Ce este un chatbot și cum te poate ajuta în afacerea ta? - SMARTERS Grow

Deși poate nu știi, sunt șanse foarte mari să fii discutat chiar și tu măcar odată cu un chatbot.

Poate ai vrut să vorbești cu o afacere pe Facebook Messenger și ți-au apărut niște întrebări presetate care ți-au oferit răspunsul pe care îl căutai, sau erai pe un website ca al nostru și când ai dat click pe funcția de Live Chat ai început să primești o serie de întrebări care să ne ajute să ne dăm seama cum te putem ajuta.

Deci poate te întrebi: 

De ce și când să folosim un chatbot? 

Cum ne poate ajuta?

Despre asta vorbim în acest articol pentru ca la final să poți începe să-i folosești pentru afacerea ta de consideri că ți se potrivesc. 🙂

Dar ce este un chatbot?

Simplu spus, un chatbot este un program software care de obicei se integrează cu aplicațiile de mesagerie și poate imita discuția cu o persoană reală. Poate purta discuții cu clienții tăi la orice oră, de fiecare dată cu același entuziasm.

Unii dintre ei sunt destul de simpli și pot fi setați să răspundă la întrebări frecvente, alții pot ajunge și la utilizarea Inteligenței Artificiale pentru a anticipa întrebările și nevoile interlocutorilor.

De asemenea, aceștia pot fi de sine stătători sau îi poți integra cu website-ul ori cu aplicații de genul Messenger de la Facebook (probabil în curând și altele).

Cum au apărut chatbot-ii?

Credem noi, principalul trend care stă la baza apariției chatbot-ilor îl reprezintă creșterea meteorică pe care au avut-o aplicațiile de mesagerie și provocările pe care aceasta le-a adus la pachet pentru afaceri.

Studiile arată că la nivel global oamenii folosesc mai mult aplicațiile de mesagerie decât rețele sociale. În 2016 numărul de persoane care folosesc aplicații de mesagerie l-a depășit pe cel al rețelelor sociale.

utilizatori aplicatii mesagerie

În special generațiile tinere preferă din ce în ce mai mult să scrie unei afaceri în loc să sune sau trimită un e-mail.

În același timp, cu toții ne-am obișnuit la răspunsuri cât mai rapide, ideal instante, la întrebările pe care le avem.

Dar să ai mereu o persoană disponibilă să răspundă întrebărilor clienților nu este profitabilă pentru majoritatea dintre noi.

Aici intră în scenă acești chatbots.

Cum funcționează un chatbot?

Pentru a înțelege mai bine modul în care un chatbot te poate ajuta în afacerea ta, ar trebui în primul rând să înțelegi modul în care el funcționează.

Un chatbot poate asigura, pe Internet, asistență informațională asemeni unei persoane reale.

Acesta procesează comenzile vocale sau text ale clientului și oferă răspunsuri la întrebările lui.

Până aici lucrurile au fost destul de simple.

În funcție de tehnologia utilizată, un chatbot poate să învețe să ofere răspunsuri adaptate limbajului folosit de oameni sau pur și simplu să ofere răspunsuri la întrebări presetate.

Altfel spus, există două tipuri de chatbot-i: cei care învață și cei care nu învață.

Chatbot bazat pe învățare automată (machine learning)

Acest tip de chatbot folosește inteligența artificială (AI) pentru a procesa informațiile oferite de interlocutori.

Acesta își dă singur seama despre ce anume vorbești pentru că poate înțelege un discurs natural, devenind în timpul conversație din ce în ce mai bun în identificare nevoilor tale.

Facebook-ul, spre exemplu, are implementat un astfel de chatbot care este la dispoziția ta pentru rezolvarea problemelor tehnice.

Dacă ai întâmpinat probleme și ai apelat la serviciile de asistență Facebook prin messenger, ar trebui să știi că întreaga discuție ai purta-o cu un chatbot.

machine learning

Un chatbot care este bazat pe învățare automată nu are nevoie de întrebări predefinite.

El poate interpreta cu exactitate ce anume dorești să spui, spre deosebire de un chatbot care nu are la bază învățarea automată.

De aceea, dacă îți dorești să oferi clienților tăi o experiență umană, atunci acest tip de chatbot este varianta ideală. 

Problema însă e că aceștia sunt și destul de scumpi și au nevoie de o bază de date din trecut cu întrebări, răspunsuri și link-uri utile pe care să „o înțeleagă” și din care să învețe.

