De ce unii marketeri și antreprenori obțin de 3x, chiar 10x mai multe vânzări, lead-uri și vizibilitate decât restul?

Ce știu ei și restul nu?

Descoperă secretul „Marketerilor de Nivel 3” și dobândește cunoștințele, procesele mentale și instrumentele pe care le folosesc experții de top pentru a obține rezultate exponențiale, indiferent de climatul economic sau de tipul de afacere.

Salutări, sunt Toma Grozăvescu,

Fondatorul SMARTERS, prima agenție de Growth Hacking din România

Și un student pe viață al companiilor care bat media și nu se încadrează în tipare.

Deci, de ce unele companii par să crească tot mai repede pe când altele au vânzări inconsistente sau care pur și simplu nu mai cresc?

Ce știu, ce pot să facă oamenii de marketing din acele companii?

Pentru că, să fim sinceri, nu poate fi doar norocul sau contextul. Cu toții activăm în aceleași contexte. De fapt, cele mai de succes companii au avut toate șansele împotriva lor când au pornit.

Nu e timpul, cu toții avem 24h într-o zi. 

Nu e bugetul. Majoritatea au pornit cu resurse limitate la fel ca noi, dar pe care le-au folosit cu cap, apoi le-au reinvestit pentru a susține creșterea.

Surprinzător, nu sunt nici talentul nativ ori cunoștințele tehnice sau „adânci”. Când îi întrebi pe aceștia cum au făcut-o, ridică din umeri și enumeră niște idei de bază. 

Majoritatea au un set de cunoștințe atipic (dar care are foarte mult sens).

Ce îi face pe unii oameni de 10X mai eficienți în marketing decât alții? 

În ultimii 5 ani am interacționat direct cu și am chestionat peste 20.000 de marketeri și antreprenori români. Cu unii am vorbit 1 la 1 fizic ori la telefon, cu alții prin intermediul unor chestionare.

Uite care sunt provocările pe care le-am auzit cel mai des:

„Parcă nimic nu mai merge. Încerc din ce în ce mai mult, dar degeaba”.

„Nu am timp. Am o grămadă de alte taskuri și responsabilități pe lângă cele de bază legate de marketing”.

„Bugetul. Nu e mare și de multe ori îl depășesc fără rezultate vizibile”.

„Vizibilitatea. Nu știu cum să găsesc oamenii potriviți. Nu știu cum să-i targerez sau segmentez”.

„Bugetul. Nu e mare și de multe ori îl depășesc fără rezultate vizibile”.

„Conversia. Cum transform traficul în clienți? Ce trebuie să le spun ca să cumpere?”.

„Sunt singurul care face marketing, cum mă împart, ce prioritizez?”.

Și apoi altele mai specifice, cum ar fi:

„Vânzările fluctuează mult, nu pot planifica”.

„Nu am un funnel și o strategie, nu știu cum să le gândesc și implementez”.

„Nu știu cum să scriu texte care atrag atenția, care fac oamenii să treacă la acțiune”.

Acestea sunt provocări reale, care nu au o singură soluție magică și pe care nu le poți rezolva doar „gândind pozitiv” sau uitându-te în oglindă și spunându-ți că va fi bine.

În momentul în care am intrat mai adânc, să înțeleg cauzele acelor provocări, am observat câteva tipare comune de gândire și acțiune. 

Foarte diferite de cele ale oamenilor din spatele companiilor care cresc tot mai repede când restul se blochează.

Imaginează-ți dacă în locul provocărilor de mai sus ai putea:

  • Avea un fel de „cutie cu unelte” mentală, din care să extragi ce ai nevoie acum pentru a rezolva problemele, una după alta, în momentul în care apar?
  • Avea o strategie care ține cont de fluctuațiile inerente ale pieței și te-ar ajuta să ai vânzări mai sustenabile?
  • Avea acces la oameni care sunt unde ești tu acum și cu care te poți consulta pentru a-ți rezolva provocările și primi răspunsuri la întrebări?

Uite câteva lecții surprinzătoare despre cum gândim și facem marketing și antreprenoriat în România:

7 lucruri pe care le fac diferit Marketerii de Nivel 3 față de restul

#1: Aceștia definesc ideea de specializare diferit

Majoritatea, când ne gândim la specializare, ne gândim la a intra adânc de tot într-un domeniu. Ne gândim că aria noastră de cunoștințe ar trebui să aibă forma literei „I” – specifice și profunde.

Dar marketerii care aduc rezultate mult peste medie fac opusul. Aceștia se asigură mai întâi că au o bază largă de cunoștințe, abia apoi se specializează. 

Aria lor de cunoștințe are forma literei „T”, o bază largă cu cunoștințe generale și fundamente din marketing, apoi intră adânc în 1-2 metode sau canale.

Aceștia se asigură că au:

N

Cunoștințe generale despre oameni și afaceri;

N

Cunoștințe generale despre marketing;

N

Profunzime într-un domeniu (sau chiar mai multe);

Din această profunzime ne iese și litera „T”.

De ce e asta important?

Poate știi vorba aceea, pentru un om cu un ciocan totul seamănă cu un cui.

De aceea, dacă te duci cu problema ta la un designer, îți va spune că ai nevoie de un logo nou, sau de design mai „atractiv” (orice ar însemna asta).

Dacă te duci cu ea la un specialist SEO îți va spune că ai nevoie de „optimizări tehnice” și de „content de calitate”.

Dacă mergi la un specialist în Facebook Ads, că ai nevoie de companie nouă de Facebook.

Sună cunoscut?

Ideea e că poate cu toții au dreptate, dar ce e cu adevărat important?

Marketerii de Nivel 3 știu asta pentru că, în loc de ciocan, modul în care s-au format le permite să fie ca un fel de briceag elvețian care se poate adapta în funcție de ce e nevoie atunci.

#2: Știu când să se oprească din învățat

Pe lângă modul diferit în care definesc specializarea, nici când vine vorba de aria de expertiză aceștia nu acționează în modul în care ne-am aștepta.

