Cum să ai date corecte despre vânzări și reclame optimizate fără să pierzi săptămâni căutând soluții pe internet
Scapă de toate grijile și stresul provocat de analitice și măsurarea rezultatelor de marketing. Vezi cum un specialist îți poate calibra aplicațiile analitice pentru a fi sigur că fiecare leu investit este folosit la maximum.

Gândește-te doar, câte bătăi de cap ți-au dat analiticele?
Câte ore ai pierdut căutând soluție la acea mică chichiță?
Câtă „traducere” a trebuit să faci pentru a înțelege toți termenii afișați?
Câte fire de păr te-a „costat” setarea evenimentelor?
Sau câte sute/mii de lei s-au risipit pe reclame fiindcă analiticele nu erau calibrate, iar reclamele nu se optimizau. Cheltuind mai mult decât era necesar.
Probabil ți-ai dat tot interesul, timpul și energia să rezolvi hopurile și provocările apărute.
Și totuși se pare că tot ai cifre umflate care nu arată situația reală a companiei. Iar vânzările nu sunt cele mai strălucite.
Dar nu ești singur.

Salutări, Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS aici.
În cei 6+ ani de când oferim servicii de consultanță am observat ceva alarmant.
Majoritatea clienților noștri și afacerile despre care am vorbim și cărora le-am oferit sfaturi au aceeași problemă.
Sistemul lor Analytics, fie Facebook fie Google, este defect. Adică nu arată situația reală a cifrelor, indicilor și indicatorilor.
Și este extrem de grav fiindcă…
Dacă nu ești atent poți avea efectul de „orbire” (după cum îl numim noi) și este la fel cum ai conduce legat la ochi.
Toate informațiile: indicatoarele rutiere, trecerile de pietoni, semafoarele etc. trec pe lângă tine fără să le observi fiindcă te bazezi doar pe un simț- văzul (care acum este indisponibil)
Cifrele, indicatoarele și indicii sunt singurul mod prin care îți poți da seama dacă afacerea ta merge bine sau se duce spre “șanțul de pe marginea drumului”.
Dacă ei sunt eronați viziunea asupra afacerii este bruiată și poate păre că totul merge strună, când defapt afacerea ta este în plin declin.
“Datele corecte sunt cel mai important lucru pentru o afacere de succes – punct. Iar cine spune că propoziția de mai sus este falsă fie minte, fie îți vrea banii”
Ce se întâmplă cu analiticele?
De cele mai multe ori afacerile pe care le-am analizat aveau datele acumulate de Facebook Pixel sau Google Analytics complet anapoda.
Fie codul era instalat greșit și se activa de două ori. Fie unele vânzări nu erau preluate și problemele continuau.
Probabil tot prin această zonă este și buba site-ului tău.
Însă nu este vina ta pe deplin.
Probabil la început ți-ai zis că nu este ceva prea dificil și te-ai hotărât să apuci problema cu ambele mâini.
A doua zi te-ai pus pe treabă în speranța că vei rezolva problema.
Dar tot ce ai ajuns să faci a fost să petreci ore în șir săpând după informație și să porți o mulțime de discuții cu developeri site-ului ca mai apoi să nu te alegi cu absolut nimic.
Deci ai lăsat-o baltă și ai trecut la alte treburi în ideea ca o vei rezolva mai târziu.
Dar acel „târziu” nu s-a mai întâmplat și problema a devenit prea deranjantă pentru a mai fi ignorată.
Și ce ar trebui să faci acum?
Să petreci din nou ore în șir căutând un răspuns?
Da, este și asta o soluție însă…
Aici intervenim noi. Vrei să:

