„O să-ți fac o ofertă pe care nu o poți refuza”.
Ah, de n-ar fi ilegal să spui asta clienților care știi că au nevoie de produsul/serviciul tău fluturând un pistol…
Dar ce să faci, „Nașul” rămâne un film bun. Și un post TV la care nu ne-am uitat încă.
Dar revenind la marketing:
Oferta este probabil cea mai puternică pârghie pe care o poți folosi pentru a-ți crește afacerea.
La urma urmei, ce le propui clienților să cumpere este motivul pentru care… cumpără.
Ce trebuie să știm însă e că reducerile nu sunt singurul lucru pe care îl putem face pentru a mișca lucrurile. De cele mai multe ori nici cel mai puternic.
Există 6 pârghii, 6 direcții în care putem merge pentru a ne face propunerile clienților de nerefuzat mai puternice.
Dintr-o privire:
Materialul este pentru:
- Antreprenori care se ocupă de promovarea propriei afaceri
- Marketeri și agenții
- Soloprenori și freelanceri
Te ajută să:
- Crești rata de conversie
- Crești rentabilitatea (ROI) investiției în marketing
- Crești vânzările și numărul de lead-uri
Caracteristici cheie:
- Vei înțelege cele 6 moduri prin care îți poți face produsele și serviciile mai atractive
- Ai 29 de idei specifice de oferte și chemări la acțiune
- Ușor de aplicat, chiar pentru următoarea campanie
Materialul prezentat pe larg:
Deși la un nivel de bază toți marketerii și antreprenorii înțeleg importanța unei oferte puternice, credem că nu o înțeleg pe deplin. Și nu cunosc toate pârghiile pe care le au la îndemână pentru a le îmbunătăți fără a omorî profitul.
Redu prețurile cu 90% și îți vei dubla rata de conversie.
Însă la final probabil va trebui să iei un credit ca să acoperi costurile.
Și percepția asupra brandului tău cum va fi?
Deși foarte puternice, reducerile nu sunt singurul mod de a face clienții mai înclinați să cumpere.
Când creezi o ofertă folosind cele 6 pârghii, trebuie să-ți pui întâi întrebarea:
Ce aș putea oferi clienților mei astfel încât oferta să fie absolut irezistibilă pentru ei?
Un sfat important aici: există lucruri mai importante pentru oameni decât reducerile. Clienții sunt dispuși să plătească pentru produse și servicii care le sunt de folos, și pe care le percep ca fiind valoroase.
Plătim pentru valoarea pe care percepem că o vom primi. Iar prețul nu este singurul factor ce influențează valoarea.
Așadar, uneori, cea mai irezistibilă oferta nu este cea cu discount 100%. Ci o combinație de produse + pârghiile din material, gândită bine în funcție de nevoile și așteptările lor.
Cele 6 pârghii te pot ajuta să generezi vânzări rapid, dar ele sunt gândite în principal să te ajute să maximizezi valoarea fiecărui client pe termen lung. Să faci bănuți acum, dar și pe viitor.
Sună bine?
Nu ne face să scoatem pistolul, metaforic vorbind.
Dă click și treci prin material.