Deși majoritatea poate ne gândim la un doctorat ca formă supremă de specializare, ne gândim că trebuie să fim în Top 1% ca expertiză, marketerilor de nivel 3 nu le pasă nici de titluri și nici de a investi enorm de mult timp în a se specializa.

Aceștia rar sunt în Top 1% experți pe o arie, îi găsești mai degrabă în Top 5%.

De ce?

Pentru că se spune că ai nevoie de 10.000 de ore de muncă și studiu ca să fii în Top 1% într-un domeniu.

Cine are acest timp la dispoziție? Cine poate aștepta atât, într-un context în care lucrurile se schimbă incredibil de repede?

Nu spun că e greșit să vrei să fii cel mai bun într-un domeniu.

Dar de cele mai multe ori ai un avantaj aproape nedrept dacă poți îmbina 2 sau mai multe metode.

Poate obții doar 90% din ce se poate obține în urma utilizării unui canale de marketing și unul dintre competitorii tăi este la 95%.

Dar dacă mai adaugi încă 90%, chiar și 50% dintr-o altă metodă, rezultatele tale sunt la 140% și el tot se luptă cu morile de vânt pentru a optimiza restul de 5%.

Dacă, de exemplu, pe lângă SEO știi să mai adaugi și un Facebook pentru retargeting.

Sau dacă, pe lângă cineva care știe doar Facebook Ads tu te pricepi puțin și la optimizarea site-ului sau copywriting.

Sau dacă știi puțin e-mail marketing și faci minimul necesar pentru ca 10-20% din clienți să se întoarcă și să cumpere din nou.

Poate sunt necesare 10.000 de ore pentru a fi în Top 1%. Dar știi de cât e nevoie pentru a fi în Top 5%?

Uneori și 20 de ore sunt de ajuns dacă înveți din sursele corecte, care te învață pragmatic, nu te țin cu povești frumoase.

#3: Aceștia nu-și pun toate ouăle într-un singur coș

Dacă ai vânzări instabile și mereu pare că o iei aproape de la 0, citește cu atenție următoarele rânduri.

Un alt motiv pentru care Marketerii de Nivel 3 fac diferit lucrurile anterioare este pentru că au realizat că e riscant să-ți pui toate ouăle într-un singur coș.

Dacă te uiți la toate companiile super profitabile din orice industrie, majoritatea au un mix de 3-5 canale și strategii pe care le folosesc.

Asta le permite să aibă șanse mai mari de a atrage mai mulți clienți dar, cel mai important, în momentul în care unul dintre canale nu mai funcționează, le au pe altele ca să preia greul.

Dar ce fac restul?

Merg orbește pe calea celor 10.000 de ore într-o anumită direcție doar ca să se trezească la un moment dat că iar s-a schimbat algoritmul, că sunt probleme tehnice sau pur și simplu că oamenii nu mai folosesc acea platformă.

Toate ouăle lor au fost într-un coș și coșul a căzut. Acum pornesc de la vânzări aproape 0. Ai grijă să nu faci și tu această greșeală.

Nu există o singură idee magică care îți va rezolva toate problemele de marketing și creșterea afacerii. Nu risca totul pentru găsirea ei. Marketingul și creșterea afacerii nu e un joc de noroc.

#4: Nu confundă strategia cu tacticile

Un alt lucru surprinzător la Marketerii de Nivel 3 e faptul că aceștia pot explica foarte simplu strategia pe care o folosesc.

Atragem oamenii prin X, îi activăm prin Y, apoi ne concentrăm pe W și Z pentru profit și scalabilitate”.

N-au nevoie nici măcar de un șervețel întreg pentru a-și explica strategia!

Abia după ce fac asta, după ce definesc canalele, poziționarea, ofertele în mare, încep să intre în detalii, să se gândească la retargeting, la cuvinte cheie, la bife, la optimizări etc.

Să faci campanii pe Facebook, oricât de complexe ele, nu înseamnă să ai o strategie de marketing.

Să ai o strategie înseamnă să poți vedea lucrurile din avion, să știi pietrele mari pe care trebuie să le muți pentru a-ți atinge obiectivul. Abia apoi să îți sufleci mânecile și să intri în detalii.

#5: Definesc altfel ce înseamnă marketingul

Asta e mare și personal am vorbit despre ea de multe ori.

Majoritatea, când ne gândim la marketing, ne gândim de fapt la a ieși în fața clienților.

Nu mă crezi?

Dacă ar fi să te întreb care sunt ultimele idei de marketing pe care le-ai implementat, care ar fi acestea?

Cel mai probabil acestea au avut rolul:

  • De a te ajuta să-ți crești vizibilitatea, de a ajunge la mai mulți oameni;
  • De a crește traficul pe site;
  • Și în proporție mult mai mică de a transforma o parte mai mare din trafic în clienți;

Sunt pe aproape? 😛

Uită-te unde ți se duc banii și timpul și acelea îți sunt prioritățile (salutări scroll pe social media și sărit din articole cu idei în articole cu idei).

Dar acești marketeri se uită la mai mulți indicatori, aceștia definesc marketingul și creșterea afacerii mult mai larg. Se întreabă:

N

Cum pot menține legătura cu potențialii clienți (fiindcă aproape nimeni nu cumpără de la prima interacțiune);

N

Cum pot activa clienții, cum îi pot face să înțeleagă valoarea produsului/serviciului pe care îl promovează (nimeni nu cumpără fără a înțelege asta și nu ne putem baza pe clienți să descopere de unii singuri);

N

Cum pot monetiza mai bine audiența pe care o am, cum pot face mai mulți oameni care trec pragul site-ului sau al locației fizice să cumpere;

N

Cum pot crește valoarea clienților (să-i fac să aibă succes cu produsulu/serviciul meu și mai apoi să cumpere din nou);

N

Cum îi pot transforma în ambasadori ai afacerii mele, cum îi pot face să mă recomande;

#6: Definesc complet altfel ce înseamnă să fii „la zi” în marketing

Majoritatea, când ne gândim la „a fi la zi” în marketing ne gândim la lucruri precum Realitate Virtuală, Realitate Augmentată, Inteligență Artificială etc.

