Detalii Proiect

Simplitao, sau mai bine zis Feng Shui Tradițional România și Tao Magic România oferă servicii ce variază de la consultații Feng Shui la tabere și exersări pentru meditație. Clientul ne-a contactat pentru că avea nevoie de cineva care să se ocupe de tot ce ține de marketing.
Skills: Social Media, Webdesign, Strategie, Copywriting, Advertising
Anul: 2016
Client: Simplitao

Provocarea

Acesta a fost unul din cele mai complexe, și frumoase, proiecte pe care le-am avut ca și agenție. Inițial, clientul avea 2 proiecte: Feng Shui Tradițional și Tao Magic, primul axat pe servicii de Feng Shui și cel de-al doilea mai axat pe meditație și exersări fizice. Dar în urma discuțiilor cu acesta ne-am dat seama că de fapt, la bază, ambele au același lucru: practici energetice chinezești pentru a ajuta oamenii să ducă o viață mai împlinită și fericită. Astfel am luat decizia de a face un rebranding înainte de a ne apuca să facem marketing propriu zis.

Soluția

Procesul de rebranding a fost unul complex, primul pas fiind să alegem un alt nume și, împreună cu clientul am ajuns la concluzia că Simplitao este cel mai potrivit deoarece surprinde esența a ceea ce ofereau: Simpli – simplitate, cea mai bună cale pentru a atinge armonia; Tao – filosofia energetică chinezească ce stă la baza serviciilor lor; Logo-ul avea aceeași însemnătate și asigura o diferențiere față de ceilalți din industrie. Identitate Vizuala Simplitao După acestea, a urmat crearea unui nou website. Aici am vrut să rezolvăm o altă problemă majoră a proiectelor/site-urilor vechi și anume dificultatea de navigare și înțelegere. Serviciile trebuiau organizate într-un mod coerent și navigarea site-ului să fie simplă. comparatie-website-nou-vechi-simplitao Ne-am ocupat de tot ce ținea de noul website, de la design la copywriting pentru a ne asigura că avem un website care vinde. Tot aici, crucial a fost să mutăm conținutul de pe site-urile vechi, conținut (în special blogul) foarte valoros, adunat în 10 ani de când site-ul era online. Am reușit o mutare cu succes, păstrând „sucul SEO”. Chiar mai mult, datorită faptului că și partea din spate a site-ului era bine organizată și optimizată numărul de vizitatori organici (din Google) a crescut semnificativ, de la aproape insignifiant la 2-300 pe zi. Este un website complex, care are integrate multe instrumente de marketing. Apoi a urmat partea de marketing efectiv. În primul rând site-ul a fost optimizat pentru conversii (abonare la newsletter, promovare punctuală a cursurilor/serviciilor), optimizarea SEO on și off-page. De asemenea, am preluat și Social Media marketing unde creăm o comunitate în jurul brandului și numărul fanilor crește organic. De asemenea, creăm campanii plătite online pentru a promova cursurile/serviciile la nivel național și în fiecare oraș în parte, reușind costuri foarte mici.

Vrei și tu așa ceva pentru afacerea ta?