Nu înțelegi de ce campaniile de Google Ads nu îți aduc rezultate?

În sfârșit: un curs care te învață esențialul promovării prin Google Ads și îți arată pas cu pas cum să-ți crești vânzările.

Învață în 10% din timp cum să ieși în fața clienților pregătiți să cumpere și cum să creezi reclame și campanii prin care să-ți crești afacerea. Chiar dacă nu ești o persoană tehnică.

Salutări, Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS aici.

Fac marketing online de mai bine de 6 ani. În acest timp am avut onoarea de a lucra direct cu peste 120 de clienți în cadrul agenției, pe care i-am ajutat să-și crească vânzările, uneori chiar să le tripleze în termen de câteva luni.

În plus, pentru că parte din viziunea noastră este să dăm mai departe, am scris pentru alte site-uri de marketing sau de business despre lucrurile care am văzut că funcționează la noi.

Apoi am început să organizăm cursuri și evenimente despre marketing prin care au trecut deja mai bine de 7000 de persoane.

Ei bine, una dintre primele metode pe care le-am folosit atunci când am pus bazele SMARTERS a fost Google Ads (sau Adwords, cum îi spunea pe atunci).

Am început cu campanii ce aveau buget de câteva sute de lei pe lună și am ajuns în timp să administrez bugete de mii de lei pe zi.

Dar cum se spune: prima campanie nu se uită. Sau, în cazul meu, a doua:

Ajutam o cunoștință care tocmai a pornit un cabinet dentar în Timișoara. Inițial voia o campanie de social media marketing (cine nu vrea în ziua de azi?), dar i-am spus că e greu să targetezi pe Facebook oameni care au nevoie acum de servicii dentare. 

În plus, competiția părea mică pe Google.

Așa că am pus repede online un website simplu și am lansat o campanie de Google Search Ads.

Îmi amintesc și acum, la finalul lunii, când am tras linie și am analizat rezultatele, ne-am dat seama că de departe cea mai de succes campanie a fost cea pentru aparate dentare.

Aceasta generase costuri de doar 7RON dar reușisem să vindem un aparat dentar care costa 1000 de euro. 

Să investești 7 lei și să obții 4500… Nu știu ce rentabilitate are momentan investiția ta în marketing, dar mie asta mi se pare a naibii de bună!

De atunci am fost practic vrăjit de promovarea prin Google și am început să o studiez mult mai în detaliu.

Când îți dai seama că ce citești într-un PDF nu e de ajuns

Acea primă campanie am făcut-o după ce am citit un ghid de vreo 200 și ceva de pagini de la Google.

Aș vrea să spun că de atunci totul a fost roz și am făcut 1.000.000 de euro în primul an, dar nu e așa.

Am realizat imediat că una este teoria, alta practica și că să înțelegi ce face un buton nu te ajută cu nimic dacă nu înțelegi esența unui instrument sau a unei strategii.

În plus, nu toate campaniile pe care le-am implementat au funcționat la fel de bine.

Problema era că nu înțelegeam de ce: 

  • de ce unele reclame au afișări dar nu și clickuri?
  • de ce unele au clickuri, dar nu aduc vânzări?

Am văzut că acel PDF, deși creat cu bune intenții, este mai degrabă un material de prezentare a instrumentului, un material de suport. 

Nu unul care să te ajute să vinzi în primul rând, care să îți spună când să folosești Google Ads și când altceva.

La urma urmei, de ce ți-ar spune cineva să NU folosești o opțiune disponibilă la ei ci să muți parte din buget spre un alt instrument de marketing?

Din cele 200 și ceva de pagini cât avea, probabil 10-20% erau cu adevărat esențiale.

Așa că m-am pus să mai studiez și am început să citesc tot ce îmi cădea în mână pe această temă, am început să cumpăr materiale și cursuri. Și apoi am realizat destul de repede:

Majoritatea materialelor despre Google Ads sunt fie prea generale, fie prea tehnice

Pe de o parte, am dat peste materiale care erau pline doar de „bla bla-uri” pe care le regăseam peste tot.