Dar am observat că cei care sunt incredibil de buni la marketing, deși poate se informează despre aceste idei, pentru ei a fi la zi înseamnă altceva.

Aceștia au realizat că nimeni nu e la fel de deștept ca toată lumea.

De aceea, pentru ei, să fie la zi înseamnă să aibă un network, un cerc de cunoștințe cu care pot interacționa și ține legătura pentru a vedea ce mai fac aceștia.

Oameni cu care să împărtășească ce funcționează, ce nu, ce trenduri observă, ce revelații au avut etc.

Uneori asta se întâmplă sub forma unor grupuri de Facebook, alteori dacă sunt mai apropiați se văd fizic, dar din discuții, dezbateri și idei aleatorii apar cele mai bune optimizări ale strategiei și campaniilor.

#7: Împrumută concepte din alte industrii și domenii

Uneori, când studiam acești marketeri, m-am trezit citind pe site-uri despre management sau programare pentru a înțelege anumiți termeni despre care i-am auzit vorbind.

Mulți dintre ei folosesc concepte precum Testarea Minim Viabilă, sprinturi, Teoria Constrângerilor și alte concepte similare pentru a organiza eforturile de marketing și pentru a pre-valida idei, înainte de a investi sume mari în acestea.

De aceea aceștia nu au nevoie de mai mult timp sau de bugete mai mari.

Vorba aceea din popor, măsori de 3 ori, tai o dată. Noi, cu ciocanul nostru, batem peste tot, doar, doar iese ceva.

În plus, acești marketeri super eficace au o serie de procese specifice, de checklist-uri mentale sau scrise pe care le folosesc pentru a acționa.

Acestea sunt principalele 7 trăsături diferite pe care le au marketerii și antreprenorii care obțin rezultate de 3x sau 10x mai bune decât restul le au.

Dacă nu le cunoști sau nu te regăsești în majoritatea, nu te învinovăți.

Multe dintre ele sunt ciudate sau chiar în directă contradicție cu bunul simț. Și, din păcate, nu sunt aproape niciodată scoase la lumină în cursuri specifice pe o anumită temă.

În plus, nici măcar unii dintre cei pe care i-am denumi „Marketeri de Nivel 3” nu le-ar putea enumera. Ei pur și simplu le-au descoperit și le folosesc fără să-și dea seama conștient de tot ce fac.

Oportunitate Nouă: Cum să devii un Marketer de Nivel 3, și să-ți crești exponențial rezultatele

Imaginează-ți că e iarăși o zi obișnuită de luni.

Nu știu cum e a ta, dar pentru majoritatea asta înseamnă:

E-mailuri noi cu mai mult de muncă.

Lucruri care au „luat foc” peste weekend și trebuie rezolvate.

Verificare instrumente de analytics și văzut că nu prea e nimic nou sub soare sau lucrurile sunt la fel de volatile ca înainte.

Dar dacă nu trebuie să mai fie așa?

Dacă poți gândi strategic și te poți concentra doar pe ce e important, pe lucrurile care să se vadă în rezultate.

Dacă poți avea o arie de cunoștințe care îți permite să te adaptezi contextului și să găsești soluții indiferent de afacerea pe care o promovezi, fără să simți că te lupți cu mori de vânt.

Și, mai ales, că aduci impact în rândul companiilor cu și pentru care lucrezi.

Pentru că, să fim sinceri, dacă mai citești aceste rânduri nu ești genul care ridică din umeri și spune „Nu e treaba mea”.

Marketerii de Nivel 3 sunt cei care:

Și, cu acestea, generează rezultate incredibile.

După cum ai văzut, dacă vrei să-ți crești exponențial rezultatele, trebuie să faci doar 3 lucruri.

#1: Dezvoltă-ți competențe în formă de „T”

Nu mai fi ca omul acela cu un ciocan de mai sus.

Dezvoltă-ți și baza de cunoștințe care să te ajute să descoperi provocări și oportunități pe care competitorii tăi nu le văd.

Nici nu ai nevoie de mult timp. Cu 5 ore pe săptămână pentru studiu și practică poți ajunge într-un timp scurt să faci marketing mai bine decât 99% din piață.

De ce sunt atât de sigur de asta?

Acum 7 ani eram un simplu absolvent de Științe Politice care nici nu știa ce e mixul de marketing.

Acum am ajuns, împreună cu colegii mei, să generăm zeci de milioane de euro vânzări extra pentru clienții noștri.

Cred că am ajutat peste 30 de clienți să-și tripleze vânzările și avem alte zeci de cursanți care au reușit rezultate comparabile.

Lucrurile vor părea surprinzător de simple în momentul în care umpli anumite goluri fundamentale.

#2: Lărgește-ți definiția a ce înseamnă marketing și cum se practică

Dacă vrei rezultate exponențial mai mari, trebuie să te concentrezi pe întreg drumul clientului.

Nu te mai îngrămădi unde sunt toți, nu mai face ce fac majoritatea, doar îți irosești timpul și banii.

Nu doar că de obicei acelea sunt cele mai scumpe aspecte în care să investești (cererea și oferta, ce să-i faci) – dar și rezultatele sunt diminuate.

Mai ales că e atât de ușor să obții rezultate ce par aproape incorecte dacă îți muți atenția pe alte aspecte.

Și uite ce se întâmplă dacă ne ocupăm puțin de retenție și activare pentru transforma mai mulți dintre vizitatori în clienți.

Și apoi, aplicăm mici hack-uri pentru creșterea valoarea comenzii.

Dacă ne concentrăm și ca doar 10% dintre clienți să cumpere din nou făcând o campanie specifică de re-sell (procent modest, majoritatea afacerilor profitabile sunt la 30% aici), la final avem vânzări aproape de 3 ori mai mari, atenție, cu aproape aceeași investiție în marketing!

Asta înseamnă gândire strategică și avantaj real. Și le poți avea și tu.

