Statistici marketing

Această pagină conține zeci de statistici de marketing, de la social media marketing până la ultimele trenduri în video marketing.

În partea dreaptă, poți găsi un mic cuprins care să te ajute să găsești mai repede și mai ușor cea ce cauți. Sau poți folosi funcția de search a browserului (CTRL+F); am denumit secțiunile pe cât de sugestiv posibil pentru a fi mai ușor de găsit.

De asemenea, pentru că pagina conține atât de multe statistici, e posibil ca unele dintre ele să nu fie chiar cele mai recente. În caz că observi o neregulă, chiar ne-am bucura foarte multe dacă ne-ai trimite un scurt mesaj pentru a o semnala.

Mulțumim anticipat 🙂

Statistici social media marketing

Facebook

Câți dintre adulții utilizatori ai internetului folosesc Facebook?

  • Conform Centrului de Cercetare Pew, în 2015, 72% dintre utilizatorii adulți ai internetului folosesc Facebook.

 

Câți marketeri consideră că eforturile de promovare pe Facebook pe care ei le depun sunt eficiente?

  • Un studiu din 2015, realizat de Social Media Examiner, arată că doar 45% dintre ei cred că metodele de promovare pe Facebook pe care le folosesc sunt eficiente.

 

Ce tipuri de postări pe Facebook crează engagement cu utilizatorul?

  • În 2015, Buzzsumo susține că postările care conțin imagini crează de 2.3 ori mai mult engagement , decât cele fără imagini.

 

Câte logări zilnice au loc pe Facebook?

  • Statisticile realizate de Centrul de Cercetare Pew în 2015 spun că pe Facebook au loc 70% de logări zilnice dintre care 43% reprezintă utilizatori ce se loghează de mai multe ori pe zi.

 

Cum este transmis traficul pe Facebook?

  • Un studiu realizat în 2016, de către Centrul de Cercetare Pew, arată că Facebook trimite 82% din traficul de pe rețeaua de socializare postărilor lungi și 84% articolelor scurte.

 

Ce părere au utilizatorii despre utilitatea Facebook și Twitter?

  • În 2015, conform Centrului de Cercetare Pew, 63% dintre utilizatorii acestor platforme spun că acestea le servesc ca sursă de informare în ceea ce privește evenimentele și problemele ieșite din comun ale prietenilor și familiei.

 

Care este principalul scop pentru care oamenii folosesc Facebook?

  • Conform HubSpot, în 2016, 74% dintre utilizatorii de Facebook au spus că îl folosesc în scopuri profesionale.

 

Cum a evoluat consumul de conținut pe Facebook?

  • În ultimii 2 ani, consumul de conținut pe Facebook a crescut cu 57% conform unui studiu HubSpot din 2016.

 

Ce urmăresc oamenii pe Facebook?

  • În 2016, ,conform HubSpot 76% dintre utilizatorii de Facebook căutau în news feed-ul lor conținut interesant.

 

Câți utilizatori activi are Facebook?

  • Conform Statista Facebook avea, în 2016, 1.13 miliarde de utilizatori activi zilnic.

Snapchat

Câți utilizatori are Snapchat?

  • În 2016, conform Statista, Snapchat avea 150 milioane utilizatori activi lunar.

 

Câte poze sunt distribuite pe Snapchat?

  • În 2016, CEWE Photoworld afirmă că în fiecare secundă 8796 de fotografii sunt distribuite pe Snapchat.

 

Ce vârstă au utilizatorii Snapchat?

  • În 2016, conform Statista, 52% dintre utilizatorii Snapchat au vârsta sub 25 de ani.

 

Câți dintre utilizatorii Snapchat folosesc aplicația regulat?

  • Dintre românii care au cont pe Snapchat, 55% intră cel puțin zilnic.

Instagram

Ce tipuri de poze primesc mai multe Like-uri pe Instagram?

  • Conform Institutului de Tehnologie Georgia, în anul 2014 pozele care conțin fețe umane primeau de 38% mai multe Like-uri decât pozele care nu conțin fețe umane.

 

Câți dintre adulții utilizatori ai internetului folosesc Instagram?

  • Conform Centrului de Cercetare Pew, în 2015 doar 28% dintre adulții care utilizau internetul, foloseau și Instagram.

 

Cât de des folosesc utilizatorii platformei, Instagram-ul?

  • În 2015, Centrului de Cercetare Pew spune că 59% dintre utilizatorii de Instagram intră pe platformă zilnic, dintre care 35% o vizitează de mai multe ori pe zi.

 

Câți utilizatori activi are Instagram?

  • În 2016, conform Statista, Instagram avea 500 de milioane de utilizatori activi lunar.

 

Câte poze și filmulețe sunt distribuite pe Instagram?

  • În 2016, Instagram susține că peste 95 de milioane de poze și filmulețe erau distribuite în fiecare zi.

Pinterest

Câți dintre adulții utilizatori ai internetului folosesc Pinterest?

  • Conform Centrului de Cercetare Pew, în 2015 doar 31% dintre adulții care utilizau internetul, foloseau și Pinterest.

 

Câți utilizatori are Pinterest?

  • În 2015, conform New York Times, Pinterest avea 100 milioane utilizatori activi lunar.

 

Cât la sută din utilizatorii Pinterest sunt femei?

  • În 2015, conform Search Engine Land, 71% dintre utilizatorii Pinterest erau femei.

 

Când folosesc oamenii Pinterest?

  • În 2016, conform Pinterest, 45% din oamenii care folosesc aplicația, o folosesc în timp ce se uită la televizor.

Linkedin

Câți dintre adulții utilizatori ai internetului folosesc LinkedIn?

  • Conform Centrului de Cercetare Pew, în 2015 doar 28% dintre adulții care utilizau internetul, foloseau și LinkedIn.

 

Care e rata de utilizare Linkedin în funcție de vârstă?