Că e important să aleg cuvintele cheie corecte.

Că să fiu atent la reclame.

Și mai toate se terminau cu un formular de contact pentru o agenție care voia să îmi vândă un serviciu.

No shit Sherlock, am înțeles că sunt importante cuvintele cheie „corecte”, dar cum le aleg?! Cum decid pe ce și cum licitez?

Pe de altă parte, altele erau atât de detaliate și tehnice încât la final nici nu mai știam ce am citit și tot nu mă ajuta să îmbunătățesc rezultatele campaniilor.

Eram și voiam să rămân om de marketing, nu să mă transform într-un IT-ist, doar pentru a putea implementa niște amărâte de campanii.

Am trecut printr-o grămadă dintre ele dar la final tot:

  • Nu știam cum să găsesc și să aleg cuvintele cheie pe care să licitez;
  • Nu știam cum să creez reclame sau să formulez anunțuri care să obțină click-ul;
  • Nu știam cum să împart bugetul corect;
  • Nu știam de ce rata de conversie e mică și cum să o cresc;
  • Campaniile de remarketing pur și simplu nu porneau;

Așa că am decis să o iau pe altă rută

Unul dintre momentele de „Aha” a venit în urma unei prezentări la care am participat, când speakerul a răspuns la o întrebare despre esența Google Ads.

Spunea ceva de targetare, de reclame și de landing page-uri.

Mi-am dat seama atunci că din toate sutele de opțiuni și posibilități pe care ți le oferă acest instrument de marketing, doar câteva sunt esențiale.

Acea campanie pentru aparate dentare funcționase atât de bine pentru că aveam o potrivire perfectă targetare – mesaj – website.

Mi-am dat seama că deși mai toată lumea se preocupă cu înțelegerea și „optimizarea” indicatorilor din interfața Google Ads, majoritatea nu contează și aproape toți sunt inutili dacă nu ai strategia și fundamentele corecte.

De exemplu, degeaba ai un Quality Score de 9-10 dacă nimeni nu cumpără.

Degeaba știi să folosești instrumentul Keyword Explorer dacă nu știi ce cuvinte cheie să alegi.

Degeaba reclamele tale au multe afișări dacă nu obțin click-uri și nu generează vânzări.

Așa că m-am întors în contul de Google Ads și am început să pornesc de la acel esențial și să văd cum pot să-l fac mai bine.

Un alt lucru care s-a schimbat de la acea primă campanie de Google Ads a fost faptul că am început să văd Google Ads ca pe mai mult decât un instrument prin care să ieși în fața clienților.

Majoritatea dintre noi ne gândim la Google Ads ca la o modalitate prin care să creștem notorietatea unui brand sau traficul pe site.

Dar așa cum probabil ți-a arătat deja contul de Google Analytics, doar să ieși în fața omului, sau să-l aduci pe site, nu e de ajuns pentru a se întâmpla o vânzare.

Așa că am „împrumutat” un concept din Growth Hacking (conceptul pentru care suntem recunoscuți în România) numit Accelerated Buyer Journey™

Ideea de bază din spatele acestuia e cea de mai sus: pentru a crește o afacere cu adevărat rapid și sustenabil, nu e de ajuns doar să ieși în fața oamenilor.

Trebuie să-i faci de asemenea să și cumpere. Și mai există lucruri pe care le poți face DUPĂ ce au cumpărat care să te ajute să-ți crești vânzările mai repede.

Aparent Google Ads are funcționalități care să ne ajute la aproape toți acești pași. Doar că noi nu știm să le folosim, sau nu le folosim corect.

De ce funcționează această abordare atât de bine?

Când lucrezi într-o agenție de marketing, un lucru devine clar foarte repede: ori generezi rezultate cuantificabile de business, ori ai dispărut.

De aceea, de la primele campanii făcute prin Google Ads a trebuit să mă concentrez pe a găsi lucrurile care funcționează

A trebuit să găsesc rapid ce funcționează, apoi să organizez informația într-un mod ușor accesibil pentru ca și colegii mei să învețe rapid, fără să treacă prin aceleași provocări.

