Nimănui nu-i place să i se vândă,
tuturor ne place să cumpărăm.

Să fim sinceri: cu toții urâm reclamele. Schimbăm programul când apar cele la TV, folosim adblockeri pentru cele pe internet și nici nu le mai observăm pe cele printate. La propriu! Când suntem mai mult cu ochii în telefon decât la drum, cine să mai vadă și reclamele stradale?

Și atunci, ce poate face o afacere în ziua de astăzi pentru a atrage clienți și a-i face să cumpere?

Intră în scenă marketingul prin conținut, sau inbound marketing.

De ce să-i întrerupem când îi putem atrage către afacerea noastră?

Dacă vrei să îți promovezi afacerea într-un mod care să te diferențieze de concurență, să creezi relații pe termen lung cu clienții tăi și să îți mărești vânzările, toate acestea într-un mod eficient, atunci content marketing-ul este pentru tine.

Acesta reprezintă o abordare permisivă, prin care construiești o relație cu clientul, îi oferi valoare și în schimb acesta decide să cumpere de la tine în locul concurenței. Când majoritatea afacerilor încearcă să întrerupă potențialii clienți, tu poți fi cel care îi atrage către afacerea ta.

Ce înseamnă mai exact marketing prin conținut?

Înseamnă să creezi conținut care să răspundă la întrebările potențialilor clienți, care să îi educe în legătură cu problema pe care o rezolvă produsul tău. Cel mai cunoscut exemplu este blogul, dar conținutul poate lua o multitudine de forme. De la infografice și eBook-uri, la tutoriale video, evenimente sau seminarii, sunt multe moduri prin care poți crea conținut pe care clienții îl caută și care te va apropia de aceștia, fără să-i întrerupi.

Chiar merită? Cifrele spun că da:

Ceva statistici:

N

Doar 31% din marketeri mai găsesc eficiente mijloacele clasice de promovare offline;

N

51% dintre cei care fac achiziții B2B fac content research pentru a se decide ce cumpără;

N

87% dintre noi fac research online înainte de a cumpăra ceva fizic dintr-un magazin;

N

88% din afacerile din SUA folosesc marketing prin conținut sau content marketing;

N

75% dintre marketeri vor să crească investiția în content marketing;

N

Cei care crează conținut constant au observat o creștere a traficului către site de 7.8x mai mare decât restul;

N

Content marketing-ul costă cu 62% mai puțin decât marketingul tradițional și generează de 3x mai mulți potențiali clienți;

N

78% din directorii de marketing consideră că marketingul prin conținut este viitorul;

N

Ratele de conversie sunt de aproape 6X mai mari pentru cei care adoptă content marketing spre deosebire de cei care nu o fac;

N

60% din cei mai eficienți marketeri B2C au o strategie de conținut documentată;

Marketing prin continut firma

Deci, ce înseamnă asta mai exact pentru tine?

N

Economisești bani, pentru că este mai ieftin decât mijloacele clasice de promovare.

N

Generezi mai eficient vânzări și potențiali clienți.

N

Transformi străinii în clienți.

N

Poți urmări și măsura rezultatele.

N

Te poziționezi ca și lider de opinie și îți faci afacerea mai cunoscută.

N

Creezi relații pe termen lung cu audiența și mărești interacțiunea acestora cu brandul tău.

N

Creezi relații pe termen lung cu audiența și mărești interacțiunea acestora cu brandul tău.

N

Poți cere un preț premium, pentru că ai un brand premium.

Curios? Hai să ne întâlnim la o cafea. Îți oferim consultanță gratuită pentru a vedea dacă poți folosi content marketing-ul pentru afacerea ta.

Deci, ce înseamnă asta mai exact pentru tine?

N

Economisești bani, pentru că este mai ieftin decât mijloacele clasice de promovare.

N

Generezi mai eficient vânzări și potențiali clienți.

N

Transformi străinii în clienți.

N

Poți urmări și măsura rezultatele.

N

Te poziționezi ca și lider de opinie și îți faci afacerea mai cunoscută.

N

Creezi relații pe termen lung cu audiența și mărești interacțiunea acestora cu brandul tău.

N

Creezi relații pe termen lung cu audiența și mărești interacțiunea acestora cu brandul tău.

N

Poți cere un preț premium, pentru că ai un brand premium.

Curios? Hai să ne întâlnim la o cafea. Îți oferim consultanță gratuită pentru a vedea dacă poți folosi content marketing-ul pentru afacerea ta.