te așezi și să scrii texte de marketing;
- Nu știi cum să faci cercetare pentru a putea găsi nevoile clienților, pentru a te putea pune în papucii lor;
- Nu știi cum să explici mai concis și simplu ideile din capul tău;
- Nu știi cum să faci chemarea la acțiune, cum să faci oamenii să reacționeze;
- Nu știi cum să faci textele tale să iasă în evidență, să fie „catchy” și să stârnească interesul clienților;
Mă bucur să te invit la primul workshop SMARTERS despre copywriting organizat vreodată unde te vom învăța practic, pas cu pas, cum să creezi texte și mesaje care vând, fără să încărunțești în timp ce faci asta.
Vino să înveți lucruri despre copywriting pe care nu le mai găsești niciunde în România, garantat.
Cum putem fi atât de siguri? Păi dacă pe unele dintre ele noi le-am inventat și despre o parte din ele nu am mai vorbit niciodată? Uite ce vei învăța în cele 8 ore:
Dezvoltă-ți mentalitatea corectă de copywriting
În urma acestei secțiuni îți vei da seama de ce textele pe care le-ai scris până acum nu au adus rezultatele pe care le puteau aduce. Mai specific, câteva dintre lucrurile despre care vom vorbi:
- Care sunt cele 5 asumpții greșite despre copywriting care ne blochează procesul creativ și ne sabotează rezultatele.
- Ce înțeleg greșit majoritatea despre ce e important în copywriting (și cum ajung să se concentreze pe lucrurile care nu fac diferența).
- Prezentarea sistemului „Fluid Copywriting” și a celor 6 pași (și de ce e important să-i urmezi în exact acea ordine).
Identifică stadiile de Conștientizare și Sofisticare a pieței
De ce unele mesaje din trecut nu mai funcționează acum? Cum îmi diferențiez mesajele de cele ale competiției? Cum cresc vânzările când piața devine din ce în ce mai aglomerată?
Toate răspunsurile vin în momentul în care știm în ce stadiu de conștientizare și sofisticare se află piața noastră.
Acesta este un element cheie în procesul de copywriting, dar nu mai știm pe nimeni din România care să vorbească despre el. Vei descoperi:
- Care sunt cele 5 stadii de conștientizare în care se pot afla potențialii tăi clienți și ce fel de strategii de copywriting trebuie să folosești în funcție de fiecare;
- Care sunt cele 5 stadii de sofisticare ale pieței și cum trebuie să adaptezi mesajele de marketing în funcție de reclamele la care au mai fost expuși clienții;
- Exercițiu practic.
Cum să faci cercetare pentru a găsi nevoile clienților tăi
Cum ne dăm seama de interesele clienților noștri? De motivele pentru care cumpără produsul sau serviciul nostru? Ce pot face dacă mă simt lipsit de inspirație când trebuie să scriu?
La aceste întrebări răspunde această secțiune. În plus, vei ști:
- Cele 8 întrebări cheie la care să răspunzi în timp ce faci cercetare și care te vor ajuta să scrii texte mai puternice chiar dacă ai multe lucruri pe cap;
- Metoda „Business Intelligence” prin care să faci cercetare calitativă și să cunoști mai în detaliu motivele pentru care oamenii cumpără (sau nu) produsele pe care le ai de promovat;
- Cum arată un formular de cercetare în copywriting care îți e util ție și pe care clienții chiar îl completează (și cum îl poți promova mai bine);
- Vei primi „The Big 8” un șablon unde să pui rezultatele cercetării și care te va ajuta să faci copywriting mai ușor (îl am în dreapta mea în timp ce scriu aceste rânduri);
Tehnici de persuasiune în copywriting
Cum scriu texte care aduc și vânzări? Cum fac oamenii să cumpere?