Merită investiția dacă ai o bază de clienți mare și poți acoperi costurile creării acestuia.

Chatbot bazat pe răspunsuri automate

Acest tip de chatbot este cel mai utilizat de către afaceri.

Se implementează ușor și relativ într-un timp foarte scurt, fără a avea nevoie de cunoștințe tehnice avansate.

Chatbot-ii care se nu bazează pe învățare sunt specializați în a oferi răspunsuri la întrebări specifice, prestabilite.

Aceștia au un set de întrebări și un set de răspunsuri aferente, iar fiecare conversație urmează un anumit număr de pași bine stabiliți.

Și mai simplu de înțeles: e ca și cum te-ai gândi la discuțiile pe care le ai cu clienții, apoi creezi o structură a conversației și în funcție de ce îți spune interlocutorul revii cu alte mesaje sau întrebări. Un fel de „piramidă conversațională” 🙂

(img conversation flow, structura gen Întrebarea 1 optiuni a/ b/ c apoi sub ele la fel)

Acest tip de chatbot este de asemenea preferat și de utilizatori.

Motivul este destul de clar. Cred că toți suntem de acord ca e mult mai simplu să selectezi o problemă dintr-o listă decât să scrii L I T E R Ă cu L I T E R Ă problema pe care o ai doar pentru ca la final să realizezi că nu ai fost înțeles.

De câte tipuri poate fi un chatbot?

În funcție de obiectivele pe care le pot îndeplini, chatbot-ii pot fi de mai multe feluri.

Cei mai comuni sunt cei informaționali. Aceștia sunt cei care au rolul de a răspunde întrebărilor frecvente ale oamenilor. 

În cazul în care problema cu care se confruntă persoana nu poate fi rezolvată de chatbot, cel mai adesea, acesta oferă posibilitatea de a discuta cu o persoană reală.

Un exemplu este chiar chatbot-ul implementat de cei de la Manychat.

manychat

Pe site-ul lor, ei au implementat Facebook Messenger prin intermediul căruia treci printr-un flow foarte bine structurat în funcție de nevoile informaționale pe care le ai.

Manychat este unul dintre principalele softuri de chatbot folosite în întreaga lume. Revenim la instrumente mai jos în acest ghid.

Un alt tip de chatbot este cel generator de leaduri. Acesta are rolul de a colecta date de la persoanele cu care discută, în scopul utilizării lor în procesul de vânzare.

La SMARTERS am implementat chiar de curând pentru noi un chatbot care are ca obiectiv generarea de lead-uri dar și de calificare a acestora. 

Probabil dacă ai frecventat de curând site-ul nostru ai avut ocazia să îl cunoști pe SmartieBot.

chatbot SMARTERS

Acesta este defapt un chatbot 3 în 1.

În funcție de pagina din site pe care le afli, acesta are un rol specific: să calificeclienți și să genereze lead-uri, să ofere informații și să ofere suport tehnic.

Noi am decis implementarea lui pentru că am ajuns să fim suprasolicitați datorită mesajelor venite în livechat și e-mailuri.

Cel mai adesea clienții aveau nevoie de un suport minim pe partea tehnică, iar chatbot-ul poate face asta acum în locul nostru. 

De asemenea, datorită faptului că nu mai puteam prelua clienți pe partea de agenție, ne doream să îi redirecționăm către cursurile care îi pot ajuta să își rezolve problemele cu care se confruntă în afacerile lor fără a fi nevoiți să le spunem de fiecare dată de situație.

Un alt rol important pe care îl poate avea un chatbot este acela de a fi un consilier de vânzări, obiectivul acestuia fiind de a oferi suportul necesar clienților în alegerea produselor potrivite.

Cei de la la Startshiners au un astfel de chatbot denumit „Asistent de vânzări” care pe lângă funcția de generare lead-uri, poate oferi chiar și consiliere în alegerea produselor ideale.

chatbot Starshiners

Este puțin atipic deoarece este limitată interacțiunea. Acesta face trimitere pe WhatsApp pentru a conversa, însă ceea ce include poate fi o inspirație pentru tine.

Un exemplu mai clar în acest sens este chatbot-ul pe care l-am implementat pentru unul dintre clienții noștri. 