#3: Construiește-ți o bază de oameni și de instrumente de gândire

Nici un om nu e o insulă. Și nimeni nu le poate ști pe toate.

Ai nevoie în jurul tău de oameni cu ambiții similare, oameni care vor să fie super buni la ceea ce fac și care vor să aducă rezultate și impact.

Din păcate, majoritatea comunităților deschise (gratuite) sunt mai rele decât a nu avea un grup.

Nu doar că nu primești răspunsuri utile și mereu cineva încearcă să-ți vândă ceva, dar mai e și riscul să primești răspunsuri greșite pe care apoi să le pui în aplicare din banii și timpul tău.

Caută-ți oameni cu care să faci schimb de idei, de la care ai ce să înveți și cu care să împărtășești din cunoștințele tale.

Pe lângă asta, dacă vrei să ai rezultate constant, fără să depinzi de cum te-ai trezit dimineața, trebuie să-ți dezvolți procese și proceduri pe care să le repeți de fiecare dată când vrei un anumit rezultat.

Nu vorbesc doar de checklist-uri ci de procese de gândire și execuție dovedite.

 

Doar fă aceste 3 lucruri și vei vedea cum rezultatele se vor schimba dramatic pentru tine.

Iar dacă vrei să obții acces instant la toate acestea plus multe altele, am o veste bună pentru tine.

Pentru că tocmai am lansat:

Nou! Growth Masters – tot ce ai nevoie pentru a deveni un Marketer de Nivel 3 și pentru a-ți crește de 3x până la 10x rezultatele.

În calitate de membru vei primi:

N

Acces la întreaga noastră librărie de cursuri și materiale de marketing care acoperă toate ariile esențiale din marketing (atât baza T-ului cât și vârfurile specializărilor);

N

Acces la o comunitate exclusivă de oameni cu ambiții și valori similare cu alte tale;

N

și alte resurse și proceduri conexe care să te ajute să devii o mașină de implementare.

Vei învăța cele mai de succes strategii de marketing, vei avea resurse de la A la Z pe temele care te interesează și care te vor ajuta să-ți crești vizibilitatea afacerii, lead-urile și vânzările.

Vei descurca cu ușurință haosul din marketing-ul tău existent, și îți vei transforma decisiv și cu claritate absolută actualele campanii de promovare, acelea cu rezultate „așa și așa”, în adevărate sisteme de marketing exponențial, robuste, multi-platformă, care aduc rezultate previzibile, sunt ușor de înțeles și administrat, și îți propulsează rapid afacerea înainte, fără să-ți faci griji în legătură cu micile schimbări care apar regulat pe toate platformele de promovare, sau fluctuații sezoniere.

Uite un scurt preview cu principalele beneficii dacă devii membru acum:

Îți vei crește vânzările și rata de conversie

Majoritatea problemelor cu campaniile de atragere clienți nu sunt la campaniile de atragere clienți. 

Problemele sunt de multe ori la website, ofertă ori copywriting.

Dar nu te îngrijora, te susținem și aici! 

Pe lângă faptul că toate materialele despre atragere clienți acoperă și componenta de conversie, ai cursuri și materiale specifice care să te ajute să diagnostichezi problema… și apoi să o rezolvi.

Vei avea mai mult timp

A fost surprinzător și pentru noi, dar majoritatea cursanților au raportat că petrec mai puțin timp făcând marketing după ce au trecut prin cursurile noastre.

Asta se întâmplă (1) pentru că nu mai trebuie să petreci zeci de ore pe internet, urmărind video-uri pe YouTube sau citind articole. 

Vezi avea acces la tutoriale actualizate care îți arată pas cu pas ce și cum să faci. Trebuie doar să cauți în platformă.

Și (2) învățând cum să gândești strategic, vei putea ignora toate ideile și propunerile care știi că nu vor avea niciun impact asupra creșterii vânzărilor afacerii tale.

Vei fi la zi cu tot ce e important

În ultimii ani, rolul meu în cadrul agenției a fost să rămân la curent cu ce funcționează acum și să transmit ideile colegilor mei pentru a le testa și pune în practică pentru clienții noștri.

De acum, și tu vei face parte din „cercul nostru intern” și vei avea acces la lucrurile pe care le descoperim, ideile la care ne gândim, resursele pe care le consumăm.

Pe lângă asta, vei putea interacționa și discuta într-un mediu lipsit de distrageri cu alți marketeri și antreprenori care tine, vei vedea ce fac ei, cum a funcționat și ce poți prelua și pentru afacerea ta.

Vei fi în control și nu te vei mai îngrijora de volatilitatea canalelor

Recomandările sunt grozave, dar e riscant să te bazezi doar pe ele pentru a obține clienți noi.

Ca membru Growth Masters îți vei putea crea o strategie (a se citi mașinărie) completă de marketing care aduce clienți noi, îi convertește și apoi îi face să cumpere din nou. Și, bineînțeles, vei avea mai multe tactici pentru fiecare pas, ca să nu depinzi doar de una.

În același timp, concurenții tăi se vor zbate tot mai tare să „optimizeze” o anumită idee sau canal de marketing, dincolo de momentul în care mai merită.

Îți vei putea instrui și învăța colegii

Dacă ai mai mulți colegi în companie care se ocupă de marketing, îi vei putea adăuga și pe ei în comunitate la costuri preferențiale și astfel vor putea și ei să devină Marketeri de Nivel 3 și astfel să îți mai preia din responsabilități

Vei găsi colaboratori noi

Dacă ești antreprenor și cauți colaboratori noi cărora să le delegi din responsabilități, (1) vei avea și tu o bază ca să știi cum să le judeci munca și (2) dacă alegi dintre membrii comunității vei avea siguranța că sunt profesioniști care investesc în ei și care vor să devină mereu mai buni.

În plus, față de o recomandare pe Facebook, le vei putea vedea istoricul în comunitate și contribuțiile și astfel îți vei putea face o părere mai informată.

Dacă ești marketer sau agenție și cauți clienți noi, vei găsi persoane cu care poți discuta idei și strategii, nu te vei chinui să le explici de ce un aspect elementar e important.

