Servicii de inbound marketing România

Atrage mai mulți vizitatori, generează mai multe contacte și convertește mai mulți clienți

Îți vom construi o mașinărie de marketing bazată pe o metodologie testată, vom atrage potențiali clienți calificați spre site-ul tău și îi vom converti oferindu-le informațiile de care au nevoie când caută soluțiile pe care le oferi.

Servicii de inbound marketing România

Atrage mai mulți vizitatori, generează mai multe contacte și convertește mai mulți clienți

Îți vom construi o mașinărie de marketing bazată pe o metodologie testată, vom atrage potențiali clienți calificați spre site-ul tău și îi vom converti oferindu-le informațiile de care au nevoie când caută soluțiile pe care le oferi.

Simți că e tot mai dificil să atragi clienți noi și să rămâi cu profit după ce scazi costurile de marketing?

Îți e din ce în ce mai greu să faci oamenii atenți la mesajele tale?

Probabil te gândești: marketingul devine din ce în ce mai aglomerat, e normal să crească și costurile.

Așa e, dar există și o soluție pentru asta.

Apropo: știi de ce se întâmplă toate acestea?

Pentru că oamenii nu mai urmează același proces de cumpărare ca în trecut.

Marketing-ul tradițional cum ar fi afișarea unor simple bannere sau abordarea la rece nu mai funcționează.

Astăzi 93% din deciziile de cumpărare pornesc printr-o căutare online.

Puterea este în mâinile clienților.

Se informează mult mai mult înainte de a cumpăra și au și unde să o facă:

  • Bloguri;
  • Rețele de socializare;
  • Site-uri de review-uri;
  • Prieteni;
  • Grupuri de Facebook;

Nu mai e suficient să urmărești oamenii cu reclame și să îi aduci o singură dată la tine pe site pentru ca aceștia să și cumpere.

De aceea, nu a fost niciodată mai important pentru companii să-și schimbe mindsetul și să adopte o nouă strategie.

Intră în scenă content sau inbound marketing

o nouă abordare care îți permite:

Să fii complet diferit de competiție (astfel atragi clienți mai ușor);

Să câștigi încrederea oamenilor (astfel le vinzi mult mai ușor);

Să reduci costurile de promovare (pentru că atragi oameni în loc să îi întrerupi cu reclame);

Cum e diferit inbound marketing?

Marketing tradițional

Inbound Marketing

Pui peste tot reclame sperând ca oamenii să dea click pe ele.

Creezi conținut care îi atrage și care este găsit în căutările online.

Te promovezi agresiv la evenimente în speranța că cineva va cumpăra.

Îți crești vizibilitatea afacerii în mod organic oferind valoare oamenilor.

Cumperi liste de contacte și suni oamenii sperând că nimerești pe cineva dispus să te asculte.

Generezi natural și la un cost eficient contacte de la oameni care chiar arată un interes pentru ceea ce oferi.

Te chinui să găsești agenți de vânzări foarte buni, care să poată închide lead-urile.

Maximizezi rezultatele agenților de vânzări oferindu-le lead-uri pregătite să cumpere.

Speri ca oamenii să te recomande, fără să faci mare lucru pentru asta.

Analizezi și optimizezi fiecare pas din procesul de cumpărare al oamenilor.

E ca și cum ai avea o echipă de generare lead-uri și vânzări care lucrează 24/7, 365 de zile și 6 ore pe an.

Cum te ajută Inbound Marketing să crești vânzările?

1. Atragi vizitatori noi creând conținut util care rezolvă sau răspunde la întrebările publicului tău țintă

2. Obții contactul vizitatorilor oferindu-le în schimb conținut de calitate mai avansat.

3. Transformi potențialii clienți în cumpărători oferindu-le conținut special care să îi convingă de faptul că produsul/serviciul tău este soluția potrivită pentru ei.

4. Transformi clienții în promotori ai afacerii tale prin strategii și tactici menite să le întreacă așteptările pentru a deveni fanii brand-ului tău.

