Învață cum să crești vânzările fără să investești mai mult în marketing.
Descoperă cea mai importantă deprindere în marketing pe care trebuie să o stăpânești și a cărei importanță nu va dispărea. Te va ajuta să atragi atenția oamenilor, să le stârnești interesul și să-i faci să treacă la acțiune.
Câteva dintre lucrurile pentru care am folosit-o în ultimii 5+ ani:
- Să creștem vânzările unui client cu 300% în doar 6 luni;
- Să ajutăm un alt client să-și crească cifra de afaceri de la 700.000 euro la 3.000.000 euro într-un an și jumătate;
- Să aducem pe linia de plutire campanii și companii neprofitabile;
- Să creăm un email care a generat vânzări de 18.000 de euro în doar 24 de ore;
- Să creăm campanii pe care clienții clienților noștri le lăudau, chiar dacă știau că li se vinde ceva;
Am avut acces la aceleași canale și strategii de marketing la care are acces toată lumea, dar rezultatele au fost aproape tot timpul cu mult peste cele ale competiției.
Dar majoritatea marketerilor și antreprenorilor o ignoră
Salutări, Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS aici.
Misiunea noastră este de a contribui la formarea unei noi generații de marketeri și antreprenori în România.
Când am stat să ne gândim cum „arată” această nouă generație, am ajuns la o listă cu 38 de competențe și arii de expertiză, toate importante.
Dar când am început să ne întrebăm „dintre acestea, care sunt cele mai importante?” și apoi să ne întrebăm din nou și din nou, într-un final am ajuns la o competență esențială care am văzut că influențează aproape orice faci în legătură cu promovarea unei afaceri.
Cum am ajuns la ea?
Am trecut prin studii din domeniu, ne-am uitat la cum arată viitorul business-ului și, cel mai important, ne-am uitat la care au fost lucrurile pe care le-am făcut în ultimii 3+ ani și care ne-au ajutat să obținem rezultatele de mai sus.
Niciodată nu a fost mai ușor și în același timp mai greu să crești vânzările unei afaceri
Te-ai întrebat vreodată:
De ce nu îți poți vinde produsele sau serviciile, chiar dacă știi că sunt bune?
De ce e tot mai greu să vinzi ceva (și care este soluția)?
Dacă ești antreprenor, freelancer sau specialist în marketing sigur te-ai confruntat cu aceste situații.
În trecut, dacă aveai un produs sau serviciu de oferit, era de ajuns să spui „Hey, sunt aici, ofer asta” și oamenii veneau. În majoritatea industriilor erau doar câțiva jucători și competiția era aproape inexistentă.
Dar astăzi… ei bine, cred că dacă ești aici îți este foarte clar că lucrurile nu mai sunt deloc așa. Din momentul în care a apărut primul competitor, au început să crească și costurile promovării.
Doar în prima jumătate a acestui an au apărut 71.473 de noi firme în România.
Sau uite cum arată creșterea numărului de companii care se promovează pe Facebook în perioada 2016-2020:
În doar doi ani, numărul celor care se promovează plătit pe Facebook s-a dublat, de la 3 la 6.000.000 și apoi a crescut constant (și continuă să crească).
Nici nu mai e de mirare faptul că studiile arată că fiecare dintre noi este expus în medie la aproape 4.000 de reclame în fiecare zi. Da, ai citit bine, în fiecare zi.
Pe de o parte, este din ce în ce mai ușor și ieftin să ajungem la oameni. Oricine poate crea în doar câteva minute o campanie de promovare pe Facebook a cărei buget poate începe de la 3 RON pe zi. Sau poate începe să trimită emailuri gratuit.
Dar, în același timp, este din ce în ce mai greu să captăm atenția oamenilor într-o lume atât de aglomerată și haotică.
Ei bine, astăzi aș vrea să-ți arăt cum poți face ca afacerea ta să iasă în evidență în această mare aglomerată, cum poți să atragi mai mulți clienți și să generezi vânzări mai mari… pentru același volum de muncă.
Există o strategie des trecută cu vederea prin care ne putem crește vânzările
O pârghie pe care majoritatea antreprenorilor și specialiștilor în marketing o ignoră.
Știi care e partea cea mai interesantă?
Probabil aproape zilnic ne folosim de această deprindere esențială pentru promovarea afacerii, și totuși nu-i acordăm aproape deloc atenție.
Când vine vorba de marketing și de promovarea afacerii în ziua de astăzi, sunt o mulțime de lucruri pe care le putem face:
- Să ne promovăm pe Facebook;
- Să creăm reclame pe Google;
- Să facem campanii de email marketing;
- Să trimitem comunicate de presă;
- Să optimizăm textele de pe website;
- Să scriem articole pe blog;
- Să creăm flyere și afișe;
Și așa mai departe.
Când avem atât de multe opțiuni ce alegem să facem?
De obicei, câte puțin din fiecare.
Doar că într-un timp scurt ne simțim copleșiți de cât de multe lucruri avem de făcut. Partea cea mai rea e că nici unul dintre ele nu pare să dea randament. Marketingul rămâne o cheltuială nu o investiție strategică.
Problema, pe lângă faptul că probabil ne supra-solicităm, este că nu adăugăm acestor tactici ingredientul esențial pentru a avea succes.
De fapt, poți avea cel mai bun produs, cel mai sexy website, cel mai bun serviciu de relații cu clienți. Dar care este primul lucru pe care îl vede orice client în legătură cu afacerea ta?
Primul lucru pe care îl văd clienții tăi sunt mesajele tale
Nimic nici măcar nu se apropie de importanța copywriting-ului. Acesta chiar este vârful de lance legat de orice ține de marketing și creșterea vânzărilor.