Și aparent funcționează a naibii de bine și aduce rezultate peste media industriei, chiar dacă noi nu ne-am poziționat niciodată ca o agenție de Google Ads. Cum e diferită abordarea noastră:

Se învață foarte ușor – majoritatea resurselor despre Google Ads sunt complicate. Folosind această abordare, chiar zilele trecute am luat o colegă care face un internship la noi, i-am explicat în aproximativ 30 de minute pașii apoi am lăsat-o să creeze ea campaniile. Am mai făcut doar mici modificări la ad-uri și acele campanii au adus vânzări și lead-uri de aproximativ 7500 de euro în prima săptămână.

Specifică nu plină de generalități – cel mai enervant este să cauții informații despre acest subiect și să citești pe majoritatea site-urilor care îți ies în cale doar generalități. Pe noi ca antreprenori sau oameni de marketing ne interesează să înțelegem efectiv termenii și funcționalitățile pentru a începe să vindem.

Informații practice, nu conținut descriptiv – teoretic toate merg bine, dar practic nu e așa ușor, nu? Multe resurse de pe internet se concentrează pe a ne spune (din nou) ce e Google Ads și cum ne poate ajuta, în loc să ne explice ce și cum putem folosi pentru afacerea noastră.

Strategii avansate atunci când partea basic nu mai e de ajuns – dacă activezi într-o nișă competitivă, cel mai probabil și competitorii tăi au acoperit deja baza. Dar există strategii intermediare și avansate pe care puțini din România le cunosc. Acele trucuri cunoscute de marii advertiseri care le aduc rezultate.

Garantat să funcționeze și pe viitor – apar des, poate săptămânal, schimbări legate Google Ads. Dar esența succesului pe această platformă a rămas aceeași. Folosim aproape aceleași principii de când am început și încă funcționează a naibii de bine (ai exemple puțin mai jos). 

Tot ce trebuie să știi, de la A la Z – așa cum spuneam mai sus, nu e de ajuns să ieși în fața unui client. Această abordare te învață pas cu pas ce să faci chiar dinainte de a intra în contul de Google Ads, până la crearea și apoi măsurarea și optimizarea campaniilor.

Uite dovezi că această abordare funcționează:

Uite o campanie pe care am implementat-o pentru un client acum mai bine de 2 ani care încă aduce profit deși nu ne-am mai atins de ea de 1 an de zile:

Sau uite care este rata de click pe anunțurile pe care le-am creat pentru un alt client:

Practic 1 din 2 persoane care au văzut reclama au dat click.

Sau un alt client pe care l-am ajutat să găsească cuvinte cheie care au costuri per click de chiar și de 15 ori mai mici decât cele pe care licita inițial:

Dar nu ne crede pe cuvânt, uite ce spun câțiva dintre clienții noștri:

⭐⭐⭐⭐⭐

„Pentru mine, colaborarea cu SMARTERS înseamnă în primul rând încredere, performanță și rezultate cuantificabile. Îi recomand cu încredere oricui își dorește un partener pe termen lung și cu rezultate în domeniul marketingului.”

Florin Vilcea

Director, INCUBOXX – Timisoara

⭐⭐⭐⭐⭐

”I’m definitely proud of the partnership with SMARTERS!
The collaboration between Telco and SMARTERS was a great achievement. What I liked about them is that they knew how to ask the right questions and how to translate our company’s goals into successful results online.
Thank you SMARTERS!”

Alessandro Console

CEO at Telco

⭐⭐⭐⭐⭐

„Colaborez cu SMARTERS de aproximativ 6 luni și pot spune că deja îi consider un partener de nădejde și edgy thinkers. Îmi place faptul că personalizează soluțiile, iar acestea sunt gândite și inovative.”

Rafaela Guran

Marketing Manager, Ness Timișoara

Intră în scenă:
Google Ads Mastery – Metoda simplă prin care să creezi campanii profitabile prin Google și să ajungi la clienți noi, pregătiți să cumpere.