Diferența dintre un text care doar e citit și unul care vinde e persuasiunea, puterea acestuia de a face oamenii să spună „Da” atunci când îi chemi la acțiune. Această secțiune intră adânc în latura psihologică a copywritingului și în urma ei vei ști:
- Cele 2 modalități de luare a deciziilor ca oameni (și ce abordare de copywriting să folosim în funcție de cea pe care o folosesc clienții pentru a achiziționa produsul nostru);
- Cum să construiești o pantă alunecoasă pe care clienții să „alunece” și să ajungă la a spune „Da”;
- Cum să structurezi reclamele și paginile site-ului pentru a fi cât mai persuasive;
- 10 mecanisme simple, bazate pe știință, prin care să-ți faci campaniile de marketing mult mai persuasive;
Cum să atragi atenția și să stârnești interesul și curiozitatea
Conform studiilor, suntem expuși la peste 4000 de reclame în fiecare zi. Cum poate reuși un copywriter să atragă atenția într-o lume atât de aglomerată și cum o poate menține? Vino la workshop și vei ști:
- Cele mai eficiente 7 trucuri vizuale prin care să faci ca reclamele tale să atragă atenția (sunt și incredibil de simple);
- Cum creezi titluri mai puternice care captează atenția cititorului;
- Cum stârnești interesul la începutul unui text pentru a crește șansele ca omul să continue să citească;
- Metode de intensificare a dorinței, curiozității și interesului pentru ca oamenii să citească până la final textele tale;
Tehnici de scriere și editare
Degeaba ai ales mesajul potrivit, ai presărat persuasiune pe alocuri, dacă nu te poți face înțeles de către audiență. În această secțiune vei învăța tehnici de scriere și editare care te vor ajuta să economisești timp și vei ști:
- Cum să explici mai simplu și concis ideile din capul tău și beneficiile produselor/serviciilor pe care le promovezi;
- Cum să-ți faci textele mai ușor de citit (și de ce e incredibil de important să faci asta);
- 2 tehnici simple de scriere pe care oricine le poate aplica și care te vor ajuta să menții atenția oamenilor în timp ce îți consumă textele;
- Sfaturi despre editarea textelor pe care și noi le aplicăm în munca de zi cu zi de copywriting;
Devino un maestru al chemării la acțiune
În această secțiune vom pune totul cap la cap și vom adăuga ingredientul final pentru a avea texte și mesaje care aduc rezultate.
- Cum creezi chemări la acțiune mai puternice;
- Cum elimini și ultimele elemente de rezistență datorită cărora chiar și clienții potriviți nu cumpără;
- Cum reorganizezi textul pentru a conduce aproape inevitabil spre un „Da” la final;
- Cum verifici și presari cuvintele cheie corecte;
- În plus, îți vom da structuri, scheme și sfaturi din experiența noastră care te vor ajuta să ai în final texte care aduc vânzări;

Apropo, când foloseam cuvântul „practic” eram foarte serioși
Întregul workshop e organizat în jurul unor exerciții care te vor trece practic prin proces pentru ca la final (1) să fii pus totul în practică și să ai feedback de la noi, și (2) să ai deja texte și mesaje pe care le poți folosi imediat pentru campaniile tale. Înveți, muncești și auzi glume bune în același timp. Nu sună rău, nu?

În caz că te îngrijorai de vreunul din aceste lucruri:
Workshopul online s-a desfășurat deja, dar înregistrările acestuia îți vor fi puse la dispoziție instant. Dacă vrei să vezi ce feedback am oferit altor antreprenori sau marketeri ca și tine, și cum am răspuns întrebărilor lor, e important să știi că workshopul a fost foarte interactiv. Am dedicat timp special pentru asta, pentru că știm cât de important este să acoperim orice întrebare sau provocare rămasă. Nu uita că odată cu achiziționarea workshop-ului vei avea acces și la grupul SMARTERS insider, unde feedbackul și întrebările continuă.
Orice întrebare sau provocare ai, suntem acolo să te ajutăm
- Lipsa de exemple – să știi că avem sute pregătite pentru tine. Și nouă ne plac, știm că ne ajută să asimilăm mai bine informația așa că am pregătit mai multe pentru fiecare idee/pas din curs.
- Prea multă teorie – acest workshop e diferit de orice am mai făcut la SMARTERS legat de copywriting prin faptul că e organizat în jurul ideii de „a face”. De fapt, vei scrie mesaje care vând și în proces vei învăța cum ai făcut-o.
- Plin de generalități – „cunoaște-ți audiența”, „vorbește pe limba lor” sau „scoate în față beneficiile”. Bleah, cu toții le-am auzit de 1.056.463.981 de ori. Dar CE și CUM fac mai exact? Te vom învăța asta pas cu pas și ne mai poți întreba orice e neclar.
- Trainer fără experiență – hmm, te-a adus aici, te-a făcut deja să citești 2118 cuvinte și ți-a arătat câteva dintre rezultatele pe care le-a obținut pentru clienți reali, nu doar vânzând workshop-uri de copywriting. Pare că știe ce face nu? 🙂
Fă cunoștință cu instructorul tău
Salutări, Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS aici.
Phew, a fost ciudat să tot vorbesc despre mine la persoana a III-a.
Ok, probabil te întrebi de ce ar trebui să asculți ce am de spus despre copywriting? De ce acest workshop și nu altele din România?
Am auzit pentru prima dată de copywriting acum vreo 7 ani, când începeam să intru în contact cu lumea marketingului.
