Salutări, noi suntem SMARTERS – prima agenție de growth hacking marketing din România.
De mai bine de 4 ani ajutăm startup-uri și companii medii să-și crească rapid vânzările și numărul de clienți prin aceeași abordare în marketing folosită de unele dintre cele mai de succes companii din lume (Facebook, Uber, Dropbox, Airbnb).
Misiunea noastră este să generăm 1.000.000.000 euro vânzări extra pentru clienții noștri până în 2020.
Pe lângă asta, vrem să contribuim la formarea unei noi generații de marketeri în România. Pentru asta am creat cel mai popular blog de marketing din România și avem deja 10.000 de oameni care au trecut pe la evenimentele sau cursurile noastre.
Căutăm un coleg nou, o persoană ambițioasă și pasionată de vânzări și marketing, care să ajute clienții să identifice produsele/serviciile care i se potrivesc din oferta SMARTERS
Dacă ești în căutarea unei noi provocări în carieră, și vrei să faci lucruri mișto, să implementezi proiecte vârf de lance în domeniu, continuă să citești.
Oferim:
- Salariu mediu sau probabil chiar peste media industriei (depinde de competențele tale);
- Comisioane motivante bazate pe rezultate;
- Proiecte motivante, care îți vor solicita micile celule cenușii;
- Libertateeeee – te vrem în echipă pentru a ne spune TU cum să facem lucrurile din punct de vedere tehnic, nu să te punem noi să mai instalezi un plugin;
- Program flexibil și lucru de la distanță;
- Acces la cursuri de marketing și vânzări;
Misiunea ta: Să răspunzi cererilor clienților, să le analizezi nevoile și să le recomanzi produsele/serviciile care li se potrivesc.
Rezultate așteptate:
- Să cunoști până în ultimul detaliu produsele și serviciilor SMARTERS și cum pot ajuta acestea pe clienți.
- Să înveți marketing online pentru a putea oferi sfaturi clienților în procesul de consultare pentru vânzare.
- Să răspunzi tuturor cererilor și întrebărilor venite pe e-mail sau telefon în timp util (max 2-3 ore în timpul programului de lucru).
- Să comunici într-un mod profesionist cu potențialii clienți și să încerci să le înțelegi nevoile.
- Să te auzi cu ei la telefon, pe e-mail sau printr-un instrument de videoconferință și să le arăți cum îi pot ajuta serviciile/produsele noastre.
- Să generezi vânzări.
- Să te auto-organizezi și să îmbunătățești mereu procesele pe care le folosești.
Competențe și aptitudini necesare:
- Vânzări (te vei familiariza cu modelul de vânzări consultative).
- Profesionalism – să comunici respectuos cu clienții (asta nu înseamnă formal).
- Empatie – să te poți pune în „papucii” lor.
- Comunicare interpersonală.
- Persuasiune.
- Stăpânirea perfectă a gramaticii limbii române.
Dacă îți sună interesant ce am scris mai sus și vrei să faci parte dintr-o agenție care schimbă modul în care se face marketing în România, am vrea să te cunoaștem.
Dă-ne un semn pe hello [at] smarters.ro în care să ne spui câte ceva despre tine și continuăm de acolo discuția 🙂