În sfârșit: Servicii de marketing „la cheie” cu rezultate garantate* pentru afacerea ta.

Îți creștem afacerea, folosind Growth Hacking Marketing, ca să stoarcem maximul din fiecare leu pe care-l investești în marketing. Tu concentrează-te pe afacere și lasă-ne pe noi să aducem vânzările.

*Rezultate Garantate înseamnă că dacă nu ne atingem targeturile de performanță lunare, vom lucra gratuit până când le atingem.

Nu mai e suficient să stăpânești, nici chiar să domini, un singur canal de marketing.

De aceea, lansăm oficial noul Serviciu Integrat de Creștere și Scalare al Afacerilor.

Salutări, Toma aici.

Sunt fondatorul SMARTERS și probabil principalul promotor al conceptului de Growth Hacking în România. Este cea mai eficientă formă de marketing și este folosită cu succes de cele mai mari companii din lume (salut UBER, Airbnb sau Revolut). 

Predic Growth Hacking de vreo 6 ani și în acești ani am reușit să-l adaptăm cu succes la particularitățile pieței din România. 

De aceea sunt entuziasmat că lansăm oficial acest serviciu de creștere care include practic toate ariile de expertiză SMARTERS.

Spun „oficial” pentru că ușor, ușor, spre asta am evoluat cu majoritatea clienților existenți.

Motivul e simplu: nu mai e de ajuns să stăpânești, nici chiar să domini, un singur canal de marketing sau o singură parte din drumul clientului.

Online-ul a devenit cu adevărat competitiv

Nu mai merge să te promovezi doar prin Facebook sau doar prin SEO (ca acum câțiva ani).

Un online competitiv înseamnă că dacă dorești să îți dezvolți afacerea, trebuie să folosești un mix de marketing cu strategii inteligente, implementate pe canale multiple. Dacă tu nu o faci, atunci clienții tăi se vor îndrepta încet înspre un competitor care reușește să-i „agațe” mai des și mai ușor.

Dar nu e atât de complicat pe cât sună. Folosind un mix de marketing și principiile de Growth Hacking, am reușit să generăm creșteri frumoase pentru majoritatea clienților noștri. 

Growth Hacking înseamnă marketing orientat spre creștere accelerată. Creșterea vânzărilor, a numărului de clienți… și implicit scalarea afacerii prin canalele (și tacticile) cele mai eficiente. Growth Hacking se folosește de metode creative și neortodoxe pentru a stoarce la maximum fiecare leu cheltuit pe marketing. 

Asta facem pentru toți clienții noștri folosind un mix de marketing care se concentrează pe ROI (return of investment).

REZULTATE GARANTATE?

Da, se poate

Vom stabili împreună care sunt targeturile pe care trebuie să le atingem pentru afacerea ta, iar dacă cumva nu reușim să le atingem, vom lucra gratuit până când ne atingem promisiunea.

Riscul pentru tine va fi zero.

Alte beneficii 👇

Dincolo de creșterea traficului pe site, a audienței și a volumului de vânzări, alte avantaje sunt:

Un singur punct de contact – nu trebuie să mai faci muncă de intermediere între 2-3-4 agenții. Ai un Account Manager cu care ții legătura și care coordonează restul echipei interne.

Marketingul afacerii tale nu va fi gestionat de începători – Proiectul tău va fi gestionat de un marketer veteran (Asociat Senior). Probabil chiar mai mulți. Astfel putem garanta un maximum de competență.

Viteză – ne mișcăm rapid, chiar dacă uneori mai zgâriem lucruri. Dar e singura rețetă care îți poate cât de cât garanta succesul în contextul actual.

Oameni faini și pasionați de ceea ce fac – Poate nu pare un beneficiu acum, dar îl vei simți 🙂

Ce include acest serviciu mai exact? Cu ce te putem ajuta?

Strategie, pe bune (vezi detalii și mai jos).

Rezolvare aspecte tehnice și de măsurare.

Optimizarea Ratei de Conversie și a Monetizării (serviciu complet nou).

Media Buying (Facebook Ads, Google Ads, TikTok Ads și YouTube Ads).

E-mail Marketing.

Content Marketing și SEO.

Copywriting.

Growth Design (Design Grafic, cu focus pe rezultate).

Practic, cam toate ariile importante din marketing online + serviciile conexe.

