Back to Course
Curs Secretele Copywritingului
0% Complete
0/0 Steps
-
Bun venit!
Ce este de fapt copywriting-ul (și cum te poate ajuta să crești vânzările, fără să investești mai mulți bani în marketing)4 Topics -
Cum să obții maximum din cursul Secretele Copywritingului
-
FundamenteIntroducere secțiune: de ce cumpărăm?
-
Înțelegerea nevoilor și dorințelor în copywriting3 Topics
-
Intră în mintea clienților tăiMatricea Înainte-După: Începe să înțelegi de ce cumpără clienții tăi de la tine
-
Cum identifici profilele clienților ideali6 Topics
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Cum identifici clienții ideali dacă ai deja clienți
-
Cum identifici clienții ideali prin „Business Intelligence”
-
Greșeli frecvente atunci când definim Buyer Personas
-
Studiu de caz - Definire Buyer Personas
-
Exemple, Structuri și documente utile pentru definirea clienților ideali (Buyer Personas)
-
Ce trebuie să includă profilul clientului ideal
-
Pasul 2: Înțelege Piramida Conștientizării pentru a decide cum poziționezi produsul/serviciul în mintea cliențilorCe sunt Stadiile de Conștientizare ale audienței și de ce sunt cruciale în copywriting
-
Formula Pieței mai mari (stadiile de conștientizare)5 Topics
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu doi
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu trei de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 4 de conștientizare
-
Cum optimizăm mesajele pentru persoanele din stadiu 5 de conștientizare
-
Cum optimizăm pentru persoanele din primul stadiu
-
Pasul 3: Înțelege sofisticarea pieței pentru a ști cum te diferențieziDescoperă stadiile de sofisticare ale pieței
-
Pasul 4: PersuasiuneCum luăm decizii și cum schimbi percepția clienților față de produsul/serviciul tău
-
Fă cunoștință cu AIDA+ - un model de persuasiune pentru secolul XXI
-
Cum creezi rapid titluri mai puternice (structuri incluse)
-
Stârnirea Interesului: Cum ademenești aproape orice potențial client să citească o reclamă, un articol, un email sau orice text?
-
Cum creezi tensiune pentru a face oamenii să-ți acorde atenție și să crească șansele să cumpere
-
Cum crești dorința clienților pentru produsele și serviciile în copywriting3 Topics
-
Cum crești credibilitatea în marketing și copywriting
-
Cum îi faci să treacă la acțiune și să cumpere ACUM4 Topics
-
Pasul 5: Tehnici de scriere și editareProcesul de scriere în copywriting: cum scrii mesaje care vând, pas cu pas
-
Tehnici și sfaturi de scriere5 Topics
-
Tehnici de editare7 Topics
-
Metoda CAB6 Topics
-
Pasul 6: Folosește structuri dovedite și bune practici57 de cuvinte cheie care fac orice text mai puternic
-
Alte structuri și șabloane de copywrtiing recomandate
Participants 133
Lesson Progress
0% Complete
Cum să comunici astfel încât oamenii să te asculte
Exercițiu: Regula Bunicii în practică.
Sarcina ta este să scrii un email de vânzare folosind informațiile și exemplele din video-ul anterior.
Imaginează-ți că îl vei trimite unei persoane apropiate, care face parte din publicul țintă.
Ai două obiective:
- Să vinzi produsul/serviciul (deci creează un text complet, inclusiv chemare la acțiune).
- Să scrii într-un mod prietenos, uman, cald (nu uita, îi scrii unui prieten).
Pune textul într-un comentariu.