Curs Promovare Magazine Online

Copiază strategiile prin care aducem vânzări de 2.187.668 lei pe lună pentru magazinele clienților noștri în 2023.

Toma Grozăvescu · 18/06/2023

Agenția SMARTERS Dezvăluie Procesul Exact Prin Care Crești Un Magazin Online Până la 100.000 de Lei pe Lună în Vânzări Sau Mai Mult

Copiază strategiile prin care aducem vânzări de 1,332,329 lei pe lună pentru magazinele clienților noștri în 2023.

Ți-ar plăcea să vezi cifre de genul ăsta când te uiți la vânzările tale?

Sau…

Sau…

Acest sistem de creștere al magazinelor online este pentru tine dacă:

  • Ai un magazin nou și un buget de promovare mic
  • Nu ai un cash flow stabil deoarece rezultatele sunt imprevizibile
  • Timpul disponibil pentru acțiuni de promovare este limitat
  • Îți lipsește un plan care să-ți ofere claritate cu privire la acțiunile necesare pentru a crește
  • Ai investit deja mulți bani în logistică și stoc, și aproape deloc în atragerea clienților
  • Concurența este mare iar magazinul tău online nu are suficientă vizibilitate în piață.
  • Nu știi care sunt cele mai potrivite metode de promovare pentru magazinul tău online.
  • Depinzi de o singură sursă de clienți (ex. Doar din SEO, eMag, Google Ads, etc.

Mentorul tău în Ecommerce

Toma Grozăvescu este trainer și consultant de marketing pentru peste 160 de afaceri, și unul dintre principalii promotori al conceptului de Growth Hacking în România.

In 2015 a pus bazele SMARTERS, prima agenție de Growth Hacking Marketing din România, cu misiunea de a ajuta companiile să crească folosind marketing orientat spre rezultate.

De atunci, serviciile sale și ale agenției SMARTERS, au adus generat vânzări totale estimate la peste 40 de milioane de euro pentru diverse companii românești…

Și au produs numeroase creșteri de 300% sau 800% a vânzărilor (vezi exemple mai jos).

Toma este și autorul a peste 60 de cursuri de marketing, inclusiv multiple premiere românești precum:

  • primul curs de Copywriting Strategic
  • Strategia Antrenarea Pixelului
  • primul și singurul curs de Growth Hacking Marketing
  • primul „Accelerator” dedicat creșterii magazinelor online

Aproximativ 25,000 de studenți au parcurs materialele educaționale SMARTERS până în acest moment.

Toma este lăudat cu fiecare ocazie de către mama sa, și ocazional de către prieteni, clienți, și studenți, ale căror păreri le poți citi pe alocuri pe această pagină.

Cum funcționează:

Atunci când te înscrii, vei primi acces instantaneu la o serie de materiale video care îți arată tot ce trebuie să faci ca să-ți crești magazinul online de la 0 la 100,000 de lei/lună…

Și apoi te ajută să aplici totul pentru magazinul tău online, chiar dacă nu ești o persoană cu pricepere „tehnică”.

Iar dacă te blochezi la unul din pași, ne spui în secțiunea de discuții și sărim imediat în ajutorul tău.

Vreau să mă înscriu acum

Ce materiale sunt incluse?

Partea 1. Atragerea clienților pe site

Profilul Clientului

Dacă nu știi exact cine sunt clienții tăi ideali, n-ai cum să știi nici cum să-i atragi. De aceea, primul pas este întotdeauna definirea clientului ideal.

Campanii de Atragere Rapidă a Clienților

Vom folosi câteva campanii Facebook și Google Ads care funcționează foarte bine pentru clienții noștri acum, sunt ușor de pornit, și nu necesită foarte multă atenție din partea ta (mai puțin de 20 de minute pe zi).

Îți vom arăta pas cu pas exact cum să le pornești, ce buget să folosești, cum să targetezi corect și tot ce trebuie să știi.

Surse Alternative de Clienți

Găsim împreună și alte modalități de promovare, astfel încât să nu depinzi doar de promovarea plătită (Ads).

Pentru asta, vom explora și platforme precum Favi, eMag, OLX, Okazii, Compari.ro, dar și metode „sociale” precum Grupuri de Facebook, Stories, TikTok, Pinterest, și altele.

Partea 2. Creșterea Ratei de Conversie și a ROAS-ului

Anatomia și elementele unui website care vinde

Degeaba trimiți vizitatori pe site dacă acesta nu are structura sau elementele necesare pentru a convinge vizitatorii să și cumpere

De aceea, în acest material vom optimiza pas cu pas întreg site-ul tău, începând de la prima pagină și meniurile de navigare, până la paginile de categorii, produse, coș de cumpărături și checkout. 

Iar astfel, site-ul tău va converti mai mulți vizitatori în clienți, ceea ce înseamnă mai multe comenzi, ROAS și profit mai mare, vânzări mai previzibile, precum și posibilitatea de a scala mai repede.

Vânzări „automate” prin email marketing

Lista de abonați este poate cea mai valoroasă resursă a unui magazin online.

Iar în acest material, îți vom arăta exact cum să-ți crești lista de abonați, ce emailuri să trimiți, și cum să le setezi să se trimită automat și să aducă vânzări în plus fără ca tu să faci nimic extra.

Recuperarea Coșurilor Abandonate

Potrivit mai multor surse, statisticile arată că rata de abandon a coșurilor (comenzi nefinalizate) a fost între 59.2% și 79.8% în 2021. Iar magazinele online pierd zeci de mii de comenzi din această cauză.

De aceea, acest material îți va arăta cum să reduci numărul de comenzi nefinalizate, folosind o campanie simplă și automatizată, pe care o poți implementa în câteva minute.

