Nimănui nu-i place să i se vândă, tuturor ne place să cumpărăm.
Să fim sinceri: cu toții urâm reclamele. Schimbăm programul când apar cele la TV, folosim adblockeri pentru cele pe internet și nici nu le mai observăm pe cele printate. La propriu! Când suntem mai mult cu ochii în telefon decât la drum, cine să mai vadă și reclamele stradale? Și atunci, ce poate face o afacere în ziua de astăzi
pentru a atrage clienți și a-i face să cumpere?
Intră în scenă marketingul prin conținut, sau inbound marketing
De ce să-i întrerupem când îi putem atrage către afacerea noastră?
Dacă vrei să îți promovezi afacerea într-un mod care să te diferențieze de concurență, să creezi relații pe termen lung cu clienții tăi și să îți mărești vânzările, toate acestea într-un mod eficient, atunci content marketing-ul este pentru tine.
Acesta reprezintă o abordare permisivă, prin care construiești o relație cu clientul, îi oferi valoare și în schimb acesta decide să cumpere de la tine în locul concurenței. Când majoritatea afacerilor încearcă să întrerupă potențialii clienți, tu poți fi cel care îi atrage către afacerea ta.


Chiar merită?
Cifrele spun că da:

51% dintre cei care fac achiziții B2B fac content research pentru a se decide ce cumpără;

Doar 31% din marketeri mai găsesc eficiente mijloacele clasice de promovare offline;

87% dintre noi fac research online înainte de a cumpăra ceva fizic dintr-un magazin;

88% din afacerile din SUA folosesc marketing prin conținut sau content marketing;

75% dintre marketeri vor să crească investiția în content marketing;

Cei care crează conținut constant au observat o creștere a traficului către site de 7.8x mai mare decât restul;
Te afli într-o companie bună
Deci, ce înseamnă asta mai exact pentru tine?

Economisești bani, pentru că este mai ieftin decât mijloacele clasice de promovare.

Generezi mai eficient vânzări și potențiali clienți.

Transformi străinii în clienți.

Poți urmări și măsura rezultatele.

Creezi relații pe termen lung cu audiența și mărești interacțiunea acestora cu brandul tău.

Te poziționezi ca și lider de opinie și îți faci afacerea mai cunoscută.

Poți cere un preț premium, pentru că ai un brand premium.

Colaborez cu SMARTERS de aproximativ 6 luni și pot spune că deja îi consider un partener de nădejde și edgy thinkers. Îmi place faptul că personalizează soluțiile, iar acestea sunt gândite și inovative.
Rafaela Guran
Marketing Manager | Ness Digital Engineering


Pentru a cere o ofertă comercială, folosește formularul din dreapta. Pentru alte solicitări, scrie-ne la hello[at] smarters.ro