Se numește Winebot, iar scopul lui este acela de a fi somelierul personal al fiecărei persoane care ajunge pe site, indiferent de sursă.

chatbot Wineful

Acesta te poate ajuta să alegi un vin în funcție de eveniment sau în funcție de tipul de mâncare alături de care vrei să îl servești.

De asemenea, are și funcționalitatea de generare lead-uri pe care ulterior le introducem într-un flow care să ne ajute să generăm vânzări.

Ar mai fi două categorii de chatbot-i booking assistants și cei entertaineri.

Cei de booking assistants, așa cum probabil ți-ai dat seama, au rolul de a face automat rezervări. 

Cel mai adesea îi putem întâlni în situații în care dorim să stabilim un meeting cu cineva sau la companiile aeriene.

Rolul lor este de rezerva o întâlnire cu cineva sau un zbor spre destinația pe care o dorim.

Un astfel de chatbot a fost implementat de cei de la compania aeriana Virgin Atlantic.

Aceștia pot fi utilizați cu brio și în industriile HORECA, fie pentru a rezerva un sejur relaxant, fie pentru a rezerva o masă pentru o cină de afaceri.

Chatbot-ii entertainer au rolul de a ține clienții aproape și de a-i amuza. Un astfel de chatbot a fost implementat de cei de la Disney.

Ei au creat un adevărat joc prin intermediul chatbot-ului pentru filmul Zootopia. Un joc de mister care avea rolul de a amuza fanii filmului și de a-i ține la curent cu ceea ce se întâmplă.

Interesant nu-i așa? Poate ar fi de folos și pentru afacerea ta unul din chatbot-ii prezentați mai sus.

Mai jos vei avea mai multe idei despre cum poți folosi chatbots pentru a-ți îmbunătăți și indicatorii legați de creșterea afacerii (lead-uri, vânzări, satisfacția clientului).

În funcție de tipul tehnologiei utilizat:

    • Chatbot cu răspunsuri rapide: sunt cei pe care îi întâlnim adesea pe Facebook Messenger și sunt construiți pe baza unor răspunsuri prestabilite. Chatbot-ul pune întrebarea, iar interlocutorul trebuie doar să bifeze răspunsul pe care dorește să îl primească – aceasta este cea mai rapidă și ușor de implementat în afacerea ta și îți poate fi de folos în rezolvarea problemelor de comunicare cu clienții.
    • Chatbot de tip NLP (Natural Language Processing): au la bază inteligența artificială și pot procesa întrebările formulate de către interlocutor fără a avea întrebări și răspunsuri prestabilite – un astfel de chatbot îl recomand dacă știi că produsul sau serviciul tău necesită suport tehnic, iar clienții tăi l-ar putea utiliza pentru a le rezolva problema. O companie din România care poate implementa astfel de soluții este IRIS Robotics (menționăm că aceștia sunt clienți SMARTERS).
    • Service/action chatbot: sunt folosiți de regulă pentru a automatiza un serviciu și sunt cel mai des întâlniți la companiile aeriene care pot face automat rezervarea unui zbor sau de multe ori aceștia sunt creați pentru a înlocui formularele de contact statice;
    • Contextual – cel mai avansat tip de chatbot-i care se folosește atât de inteligența artificială pentru a înțelege limbajul natural al clienților și are de asemenea capacitatea de a reține și procesa informațiile primite de la acesta – acesta poate aduce rezultate dacă îl folosești în procesul de vânzare.
    • Bot cu activare prin voce – cum este Siri spre exemplu.

Cum te ajută un chatbot să crești vânzările și să îmbunătățești experiența potențialilor clienți?

Așa cum spuneam, chatbot-ii au apărut datorită creșterii astronomice a utilizării aplicațiilor de mesagerie.

Doar uitându-ne la oamenii care utilizau Facebook Messenger in 2014 și cei din 2017, ne putem da seama cât de utilizat este acum, 3 ani mai târziu.

Aplicația de Facebook Messenger nu este singura de acest fel și tocmai datorită faptului că oamenilor le face plăcere să o folosească au apărut fel și fel de aplicații de messenger în ultimii ani,

O idee bună ar fi implementarea unui chatbot chiar în interiorul unei astfel de aplicații.

Dacă acesta este bine implementat îi va face pe oameni să simtă că vorbești cu ei, indiferent de volumul de muncă din departamentul tău de relațiii cu clienții.

Important însă, nu încerca „să-i păcălești”. Fă clar de la început faptul că vorbesc cu un chatbot.