Îmi amintesc și acum momentul de „Aha!”. Citeam un articol și la un moment dat am primit un exemplu similar cu cel pe care ți l-am dat la început care arăta cum copywritingul te poate ajuta să-ți crești vânzările fără să investești mai mult în marketing.
Bănățean zgârcit fiind, a fost dragoste la prima vedere.
Relația a fost cam anevoioasă pe alocuri ce-i drept, pentru că a trebuit să învăț totul pe bucăți. Am luat o bucată dintr-o carte, o bucată din alta, încă o tehnică dintr-un articol.
De fiecare dată când un text mă făcea să vreau să cumpăr, mă opream și încercam să-mi dau seama cum a reușit asta.
Și apoi partea cea mai anevoioasă: pune în practică să vezi ce merge și ce nu, bate-ți capul să îți dai seama „de ce”, oricare ar fi fost rezultatele.
Și cred că despre asta e acest workshop pe care l-am creat 140% pornind de la feedback-ul și întrebările voastre: e despre timp.
Cu siguranță o parte dintre idei și metode le mai găsești și altundeva. Dar cât îți va lua să le găsești? Cât îți va lua să filtrezi totul și să îți dai seama ce e relevant și ce nu?
Cât îți va lua să pui totul cap la cap pentru a avea un proces repetabil și scalabil care să te ajute să-ți faci treaba mai ușor?
Nu mai bine ai investi o zi din timpul tău (și niște bănuți, nu mulți deloc) pentru a învăța exact metodologia pe care am rafinat-o în acești 6-7 ani și care are în spate rezultatele a sute de campanii implementate pentru companii din România?
Dacă are sens și pentru tine, mă bucur să te invit la acest workshop. Nu știu dacă îl vom mai ține vreodată, așa că dacă îți place cum facem copywriting la SMARTERS (sau dacă ți-a plăcut această pagină), te invit să vezi ce e „sub capotă” și cum poți să-ți crești vânzările fără să investești mai mult în marketing și să scrii texte care fac oamenii să treacă la acțiune.

Vino și învață în mod practic întregul sistem „Fluid Copywriting” pentru doar 450€
Comandă acum pentru a primi înregistrarea workshopului instant. Ah, și să nu uităm și de celelalte beneficii:
ONLINE
Disponibil instant
Pachetul costă 450€ și include:
- Acces la cele 8 ore de conținut
- Materiale de follow-up cu resurse extra
- Slide-urile folosite pentru prezentare
- Acces la grupul de suport „SMARTERS Insider”
- 30% discount la cursul „Secretele Copywriting-ului”
Te putem învăța copywriting. Am reușit-o deja cu zeci de oameni în restul workshop-urilor și a cursurilor noastre.
Mai avem un curs de copywriting disponibil online, uite ce de spus câțiva dintre cei care au trecut prin el:
„Am participat ieri la cursul de Copywriting de la Cluj și am primit multe exemple practice, idei și concepte utile în realizarea textelor. Recomand SMARTERS managerilor și specialiștilor de marketing!”
„Recomand cu tărie cursurile și workshop-urile celor de la Smarters. În special cursul de copywriting, care m-a ajutat să scriu reclame care vând de 10 ori mai bine. Iar workshop-ul de copywriting a fost foarte practic, Toma focusându-se pe „durerile” si provocările fiecărui participant. Combinația cursul + workshop-ul de copywriting își merită toți banii. Felicitări echipei!”
„Foarte tare workshop-ul de copywriting la Bucuresti. Multe sfaturi practice care se pot implementa imediat în orice mesaj de marketing”
Promisiunea noastră:
Achiziționezi workshop-ul fără nici un risc pentru tine

Dacă workshop-ul îți sună bine, dar tot mai stai pe gânduri pentru că nu ești 100% sigur că e ce ai nevoie, acum poți sta liniștit. Și acest workshop beneficiază de Garanția SMARTERS 30. Practic ai timp pâna după workshop să te decizi dacă a meritat sau nu. Dacă îți dai seama că nu, trebuie doar să ne trimiți un e-mail și îți vom returna banii.
De ce facem asta?
Întreg business-ul nostru este construit în jurul ideii de a oferi valoare și de a ajuta afacerile din România să crească și să devină mai competitive chiar și la nivel internațional.
De aceea, avem un crez: dacă nu te putem ajuta să faci mai mulți bani, nu-i merităm pe ai tăi.
În plus, răspunsurile celor peste 7000 de persoane care au participat la cursurile și evenimentele noastre ne fac încrezători în faptul că oferim informații valoroase într-un mod accesibil și acționabil.