Ce primești mai exact când optezi pentru servicii de Inbound Marketing

Identificare Profil Client

U

Optimizare SEO

Generare de lead-uri

Creare de conținut

Promovare conținut

Email marketing

Atragere link-uri și promovare conținut

Automatizări de marketing

Campanii PPC & Social Ads

Implementare CRM

La SMARTERS Inbound Marketing nu e doar un set de tactici pe care le implementăm haotic, iar când se termină colaborarea se opresc și vânzările.

Îți vom crea un sistem automat și sustenabil care va continua să genereze rezultate și după ce nu mai colaborăm. Garantat.

Uite câteva lucruri mai specifice pe care le vom face alături de tine:

Identificăm care sunt clienții cei mai înclinați să cumpere de la tine

Identificăm care sunt principalele întrebări pe care le au despre ceea ce și tu oferi, care le sunt cele mai profunde dorințe  legate de soluția oferită de tine, care sunt principalele obiecții pentru a nu cumpăra, care sunt alternativele pe care le iau în considerare, unde îi găsim online și multe, multe altele.

Creăm conținut care să atragă clienții

Clienții noștri spun că suntem maeștri la a găsi acele teme pe care clienții le caută prin motoarele de căutare și care nu sunt acaparate de competiție. De la 0 la prima pagină Google și apoi mii de vizite pe lună sunt rezultate dese în strategiile de inbound marketing pe care le implementăm.

Creăm o strategie prin care transformăm vizitatorii în lead-uri

Identificăm care sunt pașii prin care trec oamenii de la momentul în care aud prima oară de serviciul/produsul tău, până la momentul în care cumpără de la tine și te recomandă.

Apoi creăm un plan complet prin care îi putem întâmpina în fiecare etapă pentru ca apoi să-i ghidăm spre afacerea ta.

Creăm conținut prin care le câștigăm încrederea potențialilor tăi clienți

Creăm conținut special care să răspundă la întrebările pe care le au oamenii în fiecare stadiu al procesului de cumpărare, de la a auzi de tine până la a cumpăra și a te recomanda.

Promovăm conținutul acolo unde este atenția clienților tăi

Degeaba creăm conținut menit să câștige încrederea potențialilor tăi clienți dacă ei nu ajung să îl vadă. De aceea, îl promovăm pe acele canale de marketing unde putem atrage cei mai mulți potențiali clienți (calificați) pentru cele mai mici costuri finale.

Menținem legătura cu clienții prin campanii targetate de email marketing & retargeting

În lista ta de email sunt clienții cei mai înclinați să cumpere pentru că deja și-au arătat interesul pentru produsele sau serviciile tale. De aceea, ne folosim de email pentru a răspunde ultimelor obiecții ale oamenilor pentru a în final aceștia să cumpere de la tine sau le comunicăm aceste lucruri prin campanii de reclame destinate celor care deja au arătat un interes față de produsul tău.

Optimizăm conținutul pentru a atrage clienți din Google

Când au o problemă, primul loc unde clienții caută soluții sau răspunsuri la întrebări este Google. De aceea, ne asigurăm că tot acel conținut menit să răspundă întrebărilor pe care le au va apărea în primele poziții organice în Google.

Analizăm care sunt canalele de promovare cu cel mai mare randament

Implementăm sisteme de măsurare prin care identificăm care sunt canalele de marketing care ne-au adus cele mai bune rezultate. Astfel putem atrage mai mulți clienți, fără ca tu să cheltui mai mulți bani în promovare.

Implementăm sisteme de marketing automate

Vom implementa un CRM care te va ajuta să administrezi contactele și lead-urile și care ne va permite să creăm campanii segmentate în funcție de stadiul în care se află acestea în procesul de compărare și produsul/serviciul care li se potrivește.

Campanii de PPC & Social Ads

Pentru unele industrii sau companii, timpul nu le permite să aștepte până ce traficul vine organic. Putem grăbi procesul de atragere și conversie clienți prin reclame targetate și puternice care vor aduce oamenii spre site-ul tău și îi vor converti.