  • Conform Centrului de Cercetare Pew, în 2015 LinkedIn era singura platformă de socializare online la care rata de utilizare era mai mare la cei între 30 și 49 de ani decât la cei între 18 și 29 de ani.

 

Care este gradul de școlarizare al utilizatorilor LinkedIn?

  • În 2015, Centrul de Cercetare Pew susține că 46% dintre adulții care au o prezență online și au absolvit o facultate sunt utilizatori ai LinkedIn, în timp ce 9% dintre ei au terminat doar liceul sau chiar mai puțin.

 

Câți adulți angajați sunt utilizatori de LinkedIn?

  • În 2015, Centrul de Cercetare Pew a descoperit că 32% dintre adulții angajați folosesc LinkedIn, în comparație cu 14% adulți cu prezență online care nu sunt angajați.

 

Cum a evoluat consumul de conținut pe LinkedIn?

  • În ultimii 2 ani, consumul de conținut pe LinkedIn a crescut cu 21%, lucru studiat de HubSpot în 2016.

 

Câți membri are LinkedIn?

  • Conform VentureBeat, în 2016 LinkedIn avea 450 milioane de membrii, dar numai 25% vizitau activ rețeaua lunar.

Statistici optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)

Optimizarea ratei de conversie (CRO)

Care e gradul de satisfacție al afacerilor în legatură cu rata lor de conversie?

  • Doar 22% din business-uri sunt mulțumite de rata lor de conversie (Econsultancy, 2016)

 

Ce click-through rate are prima poziție din căutarile Google pe desktop?

  • Prima poziție din căutările Google pe desktop are un click-through rate de 34.36%. (Advanced Web Ranking, 2015)

 

Ce click-through rate are prima poziție din cautarile Google pe mobil?

  • Prima poziție din căutările Google pe mobil are un click-through rate de 31.35% (Advanced Web Ranking, 2015)

 

Care este suma de bani cheltuită pentru conversia clientilor?

  • Pentru fiecare 92 dolari cheltuiți pentru obținerea clienților, doar 1 dolar este cheltuit pentru conversia lor (Econsultancy, 2016)

Local SEO

Care este rezultatul efectuării unei căutări locale?

  • 72% din consumatorii care au efectuat o căutare locală, au vizitat un magazin pe o rază de 8 kilometri (WordStream, 2016)

 

Câte căutări legate de o locație sunt efectuate pe telefonul mobil?

  • 30% din căutările de pe mobil sunt legate de o locație (Google, 2016)

 

Cât la sută din căutările online pentru ceva în apropriere, rezultă într-o achiziție?

  • 28% din căutările pentru ceva în apropiere au ca rezultat o achiziție (Google, 2016)

 

Care este rezultatul căutărilor locale de pe mobil?

  • Căutările locale determină 50% din vizitatorii de pe mobil să viziteze magazinele într-o singură zi. (Google, 2014)

 

Cât la sută din căutările locale de pe mobil rezultă în achiziții offline?

  • 78% din căutările locale de pe mobil au ca rezultat achiziții offline. (Search Engine Land, 2014)

Căutarea Vocală

Câte persoane folosesc Siri zilnic?

  • 19% din oameni folosesc Siri cel puțin zilnic (HubSpot, 2015)

 

Care sunt principalele motoare de căutare vocale?

  • 37% folosesc Siri, 23% folosesc Cortana AI aparținând Microsoft si 19% folosesc Alexa AI, aparținând Amazon, cel puțin lunar (HubSpot, 2015)

 

Cât la sută din căutările mobile de pe Google sunt reprezentate de căutari vocale?

  • 20% din interogările de căutare din aplicația mobilă Google și pe dispozitivele Android sunt căutări vocale (Search Engine Land, 2016)

 

Care este momentul în care căutările vocale au început să fie atât de utilizate?

  • 60% dintre utilizatorii de smartphone-uri care utilizează căutarea vocală au început să o folosească în ultimul an, iar
  • 41% dintre respondenți au început să utilizeze căutarea vocală în ultimele șase luni. (Search Engine Land, 2015)

 

Care este motivul pentru care utilizatorii de mobil efectuază căutări vocale?

  • 43% dintre utilizatorii de căutări vocale pe mobil o fac pentru că spun că este mult mai rapid decât a intra pe un website sau a folosi o aplicație (Statista, 2015)
  • 21% dintre utilizatorii de căutări vocale pe mobil o fac pentru că spun că nu le place să scrie pe mobil (Statista, 2015)

Căutările de pe mobil

Care este dispozitivul pe care au loc cele mai multe căutări pe Google?

  • În peste 10 țări, incluzând Statele Unite și Japonia, pe dispozitivele mobile au loc mai multe căutări pe Google decât pe calculatoare

 

Când caută produse cercetării B2B?

  • 49% dintre cercetătorii B2B care își folosesc dispozitivele mobile pentru căutarea de produse, fac asta în timp ce lucrează (Google, 2015)

 

Care este lucrul care îi interesează cel mai mult pe utilizatorii de smarthphone-uri atunci când fac o căutare pe mobil?

  • 65% din utilizatorii de smartphone-uri sunt de acord că atunci când fac o căutare pe telefon, se uită după cea mai relevantă informație, indiferent de compania care furnizează acea informație (Google, 2015)

 

Care este nivelul de descoperiri realizate atunci când faci o căutare pe mobil?

  • 51% din utilizatorii de smartphone-uri au descoperit o nouă companie sau un nou produs atunci când au făcut o căutare pe telefonul lor (Google, 2015)

 

Care este nivelul consumatorilor de pe mobil care inițiază căutări cu ajutorul unui motor de căutare?

  • 48% din consumatori inițiază căutările pe mobil cu ajutorul unui motor de căutare (Smart Insights, 2016)

 

Care este rata consumatorilor de pe mobil care efectuază o căutare cu ajutorul unei aplicații?

  • 26% din consumatori inițiază o căutare pe mobil cu ajutorul unei aplicații (Smart Insights, 2016)

Căutarea Organică

Câte căutări lunare obține Google?

