Află cum creezi o strategie de marketing care nu-ți dă dureri de cap când revii la ea și pe care îți este ușor să o pui în aplicare.

Creează-ți o strategie de marketing aplicabilă care îți va aduce claritate și te va ajuta să-ți organizezi eforturile de marketing.

Frustrare, stres și nesiguranță?

Problema multor afaceri românești care vor să se promoveze online (printre care probabil te numeri și tu) este că nu au o strategie de marketing bine gândită și implementată corect.

Și cel mai des asta duce la:

Stres pentru că ai foarte multe lucruri de făcut, toate urgente și pe care tu trebuie să le faci;

Nesiguranță pentru că nu știi ce trebuie să faci, care este următorul pas, iar dacă implementezi o idee nu știi dacă este mișcarea potrivită sau trebuia să faci altceva;

Frustrare pentru că dacă lucrurile nu merg bine și se întâmplă ceva rău, în capul tău se vor sparge toate oalele și tu vei fi responsabil pentru rectificarea lucrurilor;

Iar per total vei fi sufocat pentru că ai atât de multe responsabilități și lucruri de făcut încât nu poți gândi clar;

Asta se întâmplă dacă nu ai o strategie de marketing bună. Și tu, și afacerea aveți de suferit.

Probabil deja vezi cum vânzările se duc din ce în ce mai în jos cu fiecare lună, că ai campanii de promovare în care bagi o grămadă de bani dar care abia se susțin pe ele, fără să mai vorbim de a genera profit.

Probabil ai o grămadă de idei care în capul tău par soluția la toată nebunia din jur.

Dar nu reușești să le implementezi pentru că nu știi care este cel mai bun mod pentru a le pune în practică.

Sau mai bine zis nu știi exact ce ar trebui să faci.

Și este normal: fără un plan (de marketing în cazul nostru) care să te ghideze, este foarte greu să știi care sunt următorii pași și ce trebuie să faci în continuare pentru a avea succes.

De aceea este esențial să ai un plan de marketing.

Pentru a știi ce trebuie să faci în continuare, să nu te mai simți sufocat și blocat într-o anumită poziție doar pentru că nu știi ce urmează.

Planificarea este esențială în orice arie a afacerii, iar marketingul este una din ele.

Probabil te-ai mai lovit de asta

Dacă ești aici cred că nu este prima dată când te-ai mai lovit de problema asta.

Probabil ai mai avut de-a face cu ea și în trecut și ai mai încercat și atunci să găsești o soluție. Poate că ai căutat pe internet răspunsuri la diferite întrebări sau chiar ai încercat un curs dedicat problemei tale.

Dar la scurt timp ți-ai dat seama fie că informațiile erau prea vagi fie contrar mult prea complexe.

Oricare ar fi cazul nu te-au ajutat și nu le-ai aplicat.

Chiar și așa nu este un capăt de lume. Există o soluție și pentru tine dacă:

Ai campanii în care tot bagi bani dar rezultatele nu se văd.

Încă te promovezi fără un plan care să te îndrume spre obiectivele tale.

Ești sufocat de cantitatea de proiecte și lucruri urgente care s-au acumulat.

Implementezi ultima idee care îți vine în minte.

Ai foarte mult de lucru și toată lumea se așteaptă să termini cât mai repede.

Dacă ești antreprenor sau specialist în marketing, probabil că toate te copleșesc și îți afectează serios productivitatea.

Însă nu trebuie să fie așa.

Poți să nu te mai simți stresat din cauza volumului de muncă și a presiunii. 

Poți să fii ușurat pentru că într-un final vei avea o vedere de ansamblu.

Vei putea căpăta și claritate care te va ajuta să-ți crești vânzările de pe o lună pe alta, iar în final nu vei mai munci atât.

Vei simți din nou că ești productiv, că ideile tale vor avea un impact pozitiv asupra echipei tale și afacerii.

Și cel mai important vei fi în control. 

Vei ști exact ce este de făcut în prezent, ce vei face peste câteva luni, iar dacă se întâmplă ceva vei ști cum să rezolvi problema fără prea multe pierderi.

Probabil sună ca un vis frumos care nu se va întâmpla niciodată. 

Însă tot ce trebuie să faci pentru a avea parte de tot ce am zis mai sus este să ai o strategie de marketing bine pusă la punct și implementată corect.

Da, mai mult ca sigur va necesita niște efort din partea ta pentru a o gândi și a o pune în aplicare.

Dar dacă vrei să grăbești acest proces și să te asiguri că toată munca pe care o vei depune nu va fi în zadar atunci HackBook-ul „Cum să creezi o strategie de marketing care chiar funcționează” îți va veni în ajutor.

Cum te va ajuta acest HackBook:

Acest HackBook nu este o strategie gata făcută care te așteaptă pe tine să o pui în practică.

Este mai degrabă o structură solidă pe care tu să-ți construiești propria strategie de marketing. Practic noi îți dăm un șablon pe care tu trebuie să îl completezi cu informații despre tine și afacerea ta pentru a-l transforma într-o strategie de marketing super eficientă.

Dar acum poate te întrebi: “De ce ar trebui să vă ascult pe voi și să-mi construiesc strategia după șablonul vostru?”

