Află secretele paginilor de vânzări care generează sute de mii de euro vânzări în fiecare lună

Simți că produsul/serviciul tău are atât de mult potențial de a îmbunătăți viața clienților tăi, dar chiar și așa vânzările nu îți ating așteptările?

Paginile de vânzări ahh…
Probabil componenta pe care afacerile o trec cel mai des cu vederea, dar care poate avea cel mai mare impact asupra vânzărilor.

Salutări, Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS aici.

În cei 5 ani de când facem marketing online la SMARTERS am ajutat împreună cu colegii mei peste 130 de afaceri mici și medii să se promoveze eficient în mediul online.

Iar de cele mai multe ori am observat că ele aveau o problemă comună destul de gravă.

Acordau mult prea multă atenție procesului de atragere a clienților și nu se concentrau mai deloc asupra paginilor de vâzâri.

Asta înseamnă că alocau foarte multe resurse pentru a aduce o mulțime de oameni pe site-ul lor, dar fiindcă pagina de vânzări pe care erau trimiși nu era optimizată corect, în final ajungeau să convertească un procentaj foarte mic din acei vizitatori.

Și totodată să irosească foarte multe resurse.

Iar cumva înțeleg de ce făceau asta.

Este mult mai ușor să dai boost post sau chiar să organizezi o campanie de reclame pe Facebook, decât să rescrii complet o pagină de vânzări.

Asta și faptul că majoritatea ne gândim la o pagină de vânzări ca la o lucrare ce trebuie să fie perfectă pentru a o publica pe site și pentru a ne aduce vânzări.

De aceea simțim ca trebuie să fim creativi și să avem inspirație.

Credem că există doar o metodă de a scrie o pagină care să genereze o mulțime de vânzări, iar dacă nu o găsim tot efortul este în zadar.

Însă de cele mai multe ori nu este așa.

Imaginația și creativitate sunt doar o scuză creată de subconștient pentru că ne este frică de rezultatul final al acelei pagini.

Cunosc exact sentimentul pe care îl trăiești și tu atunci când trebuie să scrii ceva. 

Mai ales un mesaj sau un text important care îți va reprezenta produsul sau serviciul în fața tuturor vizitatorilor de pe site-ul tău.

Vinde!

Paginile de vânzări nu sunt orice text, ele au doar un singur scop – să genereze vânzări.

Iar pentru a face asta au nevoie de niște părți componente pe care un articol ,spre exemplu, nu le-ar necesita.

Ele sunt mai greu de găsit și trebuie să dedici destul de mult timp înțelegerii lor.

Tocmai de aceea este posibil să nu cunoști acele “secrete” pe care o pagină de vânzări trebuie să le conțină.

Și de aceea te simți stresat și sub presiune când te așezi în fața monitorului pentru a scrie.

Însă asta se poate schimba.

  • Poți să înțelegi ce stă la bazele unei pagini de vânzări care să genereze vânzări ca nebuna;
  • Poți să-ți crești rata de conversie;
  • Poți să înveți cum să creezi pagini de impact care să facă o diferență;
  • Poți să creezi pagini care conduc cititorul până la final și care-l conving să treacă la acțiune;

Lasă-mă să-ți prezint Workshop-ul Pagini de Milioane

În el vei învăța:

  • Cum să atragi atenția publicului prin titluri dovedite că funcționează;
  • Ce să faci atunci când blocajul scriitorului te lovește;
  • Care sunt motivele pentru care cititorii tăi cumpără și cum să le folosești;
  • Cum să convertești mai mult pe baza procesului de persuasiune;
  • Cum să creezi chemări la acțiune mult mai convingătoare;
  • Plus multe altele… ;

Știu, știu, probabil o parte din tine se gândește că iarăși ai dat peste un curs care promite marea cu sare în mai puțin de o zi.

Dar nu este așa. 

Îți voi spune chiar din capul locului că acest Workshop nu este pentru toată lumea.

Este pentru antreprenorii ce au o afacere mică sau medie și își promovează singuri produsele/serviciile.

Și pentru specialiștii în marketing care își doresc să devină mai buni la ceea ce fac.

Tot acum îți voi spune că nu vei deveni un maestru peste noapte doar privind acest material. 

Va trebuie să îți tragi mânecile pentru că acest material îți arată pas cu pas ce trebuie să faci, dar tu ești cel care pune în acțiune.

Iar de ajutat, te va ajuta cu siguranță.