La final vei avea un mix de marketing ce include tactici ce aduc rezultate rapid + pregătirea terenului pentru creștere sustenabilă și predictibilă.

Câteva dintre succesele memorabile ale anului 2021

„T.C.” – Magazin online pe nișa „affordable fashion”

Obiectivul pe care îl aveam setat a fost dublarea vânzărilor.

Acțiunile principale au fost optimizarea shopului online, promovare prin Facebook Ads, Google Ads, E-mail marketing și SEO.

Rezultatul a fost triplarea vânzărilor față de anul precedent (și creșterea vizitelor organice de la 12.000 de vizite la 56.000)

„T.S.” – Magazin online pe nișa „echipamente sportive”

Obiectivul setat a fost creșterea vânzărilor (triplarea acestora).

Acțiunile principale au fost promovarea prin Facebook și Google Ads.

Rezultatul: Creșterea numărului de comenzi cu 500% comparativ cu anul precedent.

„E.E.N.” – Ramura regională a unei instituții subordonate UE

Obiectivul setat a fost obținerea a minim 100 de contacte premium (lead-uri). Aceste contacte trebuiau să fie a unor decidenți din companii de succes care doresc să se extindă la nivel internațional. Proiectul s-a desfășurat exclusiv în noiembrie și decembrie.

Acțiunile principale au fost promovarea unei pagini de vânzare prin Facebook Ads, Google Ads și LinkedIn.

Rezultatul: 138 de potențiiali clienți la final de an.

„I.R.” – StartUp robotică / dezvoltator software

Obiectivul principal a fost lansarea pe piață a unor roboți specializați în interacțiunea umană, ideali pentru a informa/ghida clienții unor business-uri. Costul acestora este de aproximativ 20.000 EUR bucata (plus costurile pentru dezvoltare software).

Acțiunile principale au fost atât promovarea prin canalele tradiționale de reclame online, dar și o abordare directă prin LinkedIn – unde am contactat direct CEO și decidenți ai diverselor companii (retail, medical și banking), folosind videoclipuri cu robotul care își făcea singur „pitch-ul” de vânzare.

Rezultatul: 5 roboți vânduți în anul 2021 (la costuri de promovare extrem de mici).

Care vor fi etapele creșterii afacerii tale?

La ce te poți aștepta după ce ne apucăm de treabă:

1. Audit Marketing și Strategie.

Ne vom uita la:

  • Ce ai făcut în trecut din punct de vedere al marketingului și creșterii.
  • La ce fac competitorii tăi.
  • La poziționarea afacerii și produselor tale. 
  • La puncte forte, slabe, oportunități și trenduri (analiză SWOT).
  • Vom defini profilele clienților tăi ideali.
2. Rezolvat aspecte tehnice și de măsurare.

Avem nevoie de date reale pentru a lua deciziile corecte. În plus, mai toate platformele de reclame online se bazează pe datele pe care le trimiți înapoi. 

Ne vom asigura că facem colectarea de date cât se poate de corect.

3. Lansare Micro Campanii.

Până finalizăm cu strategia și aspectele tehnice, vom porni mici campanii care să înceapă să aducă vânzări și rezultate. 

Știm că lucrurile bune durează, dar știm și că o afacere are nevoie de vânzări cât mai repede și cât mai constant.

Cam toate acesta se vor întâmpla în primele 3 săptămâni. Apoi continuăm cu:

4. Audit Website și Optimizarea Ratei de Conversie.

Site-ul tău pierde bani. Toate site-urile o fac. Așa că înainte de a investi bugete mari, ne vom asigura că site-ul respectă bunele practici și că nu le pune clienților piedici inutile în procesul de cumpărare. 

În plus, ne vom uita la oferte și alte aspecte ce pot „motiva” mai mulți clienți pentru a cumpăra de la tine.

5. Lansat Campanii Masive și Testare.

În funcție de mixul de marketing care ne-a ieșit în urma părții de audit & strategie, vom porni campanii pe multiple canale și platforme. 

În primele 2 luni în cadrul acestor campanii de obicei testăm și 100-200 de mesaje, unghiuri creative, produse, poziționări și oferte.

6. E-mail Marketing, SEO și Marketing prin Conținut.

Acum că am pus în mișcare campaniile care aduc rezultate „rapide”, începem să creăm conținut pentru micro momentele și diferitele stadii din drumul clientului ca să educăm clienții în legătură cu domeniul tău de activitate și cum îi poți ajuta.