  • Google obține peste 100 de miliarde de căutări pe lună (Mashable, 2015)

 

Care este rezultatul mediu de cuvinte al primei pagini Google?

  • Rezultatul mediu al primei pagini Google conține 1890 de cuvinte (Backlinko, 2016)

 

Câte cuvinte conține rata medie de căutare?

  • 50% din interogările de căutare sunt formate din patru cuvinte sau mai mult (WordStream, 2016)

 

Care este prioritatea marketerilor?

  • 61% dintre marketeri spun că îmbunătățirea SEO și creșterea prezenței lor organice reprezintă prioritatea lor de top în marketing (HubSpot, 2017)

 

Cum încep o căutare generică cercetătorii B2B?

  • 71% dintre cercetătorii B2B încep cercetarea lor cu o căutare generică. (Google, 2015)

 


Câte căutări în medie efectuează cercetătorii B2B înainte de a angaja pe site-ul unui anumit produs?

  • Cercetătorii B2B efectuază în medie 12 căutări înainte de a se angaja pe site-ul unei anumite mărci (Google, 2014)

 

Care a fost cea mai eficientă tactică SEO?

  • 72% din marketeri cred că crearea relevantă de conținut a fost cea mai eficientă tactică SEO (Ascend2, 2015)

 

Care este cel mai dificil obstacol pentru optimizarea motoarelor de căutare?

  • 40% din marketeri spun că cel mai dificil obstacol în calea optimizării motoarelor de căutare este schimbarea algoritmilor de căutare (Ascend2, 2015)

Ecommerce

Câți cumpărători efectuează căutări online înainte de a cumpăra ceva?

  • 81% dintre cumpărători efectuează cercetări online înainte de a face cumpărături (Retailing Today, 2014)

 

Care sunt principalele site-uri utilizate pentru căutarea de produse?

  • 44% din oameni intră direct pe Amazon pentru a-și începe căutările de produse, în comparație cu 34% care folosesc motoare de căutare precum Google, Bling și Yahoo pentru a-și căuta produsele (Marketing Land, 2015)

 

Cât la sută din comerțul electronic reprezintă comerțul mobil?

  • Comerțul mobil reprezintă 34% din comerțul electronic în România (Ecompedia, 2016)

 

Statistici email marketing

Click-through rate

Cât de importantă este creșterea ratei de engagement?

  • Studiile spun ca 54% din marketeri consideră rata de engagement ca fiind o prioritate de top atunci când vine vorba de email marketing. (Ascend2, 2016)

Care este intervalul orar cu cel mai mare click-through rate?

  • Intervalul orar cu cel mai mare click-through rate este 10-14

Ce procent de marketeri sunt interesați de click-through rate?

  • 85% din marketerii întrebați susțin că firmele la care lucrează revizuiesc ratele clickthrough în mod regulat. Cu toate acestea, doar 23% din marketeri susțin că au integrat websiteul și emailul ca să analizeze ce se întâmplă după acel click. (MarketingProfs, 2016)

Ce rată de deschidere au emailurile despre cumpărături online nefinalizate?

  • Notificările email despre cumpărături abandonate au o rată de deschidere de 40.5%. (eMarketer, 2015)

Este de folos adăugarea imaginilor în emailuri? 

  • Studiile sugerează că nu, deoarece când numărul de imagini crește, rata clickthrough scade. (HubSpot, 2014)

Conținutul emailului

Ce procent de oameni preferă emailuri în format Rich Text?           

  • Studiile sugerează că 64% din oameni preferă emailurile în format Rich Text. (HubSpot, 2014)

Câți oameni folosesc emoticoane când comunică cu șefii lor?

  • O treime din lucrătorii la birou se simt comfortabil folosind emoticoane când comunică cu șefii lor. (Adobe, 2015)

Ce cuvânt putem folosi în subject line pentru a atrage atenția?

  • Un cuvânt util este mulțumesc, întrucât emailurile care-l includ la subject line, au cele mai ridicate niveluri de engagement. (Adestra, 2015) 

Câți marketeri testează diferite opțiuni pentru subject line?

  • 47% din marketeri, deci apropae jumătate, spun că testează uneori opțiuni diferite pentru a optimiza performanța emailurilor. (MarketingProfs, 2016)

Este utilă folosirea numelui primitorului?

  • Studiile sugerează că da, deoarece emailurile care au folosit prenumele primitorului în subject line se bucură de un click-through rate mai mare decât emailurile care nu-l folosesc. (HubSpot, 2014)

Este utilă personalizarea mesajelor?

  • Da, deoarece rata de deschidere a emailurilor cu mesaje personalizate este de 17,6%, în comparație cu 11,4% pentru emailurile fără mesaj personalizat. (Statista, 2014)

Segmentarea emailurilor

Câți marketeri nu trimit emailuri targetate?

  • Studiile sugerează că 42% din marketeri nu-și targetează emailurile, și că doar 4% fac o targetare layered. (MarketingProfs, 2016)

 

Ce procent de companii folosesc segmentarea emailurilor?

  • 83% din companii folosesc segmentarea, chiar dacă e una simplă. (Econsultancy, 2016)

 

Ce metodă de personalizare a emailurilor este cea mai eficientă?

  • Abilitatea de a segmenta listele de email, folosită de 51% din marketeri, împreună cu abilitatea de a targeta campaniile de email, folosită de 50% de marketeri, sunt cele mai eficiente metode. (Ascend2, 2016)

 

Cât de utile sunt segmentarea și targetarea emailurilor?

  • Segmentarea și targetarea emailurilor generează 58% din totalitatea câștigurilor. (The Direct Marketing Association, 2015)

Folosirea emailurilor

Este eficientă folosirea emailurilor?

  • Trei pătrimi din companii susțin că folosirea emailurilor oferă un ROI (return of investment) bun sau excelent. (Econsultancy, 2016)

 

Emailurile vor fi folosite și în viitor?