De ce e inbound marketing mai eficient decât marketing-ul tradițional?

Studiile o spun: inbound marketing costă cu 62% mai puțin decât marketing-ul tradițional și îți oferă de 10 ori mai multe lead-uri decât acesta.

Prin marketing-ul tradițional încerci să ajungi în fața a cât mai multor oameni, întrerupându-i cu reclame enervante. Rezultatul e că investești mulți bani pentru a atrage cât mai mulți oameni, iar aceștia nu cumpără.

Prin inbound marketing, ajungi DOAR la oameni care sunt interesați de serviciul sau produsul tău. Prin conținutul util pe care îl oferi, îi ajuți pe oameni să ia o decizie informată. Odată ce au încredere în brand-ul tău, cumpărarea e următorul pas natural.

Doar gândește-te la tine și la pașii prin care ai ajuns aici 🙂

Pe scurt, când tacticile obișnuite de marketing nu mai funcționează, inbound marketing te salvează.

Costuri și pașii următori

Niciun business nu este la fel. Uneori competiția este uriașă, alteori doar moderată.

Unele afaceri au nevoie de servicii complete, de la gândirea unei strategii până la inclusiv crearea unui site, pe când altele au nevoie doar de implementarea unei strategii mai coerente de marketing prin conținut.

Toate acestea înseamnă eforturi diferite pentru noi, ceea ce presupun costuri diferite pentru tine.

De aceea, primul pas este să pornim o discuție pentru a vedea:

  • dacă serviciile de inbound marketing ți se potrivesc*
  • cum te putem ajuta noi
  • care ar fi pașii următori pentru tine.

Serviciile de Inbound Marketing sunt pentru tine dacă:

Ești companie B2B și:

  • Nu generezi destule lead-uri
  • Nu transformi destule lead-uri în clienți
  • Nu știi cum să faci față competiției
  • Metodele tradiționale de marketing nu mai aduc rezultate
  • Vrei să creezi un brand puternic pe termen lung
  • Cauți o strategie sigură prin care să atragi clienți, indiferent de competiție
  • Vrei să te promovezi într-un mod diferit prin care să atragi atenția oamenilor

Ești companie B2C și:

  • Nu atragi destui clienți
  • Ai vânzări, dar nu generezi suficient profit
  • Nu reușești să aduci nimic nou față de competiție
  • Metodele tradiționale de marketing nu mai aduc rezultate
  • Vrei să creezi un brand puternic pe termen lung
  • Cauți o strategie sigură prin care să atragi clienți, indiferent de competiție
  • Vrei să te promovezi într-un mod diferit prin care să atragi atenția oamenilor

Inbound marketing este o strategie de marketing sigură, dar care generează rezultate pe termen lung.

Implică o investiție serioasă pentru că presupune:

  • utilizarea mai multor canale și metode de marketing;
  • optimizarea întregului proces prin care trece un om de la stadiul de simplu străin la client al afacerii tale;
  • crearea de conținut sub diverse forme (de la articole la video-uri, emailuri și multe altele) pentru toți acei pași;

De aceea costul unor astfel de servicii începe de la 1500 de euro pe lună și poate ajunge până la 5000 de euro pe lună în funcție de complexitatea proiectului.

*Așadar, serviciile de Inbound Marketing nu sunt pentru tine dacă:

  • Aștepți rezultate peste noapte;
  • Dorești doar urmărirea clienților cu reclame;
  • Nu dorești să creăm (sau să creezi) conținut de calitate pentru a atrage oameni;
  • Crezi că există un singur “canal de marketing minune” care îți poate aduce clienți;

Sună interesant ce ai citit până acum?

Dacă vrei să implementezi o strategie de inbound marketing pentru afacerea ta, dă-ne un semn folosind formularul de mai jos. Îți oferim o sesiune de consultanță gratuită de 30 de minute pentru a identifica exact cum poți folosi această metodă de marketing.