Sisteme și strategii testate în ultimii 5 ani și validate de peste 20.000 de oameni

Poate te întrebi dacă Growth Masters e util și pentru tine.

Uite câteva dintre industriile cu care am lucrat direct în ultimii ani. În urma colaborării cu companii din aceste domenii am dezvoltat strategiile pe care vrem să le împărtășim și cu tine:

Dar nu trebuie să fii o agenție ca să le folosești. Lumea ne apreciază pentru faptul că luăm aspecte complicate și le facem simple.

În ultimii 3-4 ani de când am început să susținem cursuri, prezentări și traininguri de marketing, peste 15.000 de români au trecut prin materialele noastre.

Uite ce au de spus despre noi:

★★★★★

”Am participat ieri la cursul de Copywriting de la Cluj și am primit multe exemple practice, idei și concepte utile în realizarea textelor. Recomand SMARTERS managerilor și specialiștilor de marketing!”

Oana Moldovan

Participantă la workshop-ul de Copywriting

★★★★★

„Am cumpărat de curând cursul „Trucuri vizuale” si m-a ajutat foarte mult. Am savurat fiecare video si am reușit să îmi iau notițe din fiecare lecție. Abia aștept să pun în aplicare ce am învățat! Mulțumesc!? Sunteți cei mai tari!”

Andreea Popa

Participantă la hackbook-ul Trucuri Vizuale

★★★★★

“Cursurile celor de la SMARTERS sunt foarte utile, informația e foarte fain structurată și vine la pachet cu multe exemple. Cu siguranță o să mai particip și la alte evenimente de-ale lor. ?

Diana Alexandra Cîmpan

Participantă la cursurile SMARTERS

Deci ce include mai exact Growth Masters?

O listă scurtă cu ce primești imediat ce devii membru:

Cursuri Avansate și Specializate de Marketing care te vor ajuta să pornești sau să înveți strategii avansate

Vei primi acces instant la toate cursurile noastre premium de marketing. În plus, de fiecare dată când vom adăuga un curs nou, tu vei primi acces instant și gratuit.

Deja disponibile:

Curs Promovare Facebook

Secretele Promovării pe Facebook

Descoperă strategia pe care o folosim pentru TOȚI clienții noștri și care ne-a ajutat, în medie, să triplăm rezultatele campaniilor pe Facebook.

[/et_pb_image]

„Secretele Copywriting-ului”

Zeci de lecții despre copywriting pe care le poți pune imediat în practică. Înveți cum să creezi mesaje mai puternice, la care oamenii răspund.

SEO care funcționează

Înscrie-te la cursul de SEO și învață cum să îți aduci site-ul în primele rezultate din Google și economisește bani pentru promovarea afacerii.

Curs Promovare Facebook

Google Ads

Destinat începătorilor și intermediarilor într-ale promovării pe Google. Descoperă etapele conceperii unei strategii și implementării unor campanii de succes.

[/et_pb_image]

Growth Hacking Masterclass 2.0

Învață cum să-ți crești afacerea mai repede, fără să investești sume enorme de bani. Obține acces instant la MasterClass și află totul despre Growth Hacking.

Curs messenger & chatbot marketing

Chatbots care convertesc

Învață cum să îți creezi propriul om (virtual) de marketing, vânzări și suport digital 24/24 care poate genera contacte și vânzări cât tu dormi.

Curs Promovare Facebook

E-mail Marketing University

Află care sunt elementele esențiale ale unei strategii e-mail marketing ce generează vânzări și cum îți poți crește baza de date.

[/et_pb_image]

Magnetic Content

Învață cum să-ți promovezi afacerea și să atragi clienți noi fără să întrerupi oamenii cu reclame sau să investești din ce în ce mai mulți bani în marketing.

În lucru:

Google Analytics (livrare iunie 2021)

În sfârșit! Învață cum să folosești Google Analytics pentru a lua decizii informate pentru creșterea afacerii tale și pentru optimizarea campaniilor de marketing. Un curs de la A la Z care te ajută să înveți bazele acestui instrument, să faci setările corecte și apoi să interpretezi datele.

Optimizarea Monetizării și a Ratei de Conversie (livrare iulie 2021)

Site-ul e cel mai important element din promovarea online. Însă, pentru majoritatea, este ca o găleată care pierde bani. În acest curs te vom învăța procesul auditării site-ului tău și apoi tactici și tehnici pentru a-l face să vândă mai mult.

YouTube Ads (livrare toamna 2021)

Probabil unul dintre cele mai subapreciate instrumente de marketing în momentul de față. Când toată lumea se înghesuie pe Facebook, YouTube poate fi o sursă incredibilă de atragere și conversie clienți. În plus, fiind al doilea motor de căutare din lume și de departe cea mai populară platformă video, îți oferă beneficii pe care nu le mai găsești altundeva.

Următoarele cursuri sunt pe lista de idei pe termen mediu:

N

Curs Complet de Digital Marketing

N

Funnel Hacking

N

Cum faci un audit complet de marketing online

N

E-commerce Marketing

N

Reclame Video care Vând

N

Promovarea prin TikTok

N

Lead Generation Mastery

N

Project Management în Marketing

N

Lansarea unui produs

Primul (și din câte știm singurul) curs de Growth Hacking adaptat pentru piața din România

Deși mai puțin cunoscut în România, conceptul de Growth Hacking a luat cu asalt lumea antreprenoriatului din Occident. La SMARTERS îl practicăm încă din 2015 timp în care am adaptat ideile, conceptele și procesele pentru piața din România. Vei avea acces instant la acest curs plus alte materiale conexe în lucru.

Strategii de Marketing care Funcționează Acum

La SMARTERS testarea e parte din ADN-ul nostru. Lunar testăm enorm de multe idei și metode noi pentru clienții noștri (uneori și câte 1 pe zi). Deci apar și multe succese. Și vrem să le împărtășim cu tine.

Practic, în momentul în care vedem că ceva funcționează peste așteptări, mai documentăm puțin procesul apoi fie facem o postare sau înregistrăm un video pe care le încărcăm în platformă.