Partea 3. Valoarea clientului în timp. Recurență și revânzare

Experiența post cumpărare

Acum că știi cum să transformi străini în clienți, e important să te asiguri că aceștia sunt mulțumiți de produse, de experiența de cumpărare, și că vor rămâne cu tine cât mai mult timp.

În plus, e mai ușor să vinzi din nou unor clienți existenți care sunt deja mulțumiți, decât unor străini care nu te cunosc. 

De aceea, în acest material vei învăța:

  • Cum să creezi o „experiență” frumoasă pentru clienții tăi după ce au cumpărat, pentru a preveni retururile și a crește șansele ca aceștia să cumpere din nou de la tine.
  • Cum să te diferențiezi de concurență pentru a fideliza clienții existenți brandului tău.
  • Cum să măsori obiectiv cât de mulțumiți sunt oamenii de experiența pe care le-o oferi, și care sunt șansele ca cineva să cumpere din nou de la tine sau să te recomande.

Campanii de revânzare și fidelizare

O veste rea: dacă doar aștepți ca clienții să revină, vei aștepta mult și bine. De aceea e necesar să faci și campanii de revânzare.

Însă vestea bună este acestea vor fi poate cele mai profitabile campanii pe care le vei face vreodată din punct de vedere al ROAS/ROI, iar multe dintre ele pot rula în mod automat, fără ca tu să faci nimic.

În acest material, îți arătăm câteva campanii de revânzare (atât manuale cât și automate) care funcționează foarte bine, și cum să le implementezi pas cu pas pentru a crește vânzările și profitul.

Recenzii și recomandări

Recenziile reprezintă o formă de dovadă socială puternică, care poate elimina frica, nesiguranța sau îndoielile care sunt deseori obstacole mari în decizia de cumpărare.

De aceea, magazinele și produse cu multe recenzii, aduc mai multe comenzi decât magazinele cu puține sau recenzii sau fără. Așadar, în acest material vei învăța cum să:

  • Obții mai multe recenzii pentru a câștiga mai multe comenzi
  • Gândești un Program de Recomandări și Recompense pentru a obține recomandări în mod automat la scară mare.

Important de înțeles înainte să mergem mai departe:

  • Să crești un magazin online nu este ușor. Antreprenoriatul este greu. Dar marketing-ul online este și mai greu.
  • Sub nicio formă nu garantăm că vei obține aceleași rezultate ca cele ale clienților noștri.

Noi îți vom arăta ce funcționează pentru noi și clienții noștri, și cum să adaptezi aceste metode de creștere pentru magazinul tău. 

Mai departe, este responsabilitatea ta să aplici ce ai învățat (șocant, știm), și să rezolvi și celelalte potențiale obstacole.

Dacă nu ai de gând să faci asta, te rugăm nu cumpăra aceste materiale. Lasă locul altcuiva cu mai multă motivație.

Acest curs se adresează în principal celor care au deja un magazin online sau intenționează să pornească unul. Nu este o „oportunitate de afaceri” sau „model de business”.

„Ce buget trebuie să am pentru reclame?”

Un buget mare nu înseamnă automat rezultate mai bune.

Secretul este să poți transforma orice buget în campanii profitabile, și apoi să reinvestești profiturile mărind bugetul dar păstrând profitabilitatea.

Însă problema principală este că majoritatea magazinelor online folosesc bugetul în mod ineficient.

Ceea ce înseamnă că pierd bani pe promovare, în loc să-i multiplice.

La SMARTERS, facem audit-uri pe zeci sau sute de conturi în fiecare an, plus clienții pentru care administrăm direct promovarea…

Și am observat că magazinele online care obțin rezultate slabe din promovarea pe Facebook și Google:

  1. au sărit peste părți întregi și esențiale din procesul de promovare – părți pe care le vom parcurge în detaliu în acest training
  2. nu folosesc strategiile, campaniile și tacticile de promovare potrivite, sau nu le folosesc corect.

Cu alte cuvinte, nu bugetul este de vină pentru rezultatele slabe!

Iar, după acest curs, vei ști exact cum să transformi un buget mic în vânzări mari.

Și, cel mai important, vei avea un plan precis de acțiune pentru a implementa totul pentru magazinul tău.

După ce aplici tot ce înveți în acest curs, vei avea:

Un website bine optimizat să transforme vizitatori în clienți și comenzi, ceea ce înseamnă un ROAS mai mare, creștere accelerată, și mai mult profit pentru tine.

Campanii de promovare ușor de optimizat care atrag vizitatori pe site și aduc vânzări fără să stai non-stop cu ochii pe ele.

Campanii automate de revânzare, care cresc profitul per client în timp.

Un plan pentru a obține recenzii și recomandări în mod automat, la scară mare. Ceea ce înseamnă și mai multe comenzi și deci un ROAS mai mare.

Campanii automate de prevenire a coșurilor abandonate, ceea ce înseamnă un ROAS mai mare și mai mult profit.

Un proces clar pentru a continua să analizezi și să optimizezi rezultatele campaniilor, ca să poți crește în mod sustenabil.

Cât costă?

Opțiunile tale de participare:

Course Content

Expand All

Cine/Ce: Identifică de unde va veni profitul

Magazin Gol => Magazin Plin (Google Ads)
Magazin Gol => Magazin Plin (Facebook Ads)
COȘURI GOALE => COȘURI PLINE
CLIENȚI DE-O NOAPTE => CLIENȚI PE VIAȚĂ
1 of 2

About Instructor

+94 enrolled
Not Enrolled
or Inclus in abonament

Course Includes

  • 52 Lessons
  • 29 Topics