Și pentru că tot veni vorba de volumul de muncă, cu un chatbot reduci numărul de e-mailuri, telefoane din partea clienților care doresc informații referitoare la situații comune ce pot fi rezolvate fără ajutorul unui om.

Problemele simple le rezolvă chatbot-ul, iar personalul se poate ocupa de cele mai complexe.

Un alt motiv pentru care ar trebui să iei în considerare implementarea unui chatbot în afacerea ta este chiar faptul că oamenii preferă să scrie decât să sune când este vorba de o problemă.

De cele mai multe ori, să abordezi un agent prin Live Chat e mai rapid și mai la îndemână, iar rata de răspuns este de x4 mai mare decât prin e-mail în cazul în care tu abordezi utilizatorii de pe site.

Însă, cel mai mare avantaj pe care ți-l oferă implementarea unui chatbot este utilitatea lui în toate etapele din pâlnia de vânzări.

Etapa 1: Atragere

Un chatbot te poate ajuta fie să atragi utilizatori pe site-ul tău fie într-o conversație.

De exemplu, aceștia ne oferă posibilitatea ca în momentul în care o persoană lasă un comentariu la o reclamă să le trimitem un mesaj individual.

(de făcut postare demo)

Sau de exemplu poți ca în momentul în care dau click pe reclamă să înceapă o conversație pe Messenger și să le oferi mai multe informații despre produs/serviciu și să le ceri să treacă la acțiune sau să vadă mai multe informații pe site.

Practic după ce o persoană a inițiat conversația ai termen 24 de ore să-i mai trimiți și alte mesaje.

Asta ne duce la etapa următoare:

Etapa 2: Retenție

Oamenii nu cumpără din prima.

Studiile arată că e nevoie de minim 7 interacțiuni cu un brand pentru a cumpăra.

De asemenea, poate uneori și dacă am vrea să cumpărăm nu e momentul potrivit (să zicem că intră clientul în birou peste noi :P).

De aceea, e important să le reamintim oamenilor de noi.

Și aici intervine un chatbot care ne permite să le trimitem un mesaj din nou.

Sau în alte cazuri precum înscrierea la un eveniment sau crearea unui cont putem chiar mai multe.

Pentru că avem aceste interacțiuni, putem bifa o pârghie cheie care ne ajută să creștem vânzările:

Etapa 3: Activare

Activarea este un concept puternic din Growth Hacking (poți citi mai multe despre el aici).

Pe scurt, ideea de bază e că nu e de ajuns să le spunem oamenilor cum îi ajută produsul/serviciul nostru, trebuie să le arătăm.

De exemplu, e o diferență mare între faptul că ți-am tot spus despre chatbots până acum și invitația de a te juca cu unul dintre chatbots-ii noștri (click aici ca să interacționezi cu el prin Messenger).

Tu vei putea folosi chatbots pentru a le oferi oamenilor mai multe detalii despre produsele/serviciile tale, să le răspunzi la întrebările pe care le au ei și chiar să oferi demo-uri, testimoniale etc. 

Totul într-un mod interactiv.

Dacă facem asta bine, asta se va transforma în:

Etapa 4: Monetizare

Un om care a înțeles cum îl poți ajuta, are șanse mai mari să cumpere.

De asemenea, un chatbot este un mod grozav de a genera contacte (lead-uri) pe care mai apoi le putem transforma în clienți.

Deși în general pentru această etapă vom folosi alte mijloace de comunicare (e-mail, telefon) un chatbot ne poate ajuta să creștem vânzările (1) direcționând oamenii spre produsele și serviciile care i se potrivesc și (2) făcând asta la orice oră din zi sau din noapte.

Dar beneficiile pe care le aduce un chatbot nu trebuie să se termine aici:

Etapa 5: Creștere Valoare

Probabil ai auzit și tu statistici de genul:

E de 10 ori mai ușor să vinzi unui client existent.

Asta așa e, doar că ce lipsește acolo e faptul că acest client trebuie să fie mulțumit 🙂

Aici poți folosi un chatbot pentru a îmbunătăți experiența post vânzare.

Poți să îi trimiți omului actualizări de status legate comanda pe care a făcut-o, poți să oferi răspunsuri la acele întrebări frecvente etc.

În plus, data viitoare când vine pe site, dacă știi că e client îi poți oferi un cupon de reducere pentru o a doua comandă.

Etapa 6: Recomandări

Cum ar fi dacă poți transforma clienții în promotori ai afacerii?