  • Emailul va avea 3 miliarde de utilizatori în întreaga lume până în 2020. (The Radicati Group, 2016)

 

Câți utilizatori are Gmail?

  • Gmail are un miliard de utilizatori din întreaga lume. (Statista, 2016)

 

Care este perioada în care se petrec cele mai multe dezabonări?  

  • Între 17 și 22 se petrec 66% din unsuscribe-uri. (Tomasz Tunguz, 2015)

 

Sunt de folos emailurile promoționale?

  • Da. Conform studiilor, 86% din cumpărători ar dori să primească emailuri promoționale lunar, dar doar 15% și-ar dori sa le primească zilnic. (Statista, 2015)

 

Care este cea mai mare dificultate întâmpinată de marketeri când vine vorba de email marketing?

  • 51% din marketeri susțin că bariera cea mai semnificativă care le stă în calea succesului strategiei de email marketing o reprezintă lipsa datelor de contact. (Ascend2, 2016)

 

Cât de folosit este emailul în lumea business?     

86% din profesioniști preferă să folosească emailul când comunică lucruri legate de business. (HubSpot, 2017)

 

Care este motivul cel mai întâlnit pentru dezabonare?    

  • 78% din cazurile de dezabonare se petrec datorită faptului că se primesc prea multe emailuri. (HubSpot, 2017)

Email pe Mobil

Cât de des este folosit mobilul pentru citirea emailurilor?

  • Două treimi din emailuri sunt citite fie pe telefon, fie pe tabletă. (Marketing Land, 2015)

 

Când sunt citite cel mai des emailurile?

  • În afara jobului, 70% dintre americani își citesc emailurile când se uită la TV, 52% în pat, 50% în vacanță, 43% de pe telefon, 42% în baie, și 18% când conduc. (Adobe, 2015)

 

Câți utilizatori Gmail își citesc mailurile de pe mobil?

  • 75% din utilizatorii Gmail folosesc mobilul pentru a-și citi emailurile. (TechCrunch, 2015)

 

Ce procent de emailuri sunt deschise de pe smartphone?

  • 48% din emailuri sunt deschise de pe un smartphone. (Movable Ink, 2015)

 

Ce procent de emailuri sunt deschise de pe un iPhone?

  • 41% din emailuri sunt deschise de pe un iPhone. (Movable Ink, 2015)

Statistici lead generation

Marketing Automation

Care este beneficiul marketing-ului automatizat?

  • În 2014, conform Pepper Global, marketerii business to business spun că beneficiul principal al marketing-ului automatizat este abilitatea de a genera tot mai mulți și mai buni potențiali clienți.

Ce efecte au utilizarea softwarelor de automatizare în generarea de potențiali clienți?

  • Conform Autopilot, în 2015 marketerii care utilizau software generau de 2 ori mai mulți potențiali clienți decât cei care foloseau software pentru e-mail și sunt percepuți de colegi ca fiind de două ori mai eficienți în comunicare.

Cât de mult cresc oportunitățile de vânzări prin generarea de potențiali clienți?

  • În 2014, conform Demand Gen Report, 67% dintre marketeri spuneau că au văzut o creștere cu cel puțin 10% a oportunităților de vânzare și 15% au văzut o creștere cu 30% a oportunităților de vânzare.

Care e prioritatea principală a marketerilor?

  • În 2017, conform HubSpot, 70% dintre marketeri spuneau că prioritatea lor principală este să convertească potențialii clienți în clienți.

Cum stau marketerii în contact cu clienții?

  • Conform Autopilot, în 2015, mai mult de 60% dintre merketeri trimiteau e-mailuri în masă pentru a menține contactul cu clienții, deși doar 13% foloseau software de automatizare.

Cât se cheltuiește pe tehnologiile de marketing?

  • În 2016, conform Gartner, 33% din media bugetului de marketing era cheltuit pe tehnologiile de marketing.

Cum este împărțit bugetul pentru tehnologiile de marketing?

  • În 2016, conform Gartner, 28% din bugetul alocat pentru tehnologiile de marketing merge către infrastructură (servere, rețele, etc.) pentru a putea folosi software de marketing.

Cât de mari sunt cheltuielile pentru tehnologiile de marketing?

  • În 2016, conform Gartner, cheltuielile pe tehnologiile de marketing sunt acum mai mari decât cheltuielile pentru publicitate a companiilor.

Când se văd rezultatele automatizărilor în marketing?

  • În 2015, conform Regalix, 64% dintre marketeri susțineau că eu au văzut beneficiile utilizării marketing-ului automatizat în primele 6 luni de la implementare.

Câte companii folosesc platforme de automatizare a marketing-ului?

  • În 2014, conform Aberdeen, aproximativ 70% dintre companii foloseau platforme de automatizare a marketing-ului.

Cum influențează generarea de potențiali clienți întreținută, creșterea oportunităților de vânzare?

  • Conform Demand Gen Raport, în 2014, generarea de potențiali clienți care este întreținută produce, în medie o creștere a oportunităților de vânzare cu 20% în detrimentul unei generări neîntreținute.

Ce îi împiedică pe marketeri să creeze strategii eficiente de automatizare a marketing-ului?

  • În 2014, conform Pepper Global, 37% dintre marketeri spuneau că în principiu constrângerile de buget îi împiedicau să construiască strategii eficiente de automatizare a marketingului.

Demand generation

Cât de eficiente sunt acțiunile de generarea de potențiali clienți?

  • În 2015, BrightTALK susținea că 80% dintre marketeri spun că eforturile lor în ceea ce privește generarea de potențiali clienți este puțin sau abia eficientă.

Care sunt principalele obstacole către generarea cu succes de potențiali clienți?

  • În 2015, BrightTALK spunea că lipsa resurselor precum personal, fonduri și timp au rămas cele mai mari obstacole în generarea cu succes de potențial clienți pentru 61% dintre marketerii care lucrează business to business.

