SMARTERS te pregătește de carieră ta în marketing

Un internship în care nu faci cafea și nu trebuie să tragi la xerox sute de pagini din care nu înțelegi nimic? Da! Se poate! 

La SMARTERS vrem să te punem la treabă și să simți cu adevărat cum e să lucrezi într-o agenție. Asta înseamnă că vei fi un membru al echipei noastre, cu acte în regulă și cu tot ce presupune viața de agenție, de la daily meetings și până la brainstorming-uri în care vei avea cu adevărat ocazia să îți expui ideile. Și dacă sunt bune, chiar le vom pune în aplicare. 

Vei avea alături, pe tot parcursul programului, un mentor care te va învăța tot ce ai nevoie să știi și care te va îndruma cu feedback și sugestii pentru ca la final să fii gata de angajat.

Media Buying

Mentor: Toma

SEO

Mentor: Ramo

Graphic Design

Mentor: Alin

Ce îți oferim:

6 luni de învățare intensă. Asta înseamnă ca vei avea taskuri la care vei primi feedback punctual astfel încât să ai o idee exactă despre ce ai făcut.

Posibilitatea de a continua cu noi chiar și după internship. Dacă ne simțim bine împreună și dacă avem poziție liberă, îți vom oferi și un job. 

Lucru de acasă sau de la terasă. De unde vrei tu atât timp cât îți respecți promisiunile. Integritatea este cel mai important cuvânt la SMARTERS.

Mediu de lucru fain. Știm. Toată lumea spune asta, doar că la noi e și adevărat. Avem oameni aleși pe mustață, așa că poți să fii sigur că te vom primi cu brațele deschise. 

Acces la toate cursurile noastre în valoare de mii de euro

Ce avem nevoie de la tine:

Să fii un om de cuvânt. Contează mai presus decât abilitățile sau cunoștințele tale.

Să fii proactiv. Ne dorim pe cineva căruia să îi pese cu adevărat de treaba pe care o face pentru că de aici vine și proactivitatea.

Să pui întrebări. Nimeni nu s-a născut cu toate răspunsurile la el. Tocmai de aceea, e important să pui cât mai multe întrebări, astfel încât la finalul internshipului să simți că ai învățat cu adevărat.

Să ai disponibile cel puțin 4 ore pe zi. Ca să fim siguri că înveți ceva trebuie să ne asigurăm că putem conta pe tine.

Nu îți cerem experiență, în schimb vrem să ne demonstrezi că până acum ai investit în viitoarea ta cariera fie prin voluntariate, fie prin alte cursuri pe care le-ai făcut online sau nu. Ideea e să ne arăți că vrei. Chiar atât de simplu.

Uite-te la pozițiile libere de mai jos (fiecare va avea o probă practică), trimite-ne rezolvarea la hello[at]smarters.ro, împreună cu câteva rânduri despre tine și hai să ne cunoaștem!

Termen de aplicare: 14 Mai 2021

Media Buying

Ce vei învăța

N

Fundamentele promovării prin Facebook Ads;

N

Fundamentele promovării prin Google Ads;

N

Cum să gândești o strategie pentru a promova o afacere prin cele 2 canale;

N

Cum să creezi (sau să lucrezi cu specialiști) pentru a crea reclame pe acele canale;

N

Cum să implementezi și să optimizezi campanii prin cele 2 metode;

Ce ar trebui să știi/fi făcut deja:

Să fi făcut deja campanii pe cel puțin unul din cele 2 canale și să fii cât de cât familiar cu interfața;

Să dovedești interes și în trecut față de cele 2 canale;

Să te descurci cu instrumente și aplicații în general;

Să fii auto didact și să știi să găsești lucruri folosind maiestuosul Google;

Probă practică

Ce strategie ai aborda pentru un e-commerce, folosind Google Ads și Facebook Ads, încât să genereze vânzări de peste 90.000 de lei pe lună?

Trimite-ne rezolvarea la hello[at]smarters.ro, împreună cu câteva rânduri despre tine și hai să ne cunoaștem!

Termen de aplicare: 14 Mai 2021

SEO

Ce vei învăța

N

Să creezi de la zero un audit al oricărui website, dpdv seo, pentru a identifica erori sau oportunități de creștere în motoarele de căutare;

N

Cum să faci un keyword research bun, de ce trebuie să ții cont și cum alegi cele mai bune cuvinte cheie în funcție de intenția oamenilor de căutare pe motoarele de căutare;

N

Toți termenii tehnici din SEO și la ce folosește fiecare;

N

Cum să optimizezi orice tip de website (servicii, e-commerce, local. Etc) încât să apară în top în motoarele de căutare;

N

Să folosești instrumente specializate pentru SEO (precum Ahrfes) și să interpretezi date importante din instrumentele Google (Search Console și analytics);

N

Cum să învingi competiția pe anumite cuvinte cheie sau topics, prin analiza lor amănunțită;

N

Cum să creezi conținut pentru motoarele de căutare, folosind termeni pe care oamenii le cauta, dar într-un limbaj natural, nu forțat;

N

Tehnici și hacks de link building de la easy pana la cele mai avansate;

Probă practică

Răspunde la întrebarea: „Care sunt primii pași pe care trebuie sa îi faci, pentru a crea un blog “SEO ready”?” 

Trimite-ne rezolvarea la hello[at]smarters.ro, împreună cu câteva rânduri despre tine și hai să ne cunoaștem!

Termen de aplicare: 14 Mai 2021

Graphic Design

Ce vei învăța

N

Cum creezi creative pentru promovarea pe Facebook, Google etc;

N

Design-ul grafic pentru postările organice de pe Social Media.

N

Să creezi și să îmbunătățești identități vizuale, asta te-ar putea expune la design-ul de logo și utilizarea corectă a culorii, tipografiei, imaginilor și materialelor grafice.

N

Să creezi un landing page și bazele web-design.

N

Procesul de design, de la research, inspiratie pana la un design de succes

N

Fundamentele domeniului

Probă practică

Ai deja cateva lucrari facute? Trimite-le! Pe langa asta:

Creează o  imagine de 2000x2000px în care să promovezi perechea ta favorită de sneakersi. O reclamă, o secțiune dintr-un site, o ilustrație, un video, o animație, asta tu alegi. Programul în care lucrezi este tot alegerea ta, dar te rog să ne trimiți și editabilul.

Trimite-ne rezolvarea la hello[at]smarters.ro, împreună cu câteva rânduri despre tine și hai să ne cunoaștem!

Termen de aplicare: 14 Mai 2021

Ce spun foștii noștri interni 

Horia,

Graphic Designer & Pepsi #1 Fan

„Internship-ul la SMARTERS a fost una din cele mai bune experiențe profesionale pe care le-am avut până acum. Am fost implicat în proiecte diferite, unde am avut ocazia de a interacționa direct cu clienții.”

Patrick,

Copywriter aka îmblânzitorul de cuvinte

„Am ajuns ca, în cele 6 luni de internship la SMARTERS să pun în practică toate lucrurile de care doar citisem și să văd ce înseamnă cu adevărat să lucrezi în marketing. În plus, mi-am dat seama ce îmi place cu adevărat să fac.”