Detalii Proiect

Telco International este o companie de comunicare și marketing cu baza în Timișoara și clienți, în mare parte, în Italia. Aceasta oferă servicii de tip call-center, vânzare directă, asistenți virtuali.

Oferă platforme de outsourcing complete pentru tehnologică și formativă, pentru campanii de telemarketing și teleselling, atât inbound cât și outbound.

Skills: Webdesign, Social Media Marketing, PR, Design grafic

Anul: 2016

Client: Telco

Provocarea

Acest proiect a pornit ca și unul foarte simplu, pe partea de Social Media dar a evoluat rapid într-un proiect de comunicare integrată și practic de preluare a tuturor responsabilităților de marketing.

Nișa de call-centere în limba italiană este una foarte competitivă în Timișoara pentru recrutarea de personal. Clientul are o cultură organizațională aparte față de concurență iar beneficiile angajaților sunt semnificative. Aceștia au apela la noi pentru a-i ajuta să comunice mai bine aceste lucruri în online.

Soluția

Am început prin a ne asigura că Telco are o imagine profesionistă în mediul online și una care îl ajută pe client să se diferențieze de concurență. Iată de exemplu cum arătau postările înainte și după:

003

De asemenea, a fost necesar să realizăm campanii de advertising pentru promovarea recrutărilor și a posturilor disponibile în companie.

portofoliu-smarters-social-media-marketing-timisoara

Pe principiul, dacă adaugi puțin SMARTERS rezultatele pot fi mult peste așteptări, un alt mini-proiect în care a trebuit să ne implicăm a fost un flashmob. Acesta a fost inițiativa clientului (v-am spus că e diferit) și rolul nostru era de a asigura comunicarea acestuia pre și post lansare. Practic în centrul Timișoarei artiști ai Filarmonicii au apărut din senin și au început să cânte, în fața lor apărând și maestrul Enrico Cannata.

Pe lângă surpriza pe care au avut-o cei prezenți, s-a realizat și un filmuleț care urma să fie distribuit online. Obiectivul (optimist) al clientului era ca acest video să aibă 50.000 de vizualizări. Noi, pentru a ne asigura că acesta devine viral ne-am asigurat că povestea din spatele lui este comunicată, precum și să implicăm presa locală, care a și preluat subiectul.

Rezultatul? Aproape 1.000.000 reach organic pe Facebook, 389.000 de vizualizări & counting, aproape 8.000 de share-uri și triplarea numărului de Like-uri la pagină în decurs de 1 săptămână.

social-media-marketing-portofoliu-smarters-video

Este în primul rând meritul clientului și al celor care au editat video-ul, dar asta poate face un marketing grozav cu un produs bun.

002

După acest succes am început să lucrăm la întreaga comunicare și prezență în mediul online pentru client, de la crearea unui website mai profesionist, la managerierea paginilor pe alte rețele sociale precum Instagram, Google+.

Vrei și tu așa ceva pentru afacerea ta?