Cum identifici profilele clienților ideali

Probabil singura resursă din România care te învață pas cu pas CUM să identifici principalele categorii de clienți ai afacerii tale. În plus, descoperă elementul din Profilului Clientului pe care 90% dintre afaceri îl ignoră.

În acest material:

În primul rând, îți arătăm CUM să dezvolți pas cu pas un Profil al Clientului.

Îți arătăm tehnici și instrumente folosite de noi în practică.

Pe lângă tehnicile în sine dintre care unele sunt noi, structura Profilului Clientului pe care ți-o recomandăm conține o secțiune importantă care este omisă de marea majoritate a resurselor pe care le găsești pe internet. Secțiune care, dacă lipsește, le face pe acestea aproape inutile. Cu ajutorul acestui material vei descoperi nu doar cine sunt clienții, ci și DE CE cumpără.

Îți dăm o structură simplă și acționabilă, care conține doar informațiile esențiale care chiar te vor ajuta.

Îți spunem cum să o folosești mai departe.

Util chiar dacă nu ai clienți încă. Unul din cele mai grele lucruri este să dezvolți un profil al clientului dacă nu ai încă date istorice despre aceștia. Practic, aproape nu există materiale care să te ajute cu asta. Deși nu ne era scopul inițial, metodele pe care le-am folosit s-au dovedit neașteptat de bune și exacte pentru a descoperi care vor fi clienții unei afaceri.

Not Enrolled
or Inclus in abonament

Course Includes

  • 1 Lesson
  • 5 Topics