Câte câmpuri ar trebui să aibă un formular de înregistrare?

  • Conform BrightTALK, în 2015, pentru 79% dintre marketerii ce lucrau business to bussines numărul ideal de câmpuri era între 3 și 5, iar pentru 16% dintre ei era 6 sau peste 6.

Cât din buget ar trebui alocat generării de potențiali clienți?

  • Conform BrightTALK, în 2015, aproximativ 53% dintre marketeri spun că jumătate din buget sau chiar mai mult este alocat generării de potențiali clienți, iar 34% spun că mai puțin de jumătate din buget este alocat acestei acțiuni.

 

Cât de eficiente sunt acțiunile outbound pentru generarea de potențiali clienți?

  • Conform HubSpot, în 2017, numai 16% dintre marketeri susțineau că acțiunile outbound emit o generare de potențiali clienți la cea mai înaltă calitate.

Care este cea mai mare provocare pentru marketeri?

  • În 2015, conform BrightTALK, 58% dintre marketeri spuneau că generarea de potențiali clienți va crește bugetul companiei în următorul an.

Cum afectează obiectivele de venit ale companiei, atragerea de vizitatori pe site?

  • Conform HubSpot, în 2015, aproape 80% dintre companiile care nu își atingeau obiectivele de venit atrăgeau 10 000 de vizitatori lunari sau mai puțin. Dintre cele care își atingeau obiectivele de venit, 70% susțineau că atrag mai mult de 10 000 vizitatori pe lună.

Cum influențează cunoașterea indicatorilor de marketing, atragerea de potențiali clienți?

  • Conform HubSpot, în 2015, cu cât companiile știu mai puține despre indicatorii de performanță cheie, cu atât mai puțin își vor îndeplini obiectivele de venit. 74% dintre companiile care nu și-au atins obiectivele de venit nu au știut care le sunt vizitatorii, cum e cu generarea de potențiali clienți sau alte oportunități de vânzare.

Marketing Analytics

Este considerat volumul de clienți generați ca fiind o metodă de măsurare de încredere a eforturilor marketerilor?

  • În 2015, conform BrightTALK, 59% dintre marketeri aveau o totală încredere în volumul de potențiali clienți aduși ca principală metodă de măsurare a muncii lor.

Ce îi împiedică pe marketerii profesionaliști să genereze potențiali clienți?

  • În 2015, conform BrightTALK, 42% dintre marketerii profesioniști business to business susțin că lipsa datelor de calitate este cea mai mare barieră a lor în generarea de potențiali clienți.

Cât de eficient este inbound marketingul?

  • În 2017, HubSpot declară că 68% dintre organizațiile de imbound marketing cred că strategiile acestea de marketing sunt eficiente.

Cât de eficiente sunt tranzacțiile închise?

  • În 2015, BrightTALK susținea că 24% dintre marketeri nu știu dacă eforturile lor au rezultat în tranzacțiile închise.

Care este cea mai mare provocare pentru marketeri?

  • În 2017, conform HubSpot, 28% dintre marketeri spuneau că păstrarea fondurilor era marea lor provocare în marketing.

Ce impact are randamentul investițiilor asupra bugetului?

  • Conform HubSpot, în 2016, marketerii care calculau randamentul investițiilor erau de 1.6 ori mai predispuși unei creșteri de buget.

Cât de greu este să demonstrezi randamentul investițiilor?

  • În 2017,conform HubSpot, 40% dintre marketeri spuneau că demonstrarea randamentului investițiilor este în topul provocărilor lor.

Ce spun organizațiile care își calculează randamentul investițiilor?

  • În 2016, conform HubSpot, 72% dintre organizațiile care își calculează randamentul investițiilor spun că strategiile lor de marketing sunt eficiente.

Statistici Advertising

Ad blocking

Ce spun oamenii despre reclamele online?

  • În 2016, conform HubSpot, 87% dintre oameni spuneau că sunt mai multe reclame online decât în urmă cu 2 ani.

Cât i-a costat pe editori Adblocking-ul în 2015?

  • Conform PageFair, pe editorii i-a costat Adblocking-ul aproape 22 de miliarde de dolari numai în 2015.

Cât succes au programele AdBlock?

  • Conform HubSpot, în 2016 Adblocker Plus, cea mai populară aplicație de ad block, a ajuns la 300 milioane de descărcări.

Câţi consumatori preferă să filtreze conținutul decât să îl blocheze complet?

  • În 2016, conform HubSpot, 77% dintre consumatori preferau să adauge un filtru pentru reclame decât să le blocheze complet.

Cum au aflat oamenii despre ad blocking?

  • În 2016, conform HubSpot, 41% dintre utilizatorii ad blockerelor au aflat despre ele prin viu grai.

 

De ce folosesc oamenii ad blockere?

  • În 2016, conform HubSpot, 64% dintre utilizatorii de ad blockere le foloseau pentru că erau de părere că reclamele sunt enervante.

Câți oameni și-au instalat ad blockere pe telefon?

  • În 2015, conform PageFair, 419 milioane de oameni și-au instalatad blockere pe propriul smartphone.

Pay-Per-Click (PPC)

Când dau oamenii click pe reclamele Google?

  • În 2016, conform WordStream, 64.6% dintre oameni dau click pe reclamele Google când caută să cumpere ceva online.

Care este rata medie de conversie în AdWords?

  • În 2016, conform WordStream, rata medie de conversie în AdWords pentru toate industriile este de 2.7% în rețeaua de căutare și 0.89% în rețeaua de afișare a conținutului căutat.

Care este rata medie pe click în AdWords?

  • În 2016, conform WordStream, rata media de click în AdWords pentru toate industriile era 1.91% pentru căutări și 0.35% pentru afișările conținutului căutat.

Care este costul mediu pe click în AdWords?

  • În 2016, conform WordStream, costul mediu pe click în AdWords pentru toate industriile era 2.32 $ pentru căutări în rețea și 0.58 $ pentru afișările conținutului căutat.