Practic, facem tot posibilul pentru a-ți menține clienții în ecosistemul afacerii tale. Și îi vom încuraja să se întoarcă periodic.

7. Optimizare, îmbunătățire continuă și scalare.

După primele 1-2 valuri de campanii, de obicei ne dăm seama de ce funcționează în cazul tău. 

Acum apăsăm cu adevărat cu piciorul pe pedala de accelerație și începem să cheltuim bugetul complet. 

Partea bună, pentru că am validat și re-validat fiecare mesaj și audiență, șansele de reușită sunt mari.

8. Consultanță strategică și planificare continuă.

Pornim fiecare trimestru și fiecare lună cu obiective specifice și rezultate cheie măsurabile, pe care le stabilim împreună. În plus, lucrând cu afaceri din zeci de nișe și industrii diferite, te putem ajuta cu consultanță și cu aspecte conexe marketingului „clasic”.

Notă: Acesta este un proces general. În funcție de nevoile și specificul afacerii tale acesta poate suferi modificări (eg. dacă e nevoie de un rebranding la început, asta ne va schimba puțin planurile).

Cât costă acest serviciu complet?

De regulă prețul serviciului (care implică toate metodele de mai sus) este între €5.000-€10.000/lună + TVA. Contactează-ne și lasă-ne pe noi să-ți creștem afacerea (garantat)!

Completează formularul și vom continuăm discuția pe e-mail sau la telefon.

Întrebări pe care probabil le ai:

Care sunt primii pași ai colaborării?
  1. Completezi formularul.
  2. În scurt timp te vom contacta pentru o mică discuție (via e-mail sau telefon) ca să ne dăm seama dacă există o potrivire.
  3. Ne dai câteva date despre situația actuală de marketing, să ne asigurăm că putem face mult mai bine.
  4. Avem o discuție mai detaliată despre obiectivele, planurile și provocările tale.
  5. Ne facem temele.
  6. Discutăm propunerea.
  7. Semnăm contractul.

Bineînțeles, faptul că dai semn nu înseamnă că-ți asumi să mergi până la capăt. Cum spunea un clasic în viață, „o luăm pas cu pas”. 🙂

Trebuie să renunț la colaborarea cu agențiile/freelancerii cu care colaborăm acum?

Nu, deloc, lucrăm foarte bine și alături de alte agenții. Dacă ai pe cineva care face treabă bună, de ce să nu continui colaborarea?

Până la urmă, cu ce e diferit acest serviciu de alte servicii de marketing integrate oferite de alte agenții?

Acesta e de fapt un serviciu de growth hacking, dar îi spunem (încă) marketing pentru a fi mai ușor de înțeles. 

Growth hacking este marketing axat pe creșterea rapidă a unei companii. Este atât un proces, cât și un set de abilități interdisciplinare. 

Scopul este acela de a efectua în mod regulat teste A/B care vor duce la îmbunătățirea călătoriei clienților, de a replica și scala ideile care funcționează și a le modifica sau abandona pe cele care nu funcționează (înainte de a pierde resurse cu ele).

Completează formularul de mai jos și hai să discutăm un pic despre potențialul de creștere al afacerii tale.

„I’m definitely proud of the partnership with SMARTERS! The collaboration between Telco and SMARTERS was a great achievement. What I liked about them is that they knew how to ask the right questions and  how to translate our company’s goals into successful results online. Thank you SMARTERS!”

Alessandro Console

CEO, Telco

”SMARTERS face palpabile obiective de promovare care par imposibil de atins! Experiența noastră cu echipa SMARTERS se poate traduce simplu prin următoarea ecuație 70 = 300… În mai multe cuvinte, te aștepți/speri la 70 de potențiali participanți la evenimentul pe care îl organizezi și te trezești vorbind în fața a peste 300 de persoane cu adevărat interesate de subiect! Recomand SMARTERS cu toată încrederea și cu bucuria că am avut ocazia să colaborăm!”

Alexandra Petcu

Coordonator implementare partener UVT, StartActiv Vest

Colaborez cu SMARTERS de aproximativ 6 luni și pot spune că deja îi consider un partener de nădejde și edgy thinkers. Îmi place faptul că personalizează soluțiile, iar acestea sunt gândite și inovative.”

Rafaela Guran

Marketing Manager, Ness Timișoara