Majoritatea startup-urilor de succes din ziua de astăzi exact asta fac și de aceea au crescut atât de mult și de repede.

De exemplu și noi la SMARTERS, în iunie 2019 am organizat o serie de seminarii despre marketing.

Înscrierea s-a făcut printr-un bot integrat cu Messenger iar la finalul înscrierii participanții erau rugați să dea mai departe mesajul, poate mai au prieteni interesați.

Când am avut evenimentele i-am rugat pe cei care au venit la eveniment datorită recomandării unui prieten să ridice mâna.

1/3 din ei au ridicat-o…

33% din cei din sală au venit nu pentru că am plătit pentru reclame, ci pentru că le-am cerut o recomandare celor înscriși.

Care sunt avantajele utilizării chatbot-ilor

Pentru că ai înțeles cât de cât cum funcționează îți pot vorbi mai pe larg despre avantajele pe care utilizarea unui chatbot ți le poate aduce.

Cu riscul de a mă repeta, țin să menționez faptul că utilizarea unui chatbot te va ajuta să câștigi timp. 

Angajații tăi nu vor mai fi nevoiți să răspundă la aceleași întrebări iar și iar și vor putea aloca mai mult timp lucrurilor importante.

Unde mai pui că ești capabil 24/24 7 zile din 7 să răspunzi eficient neclarităților pe care clienții tăi le au vis a vis de produsele sau serviciile pe care le oferi. 

Tocmai datorită acestui fapt, un chatbot va contribui la crearea și menținerea unei relații bune cu clienții tăi fiind acolo de fiecare dată când aceștia întâmpină o problemă sau au nevoie de suport.

Aceștia au determinat reducerea timpul alocat de către personal în scopul oferirii suportului informațional necesar clienților tocmai datorită faptului că marea majoritate a întrebărilor se rezumă la câteva întrebări frecvente.

Prin intermediul automatizării acestui proces de comunicare, studiile arată că se reduc cu până la 30% costurile de customer service.

În plus, un chatbot poate funcționa ca un agent de vânzări pe care îl poți utiliza în fiecare etapă a pâlniei de vânzări așa cum ți-am prezentat puțin mai sus.

Ce e interesant, e faptul că acesta poate anticipa nevoile clienților având la bază activitățile lor pe site. Astfel va putea oferi recomandări relevante dar va putea și  salva acele coșuri abandonate de care vrei să scapi…

Adică să le transformi în vânzări. 🙂

Pe lângă datele referitoare la activitatea utilizatorului pe site, un chatbot poate să rețină și date pe care clientul tău i le oferă pe care mai apoi le folosește pentru a răspunde cât mai bine nevoilor pe care le are.

Toate acestea cel mai probabil sunt făcute în momentul de față de una sau mai multe persoane din echipa ta, dar uite cât de simplu pot fi realizate de un singur chatbot…

Care sunt limitările unui chatbot?

 Acum că știi ce poate face un chatbot pentru afacerea ta ar trebui să știi și care sunt limitările lui.

Cum spuneam, de-a lungul timpului chatbot-ii au luat diverse forme și le-au fost aduse modificări pentru a putea oferi o experiență cât mai umană și cât mai relevantă.

Și tocmai de aceea, în funcție de tehnologia utilizată în crearea lor, aceștia pot avea câteva limitări importante.

Ei bine, una dintre aceste limitări este specifică chatbot-ilor care nu folosesc inteligența artificială. 

Și anume, problema principală la aceștia e că nu reușesc să ofere răspunsuri suficient de personalizate

Având în vedere că sunt limitați la anumite întrebări și răspunsuri presetate este posibil ca interlocutorului să nu i se potrivească niciuna dintre variantele expuse, soluția fiind tot comunicarea cu un agent real.

De aceea, îți recomandăm mereu să adaugi și opțiunea de „Vorbește cu un om” ce poate fi folosită pentru rezolvarea problemelor mai complexe.

Și tot din același motiv, răspunsurile pe care le oferă nu sunt suficient de secționate.

Aceștia pot oferi chiar mai multe informații decât persoana are nevoie, de multe ori clientul fiind interesat doar de o anumită chestiune specifică.

Defalcarea sau secționarea răspunsurilor se poat face prin adăugarea unor pași suplimentari conversației însă această soluție atrage după sine creșterea timpului de interacțiune cu un chatbot.

