Să fim sinceri, nimănui nu-i plac reclamele. Nu contează cât de creative, drăguțe sau deștepte sunt, le acordăm din ce în ce mai puțină atenție.

Schimbăm postul când apar la televizor sau radio, folosim adblockeri pentru cele de pe internet și nici nu le mai observăm pe cele printate. La propriu! Când suntem mai mult cu ochii în telefon decât la drum, cine să mai vadă și reclamele stradale?

Asta se întâmplă pentru că lucrurile s-au schimbat. Noi, consumatorii, suntem din ce în ce mai mult în control.

Dacă în trecut trebuia să ne bazăm doar pe ceea ce ne spunea un reprezentant de vânzări, astăzi putem foarte ușor să scoatem telefonul mobil din buzunar și să căutăm răspunsuri pentru întrebările pe care le avem.

Ok, ok, dar ce putem face noi ca oameni de marketing sau antreprenori?

Nu ar fi grozav ca în loc să fugărim oamenii cu reclame să îi putem face pe ei să vină către noi?

Ei bine, aici intră în scenă inbound marketing.

Să îi întâmpinăm la începutul procesului de cumpărare, să le răspundem la întrebări, să îi ajutăm să își rezolve problemele și să îi ghidăm ușor spre produsele/serviciile noastre, dacă li se potrivesc?

Inbound este o abordare în marketing ce presupune să oferi conținut valoros oamenilor iar aceștia în schimb vor deveni clienții tăi.

Acesta implică folosirea conținutului (blog), social media și a altor canale și platforme pentru a atrage oamenii spre afacerea ta. În loc să îi bombardezi cu reclame, să îi faci pe ei să vină spre tine.

(am scris un ghid întreg pe această temă aici)

Ei bine, scriem acest anunț pentru că avem ceva de sărbătorit la SMARTERS!

Vă spuneam acum câteva luni că vom avea o mulțime de surprize pentru voi toamna aceasta.

Una dintre ele este faptul că începând cu această lună SMARTERS este oficial Partener HubSpot!

SMARTERS – Partner HubSpot România

 

Suntem una dintre cele patru agenții de marketing online din România (momentan) care au rolul de a ajuta afacerile din țara noastră cu implementarea unei strategii de inbound marketing.

HubSpot este principalul promotor la nivel mondial al acestei abordări și un instrument incredibil de marketing care te ajută să măsori mult mai bine ce se întâmplă cu campaniile tale de marketing, să automatizezi procesul de vânzare/marketing, să organizezi mai bine eforturile echipei etc.

Cu ajutorul lui poți să măsori aproape orice! Poți să vezi ce articole aduc cei mai mulți clienți (plătitori), cum arată procesul de cumpărare pentru clienții tăi, totul e foarte bine integrat și disponibil într-un singur loc 🙂

Nu are rost să le facem noi reclamă, sigur fac ei ceva bine dacă au ajuns o companie de miliarde de dolari ^_^

Aici câteva detalii despre cum te poate ajuta instrumentul: https://www.hubspot.com/why-go-hubspot

Și mai avem un motiv pentru care scriem anunțul.

Într-un final suntem deschiși pentru clienți noi!

Cel puțin parțial ^_^

În ultimele trei săptămâni întreaga echipă a trecut printr-un program intensiv de formare care pe lângă stăpânirea HubSpot ne-a ajutat și să ne eficientizăm munca.

Astfel că putem începe lucrul cu 1-2 clienți noi 🙂

Acest serviciu de inbound marketing nu e neapărat pentru oricine. Crearea de conținut presupune o investiție serioasă, deci se adresează companiilor care investesc cel puțin 2000-3000 euro/lună în marketing.

Partea bună, vei vedea cum folosirea conținutului, a social media și a automatizării îți poate duce afacerea la nivelul următor!

Sunt companii cunoscute din România precum Bitdefender sau 123FormBuilder care au folosit această strategie pentru a atrage zeci sau sute de mii de clienți.

Deci dacă îți sună interesant ce am scris mai sus, completează acest formular și ne vom auzi 10 minute la un telefon să vedem dacă te putem ajuta să-ți crești vânzările.



Pin It on Pinterest

Share This