Pe ce rețea sunt cel mai utilizate reclamele plătite?

  • În 2015, conform Social Media Examiner, majoritatea reclamelor plătite erau pe Facebook (84%), apoi pe Google (41%) și LinkedIn(18%).

Video Advertising

Ce părere au oamenii despre brand-urile care folosesc redarea video automată a reclamelor?

  • În 2016, conform HubSpot, 51% dintre oameni aveau o părere nu foarte bună despre brand-urile care folosesc redarea video automată a reclamelor.

Câți utilizatori părăsesc o pagină web din cauza redării video automate a unei reclame?

  • În 2016, conform HubSpot, 82% dintre consumatori au închis un browser sau au ieșit de pe o pagină web din cauza unei reclame video cu redare automată.

Care e rata medie de click pe reclamele video?

  • În 2014, conform Business Insider, reclamele video aveau rata medie de click de 1.84%, cea mai mare rată de click dintre toate tipurile de reclame digitale.

Câți utilizatori sunt predispuși să sară peste reclamele video?

  • În 2014, conform Marketing Land, 56% dintre utilizatori sunt predispuși să sară peste reclamele video online.

Cât ar trebui să dureze o reclamă video online?

  • În 2014, conform Marketing Land, 15% dintre utilizatori sunt de părere că o reclamă video nu ar trebui să fie mai lungă de 15 secunde.

Display Advertising

Ce spun oamenii despre reclame?

  • În 2016, conform HubSpot, 91% dintre oameni spuneau că reclamele de atunci erau mult mai enervante decât în urmă cu doi ani.

Ce părere au oamenii despre reclamele pop-up?

  • În 2016, conform HubSpot, 73% dintre oameni displăceau reclamele pop-up.

De ce părăsesc oamenii paginile web?

  • Conform HubSpot, în 2016, 4 din 5 oameni au părăsit paginile web din cauza unei reclame pop-up sau a unui video cu redare automată.

Ce cred oamenii despre outbound marketing?

  • Conform HubSpot, în 2017, o treime dintre marketeri considerau outbound marketing-ul ca fiind supraestimat.

Cum sunt considerate acțiunile de outbound marketing?

  • În 2016, conform HubSpot, 33% dintre inbound marketeri și 31% dintre outbound marketeri considerau aceste acțiuni, precum reclamele plătite, ca fiind o risipă de timp și resurse.

Ce cred oamenii despre brandurile care folosesc reclame pop-up?

  • În 2016, conform HubSpot, 72% dintre consumatori spuneau că au o părere mai puțin bună despre brand-urile care îi supun la reclame pop-up.

Câți oameni închid o pagină web din cauza reclamelor pop-up?

  • În 2016, conform HubSpot, 81% dintre consumatori au închis browserul sau au ieșit de pe pagina web din cauza unei reclame pop-up.

Câți utilizatori dau click din greșeală pe o reclamă online?

  • În 2016, conform HubSpot, 34% dintre utilizatori spun că au dat click din greșeală pe o reclamă.

Mobile Advertising

Câtor oameni le displac reclamele pe mobil?

  • În 2016, conform HubSpot, 70% dintre oameni displăceau reclamele pe mobil.

Cât de mult s-a dezvoltat ad blocking-ul pe mobil?

  • Conform unei statistici realizate de HubSpot în 2016, ad blocking-ul pentru mobil a crescut cu 90% de la an la an.

De unde vin cele mai multe venituri pentru Google în ceea ce privește căutările pe mobil?

  • În 2015, conform Search Engine Land, 75% dintre veniturile Google pentru căutări pe mobil proveneau de la dispozitive Apple.

Care este rata media de click-uri pe primele anunțuri la căutările pe mobil?

  • În 2014, conform Search Engine Land, rata medie de click pentru un anunț la căutare pe mobil pe Google, care se află pe prima poziție este 27.7%. Rata medie pentru un anunț ce se află pe a doua poziție este de 9.2%.

Cine controlează toate click-urile pentru reclamele plătite?

  • Conform Business Insider, în 2016, Google conducea 95% din toate click-urile pe anunțurile cu plată afișate în rețeaua de căutare pe mobil.

Câți marketeri folosesc targetarea în funcție de locație pentru publicitatea pe mobil?

  • Conform eMarketer, în 2015, 8 din 10 marketeri din întreaga lume foloseau targetarea în funcție de locație pentru publicitatea pe mobil.

Statistici Content Marketing

Blogging

Câți marketeri văd blogul ca pe o prioritate?

  • 53% din marketeri văd crearea de conținut pentru blog ca pe o prioritate când vine vorba de inbound marketing. (HubSpot, 2017)

Cât de mult ajută căutările organice în creșterea traficului unui blog?

  • 1 în 10 articole de blog sunt „componding”, însemnând că traficul lor este crescut de căutări organice. (HubSpot, 2016)

Cât de importante sunt articolele pentru bloguri de tip compounding?

  • Articolele compounding de bloguri reprezintă 10% din totalitatea articolelor pentru bloguri, și generează 38% din traficul total. (HubSpot, 2016)

Cu ce sunt mai bune articolele pentru blog de tip compounding?

  • Un articol compounding crează de șase ori traficul unui articol în decădere. (HubSpot, 2016)

Este important să postăm articole pe blogul companiei?

  • Da, deoarece companiile care publică peste 16 articole pe lună obțin aproape de 3,5 mai mult trafic decât cele care publică între 0 și 4 articole. (HubSpot, 2015)

Contează numărul de postări publicate pe blog chiar și pentru companiile B2B?

  • Da, deoarece companiile B2B care au postat de mai mult de 11 ori pe blogurile lor pe lună au avut aproape de 3X mai mult trafic decât cele care postau între de 0-1 ori pe lună. (HubSpot, 2015)

Contează de câte ori postează pe blog companiile B2C?

