Salutări, Toma aici.
E iarăși acea perioadă, o dată la câteva luni, când vă anunțăm că putem lua clienți noi. Yeey 🙂
Din păcate, de data aceasta avem un singur slot deschis, dar mă bucur să vă anunț că odată cu acesta lansăm și un nou serviciu, all inclusive, de growth!
În 2022, toate motoarele pe creștere!
Ne bucurăm să lansăm oficial acest serviciu de creștere care include practic toate ariile de expertiză SMARTERS.
Spun „oficial” pentru că ușor, ușor, spre asta am evoluat cu majoritatea clienților existenți.
Motivul e simplu: nu mai e de ajuns să stăpânești, nici chiar să domini, un singur canal de marketing sau o singură parte din drumul clientului.
Nu mai repetăm ce știi deja: lucrurile devin mai grele (online-ul e din ce în ce mai aglomerat, costurile mai mari, clienții răspund mai greu, cifrele nu ies).
Dar, în acest an, pe cât de haotic a fost, majoritatea clienților noștri au reușit creșteri frumoase și intrăm în 2022 optimiști.
De aceea, vrem să punem în slujba unui nou client acest serviciu.
Scopul e să pornim discuțiile acum și să pornim munca efectivă din 3 ianuarie.
Ce include acest serviciu mai exact? Cu ce te putem ajuta?
- Strategie, pe bune (vezi detalii și mai jos).
- Rezolvare aspecte tehnice și de măsurare.
- Optimizarea Ratei de Conversie și a Monetizării (serviciu complet nou, urmează și curs în 2022).
- Media Buying (Facebook Ads, Google Ads, TikTok Ads și în curând YouTube Ads).
- E-mail Marketing.
- Content Marketing și SEO.
- Copywriting.
- Growth Design (Design Grafic, cu focus pe rezultate).
Practic, cam toate ariile importante din marketing online + serviciile conexe.
La final vei avea un mix de marketing ce include tactici ce aduc rezultate rapid + pregătirea terenului pentru creștere sustenabilă și predictibilă.
Câteva arii în care nu avem expertiză ar fi Web Development, PR, Influencer Marketing și pe partea de video suntem doar în teste, probabil o vom putea oferi de la mijlocul lui 2022.
Asta ca să știi la ce să aștepți.
Ce înseamnă acestea pentru tine și ce beneficii specifice ai?
Dincolo de creșterea traficului pe site, a audienței și a volumului de vânzări, alte avantaje sunt:
Un singur punct de contact – nu trebuie să mai faci muncă de intermediere între 2-3-4 agenții. Ai un Account Manager cu care ții legătura și care coordonează restul echipei interne.
Viteză – ne mișcăm rapid, chiar dacă uneori mai zgâriem lucruri. Dar e singura rețetă care îți poate cât de cât garanta succesul în contextul actual.
Rezultate garantate – da, ai citit bine, livrăm ce am promis sau lucrăm gratuit până compensăm.
Oameni faini și pasionați de ceea ce fac. Poate nu pare un beneficiu acum, dar îl vei simți 🙂
Care ar fi pașii colaborării? La ce te poți aștepta?
Revin la final despre ce să faci mai specific dacă ești interesat(ă) de acest serviciu.
Dar, după ce ne apucăm de muncă, lucrurile se vor întâmpla cam așa:
1. Audit Marketing și Strategie.
Ne vom uita la:
- ce ai făcut în trecut din punct de vedere al marketingului și creșterii,
- la competitori și ce fac ei,
- la poziționarea afacerii și produselor tale,
- la puncte forte, slabe și oportunități și trenduri,
- vom defini profilele clienților ideali.
2. Rezolvat aspecte tehnice și de măsurare.
Avem nevoie de date reale pentru a lua decizii corecte. În plus, mai toate instrumentele de ads se bazează pe datele pe care le trimiți înapoi. Trebuie să ne asigurăm că le avem pe cât de aproape de realitate e posibil.