Un curs complet concentrat pe aspectele esențiale, care te ajută să înțelegi de ce campaniile de Google Ads nu ți-au adus rezultate până acum și te învață CE și CUM să folosești pentru a-ți crește vânzările.

Este un curs în format video HD, cu lecții practice, care te învață pas cu pas cum să faci campanii pe Google Ads, să măsori rezultatele și să rezolvi aspectele tehnice.

Uite ce include mai exact cursul:

Modulul 1: Strategie și funcționalități

Esența promovării prin Google Ads: Cei 5 piloni pentru o strategie profitabilă.

Marea greșeală pe care o facem în general legat de promovarea afacerii și care ne sabotează vânzările.

Ce funcționalități Google Ads să folosești și când pentru a obține maximum de rezultate din bugetul pe care îl investești.

Trecerea (rapidă) în revistă a opțiunilor și indicatorilor din Google Ads pe care trebuie să-i înțelegi.

Procesul în 5 pași pentru a crea și actualiza o strategie de promovare prin Google Ads.

Cum calculezi bugetul pe care să îl investești în Google Ads.

Studiu de caz: când alegerea funcționalităților corecte a ajutat un client să economisească 2600 euro/lună.

Modulul 2: Aspecte tehnice

Cum creezi corect un cont de Google Ads pentru a te putea folosi de toate opțiunile de targetare;

Ce este Google Tag Manager și cum îl poți folosi pentru a-ți ușura muncă și economisi o grămadă de timp pentru rezolvarea aspectelor tehnice;

Exercițiu practic: Instalează Google Tag Manager;

Ce conturi trebuie să conectezi cu cel de Google Ads (și cum să o faci, pas cu pas);

Exercițiu practic: conectează contul de Analytics și YouTube la cel de Google Ads;

Cum să setezi conversion tracking pentru a măsura impactul campaniilor din Google Ads;

Exercițiu practic: creează o nouă conversie în Google Ads sau partajează una din contul de Google Analytics;

Cum să instalezi codul de remarketing pentru a putea arăta reclame doar vizitatorilor site-ului;

Studiu de caz: cum avem implementat tracking-ul la SMARTERS și ce erori să eviți când o vei face pentru tine.

Modulul 3: Alegerea cuvintelor cheie (cum să nu mai dai banii aiurea pe ad-uri)

Care sunt principalele 3 greșeli pe care majoritatea dintre noi le facem când alegem cuvintele cheie pe care să licităm;

Cei 3 pași esențiali prin care trebuie să treci pentru a găsi cuvintele cheie pe care clienții tăi le caută și pe care merită să licitezi;

Cele 3 stadii de conștientizare în care se poate afla un client (și cuvintele pe care le caută în fiecare dintre ele);

Cum decizi pe ce cuvinte cheie să licitezi și cum îți dai seama care dintre sunt mai rentabile;

Template Gratuit: Cum organizăm cuvintele cheie la SMARTERS înainte de a începe să implementăm o campanie.

Ce sunt modurile de potrivire ale cuvintelor cheie și când să le folosești pe fiecare dintre ele;

Cum să organizezi cuvintele cheie și adgroup-urile pentru maximum de eficiență;

Cum targetezi dacă oamenii nu caută produsul/serviciul tău pe Google sau competiția e prea mare;

Studiu de caz: Cum am ajutat un client să găsească cuvinte cheie și de 20x mai ieftine decât pe ce licita înainte;

Exercițiu practic: Fă keyword research pentru o afacere pe care vrei să o promovezi și organizează cuvintele într-un mod similar cu template-ul pe care ți l-am oferit;

Modulul 4: Cum măsori impactul eforturilor de marketing

Aspectul puțin luat în considerare care va influența enorm succesul reclamelor tale;

Cum adaptăm reclamele în funcție de stadiul de conștientizare al clienților;

Cum creezi reclame de search de succes;

Cum creezi reclame de display de succes;

Studiu de caz: Cum ne-am folosit de potrivirea intenție client-mesaj reclamă pentru a obține rate de click de 30-70%;