  • Da, pentru că acele companii B2C care au postat de mai mult de 11 ori pe blogurile lor au obținut mai mult de 4 ori numărul de potentiali clienti decât cele care postau de 4-5 ori pe lună. (HubSpot, 2015)

Se merită să postezi de mai mult de 11 ori pe lună pe blog?

  • Da, deoarece companiile care au publicat mai mult de 16 articole pe blogurile lor, au obținut în jur de 4,5 mai mulți potențiali clienți decât companiile care au publicat de 0-4 ori pe lună. (HubSpot, 2015)

Sunt folositoare postările vechi de pe blog?

  • Da. De exemplu, la HubSpot, 75% din view-uri și 90% din potențiali cititori al blogului vin datorită vechilor postări. (HubSpot, 2014)

Sunt citite forumurile?

  • Aproximativ 15% din cei care folosesc internetul citesc sau lasă comentarii pe forumuri precum reddit, Digg, sau Slashdot, în timp ce 10% folosesc Tumblr. (Pew Research Center, 2015)

Articolele de pe bloguri sunt citite în întregime?

  • 43% din cei întrebați recunosc că citesc pe sărite articolele de pe bloguri. (HubSpot, 2016)

Ce număr de cuvinte este cel mai eficient când vine vorba de titluri?

  • Titlurile cu 6-13 cuvinte atrag cel mai ridicat și cel mai consecvent număr de cititor.

Strategie

Este folositor Medium pentru marketing?

  • 8% din marketeri plănuiesc să adauge Medium ca metodă de marketing în următoarele 12 luni. (HubSpot, 2017)

Cât de important este content marketingul in mediul B2B?

  • În medie, marketerii B2B alocă 28% din bugetul lor pentru content marketing. (Content Marketing Institute, 2015)

Ce procent de organizații B2B sunt eficiente când vine vorba de content marketing?

  • Doar 30% din marketerii B2B spun că organizațiile lor sunt eficiente în a folosi content marketingul, procent care a scăzut de la 38% din 2014. (Content Marketing Institute, 2015)

Cât de clare e procesul de content marketing?

  • Nu foarte, din moment ce 55% din marketerii B2B spun că nu înțeleg foarte bine cum arată procesul în content marketing. (Content Marketing Institute, 2015)

Câți marketeri au o strategie scrisă de content marketing?

  • Doar 32% din marketeri spun că au o strategie scrisă de content marketing. (Content Marketing Institute, 2015)

Câți marketeri au o o idee clară când vine vorba de cine sunt clienții lor?

  • Doar 28% din marketerii B2B spun că au o afirmație scrisă care să facă legătura dintre cine sunt clienții lor și cum ii poate ajuta organizația la care lucrează. (Content Marketing Institute, 2015).

Câte articole de content marketing citesc clienții înainte să cumpere?

  • 47% din cumpărători s-au uitat la 3-5 articole de content marketing înainte de a discuta cu un vânzător. (Demand Gen Report, 2016)

Ce-și doresc cumpărătorii?

  • 96% din cumpărătorii B2B își doresc să citească mai multe articole cu părerile liderilor de industrie. (Demand Gen Report, 2016)

Podcasturi

Sunt văzute ca fiind folositoare podcasturile?

  • 11% din marketeri plănuiesc să înceapă să folosească podcasturile ca metodă de marketing în următoarele 12 luni. (HubSpot, 2017)

Există persoane interesate de podcasturi?

  • Procentul de persoane care ascultă podcasturi a crescut cu 23% din 2015 în 2016. (Edison Research, 2016)

Pe ce dispozitive se ascultă podcasturile?

  • 64% din podcasturi sunt ascultate de pe un smartphone sau o tabletă. (Edison Research, 2016)

Ce procent de persoane ascultă podcasturi?

  • 21% din americani cu vârstă de la 12 ani în sus spun că au ascultat un podcast în ultima lună. (Pew Research Center, 2016)

Câte podcasturi pe săptămână ascultă în medie cei interesați de podcasturi?

  • Cei ce ascultă podcasturi în fiecare săptamană, ascultă în medie 5 podcasturi săptămânal. (Edison Research, 2016)

Statistici Video Marketing

Videouri despre produse

Ce preferă clienții: să citească despre un produs sau să se uite la un video?

  • De 4 ori mai multe persoane preferă să se uite la un video despre un produs decât să citească despre el. (Animoto, 2015)

Câte persoane se uită la videouri despre produse înainte de a cumpăra?

  • Aproape 50% din persoanele care folosesc internetul caută videori despre un produs înainte de a-l cumpăra. (Google, 2016)

Cât de importante sunt articolele pentru bloguri de tip compounding?

  • Articolele compounding de bloguri reprezintă 10% din totalitatea articolelor pentru bloguri, și generează 38% din traficul total. (HubSpot, 2016)

Ce efect au videorile cu instrucțiuni legate de folosirea unui produs asupra cumpărătorilor?

  • 53% din cei ce folosesc smartphonuri au o impresie mai bună despre companiile care au pe siteurile lor de mobil sau pe aplicațiile lor videori cu instrucțiuni. (Google, 2015)

Câți cumpărători consideră că videorile cu instrucțiuni sunt folositoare?

  • 4 din 5 cumpărători văd videorile cu instrucțiuni ca fiind folositoare.

Ce efect au videorile asupra cumpărătorilor?

  • Pentru cumpărătorii care se uită la videori, șansele ca ei să cumpere produsul sunt de 1.81 ori mai mari. (Animoto, 2015)

Youtube

Câți marketeri plănuiesc să folosească Youtube ca strategie de marketing?

  • 48% din marketeri plănuiesc să adauge Youtube ca strategie de markeitng în anul ce urmează. (HubSpot, 2017)

Este mai vizionat Youtube-ul decat programele de TV?

  • Doar de pe telefon, Youtube ajunge la mai mule persoane de peste 18 ani decât Tv-ul la orele de vârf, în medie pe săptămână. (Google, 2016)

Câte persoane se uită pe Youtube de pe un alt ecran, cu TV-ul pornit?

