El e Tomi. Tomi a venit din Cluj pentru a face un internship la SMARTERS.

După vreo 4 zile cred că a regretat amarnic decizia dar despre asta mai încolo.

În ultimul an nu am mai deschis oficial poziții de internship în cadrul SMARTERS. Dacă nici pentru a lua clienți noi nu am mai avut timp… îți imaginezi.

Dar când am văzut cu cât entuziasm și determinare ne-a abordat Tomi, am spus că cine suntem noi să stăm în calea dezvoltării lui?

Așa că la începutul lui septembrie Tomi a aterizat, mă rog, s-a dat jos din tren, în Timișoara și a venit la noi la birou.

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să-l trecem printr-un program intensiv de învățare.

La noi internii nu fac cafea sau șterg praful. Noooo, îi punem la treabă!

Pentru asta însă trebuie să aibă o bază de cunoștințe. Nu voiam să-i explicăm noi cum să facă o reclamă pe Facebook, pe Google Ads sau care sunt bazele SEO etc. ținând cont că am explicat aceste lucruri într-un alt loc, așa că l-am pus să treacă prin cursul de Growth Hacking pentru afaceri mici.

Aveam și un obiectiv mai egoist ce-i drept. În timp ce urmărea cursul și învăța cam tot ce trebuie să știe despre cum să folosească marketingul online pentru a crește vânzările unei afaceri, Tomi trebuia să-și ia notițe: să ne spună unde a rămas ceva neclar, unde puteam explica mai bine, ce informații simțea că lipsesc și, în general, ce putem îmbunătăți la curs.

Doar că după vreo 2 zile Tomi a devenit cam tăcut…

Inițial crezusem că i s-a făcut rău de la aerul de Timișoara.

Doar că, trecând de mai multe ori pe lângă biroul lui, mi-am dat seama de ce s-a întâmplat asta.

Cursul era foarte detaliat și aprofundat. O dată, trecând pe lângă Tomi, am văzut că urmărea un video în care vorbeam despre cum faci un Product Catalog Ad pe Facebook 😮

Apoi, la SEO am văzut cât de detaliat am prezentat toate aspectele ce țin de optimizarea pentru motoarele de căutare, inclusiv strategii de atragere de link-uri 😮

Eu chiar uitasem că am inclus și aceste aspecte în curs. Când am trecut și eu încă o dată prin curiculă mi-am dat seama că, deși noi mereu am vorbit despre el ca despre un curs de growth hacking pentru afaceri mici, e mai mult de atât.

E singurul curs de online marketing de care ai nevoie!

Pe bune, uite ce acoperă:

  • Growth hacking (ce este, cum îl aplici în afacerea ta);
  • Facebook (cum crești reach-ul organic, cum creezi o campanie de la 0 și cum creezi reclame de impact, strategii avansate de reclame);
  • Google Ads (cum creezi campanii, cum le optimizezi, cum atragi clienți începând chiar cu a doua zi);
  • SEO (ce este, pașii optimizării site-ului, cum găsești și alegi cuvintele cheie potrivite pentru site-ul tău, cum eviți ca site-ul să îți fie penalizat pe viitor instrucțiuni pas cu pas);
  • Ce metodă de marketing se potrivește afacerii mele;
  • etc.

Mi-am dat seama, de aici a venit tăcerea lui Tomi, nu de la aerul de Timișoara.

Când a terminat de parcurs cursul și a venit și verdictul lui, mi s-au confirmat suspiciunile.

Principala „problemă” identificată de Tomi e faptul că unele video-uri sunt cam lungi. În rest, a reușit în sfârșit să găsească răspunsuri la întrebările despre marketing online pentru care până acum căutatul pe Google și articolele citite nu l-au ajutat.

Faptul că totul era organizat și prezentat logic, de la nivel strategic la tactici și exemple l-a ajutat să aibă mai multe momente de „aha!”.

Și acum despre cei 150 de euro.

Pentru că am realizat ce curs util avem, și pentru că pasiunea pentru învățare a lui Tomi ne-a înmuiat puțintel, am zis să facem o ofertă fulger pentru toți cei din comunitatea noastră.

Mai exact, ai 50% reducere la cursul de growth hacking pentru afaceri mici dacă te înscrii în următoarele 48 de ore.

Nimic mai complicat. În loc de 300 de euro (prețul normal), plătești doar 150 (150 îi folosești la bere, pe cumpărături, ce vrei tu).

Deci înscrie-te la curs și pentru doar 150 de euro înveți:

  • Ce este growth hacking și cum te poate ajuta să-ți crești afacerea;
  • Cum să creezi un sales funnel pentru afacerea ta;
  • Cum să nu mai rămâi niciodată fără idei de marketing;
  • Cum să folosești principalele canale de marketing care funcționează și în România (Facebook, Google etc.).

Mă rog, mai multe informații ai pe pagina cursului. Intră să vezi despre ce e vorba, nu ai nimic de pierdut.

Spor în toate,

Toma

P.S. Nu uita, oferta expiră joi la ora 12:00

Pin It on Pinterest

Share This