Cum creezi un profil de Facebook magnetic și postări organice care vând

Cum să te folosești de profilul tău de Facebook pentru a te promova pe tine și serviciile tale. În acest material te învăț cum să faci o strategie și care sunt postările care vând fără a investi neapărat bani în promovarea lor.

De-am putea fi plătiți să stăm și să postăm pe social media…

Oh stai, noi chiar suntem.

Dar chiar și dacă nu ești o agenție ce face social media marketing, poți să-ți timpul petrecut pe social media pentru a atrage clienți noi pentru serviciile tale.

Trebuie doar să înțelegi ce înseamnă „vânzări sociale” și să nu-ți pierzi timpul cu lucruri care nu aduc rezultate (hint: în general să răspunzi la postările cu cereri de ofertă).

Ah și nici nu e nevoie să te apuci să organizezi webinarii sau să postezi zilnic.

Dintr-o privire:

Materialul este pentru:

  • Freelanceri și agenții de marketing 
  • Antreprenori care vând servicii
  • Și care vor să obțină clienți noi

Te ajută să:

  • Obții clienți noi din prezența ta social media
  • Înțelegi ce funcționează și ce NU funcționează când vine vorba de atragerea de clienți din acest mediu
  • Te ajută să te diferențiezi și să construiești încredere

Caracteristici cheie:

  • Vei ști cum să-ți construiești un „profil magnetic” care face potențialii clienți să te contacteze
  • Vei afla cum să găsești clienți din rețeaua proprie fără să fii agasant cu promovarea
  • Vei putea atrage clienți din grupurile din care faci parte fără să vinzi agasant
  • Nu va trebui să creezi mult conținut (fără webinarii sau postări zilnice de 1000 de cuvinte)
  • Se aplică tuturor platformelor sociale dar în special celor bazate pe text (Facebook, LinkedIn și Threads)

Materialul prezentat pe larg:

Un lucru este cert:

Internetul și social media în special au schimbat modul în care cumpărăm produse și servicii.

Însă majoritatea dintre noi am rămas la stadiul de consumatori. Dăm scroll detașați și creăm valoare pentru platforme și cei care monetizează aceste platforme.

Și când încercăm să folosim social media productiv, de exemplu:

  • postând despre ceea ce facem sau 
  • răspunzând la o postare de cerere de ofertă

Fie: 

  • nimeni nu reacționează (în afară de rude care ne spun că ne iubesc și ne întreabă ce mai facem) 
  • fie mai sunt alte 47 de persoane care răspund cu „Detalii în privat”.

Frustrați poate am căutat „cum poți vinde pe social media”.

Și e și mai rău:

„Organizează webinarii.”

„Fă-ți propria comunitate.”

„Postează zilnic.”

Pentru majoritatea, un astfel de efort nu e realizabil.

Crede-ne știm asta. O facem și e o muncă full time.

Dar dacă ești un freelancer sau ai o mică afacere, nu trebuie să implementezi o strategie full tk de content marketing pe social media.

Există câteva mici acțiuni, chiar mai puțin de 20%, care îți aduc 80% din rezultate.

Acestea sunt:

  • Să ajuți rețeaua actuală să știe ce faci și cum poți ajuta (poziționare și conștientizare fără spam)
  • Să arăți oamenilor din comunitățile din care faci parte (grupuri) că ai expertiză
  • Să faci ușor pentru cei care „te stalkuiesc” să știe cu ce te ocupi și cum poți ajuta

Aceste lucruri pot fi făcute cu o muncă inițială de 30 de minute și apoi investind 1-2 ore pe săptămână pentru a oferi valoare.

Crezi că ai acest timp? De fapt, crezi că-l poți muta din timpul petrecut ca și consumator?

Și dacă-ți spunem că nu trebuie să devii copywriter sau content marketer pentru a reușit asta?

Dacă da, te invităm cu drag să parcurgi acest hackbook.

Opțiunile tale de participare

Acest material este inclus în abonamentul SMARTERS+/Marketing Hackers Business Club. Ai acces la el și alte zeci de materiale de pe platformă.

Vezi detalii despre SMARTERS+ / Marketing Hackers Business Club =>

Not Enrolled

Course Include

  • 1 Lesson