Uite doar cât de mult i-au ajutat materialele noastre pe cursanți:

„The collaboration between Telco and SMARTERS was a great achievement. What I liked about them is that they knew how to ask the right questions and  how to translate our company’s goals into successful results online.  Thank you SMARTERS!”

Alessandro Console

CEO, TELCO

Noi cei de la Mystery Box lucrăm de ceva vreme cu echipa SMARTERS și putem spune că sunt extrem de smart când vine vorba de copywriting. Sunt inspirați, știu să se adapteze la situație și la client și, cel mai important, sunt implicați în ceea ce fac!”

Raoul Ciunca

Co-fondator, MysteryBox.ro

„De când am început colaborarea cu SMARTERS… postările au devenit din ce în ce mai amuzante, nebune, funny etc. până în momentul în care prietenii au început să mă întrebe cine se află în spatele acestor postări”.

David Andrei Mircea

Fondator, Party Center Timișoara

Iar în caz că te întrebai, iată exact ce conține Workshop-ul:

Primul modul:

  • Ce este un Landing Page și de ce este important;
  • 7 sfaturi de copywriting care îți vor face viața mai ușoară;

Anatomia unei pagini de vânzări:

  • Ce conține o pagină de vânzări eficientă;
  • Structura mesajelor persuasive;
  • 2 structuri pe care să le folosești la crearea paginilor tale;
  • Care este rolul tău în cadrul paginii;

Pasul 1: Cunoaște-ți audiență

  • Cine este clientul tău și ce cumpără de fapt;
  • Descoperă profilul clientului tău;
  • Cum răspunzi întrebărilor din matricea Înainte/După;
  • Exercițiu: Completează matricea Înainte/După;

Pasul 2: Cunoaște ce vinzi

  • Cum să-ți faci ofertele mai puternice;
  • Metoda CAB;
  • Cum să folosești metoda CAB;
  • Exercițiu: Aplică metoda CAB;

Pasul 3: Inspiră-te

  • Cum să găsești inspirație;
  • Exercițiu: Creează-ți propriul SwipeFile;

Pasul 4: Creează o structură

  • Creează o structură;
  • Exercițiu: Creează o primă structură pentru pagina ta;

Pasul 5: Creează Primul Draft Urât

  • Creează PDF;
  • Exercițiu: Creează Primul Draft Urât al paginii tale;

Pasul 6: Asigură-te că atragi atenția

  • Cum să creezi titluri puternice care atrag cititorii;
  • Șablon: peste 100 de exemple de titluri irezistibile;
  • Exercițiu: Creează titlul și subtitlul paginii tale;

Pasul 7: Stârnește interesul și asigură-te că pagina va fi citită

  • Cum să te asiguri că pagina ta este citită;
  • Exercițiu: Editează introducerea;

Pasul 8: Rescrie pentru strategie și claritate

  • Rescrie pentru strategie și claritate;
  • Exercițiu: Rescrierea strategică;

Pasul 9: Adaugă stil și personalitate

  • Editează pentru stil și personalitate;

Pasul 10: Editează pentru lizibilitate

  • Editează pentru lizibilitate;
  • Exercițiu: Editează pentru ușurința de citire;

Pasul 11: Demontează și ultimele obiecții

  • 5 moduri prin care poți face ca prețul să nu mai fie o problemă;
  • Exercițiu: Verifică pagina și răspunde ultimelor obiecții;

Pasul 12: Asigură-te că generează acțiune

  • 3 strategii pentru a crește puterea chemării la acțiune;
  • Cum să folosești copywritingul și strategia pentru a crea urgență;
  • Sosul secret pentru texte care convertesc;
  • Exercițiu: Crează urgență;

Pasul 13-20:

  • Sfaturi și idei prin care să te asiguri că pagina ta va genera cât mai multe vânzări;

De ce să alegi Workshop-ul Pagini de Milioane?

Ce îți dorești?

Un curs ieftin care vine sub forma unui PDF scurt, fără instrucțiuni și vreo soluție reală care să te ajute?

Sau vrei:

  • scapi de stresul provocat de paginile produselor;
  • Să îți crești vânzările;
  • Să devii un antreprenor sau specialist în marketing mai bun;
  • Să le explici mult mai ușor oamenilor că produsul tău este soluția problemelor lor;

Dacă ai ales a doua variantă atunci acest material ți se potrivește ca o mănușă. 