Exercițiu practic: Creează 3 reclame dinamice de Search și 3 de Display pentru compania pe care vrei să o promovezi;

Modulul 5: Punem totul împreună - cum să creezi campanii pas cu pas

La ce trebuie să fii atent când creezi o campanie pe Google Ads;

Ce obiective să alegem și când;

Cum creezi o campanie de Search Ads pas cu pas;

Ce sunt extensiile și cum le poți folosi pentru a crește rezultatele campaniilor tale de search;

Ce sunt callouts și cum să le folosești pentru a îmbunătăți performanța campaniilor tale de search;

Cheatsheet: O listă cu toate extensiile disponibile momentan și cum te-ar putea ajuta să aduci mai mulți vizitatori și vânzări;

Cum creezi o campanie de Display pas cu pas;

Intermediar: Ce tipuri de audiențe predefinite avem în Google și cum ne ajută fiecare;

Cum creezi campanii de remarketing prin care să convertești mai mulți dintre vizitatorii site-ului;

Cum creezi o campanie pe Gmail pas cu pas;

Cum creezi o campanie pe YouTube pas cu pas;

Cum creezi reclame afișate pe aplicațiile din Google Play pas cu pas;

Modulul 6: Analizare și optimizare campanii

Cum măsurăm rezultatele și impactul campaniilor;

Care sunt indicatorii la care să ne uităm pentru a ne da seama „ce” nu funcționează atunci când nu sunt rezultate;

Greșeala majoră pe care o facem când vine vorba de Quality Score;

Cum se calculează CPC (cost per click) și cum îl putem scădea;

Ecrane esențiale din Google Analytics care ne spun cât de bine funcționează campaniile de Google Ads;

Cum îți dai seama de ce o reclamă nu are afișări;

Checklist: Indicatori pe care să îi verifici constant pentru a-ți da seama de eficiența campaniilor tale;

Discuție și soluții: De ce campaniile pe Google nu sunt de ajuns și cum îți dai seama că website-ul te trage în jos;

Exercițiu Practic: Modifică coloanele de raportare din Google Ads pentru a vizualiza și date din Google Analytics;

Modulul 7: Strategii intermediare și avansate

Strategia prin care obținem maximum de click-uri pe cuvintele pe care licităm și ne asigurăm că ducem oamenii pe paginile potrivite de pe site;

Ce faci dacă ai un site cu multe produse: cum creezi campanii dinamice de search (care se adaptează în funcție de ce caută omul) și care rămân mereu actuale;

Strategii avansate de bidding pentru a te asigura că ad-urile se afișează când persoanele cele mai înclinate să cumpere caută pe Google;

Ce alte opțiuni de targetare putem folosi pentru a targeta și mai specific persoanele cele mai înclinate să cumpere;

În curând: Cum creezi reclame profitabile pe YouTube;

În curând: Cum creezi campanii dinamice de remarketing;

Modulul 8: Altele

Cum colaborezi și măsori munca unei agenții dacă ești un antreprenor care vrea să externalizeze promovarea prin Google Ads;

Pentru cine este acest curs de Google Ads?

Credem că te va ajuta enorm dacă ești:

Antreprenor:

Dacă nu îți permiți să externalizezi serviciul de promovare prin Google Ads, acest curs te va învăța în minimum de timp cum să obții maximum de rezultate din această metodă de promovare.

Antreprenorii cărora le-am oferit consultanță folosind informațiile disponibile în acest curs au reușit să-și tripleze rezultatele în materie de câteva zile (să reducă risipa și să îmbunătățească rezultatele campaniilor).

În plus, dacă vrei să externalizezi acest serviciu, vei înțelege mult mai bine cum funcționează promovarea prin Google Ads și vei ști ce să-i ceri agenției tale, cum să comunici cu ea și cum să-i măsori munca.

Specialist Marketing:

Fie că o faci pentru dezvoltarea ta profesională, fie pentru a aduce rezultate mai bune clienților/angajatorului actual, acest curs te va învăța cum să te promovezi pas cu pas prin Google și să implementezi campanii care aduc rezultate care se văd în cifra de afaceri.