Garantăm cel puțin 3 materiale noi în fiecare lună.

Proceduri pas cu pas pentru toate procesele de marketing „obligatorii” în promovarea afacerilor mici și mijlocii

Dacă te lovești des de provocări tehnice sau nu știi cum să faci un anumit lucru, vei găsi în platformă tutoriale și sfaturi pentru „cele mai frecvente 99 de provocări din marketing”. De la setări tehnice precum instalare pixeli ori analizare date, până la procesele noastre interne pentru creare pagini de vânzare ori implementare cu succes campanii.

Acces la o Comunitate Exclusivă și ajutor la fiecare pas din drum 

Cum ar fi să ai acces 24/7 la oameni care probabil deja au reușit ce vrei să obții și tu? Sau să ai pe cineva cu care să te consulți când nu știi de unde să apuci o nouă provocare?

Atunci te invităm în comunitatea noastră exclusivă, interzisă nesimțiților, unde să înveți și să-i ajuți și pe alții.

În Curând: Mini-rețea socială care îți oferă toate beneficiile fără distrageri

Comunitățile pe rețele sociale pot fi grozave. Problema e că uneori intri să adresezi o întrebare și 2 ore mai târziu te trezești că citești glume ori vorbești cu un coleg de liceu proaspăt regăsit.

De aceea, am creat un mediu de interacțiune curat și lipsit de alte distrageri, în care să vorbești despre marketing și creșterea afacerilor.

În curând: Aplicație mobilă

Odată ce finalizăm platforma, o vei putea accesa și printr-o aplicație mobilă nativă. Și platforma actuală e optimizată pentru mobil, dar va fi și mai grozav în curând. Și da, nu discriminăm, va fi disponibilă și pe iOS și pe Android 🙂

„Întreabă-mă Orice” cu experți naționali și internaționali

Vei putea adresa întrebări și interacționa cu oamenii care fac lucrurile să se întâmple în lumea marketingului și a creșterii afacerilor la noi și în afară. Vor fi fie persoane pe care nu le-ai mai văzut intervievate dar care au rezultate impresionante, fie persoane cunoscute dar pe care le vei auzi vorbind despre lucruri noi, pe care nu le-au mai împărtășit în public.

Ce ar însemna pentru tine să ai acces 24/7 la o platformă cu resurse pentru întrebările tale și la un grup de profesioniști care deja au avut succes cu ce vrei tu să obții?

Imaginează-ți cum ar fi dacă data viitoare când te întrebi:

N

De ce nu mai merg aceste campanii?

N

Cum fac să trec de acest volum de vânzări lunar?

N

Cum rezolv aceste provocări grele?

N

Nu am timp, pe ce să mă concentrez acum?

Ai ști că ai un singur loc unde să te duci ca să găsești răspunsurile. Și știi că sunt fără prea multe „bliz bliz” și „bla bla” și că sunt de la oameni care vorbesc din experiență pe piața din România.

E Growth Masters potrivit pentru tine?

Cu siguranță nu e pentru toată lumea și nu am vrea să iei o decizie greșită. Uite pentru cine credem că e și nu e Growth Masters.

Nu e pentru tine dacă:

M

Ești la început sau doar curios. Cel mai probabil nu merită investiția, mai bine începi cu Marketing Hackers PRO sau cu resursele gratuite de pe blog.

M

Cauți o idee magică. Nu avem așa ceva și nu credem în ele, cel puțin în marketing și antreprenoriat. Credem că fiecare afacere e diferită și trebuie să încerci până descoperi ce și cum funcționează pentru afacerea ta.

M

Nu ai un website. Majoritatea resurselor sunt complet utilizabile dacă folosești și un website în tot procesul de marketing. Dacă nu ai unul, cel mai probabil abonamentul nu merită.

M

Cauți doar motivație. Nu vei găsi conținut de genul „Poți să o faci!”. Nu credem că motivația de genul reprezintă o soluție pe termen lung. Credem în resurse, procese și competențe care să ofere atâta claritate încât fac să nu fie nevoie de motivație.

E pentru tine dacă:

N

Vrei să-ți faci un plan de bătaie complet și bine pus la punct.

N

Vrei să te specializezi pe o anumită arie din marketing, dar să o faci corect.

N

Deja te ocupi de marketing pentru afacerea ta sau a unui client/angajator. Această ofertă este gândită în primul rând pentru cei care sunt implicați în marketing sau se ocupă de el. Dacă nu ești tu, trimite altcuiva din companie această pagină.

N

Ești răbdător, metodic și gândești deliberat. Pentru o perioadă scurtă va fi mai greu înainte să fie mai ușor pentru că va trebui să dezveți anumite tendințe și tipare, sau să îți dezvolți ariile pe care nu le cunoști. 

N

Cauți un sistem și strategii, nu tactici aleatorii. Deși vei găsi sute de idei care să te inspire, Growth Masters e despre sisteme și strategii care să te ajute să găsești tacticile potrivite pentru tine

N

Ești dispus să-ți schimbi opiniile. După cum ai văzut, Marketerii de Nivel 3 gândesc și fac lucrurile diferit. Ai văzut cum arată aria lor de expertiză. Trebuie să fii deschis la nou și a la înțelege de ce funcționează ceva.

N

Ești destul de stabil emoțional încât să te descurci cu suișuri și coborâșuri. Nu credem în lucruri care merg doar bine. Hopurile sunt inerente oricărui lucru nou. Ne așteptăm să ai momente când să-ți fie greu. Vei avea resurse să le rezolvi, dar trebuie să poți să trăiești cu ele.

N

Vrei mai mult decât lucruri basic. Growth Masters intră adânc și larg în tot ce ține de marketing și creșterea afacerii. Dacă o să devii membru acum, vei avea toate beneficiile ulterioare incluse, fără să plătești extra. 

N

Vrei să delegi/externalizezi, dar să știi bazele mai întâi.

Poate te întrebi?

Dacă am Marketing Hackers PRO am nevoie de Growth Masters?