3. Lansare Micro Campanii.
Până finalizăm cu strategia și aspectele tehnice, dacă e nevoie vom porni mici campanii care să înceapă să aducă ceva vânzări și rezultate. Știm că lucrurile bune durează, dar știm și că o afacere are nevoie și de vânzări.
Cam toate acesta se vor întâmpla în primele 3 săptămâni. Apoi continuăm cu:
4. Audit Website și Optimizarea Ratei de Conversie.
Site-ul tău pierde bani. Toate site-urile o fac. Așa că înainte de a investi bugete mari, ne vom asigura că site-ul respectă bunele practici și că nu pune piedici inutile clienților în procesul de cumpărare. În plus, ne vom uita la oferte și alte aspecte ce pot motiva” mai mulți clienți înspre a cumpăra de la tine.
5. Lansat Campanii Masive și Testare.
În funcție de mixul de marketing care ne-a ieșit în urma părții de audit & strategie, vom porni campanii pe toate canalele și platformele. În primele 2 luni în cadrul acestor campanii de obicei testăm și 100-200 de mesaje, unghiuri creative, produse, poziționări și oferte.
6. E-mail Marketing, SEO și Marketing prin Conținut.
Acum că am pus în mișcare campaniile care aduc rezultate „rapide”, începem să creăm conținut pentru micro momentele și diferitele stadii din drumul clientului ca să educăm clienții în legătură cu domeniul tău de activitate și cum îi poți ajuta.
7. Optimizare, îmbunătățire continuă și scalare.
După primele 1-2 valuri de campanii, de obicei ne dăm seama de ce funcționează în cazul tău. Acum apăsăm cu adevărat cu piciorul pe pedala de accelerație și începem să cheltuim bugetul complet. Partea bună, pentru că am validat și re-validat, șansele de reușită sunt mari.
8. Consultanță strategică și planificare continuă.
Pornim fiecare trimestru și fiecare lună cu obiective specifice și rezultate cheie măsurabile, pe care le stabilim împreună. În plus, lucrând cu afaceri din zeci de nișe și industrii diferite, te putem ajuta cu consultanță și cu aspecte conexe marketingului „clasic”.
Notă: Acesta este un proces general. În funcție de nevoile și specificul afacerii tale acesta poate suferi modificări (eg. dacă e nevoie de un rebranding la început, asta ne va schimba puțin planurile).
Încă citești? Grozav.
Ne așteptăm ca prețul tuturor serviciilor să fie între 5.000-10.000€ + TVA pe lună.
Dacă ești interesat, doar dă un semn pe toma[at] smarters.ro și continuăm discuția acolo.
Procesul este de obicei:
1. Tu ne dai semn.
2. Avem o mică discuție (via e-mail sau telefon) ca să ne dăm seama în mare de potrivire.
3. Ne dai câteva date despre situația actuală de marketing, să ne asigurăm că putem face mult mai bine.
4. Avem o discuție mai detaliată despre obiectivele, planurile și provocările tale.
5. Ne facem temele.
6. Discutăm propunerea.
7. Semnăm contractul.
Bineînțeles, faptul că dai semn nu înseamnă că-ți asumi să mergi până la capăt. Cum spunea un clasic în viață, o luăm pas cu pas. 🙂
Întrebări care pot să apară:
Q: Trebuie să renunț la colaborarea cu agențiile/freelancerii cu care colaborăm acum?
R: Nu, deloc, lucrăm foarte bine și alături de alte agenții. Dacă ai pe cineva care face treabă bună, de ce să nu continui colaborarea?
Q: Până la urmă, cu ce e diferit acest serviciu de alte servicii de marketing integrate oferite de alte agenții?
R: Apăi acesta e de fapt un serviciu de growth hacking, dar îi spunem (încă) marketing pentru a fi mai ușor de înțeles. Dacă nu ești familiar cu conceptul, poți citi mai multe aici și aici.
Dacă ești interesat, doar dă un semn pe toma[at] smarters.ro și continuăm discuția acolo (sau direct reply la acest e-mail).
Spor în toate,
Toma