Vei învăța cum să plătești doar pentru rezultate, cum să găsești audiențe noi și te vom ajuta să rezolvi și o mulțime de aspecte tehnice care poate te-au împiedicat până acum să folosești la maximum acest instrument.

Întrebări pe care probabil le ai despre acest curs de Google Ads

De ce acest curs și nu alte materiale gratuite de pe internet sau unul de 10 dolari de pe Udemy?

Pentru că e creat de oameni care vorbesc din practică. Pentru că include strategii, metode și informații pe care nu le găsești niciunde altundeva pe internet.

Pentru că îți oferim sprijin și pe viitor.

Acesta este un curs despre cum faci marketing cu ajutorul Google Ads, nu e un material de prezentare a funcționalităților. Scopul lui e să te ajute să-ți crești vânzările.

Oricine creează un curs are 2 opțiuni: să creeze ceva ieftin, pe care să îl vândă la cât mai multă lume, sau să pună tot ce știe în spatele unui produs care aduce rezultate. Noi am mers și vom merge întotdeauna pe #2. 

Mă ajutați și pe viitor dacă mă blochez?

Desigur. Sunt 2 moduri principale prin care te sprijinim.

Pe de o parte, fiecare video are o secțiune de comentarii, unde mai poți adresa întrebări dacă ceva e neclar.

Apoi, după ce achiziționezi acest curs ești invitat SMARTERS Insiders, un grup dedicat participanților la cursurile noastre premium unde îți mai putem răspunde la întrebări.

Când și unde are loc cursul?

Cursul are loc online, deci „unde” vrei tu, atât timp cât ai acces la internet 🙂

După confirmarea plății (care are loc instant dacă plătești cu cardul, sau când ajung banii la noi în cont dacă alegi transfer bancar) vei primi acces la curs. Îl poți accesa de oricâte ori vrei tu, de oriunde ai acces la internet, la orice oră.

E bun și pentru începători?

Dap, acest curs este gândit pe două nivele:

Dacă ești începător, te va ajuta să pui bazele acestei metode de marketing.

Apoi te va învăța și strategii mai intermediare și chiar avansate.

Dar dacă sunt avansat?

Dacă ești deja avansat, adică știi cum să creezi campanii dinamice, sau deja folosești strategii de licitare în funcție de dispozitive etc., cel mai probabil ești prea avansat pentru acest curs.

Oferiți factură?

Desigur, o vei primi în 24 de ore de la data plății. Asigură-te că introduci datele de facturare corect în pagina de finalizare comandă.

Cât costă acest curs de Google Ads?

Probabil deja te întrebi: câte mii de euro îți vom cere pentru aceste strategii la care până acum au avut acces doar clienții noștri?

Adevărul este că această ofertă actuală este cea mai bună la care vei prinde cursul. Constant îl actualizăm și adăugăm informații noi, de aceea va crește pe viitor.

Dar nu-ți face griji, costul va fi mult mai mic decât te aștepți.

Va fi mult mai mic decât al altor cursuri umflate artificial, unde trainerului îi ia 2 ore și 45 de minute doar să-ți arate cum creezi un cont de Google Ads (care necesită 3 click-uri).

După feedbackul unor colegi de breaslă, ar trebuie să fie minim 500-700 de euro.

Dacă ar fi să ne ocupăm noi de campaniile tale, ar fi între 750-1500 euro pe lună.

Și cu siguranță e mult mai ieftin decât dacă ai învăța pe cont propriu și ai petrece zeci de ore căutând pe Google sau dacă ai uita o setare sau un cuvânt cheie care îți va consuma tot bugetul și îți va aduce 0 rezultate 😛

Ah, și mai e ceva 🙂

Dacă te înscrii acum primești 2 bonusuri exclusive care probabil nu vor mai fi aici data viitoare când intri pe pagina cursului:

Bonus #1: Checklist pe care să îl verifici săptămânal (valoare 27 euro)

Aceasta este o listă de indicatori cheie la care să te uiți o dată la 3 zile sau săptămânal și care îți vor spune cât de bine merg campaniile.