Ai siguranța că știi mereu cum o duce afacerea ta

Generezi vânzări din metode mai eficiente de promovare

Optimizezi la maxim bugetul știind că nu-l risipești

Generezi bani din vânzări mai multe și optimizate
Toate fără să pierzi timp și energie?
Lasă-ne pe noi să ne ocupăm de toată treaba.
Garantăm că îți rezolvăm problema analiticelor și la final vei avea uneltele de măsurare calibrate care vor raporta corect tot ce are loc pe site-ul tău.
Și care te vor ajuta să maximizezi rezultatele viitoarelor campanii de promovare.
Din moment ce datele colectate de analitice vor fi corecte. Automat și aplicațiile folosite pentru promovare vor optimiza cu acuratețe reclamele.
Așa vei știi sigur că folosești la maximum fiecare bănuț folosit la promovare.
Unde ai probleme mai exact? Alege unul sau mai multe pachete de mai jos:
Audit Tehnic
Vom analiza situația actuală a conturilor de analytics și tracking (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Ads Conversion Tracking).
Iar la final venim cu sugestii pentru îmbunătățirea procesului de măsurare și cum te putem ajuta să-ți atingi obiectivul.
Google Analytics Setup & Conversion Tracking
Acest serviciu include tot ce e nevoie, de la verificarea instalării/reinstalarea, până la setarea de funcționalități avansate de urmărire.
Vom face toate setările interne necesare pentru a ne asigura:
- Că datele sunt colectate corect și apoi;
- Vom seta măsurarea conversiilor și a unor evenimente avansate în funcție de tipul de website (ecommerce, site de prezentare etc.)
Iar pentru că datele în sine sunt inutile dacă nu sunt acționabile, vom crea și un Dashboard unde pot fi urmăriți principalii indicatori ai afacerii.
Facebook Pixel Setup
În primul rând, vom verifica instalarea și ne vom asigura că pixelul este instalat corect.
Asta înseamnă:
- Că se declanșează pe fiecare pagină;
- Nu există evenimente duplicate;
După aceea, în funcție de nevoile afacerii și ale strategiei de marketing, vom seta măsurarea evenimentelor avansate de conversie.
*Acest serviciu include și suport pentru crearea Catalogului de Produse pentru ecommerce.
Google Ads Setup
Acest serviciu include integrarea Google Ads cu Google Analytics și setarea conversiilor pe care vrem să le urmărim.
- Pentru a avea date corecte în Google Ads și;
- Pentru a putea crea campanii mai avansate acolo, cu obiectiv de conversie;
De asemenea, vom crea audiențe personalizate care pot fi folosite pentru remarketing.
!Atenție, auditul tehnic este standard inclus și în celelalte pachete. L-am afișat doar în cazul în care îți dorești doar auditul.
Completează formularul de la sfârșitul paginii
Soluția este la tine.
Din punctul în care ești văd doar 3 metode prin care poți rezolva problema.
- Nu faci nimic
Poți ignora problema, însă știm amândoi că asta va duce ulterior la declinul afacerii.
- Te ocupi tu de implementare
După cum am spus mai sus, poți face exact ce am făcut noi.
Doar că nouă ne-a luat aproximativ 6 ani să aflăm tot ce știm aici (cât ne-a costat în termen de bani și efort nu mai spunem).
Iar acesta a fost job-ul nostru, nici nu vreau să mă gândesc cum îți vei face timp pentru a studia și diagnostica problema, ca mai apoi să găsești o soluție și să o implementezi.
- Ne lași pe noi
Uiți de toate bătăile de cap și te relaxezi știind că o echipă experimentată îți va rezolva toate problemele legate de analitice.
Decizia este a ta.
Eu îți voi lăsa mai jos un formular de completat (este simplu, nu-ți face griji).
Completează formularul de la sfârșitul paginii
Soluția este la tine.
Din punctul în care ești văd doar 3 metode prin care poți rezolva problema.
- Nu faci nimic
Poți ignora problema, însă știm amândoi că asta va duce ulterior la declinul afacerii.
- Te ocupi tu de implementare
După cum am spus mai sus, poți face exact ce am făcut noi.
Doar că nouă ne-a luat aproximativ 6 ani să aflăm tot ce știm aici (cât ne-a costat în termen de bani și efort nu mai spunem).
Iar acesta a fost job-ul nostru, nici nu vreau să mă gândesc cum îți vei face timp pentru a studia și diagnostica problema, ca mai apoi să găsești o soluție și să o implementezi.
- Ne lași pe noi
Uiți de toate bătăile de cap și te relaxezi știind că o echipă experimentată îți va rezolva toate problemele legate de analitice.
Decizia este a ta.
Eu îți voi lăsa mai jos un formular de completat (este simplu, nu-ți face griji).
Cum funcționează mai exact:
- Un specialist SMARTERS va analiza situația actuală a conturilor de analytics și tracking (Google Analytics, Facebook Pixel, Google Ads Conversion Tracking)
De la modul de instalare, la setări de bază până la cele mai avansate care asigură corectitudinea datelor și a urmăririi.
- După analiză o să notăm fiecare punct cu Pass sau Fail ca să știm toți ce e făcut corect și ce nu.
- La final, fie vom venii cu sugestii pentru îmbunătățirea procesului de măsurare. Fie vom continua în funcție de pachetul ales.
Iar la final vei:
- Putea în sfârșit să folosești metode mai avansate de promovare (campanii cu obiectiv conversii) care „se știe” că aduc rezultate mai bune.
- Avea siguranța cifrele sunt corecte în instrumentele de Analytics;
- Vei avea liniște: nu vei mai căuta ore în șir soluții pe net, comunica cu developerii, încerca să înțelegi ce vor să zică, doar ca la final să nu ai nimic concret.
- Avea vânzări mai mari;
Garanție

E în regulă dacă ești puțin sceptic. Însă noi suntem încrezători în abilitățile noastre 😀
De aceea îți oferim o garanție de 30 de zile în care te consultăm cu orice problema, iar dacă ține de noi o implementăm fără probleme.