De aceea garantăm pentru acest curs.
E simplu: vino și vezi pentru tine. Această garanție de returnare 100% a banilor e valabilă pentru toate cele 30 de zile, timp mai mult decât de ajuns indiferent de momentul în care te înscrii la workshop.
Doar ne trimiți un email și în 5 zile lucrătoare ai banii în cont.
În plus, dacă nu ești mulțumit, rămâi și cu informațiile prin care ai trecut și bonusurile oferite, totul pe cheltuiala noastră.
Dar suntem siguri că dacă ești dispus să investești acea zi, de fapt și doar 1-2 ore pentru a trece prin primele module, această investiție este 100% fără risc.
Ținând cont de faptul că acest curs te poate ajuta să dublezi sau să triplezi vânzările în doar 2-3 luni, credem că este o ofertă corectă.
La naiba, credem că e o ofertă fantastică!
Învață cum să faci copywriting cu mai puțin efort și rezultate mai bune
ONLINE
Disponibil instant
Pachetul costă 450€ și include:
- Acces la cele 8 ore de conținut
- Materiale de follow-up cu resurse extra
- Slide-urile folosite pentru prezentare
- Acces la grupul de suport „SMARTERS Insider”
- 30% discount la cursul „Secretele Copywriting-ului”
Întrebări frecvente:
Cum pot plăti? Oferiți factură?
Ai 2 modalități de plată:
Cardul sau Transfer Bancar. Ți-o recomandăm pe prima pentru că astfel locul tău e rezervat instant la curs. Dacă alegi Transferul Bancar, vei primi toate detaliile pe e-mail despre unde să faci plata. În acest caz, locul îți va fi rezervat în momentul în care avem confirmarea plății.
Factura fiscală va fi emisă în 24 de ore de la confirmarea plății. Dacă vrei să fie pe persoană juridică, asigură-te că introduci CUI-ul și numele companiei în pagina de finalizare comandă.
Am ratat primele sesiuni, mai are rost să mă înscriu?
Pe scurt, bineînțeles că da.
Workshopurile vor fi înregistrate, iar accesul la înregistrările sesiunilor anterioare este instant și pentru cei ce se înscriu mai târziu, astfel încât nimeni nu pierde nimic.
Dacă sunt înscris la „Secretele Copywritingului” merită să particip și la acest workshop?
Da, și vezi că ai un cadou pe e-mail 🙂
În primul rând, acest workshop include informații și strategii noi, cum ar fi modulele despre stadiile de conștientizarea și sofisticare a pieței, iar aspectele legate de scriere și persuasiune sunt prezentate diferit în acest workshop.
Cum se desfășoară mai exact evenimentul?
Odată ce ai achiziționat workshopul vei primi acces instant și pe viață la înregistrările acestuia, deci îl vei putea parcurge în ritmul tău. Recomandarea noastră este să te uiți la câte un videoclip pe zi, pentru a lăsa cunoștințele acumulate să se sedimenteze de la un modul la altul. Orice altă întrebare ai, nu ezita să ne scrii pe hello [at]smarters.ro sau folosind funcția de Live Chat de pe site.
6 recenzii pentru Workshop Copywriting de Milioane
Trebuie să fii autentificat pentru a publica o recenzie.
Dana –
Cred ca acest workshop se incadreaza in categoria „fun learning”. Informatia e usor de urmarit si te instiga sa participi activ.
Bortas Ionut –
A meritat din plin! Am invatat lucruri utile si abia astept sa le pun in practica.
Anamaria –
Un curs pe care trebuie să-l urmeze oricine, chiar si cine scrie doar felicitari. Glumesc, dar chiar e un curs care merita fiecare leu si necesar pentru cine scrie continut. Foarte fain. Multumesc
Diana Șerbănescu (proprietar verificat) –
Mi-a plăcut foarte mult că Toma ne-a ținut creierele în priză, dându-ne exerciții în care să aplicăm direct partea teoretică discutată în fiecare webinar, după care ne-a analizat punctual răspunsurile.
Personal, rezonez mult cu lejeritatea și pasiunea cu care ne învață noțiuni noi, iar felul în care o face e ca și cum ai ieși la pizza cu un bun prieten să povestiți câte-n lună și-n stele despre lume în general, doar că de data aceasta a fost despre copywriting de milioane, punctual 🙂
Georgescu –
Interesant ,multe informații utile in acest curs ! Sunt încă la început de drum ! Mulțumesc !
Catalin Dorcu –
Merită cu vârf și îndesat. Acum mă scuzați dar trebuie să mă apuc să pun în practică.