Te va ajuta să pui în practică și să ții cont de lucrurile pe care le-ai învățat în curs, fără să uiți vreun aspect important care ți-ar putea sabota rezultatele.

Bonus #2: Acces 3 luni la discuții live cu noi unde îți putem răspunde și la alte întrebări (valoare 97 euro)

Dacă te înscrii acum la curs, vei beneficia de 3 luni acces la Marketing Group Coaching, o serie de întâlniri live unde îți răspundem întrebărilor tale legate de marketing.

Ne vom vedea live o dată pe lună și îți putem răspunde la orice întrebare mai ai legat de marketing (indiferent că e despre Google Ads sau altă temă unde avem expertiză).

Aceste întâlniri oferă de obicei momente de „Aha!” și te ajută să ai declick-uri care îți îmbunătățesc rezultatele.

Prinde acum cursul de Google Ads la un preț super bun

Așa cum ai văzut, acest curs include lecții și strategii practice învățate în peste 6 ani de zile. 

Am petrecut sute de ore pentru a studia toate acele lucruri și a le testa în practică, am investit chiar și în alte cursuri pe această temă și am administrat campanii de zeci de mii de euro în acest timp, în urma cărora ne-am rafinat și mai mult cunoștințele și am găsit strategii noi.

Oamenii sunt dispuși să plătească 500-700 de euro pentru aceste informații și strategii.

Dacă ai vrea să te învățăm 1 la 1 aceste informații, costul ar fi de 100 de euro pe oră.

Nu-ți știu contextul tău exact, deci nu vreau să îți promit nimic, dar cred că vei putea ușor să dublezi sau triplezi randamentul investiției în Google Ads după ce treci prin acest curs.

De fiecare dată când deschid un cont de Google Ads văd minim 2-3 lucruri de optimizat care înseamnă economii masive și rezultate crescute. Cred că după ce vei trece prin curs vei putea face și tu asta.

Dar pentru că este prima variantă a cursului, și pentru că vrem feedback și testimoniale, îl poți prinde la un preț incredibil de bun.

Și mai avem un motiv, nu foarte ascuns, pentru care îți facem această ofertă atât de bună. Credem că vei iubi acest curs pentru că te va ajuta să obții rezultate, iar apoi te vei întoarce să cumperi și alte cursuri de la noi.

Dacă ești genul de persoană căreia îi place să profite de oportunități și care nu vrea să aștepte și să plătească mai mult, profită acum de oferta de pre-lansare.

Înscrie-te pe viață la curs pentru doar 147 de euro

Garanția Noastră:

 Mai mult decât „fără riscuri” pentru tine

Toate cursurile și materialele noastre vin cu o garanție de 90 de zile timp în care de consideri că ceea ce am promis nu e conform realității, sau dacă îți dai seama că acest curs de Google Ads nu e potrivit pentru tine, îți poți cere banii înapoi.

Dacă vrei să te întorci la a face lucrurile complicat și fără o strategie, e decizia ta și îți vom returna banii 😛

Ai 3 luni de zile la dispoziție. Deci și dacă ești ocupat acum, sau ești pe drumuri sau eu știu ce altceva mai ai pe calendar, tot ai destul timp să treci prin curs și să decizi dacă să-l păstrezi sau nu.

Dar dacă ai nevoie de rezultate imediat, într-o săptămână sau două deja se vor vedea în contul tău de Google Ads și apoi în cel bancar.

Dar această ofertă va expira în curând

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Această ofertă este valabilă doar pentru cei care se înscriu la curs înainte ca acesta să fie lansat. După 23 noiembrie prețul va crește și probabil bonusurile vor dispărea.

Acest curs conține strategii, idei și studii de caz pe care nu le vei mai găsi niciunde pe internet. Nu le găsești gratuit sau să le cumperi de altundeva. Și se bazează pe metodologia noastră de predare apreciată de miile de studenți pe care i-am avut.