Doar uite câte bunătățuri am împachetat în el:

  • Metoda CAB prin care creezi mesaje care au un impact mai mare;
  • Structuri și șabloane care să te ajute să intri în starea de scriere;
  • Aplicații și exemple practice ca să ne asigurăm că vei înțelege;
  • Trucuri prin care să îți menții starea de scriere și inspirație odată ce ai căpătat-o;
  • Metoda Înainte/După prin care înțelegi mai bine publicul țintă;
  • Toate cele 3 stadii prin care trebuie să treacă pagina ta pentru a vinde (Structură, PDF și Editare)

Tot ce îți prezentăm în Workshop a fost preparat și testat pentru mai bine de câțiva ani în bucătăria SMARTERS.

Deci funcționează al naibii de bine și ca competiția ta este puțin probabil să aibe acces la informație.

Doar anul trecut am reușit să generăm vânzări în valoare de 8 milioane de euro pentru clienții noștri creand pagini după modelul din Workshop.

Creezi pagini care chiar vând

Ce îți prezint în acest Workshop nu este vreo metodă ambiguă de a-ți găsi inspirația sau care să te ajute să-ți pui gândurile în ordine doar pentru a scrie ceva.

Îți voi oferi o structură persuasivă întreagă care te va ajuta să scrii cap coadă o pagină de vânzări care să-și facă treaba.

Și anume să vândă ca nebuna!

Este extrem de important să ai la baza creării paginii tale acest proces.

Pentru că el face diferența dintre o pagină oarecare și o pagină de vânzări ce are un singur obiectiv- să convertească câți mai mulți din vizitatorii ei.

Tocmai de aceea intrăm adânc în acest proces și îți explic cum să îl aplici cât mai bine paginilor tale.

Astfel încât să te asiguri că maximizezi numărul de vânzări pe care le poți obține din paginile tale.

Înveți fără a învăța

Presupun că nu ți-ar plăcea să citești câteva sute de pagini de material PDF, așa-i?

Ei bine, și eu sunt la fel 🙂

De aceea, tot Workshop-ul a fost înregistrat în 35 de videoclipuri HD online pe care tu să le poți viziona oricând și oriunde (atât timp cât ai internet).

Și chiar dacă durează de trei sau patru ori mai mult timp să înregistrăm materialul astfel o facem pentru că ne dorim să înveți cât mai simplu și ușor cu putință.

Dar nu ne oprim aici. Nu, nu, nu… 

Chiar aplici ceea ce înveți

Unul dintre principalele obiective ale acestor materiale (pe lângă cel de a ne mării cashflow-ul :D) este să ne asigurăm că vei pune în aplicare ce este în el.

De aceea prin el vei avea destule exemple practice, studii de caz, șabloane, strategii și exerciții (mai exact 13).

Iar toate aceste “mici ajutoare” sunt motivul pentru care acesta nu este un simplu curs și este un Workshop.

La final nu numai că vei ști tot ce ține de crearea unei pagini de vânzări.

Dar vei avea una pe care să o aplici pe site-ul tău chiar de următoare zi. 

Vei înțelege defapt care este audiența ta și cum să scrii astfel încât să generezi mai multe vânzări.

Vei vedea că nu trebuie să îți iasă bine din prima și că prin procesul de editare poți transforma Primul Draft Urât într-o mină de aur care să-ți mărească conversiile.

Probabil că îți vei înțelege mai bine produsul decât ți-l înțelegi acum folosind metoda CAB și Înainte/După.

Iar dacă ești puțin silitor poți avea propriul SwipeFile din care să te inspiri la nevoie.

Și lista de “vei știi/vei avea” poate continua la nesfârșit.

Ideea de bază este că din acest Workshop chiar ai ce învăța într-un mod practic.

Doar gândește-te că vei împușca două probleme cu un singur glonț- vei învăța cum să scrii pagini care vând și în același timp vei avea deja una gata de urcat pe site.

Risc 0 pentru tine (garanție 90 de zile)

La SMARTERS avem un crez: “Dacă nu te putem ajuta să faci bani nu îi merităm pe ai tăi.”

De aceea îți punem la dispoziție 90 de zile timp în care poți să treci prin material și să îl pui în aplicare.

Iar dacă la final consideri că nu ai avut de câștigat atunci îți vom înapoia bucuroși toți banii.

WORKSHOP

Pagini de Milioane

Z

Cum să atragi atenția publicului prin titluri dovedite că funcționează;

Z

Ce să faci atunci când blocajul scriitorului te lovește;

Z

Care sunt motivele pentru care cititorii tăi cumpără și cum să le folosești;

Z

Cum să convertești mai mult pe baza procesului de persuasiune;

Z

Cum să creezi chemări la acțiune mult mai convingătoare;

Preț: 97 €