Marketing Hackers PRO e practic inclus în Growth Masters.

Dacă ai nevoie doar de idei/inspirație și de proceduri pas cu pas pentru procese de marketing de bază, atunci nu ai nevoie de Growth Masters.

Întoarce-te aici când vrei să te specializezi (corect) pe o anumită arie, când ai concurență puternică și în general când vrei să duci lucrurile la următorul nivel.

Dacă am deja mai multe cursuri?

Hmm, aici depinde și pe care dintre ele le ai. Dacă ai o combinație de cursuri pentru toate Pârghiile de Creștere™ în principiu nu mai ai nevoie de Growth Masters.

Dacă îți dorești acces la și mai multe cursuri + comunitate, atunci merită.

Dacă nu am timp?

Dacă în practică multe ore se duc pe scroll pe Facebook și căutat răspunsuri pe internet, poate că nu timpul e problema.

În principiu dacă poți dedica minim 5 ore pe săptămână pentru studiat + pus în practică, ar trebui să obții rezultate vizibile destul de rapid.

Cum știu dacă sunt pregătit?

Te simți entuziasmat de ce ai citit? Simți că are sens? Deja faci marketing? Atunci ești pregătit. 

În plus, uită-te din nou la secțiunea de mai sus cu „Pentru cine e // Pentru cine nu e”. Sau vorbește cu colegul nostru Dani (ai datele de contact la finalul paginii) și te va ajuta el să identifici soluția potrivită pentru tine.

Cât ajutor voi primi?

Ajutorul îți va veni prin mai multe moduri:

În primul rând, la fiecare lecție poți adresa întrebări dacă ceva e neclar.

În al doilea rând, ținem materialele actualizate mereu și în platformă te vom ține la curent cu noutățile importante.

În al treilea rând, vei putea adresa întrebări și echipa SMARTERS se asigură că nu rămâne nici o întrebare fără răspuns. Atenție însă, nu putem garanta răspunsuri în afara ariei noastre de expertiză și nici răspunsuri care depășesc scopul comunității. 

Dar, cea mai importantă sursă de suport e fără doar și poate comunitatea. Știm că nimeni nu e la fel de deștept ca toată lumea, tocmai de aceea vrem să creăm această comunitate, pentru a învăța unii de la alții.

Da, ai opțiuni

Nu o să fim ridicoli să spunem că dacă nu devii membru în Growth Masters vine sfârșitul lumii sau că nu mai ai alte alternative.

Credem că o să fii chiar ok, la urma urmei deja ai dovedit că investești în tine.

Și mai există cursuri de marketing pe care le poți achiziționa.

Însă credem că te putem ajuta să salvezi enorm de mult timp și bani, nemaiavând nevoie să plătești pentru alte cursuri ori să pierzi timp căutând de unul singur pe internet. 

În plus, planul e ca pe mulți dintre cei pe care îi apreciezi în industria de marketing din România să îi aducem în cadrul Growth Masters ca Marketeri Rezidenți.

Am fi ucis pentru a avea aceste resurse când am pornit

Nu știu cum a fost experiența ta, dar când eu am început să învăț marketing prin 2013-2014, când căutam pe Google o soluție la o provocare, majoritatea rezultatelor erau în genul sfat super general + contactează-ne să te ajutăm noi. 

Dacă vrei să ai succes cu promovarea pe Facebook trebuie să-ți cunoști audiența, să faci conținut interesant… apropo click aici pentru o ofertă de preț”.

Lucrurile sunt mai ok acum.

Însă dacă vrei să înveți marketing trebuie să te împarți într-o 100 de locuri, nu ai o singură sursă de informare și suport.

Am creat Growth Masters în primul rând pentru noi și nevoile noastre. Dacă te identifici cu ele, te invităm cu drag și pe tine.

Hai să vedem logic, merită Growth Masters pentru tine?

Personal, îmi place ca atunci când investesc o sumă de bani să gândesc și logic, nu doar în funcție de ce simt.

Credem că vei reuși mult mai multe. Dar dacă din tot ce îți oferiă Growth Masters, tot ce ai obține ar fi:

N

Să găsești 1 idee la 2 săptămâni pe care să o aplici pentru afacerea ta, ar merita?

N

Să ai încă 7-10 pagini care să apară gratuit în primele rezultate Google, ar merita?

N

Să crești cu 50% randamentul campaniilor de Facebook Ads sau Google Ads ar merita?

N

Să scrii în jumătate din timp mesajele de marketing, ar merita?

N

Să crești de 2x-3x rata de interacțiune cu e-mailurile și reclamele tale, ar merita?

Doar gândește-te pentru tine – câte vânzări extra ar trebui să-ți aducă Growth Masters pe an ca să merite investiția? 1? 10? 100?

Avem zeci și sute de oameni care au reușit rezultate de 3x până la 10x mai bune decât cele de mai sus.

Garanția Noastră: Încearcă Growth Masters timp de 30 de zile fără niciun risc pentru tine

Încearcă tot ce îți oferă Growth Masters. Dacă nu îl vei iubi pur și simplu, insistăm să-ți dăm banii înapoi 100%.

Acoperim noi chiar și costurile procesatorului de plăți.

De ce oferim această garanție?

Pentru că una e să afirmi un lucru, altul să îl și susții. La SMARTERS întreg business-ul e construit în jurul ideii de a ajuta la accelerarea adoptării unor tactici moderne de creștere a afacerilor și de a ajuta companiile din România să devină mai competitive. 

Obiectivul nostru e ca până în 2030 să ajutăm afacerile cu care lucrăm să genereze €1.000.000.000 vânzări extra.

Dar realizăm că nu putem face asta de unii singuri.

De aceea am pus și mai urmează să punem în Growth Masters tot ce credem că e nevoie pentru a ajuta la dezvoltarea marketerilor și antreprenorilor care pot obține acele rezultate.

Credem că principalul motiv pentru care suntem unde suntem astăzi la SMARTERS a fost pentru că ne-am ajutat cursanții și clienții să obțină rezultate.