  • Două treimi din utilizatorii Youtube se uită la videori pe Youtube de pe un alt ecran atunci când TV-ul este pornit. (Google, 2016)

Ce tip de companii folosesc Yutube?

  • Youtube este mai des utilizat de companiile mari. De exemplu, 71% din companiile cu peste 100 de angajați folosesc Youtube, comparat cu doar 38% din PFA-uri. (Social Media Examiner, 2015)

Câți utilizatori are Youtube-ul?

  • Youtube are mai mult de un miliard de utilizatori, aproape o treime din utilizatorii de internet. (YouTube, 2016)

Câte persoane folosesc Youtube?

  • Într-o lună oarecare, 8 din 10 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani folosesc Youtube-ul. (Google, 2016)

Câte persoane născute în anii 90 preferă să se uite la videori de pe Youtube comparat cu alt site?

  • În rândul persoanele născute în anii 90, două treimi din videorile vizionate sunt de pe Youtube. (Google, 2016)

Youtube este vizionat de pe televizor?

  • Timpul petrecut privind videori Youtube de pe TV s-a dublat de la un an la altul. (Google, 2016)

Videori Sociale

Videorile de pe Facebook sunt folositoare pentru marketing?

  • 46% din marketeri sunt de părere că da, deoarece plănuiesc să adauge videori pe Facebook în strategia lor de marketing pentru anul viitor. (HubSpot, 2017)

Cât de mult se uită lumea la videori pe Facebook sau pe Youtube?

  • 45% se uită la videorile de pe Facebook sau Youtube timp de mai mult de o oră pe săptămână. (HubSpot, 2016)

La câte ore de video se uită oamenii pe Facebook într-o zi?

  • Zilnic, oamenii se uita la 100 de milioane de ore de video pe Facebook. (TechCrunch, 2016)

Utilizatorii Twitter se uită la videori pe Twitter?

  • Da, în proporție de 82%. (Twitter, 2015)

Câți dintre cei ce se uită la videori pe Twitter o fac de pe telefoanele mobile?

  • 90% dintre utilizatorii de Twitter care se uită la videori, o fac de pe un smartphone. (Twitter, 2015)

Analiza Videorilor

Ce procent de utilizatori de internet se uită la videori până la capăt?

  • 55% din cei ce se uită la videori, se uită până la final. (HubSpot, 2016)

Ce efect are folosirea videourilor ca metodă de marketing?

  • Marketerii care se folosesc de videori, se bucură de o creștere a veniturilor care e 49% mai rapidă decât a celor ce nu se folosesc de videouri. (Aberdeen, 2015)

Ce lungime ar trebui să aibă un video ca să fie eficient?

  • Aproximativ două treimi din consumatori preferă videorile sub 60 de secunde. (Animoto, 2015)

Câți marketeri consideră că videorile sunt eficiente?

  • 251.9% din marketerii din lume spun că videourile oferă cel mai bun ROI.

Statistici despre tehnologia folosită în marketing

Aplicații de Mesagerie

Câți marketeri doresc să folosească aplicațiile de mesagerie ca strategie de marketing?

  • 24% din marketeri plănuiesc să folosească aplicațiile de mesagerie ca strategie de marketing în anul următor. (HubSpot, 2017)

Câți oameni folosesc aplicații de mesagerie?

  • Aproximativ 3 din 10 persoane adulte folosesc aplicații de mesagerie, cum ar fi WhatsApp, Kik, sau iMessage. (Pew Research Center, 2015)

Câți deținători de smarphone folosesc aplicații de mesagerie?

  • 36% din deținătorii de smarphone folosesc aplicații de mesagerie precum WhatsApp, Kik, sau iMessage. (Pew Research Center, 2015)

Câți oameni folosesc Snapchat?

  • 14% din adulții online folosesc aplicații care șterg mesajele automat, cum ar fi Snapchat sau Wickr. (Pew Research Center, 2015)

Câți din deținătorii de smarphone folosesc Snapchat?

  • 17% din deținătorii de smartphone folosesc aplicații care șterg mesajele automat, cum ar fi Snapchat sau Wickr. (Pew Research Center, 2015)

Câți deținători de smartphone tineri folosesc aplicații de mesagerie?

  • Jumătate din deținătorii de smartphonuri cu vârste cuprinse între 18-29 de ani folosesc aplicații de mesagerie. (Pew Research Center, 2015)

Câte descărcări de aplicații de mesagerie au fost înregistrate?

  • Peste 4 miliarde de descărcări de aplicații de mesagerie au avut loc. (HubSpot, 2016)

Cât de populare sunt aplicațiile de mesagerie?

  • 6 din top 10 cele mai folosite aplicații din lume sunt aplicații de mesagerie. (KPCB, 2016)

Cei ce folosesc Snapchat mai folosesc și alte aplicații de mesagerie?

  • 7 din 10 Snapchateri folosesc și Facebook Messenger.

Vor fi folosite aplicațiile de mesagerie și în viitor?

  • Până în 2018, aplicațiile de mesagerie vor fi folosite de 80% din utilizatorii de smarphone. (eMarketer, 2015)

Câți utilizatori de telefoane mobile folosesc Facebook Messenger?

  • 4 din 10 utilizatori de telefoane mobile folosesc Facebook Messenger. (eMarketer, 2015)

Inteligență artificială

Câte persoane consideră că inteligența artificială îmbunătățește performanța angajaților?

  • 80% din cei întrebați consideră că inteligența artificială îmbunătățește performanța angajaților și creează joburi. (Narrative Science, 2015)

Câte joburi vor fi înlocuite de inteligența artificială?

  • Inteligența artificială va înlocui 16% din joburile americanilor până la sfârșitul decadei. (Forrester, 2015)

Care este cea mai folosită formă de inteligență artificială?

  • 32% din directori spun că recunoașterea vocii este cea mai folosită formă de inteligență artificială în domeniul lor. (Narrative Science, 2015)