Clientul tău s-ar putea sa se plictisească pe parcursul flow-ului și chiar să renunțe să mai continue conversația.

Dacă chatbot-ul nu are funcția contextuală de a reține datele furnizate de persoana cu care conversează, din păcate nu va putea oferi cele mai bune recomandări de produse.

Și de aceea de cele mai multe ori vor exista chatbot-i cu variante prestabilite din care persoana poate alege ce anume o interesează.

O altă limitare s-a dovedit a fi faptul că un chatbot poate devia de la subiectul discuție tocmai datorită faptului că nu are răspunsuri segmentate și ajunge să ofere soluții mult prea generale ce ușor ușor pot degenera.

În cazul celor care folosesc inteligența artificială, s-a demonstrat în unele cazuri că aceștia pot fi manipulați și determinați să ofere anumite răspunsuri ajungând chiar să facă declarații rasiale.

Deci, trebuie să fii cu atât mai mult atent dacă alegi să folosești un chatbot cu inteligență artificială (AI) pentru afacerea ta.

Ce trebuie să știi înainte de a te apuca să își creezi propriul chatbot pentru afacerea ta?

Înainte de a începe să îți creezi propriul chatbot este esențial să îți stabilești ce vrei să facă.

Altfel spus, să îți propui un obiectiv.

După aceea, începe să îți conturezi o schiță conversațională – un „mind map”. 

Pentru asta îți recomand un tool foarte fain care o să te ajute să îți organizezi flow-ul: Coggle.

Pornește de la întrebările pe care le au clienții tăi și informațiile pe care dorești să le obții de la aceștia.

Odată creată această hartă a conversației, acest workflow, poți începe cu implementarea lui propriu-zisă.

Pentru asta vei aveam nevoie de unul dintre următoarele tool-uri:

chatbot tools

Acestea îți vor permite să automatizezi conversațiile cu clienții fără să ai cunoștințe de programare.

În final vreau să îți dau câteva sfaturi pentru a aduce rezultate în afacerea ta utilizând messenger marketing:

    1. Întâi implementează funcția de Live Chat pe site-ul tău și urmărește cât de mult este utilizată și care sunt cele mai comune probleme pe care le au clienții tăi;
    2. Automatizează răspunsurile la întrebările frecvente descoperite în urma implementării Live Chat-ului pentru a reduce timpul pierdut de către agenți oferind răspunsurile la aceleași întrebări;
    3. Trimite mesaje pe care oamenii chiar să le deschidă. Un limbaj mult prea formal nu va fi deloc atrăgător, chiar dimpotrivă, îi va face pe clienți reticenți și nu vor începe o conversație cu tine –  poți învăța cum să scrii mai convingător aici 
    4. Crează automatizări care îți aduc clienți pe bandă rulantă. Nu folosi chatbot-ul doar în scopuri informaționale, implică-l activ în pâlnia de vânzări și transformă-l în cel mai bun agent de vânzări din echipa ta. 🙂
    5. Ține legătura cu utilizatorii site-ului și adu-i înapoi cu costuri minime. Profită de faptul că un chatbot poate să îți genereze lead-uri. Folosește-te de acestea pentru a readuce utilizatorii pe site-ul tău. 
    6. Ghidează oamenii spre serviciile/ produsele tale care li se potrivesc. Tu îți cunoști cel mai bine site-ul așa că implementează chatbot-i diferiți în funcție de paginile din site-ul tău și oferă-le clienților tăi recomandări în funcție de datele colectate de la ei.
    7. Trimite lead-urile spre CRM-ul pe care îl folosești pentru a te putea folosi de ele in creare unor workflow-uri care să îți genereze vânzări.
    8. Vinde direct în messenger!

Sper că ai găsit acest ghid util.

Dacă ești hotărât să implementezi un chatbot pentru afacerea ta, îți recomand acest curs în care am pus cele mai importante lecții învățate în ultimii 3 ani de când folosim chatbots pentru clienții noștri.

Pe lângă faptul că îți vom arăta pas cu pas cum creezi un chatbot fără programare pe platformele ManyChat și HubSpot (pe ambele poți începe gratuit), îți vom oferi și zeci de idei și strategii practice pentru a genera contacte și vânzări cu ajutorul unui chatbot.

P.S. Dacă ți-a plăcut acest articol, probabil le-ar plăcea și prietenilor tăi. Dar nu avem de unde ști dacă nu-l distribui, nu? 🙂