Uite de ce spunem că HackBook-ul „Cum să creezi o strategie de marketing care chiar funcționează” te va ajuta în implementarea strategiei tale de marketing:

hackbook strategie smarters worksheet

Este creat de specialiști

Nu spunem asta ca să ne lăudăm, bine poate doar puțin :))

Însă suntem foarte serioși când spunem că modelul acesta funcționează extrem de bine. 

Prima dată l-am testat pe pielea noastră la SMARTERS acum 3 ani și a adus rezultate excepționale.

De atunci am început să-l aplicăm clienților noi cu care colaboram și am ajuns să avem rezultatele pentru care am ajuns cunoscuți.

Doar în ultimele 12 luni am generat peste 8.5 milioane € vânzări extra pentru clienții noștri.

E accesibil de oriunde ai internet

Am tratat acest HackBook ca și pe celelalte materiale SMARTERS.

Asta înseamnă că am renunțat la vechiul PDF și am înregistrat în format video HD tot materialul. Apoi, cele 6 videoclipuri din care este creat au fost urcate pe platforma noastră fiind la dispoziția ta 24/7 atât timp cât ai internet.

Totodată poți trece prin el cât de repede îți dorești așa încât să te asiguri că ai înțeles toată informația.

Vei fi sigur că ceea ce pui în aplicare este bine

Nu îți dăm HackBook-ul după care te lăsăm pe tine să te descurci.

Pentru a ne asigura că ai înțeles am adăugat și un exercițiu practic care te va ajuta să înțelegi informația și să îți creezi propria strategie de marketing.

Iar dacă la final nu ești sigur că ceea ce ai făcut este bine, poți oricând să ne lași un comentariu cu ceea ce ai realizat, iar în maximum 48 de ore un membru al echipei SMARTERS se va uita peste el.

Îți va da sfaturi, opinii și te va ajuta să ajungi la rezultatul dorit.

Așa poți fi sigur că strategia pe care tocmai ai creat-o este gata de pus în acțiune și îți va aduce rezultate grozave.

Îți explică Toma

Dacă este prima dată când intri la noi pe site probabil nu știi cine este Toma.

Deci pe scurt el este fondatorul SMARTERS și persoana care are grijă ca totul să meargă cum trebuie aici la noi. 

Și partea bună este că are o tonă de experiență în ceea ce face. Asta se simte și în materialele pe care le înregistrează.

Foarte mulți cursanți de-ai noștri ne-au spus că Toma este responsabil pentru că în sfârșit au înțeles ce trebuie să facă.

Probabil datorită modului de a explica, energiei, cunoștințelor sau glumelor ocazionale – care nu sunt prea bune 😀 (să nu îi spui că am zis asta).

Strategia “șervețelului”

“Ce naiba e și asta?” poate te întrebi.

Ei bine, strategia despre care vorbește Toma în HackBook este atât de simplă încât tot ce ai nevoie este un pix și un șervețel.

Probabil dacă ai mai încercat să îți faci o strategie de marketing ai auzit că trebuie să fie super detaliată, să fie minim 30 de pagini sau alte baliverne de genul.

Nu spun că este fals, însă pe primul loc o strategie de marketing trebuie să fie aplicabilă.

De aceea, șablonul nostru este atât de simplu și scurt. Îți oferă un plan de marketing de bază pe care să-l pui în aplicare, iar mai apoi când vei avea nevoie să adaugi și detaliile.

Metoda DAC

Bazată pe Growth Hacking, este un proces unic pe care l-am dezvoltat la SMARTERS și pe care nu îl mai găsești altundeva.

Probabil vei fi singura afacere din domeniul tău care să folosească o asemenea strategie de marketing.

Singurul loc în care mai poți găsi această metodă este în cursul nostru Growth Hacking Masterclass 2.0, care costă 400€.

Dacă îți dorești doar o strategie puternică de marketing bazată pe metoda DAC atunci poți revendica o copie a HackBook-ului „Cum creezi o strategie de marketing care chiar funcționează” pentru doar 297 lei.

Vrei o strategie de marketing aplicabilă?

Risc 0 pentru tine (90 de zile garanție)

La SMARTERS avem un crez: “Dacă nu te putem ajuta să faci bani nu îi merităm pe ai tăi.”

De aceea îți punem la dispoziție 90 de zile timp în care poți să treci prin material și să îl pui în aplicare.

Iar dacă la final consideri că nu ai avut de câștigat atunci îți vom înapoia bucuroși toți banii.

Vei avea înțelegere

Vei vedea greșelile care te trăgeau în jos. Îți vei da seama de blocaje și vei înțelege de ce nu îți ieșeau planurile anuale.

Vei putea identifica noi oportunități de a-ți crește vânzările și de a economisi timp, bani, energie și nervi.

HackBook Strategie de Marketing

297 RON

Ce primești mai exact:

N

6+1 întrebări simple care să te ghideze când creezi strategia ta de marketing;

N

Cei 6+1 pași din metoda DAC pe care îți vei construii strategia;

N

Șablonul strategiei pe care îl completezi super rapid pentru a-ți crea strategia;

N

Bonus: Modelul GANTT SMARTERS care să te ajute la planificare;

Vrei o strategie de marketing aplicabilă?