În plus, vei intra în comunitatea participanților la cursurile noastre premium și vei avea acces prioritar la feedback-ul și suportul nostru.

Dacă vrei să profiți de tot ce am spus până acum, trebuie să te decizi acum.

Funcționează? A naibii de bine!

Uite ce spun alte persoane ca tine, care au participat la cursurile noastre:

⭐⭐⭐⭐⭐

„Am participat la cursul de social media marketing. A fost super! Informatii utile, clare si la subiect. Great job!”

Donna Mester

Participantă la cursul de Social Media Marketing

„Acum cateva minute am terminat cursul de Growth Hacking si am ramas cu – multe informatii utile, bazate pe cateva principii simple, dar mindblowing. Chiar daca e un curs online, atmosfera de echipa se simte – zambete, glume, care nu incurca acumularea de informatii, ci ajuta la destinderea tuturor! Pe scurt, SMARTERS sunt oameni care chiar stiu ce fac!„

Alexandra Ralu Huruniuc

Participanta la cursul de Growth Hacking

⭐⭐⭐⭐⭐

”SMARTERS: o echipă tânără, entuziastă și pasionată! Din aceste 3 caracteristici clar nu poate să iasă decât o treabă bună. Oamenii ăștia știu ce vorbesc! De la articole la cursuri totul este caracterizat de CALITATE. E o plăcere să interacționez cu voi și cu serviciile voastre.”

Isabela Bucur

Participantă la cursul de Growth Hacking

„Mă bucur sa v-am cunoscut prin intermediul cursului de Growth Hacking pentru că am descoperit oameni care vor să facă ceva semnificativ cu niște baze solide.”

Dragos Dorian

Participant la cursul de Growth Hacking

⭐⭐⭐⭐⭐

“Cursul de Growth Hacking online a avut informatii foarte utile , a fost usor de inteles! Plus acces la cursuri filmate si dupa terminarea cursului ! Pentru mine investitia a meritat din plin!”

Vlad Rusneac

Participant la cursul de Growth Hacking

“Cursul de Growth Hacking online a avut informatii foarte utile , a fost usor de inteles . ! Plus acces la cursuri filmate si dupa terminarea cursului ! Pentru mine investitia a meritat din plin!„

Vlad Rusneac

Participant la cursul de Growth Hacking

Uite la ce primești acces instant dacă te înscrii acum la curs

Dacă momentan interfața Google Ads este copleșitoare, dacă te-ai săturat de informațiile prea generale sau tehnice pe care le găsești pe internet, dacă vrei să știi cum alegi cuvinte cheie, cum creezi reclame care vând, cum mărești rata de conversie acest curs este soluția.

Acces la cele 9 module de curs (evaluate la ~500 euro);

Bonusuri în valoare de 124 de euro;

Reducere de 25% față de prețul de după lansare;

Garanție 90 de zile fără risc;

Dacă ai citit până aici, știi că vrei asta. Ai văzut ce au spus alții, ai încredere în instinctul tău.

Îți mulțumesc pentru că ai citit până aici.

Sper că această abordare te-a făcut curios de posibilitățile Google Ads și ți-a dat idei despre cum poți îmbunătăți rezultatele campaniilor.

Îți doresc spor în toate și vânzări cât mai mari.

Toma Grozăvescu,

Fondator SMARTERS

P.S. Era să uit

Ți-am spus că acest curs:

Te ajută să economisești bani;

Te ajută să economisești timp;

Te ajută să îți crești vânzările;

Că investiția e fără risc pentru tine;

Că și alții au avut succes înaintea ta;

Dar am uitat să explic ce înseamnă „acces pe viață”. Practic dacă te înscrii acum vei putea accesa cursul ori de câte ori vrei, de oriunde te-ai afla.

În plus, vei beneficia gratuit de actualizările și îmbunătățirile pe care i le aducem pe viitor.

Dacă crezi că această ofertă are sens, și dacă vrei să îți faci viața mai ușoară, profită de ea acum.

Pin It on Pinterest