Nimeni nu s-a plâns de faptul că nu ne-am străduit.

Credem că acesta este motivul pentru care de mai bine de 3-4 ani nu trebuie să facem nici o campanie plătită pentru a atrage clienți pe partea de servicii.

Credem că este motivul pentru care peste 30.000 de oameni ne vizitează blogul în fiecare lună.

Pentru care peste 15.000 de oameni aleg să ne primească e-mailurile în fiecare săptămână.

Și pentru care cele 20.000 de persoane au participat la cursurile, evenimentele și prezentările noastre.

Poate și tu ai fost unul dintre ei.

Ai văzut nivelul de seriozitate și intensitate cu care tratăm lucrurile. Și, dacă nu e potrivire, suntem noi cei care spunem că ar trebui oprită colaborarea.

De aceea garantăm 100% pentru Growth Masters.

Nu e nici o grabă. Chiar dacă nu ai timp să intri imediat în platformă, ai mai bine de 4 săptămâni să o faci și să te „joci” cu ce oferim.

Dacă nu ești mulțumit, tot ce trebuie să faci este să ne dai un semn pe hello[a]smarters.ro și îți vom returna banii.

Ai grijă doar să nu abuzezi, există o limită de utilizare rezonabilă. Vezi termenii și condițiile.

Ai muncit prea mult ca să te oprești acum

Diferența dintre un marketing „grozav” și unul „ok” poate însemna mii, sute de mii sau milioane de euro în buzunarele companiei sau alte tale.

Să ai suportul unei comunități și acces instant la răspunsuri poate însemna diferența dintre prevenirea sau rezolvarea instantă a unei probleme și zile de agonie cercetând un subiect de la 0.

Partea și mai bună, nu trebuie să fie un chin să faci marketing bine.

Imaginează-ți cum stai la laptop, te uiți la cifre sau citești e-mailurile primite și, deși știi că nu totul a fost roz,

Graficele arată în sus și la dreapta.

Cifrele sunt mult peste țintele inițiale:

Și răspunsurile sunt în genul:

„Super, se vede diferența față de începerea colaborării”.

„Mă bucur că v-am găsit. Mi-a plăcut cum vă promovați și acum îmi plac și produsele/serviciile dumneavoastră”.

„Vă recomand cu mare drag”.

Poți face asta!

Uită-te doar ce au spus unii dintre cursanții noștri:

★★★★★

„Recomand cu tărie cursurile și workshop-urile celor de la SMARTERS. În special cursul de copywriting, care m-a ajutat să scriu reclame care vând de 10 ori mai bine?. Iar workshop-ul de copywriting a fost foarte practic, Toma focusându-se pe „durerile” si provocările fiecărui participant. Combinația cursul + workshop-ul de copywriting își merită toți banii. Felicitări echipei!?

Ovidiu Stegari

Participant la cursurile SMARTERS

★★★★★

„Concis si la obiect, cu o multime de idei si exemple cat sa lumineze orice minte dornica sa cunoasca si sa implementeze. O resursa excelenta pentru micii antreprenori. Cu mii de multumiri. ?

Dana Dragomir

Participantă la cursurile SMARTERS

★★★★★

“I-am intalnit mai intai pe cei 2 de la SMARTERS anul trecut, la un event despre finantari nerambursabile (StartActiv). Mi s-au parut de atunci niste tineri cu bun simt, inovatori, orientati spre nevoile clientului/publicului tinta. Event-ul la care am participat ieri, „Marketing care functioneaza”, a fost doar o confirmare a primei impresii. Astept cu drag sa interactionez in continuare cu ei pe viitor. ?

Carmen Craciun

Participantă la evenimente SMARTERS

★★★★★

”Am urmărit multe materiale, webinarii si am cumpărat si cursuri de la voi. Acum pun in aplicare ce am învățat și sper sa apara și rezultatele. Voi chiar “oferiți conținut de valoare”. In plus sunteți naturali și dedicați pe ceea ce faceți.”

Ionut Stancu

Participant la cursurile SMARTERS

★★★★★

Cât am învățat de la SMARTERS despre SEO și reclame pe Facebook, printre altele, pot să afirm că de pe niciun site de marketing online din România, n-am mai învățat atâta!

De aceea, SMARTERS reprezintă pentru mine referință #1, în materie de marketing digital, referitor la ce funcționează pe piață din România.
Mulțumesc! ?
Raul Stan

Participant la cursurile SMARTERS

★★★★★

“Am învățat foarteee multe de la acești oameni. Îi recomand cu drag. Am achiziționat mai multe cursuri din care am învățat multee strategii și programe. Va mulțumesc, sunteți foarte buni!”

 

Alexandra Nichita

Participantă la cursurile SMARTERS

Chiar și atleții de top au antrenori

Când ne gândim la top performerii de pe planetă, fie că vorbim de atleți sau oameni de business, ni-i imaginăm ca niște semi-zei într-un turn de fildeș care pur și simplu iau decizii bune.

Dar chiar și atleții de top au pe cineva pe margine care să îi ajute, să le ofere o perspectivă externă și să îi ghideze când sunt prea concentrați pe o anumită chestie.

Tu de ce să nu ai suport care să te ajute să economisești timp și să-ți crești rezultatele și câștigurile?

Și uite-ne într-un moment de cotitură, în care ai 2 decizii posibile:

Decizia 1: Să continui pe drumul pe care ești. Asta înseamnă să încerci mai mult și mai din greu ceea ce faci și acum.

Decizia 2: Să te alături unui grup de oameni cu aceleași motivații și valori ca tine, dar care se află unde vrei și tu să ajungi. Să înveți de la cei care împing limitele în acest domeniu.

Da! Vreau să devin membru Growth Masters

Înscrie-te acum și crește-ți de 3x până la 10x rezultatele.

Începe astăzi

€42/lună + TVA (plătit anual)

Acces pe viață

€1997 + TVA pe viață

Ai întrebări? Scrie-ne folosind funcția de Live Chat din dreapta sau sună la 0770 295 694