Scrii un email? Ai nevoie de copywriting.
Reclame pe Facebook? Copywriting.
Reclame pe Google? Copywriting.
Ai nevoie de un flyer sau un afiș? Copywriting
Ai un website? Ohh…
Însă problema e că dacă ar fi să le analizăm, 90% din toate materialele, mesajele și textele de marketing fac aceleași greșeli.
Aceleași texte și bla-bla-uri generale. Aceleași promisiuni de genul cel mai bun raport preț-calitate, orientare spre client, servicii excelente.
„Compania noastră oferă o gamă largă de servicii ce se adresează atât companiilor mici, cât și medii și mari…” ZzzZzz
„Împreună pentru un viitor mai bun.” Ermm, ce vindeți totuși?
Ah și preferata noastră:
„Ne diferențiem prin calitatea produselor și a serviciilor noastre”.
Da, calitate sigur e un cuvânt care te diferențiază. Noroc că nu toate companiile promit asta. Oh stai…
Dacă ar fi să intrăm pe paginile „Despre noi”, cred că 50% dintre companii au „echipe tinere, flexibile și dinamice”. Începi să te întrebi unde mai lucrează persoanele mai în vârstă în țara asta.
Bleah.
Copywriting-ul bun nu sună ca un text dintr-o lucrare academică, nu sună ca un agent de vânzări care vrea să-ți vândă cu orice preț și cu siguranță nu sună artistic!
Copy-ul bun sună natural pentru că ESTE natural. Când citești textul, simți că cel care l-a scris vorbește cu tine (cum se întâmplă și în timp ce citești asta).
Când începi să faci copywriting de calitate treci dincolo de a încerca să găsești cuvintele magice, dincolo de a încerca mecanic tot felul de tactici de marketing fără a reuși să miști lucrurile.
Ei bine, astăzi aș vrea să-ți arăt cum poți face ca afacerea ta să iasă în evidență în această mare aglomerată, cum poți să atragi mai mulți clienți și să generezi vânzări mai mari… pentru același volum de muncă.
Ah și dacă te întrebai, pentru a scrie texte catchy, convingătoare și de impact:
Nu trebuie să fii un scriitor profesionist
Am ajutat studenți, specialiști în marketing și antreprenori să scrie texte care fac oamenii să treacă la acțiune.
Nu trebuie să fii copywriter de meserie
Copywritingul este un ingredient care se adaugă celorlalte tactici și strategii de marketing și le ajută să genereze rezultate cu adevărat frumoase.
Nu trebuie să fii o persoană „creativă”
Dimpotrivă, așa cum vei vedea mai jos, este chiar mai bine să nu cauți să fii „creativ”. Copywritingul cu adevărat eficient nu seamănă cu ce învățăm în școală.
Lecții surprinzătoare de copywriting învățate generând vânzări de peste 20.000.000 euro prin campanii de marketing
Dacă ești un român cu vârsta între 18-40 de ani sunt toate șansele să fi interacționat deja cu unul sau mai mulți dintre clienții noștri.
De aceea, cred că dacă vrei să înveți cum să crești vânzările prin copywriting ar trebui să înveți de la cineva care scrie activ texte și mesaje care vând. Texte care au fost validate de piață și s-au transformat în lei sau euro.
Am scris texte pentru peste 65 de clienți din 18 industrii diferite. Am vândut produse pornind de la prețuri de câțiva lei la utilaje care valorează zeci de mii de euro, pentru clienți finali din toate păturile sociale.
(Vezi? Nu am pus doar „un număr mare de clienți”. Specificitatea vinde.)
Vreau să împărtășesc cu tine câteva dintre lecțiile surprinzătoare pe care le-am învățat în acești ani:
Insight #1:
Copywriting-ul bun nu e creativ sau „catchy”
O greșeală eeeenormă pe care o fac antreprenorii și oamenii de marketing e faptul că încearcă să fie deștepți, să fie cool sau catchy în textele pe care le scriu.
Iau o idee simplă și o întorc pe toate părțile încercând să o „coafeze”. Caută cuvinte mai pompoase pentru a le folosi în locul celor simple crezând că așa vor impresiona clienții.
Dar textele și mesajele care vând sunt de departe cele mai simple. Pentru cel care le consumă par a fi o conversație unu la unu în care se regăsește. Pare că vorbește cu un prieten sau un profesionist care îl ghidează.
Când vorbești cu prietenii tăi folosești cele mai complicate sau simple cuvinte pe care le știi?
Uite de exemplu cum arată un email care a generat vânzări de 18.000 de euro în doar două zile:
Insight #2:
Copywritingul ține mai mult de „ce” spui și nu de „cum” o spui
Aceasta a fost una dintre cele mai neașteptate lecții învățate. Inițial am crezut că să faci copywriting bine ține de a îmbrăca diferit un anumit lucru.
Dar, am văzut, ceea ce alegi să spui, beneficiul principal pe care îl scoți în față, ideea centrală a unui mesaj e mult mai importantă decât modul în care o exprimi.
Un text bine scris dar cu care cititorul nu rezonează este inutil. Dacă vrei să generezi vânzări, trebuie în primul rând să identifici durerile, nevoile și dorințele potențialului client. Apoi, tot ce trebuie să faci este să vorbești despre acestea și să prezinți serviciul/produsul tău ca soluție.
Vei vedea că dacă îți faci cercetarea bine, copywriting-ul curge natural, nici nu pare că scrii (sau citești) un text care vinde.
Insight #3:
Copywriting-ul nu ține doar de scriere
Când vorbim de copywriting, aproape întotdeauna ne gândim la un text scris. Sau, în cel mai bun caz, și la imagini și alte mesaje principale.
Dar un copywriter bun știe să se pună în papucii potențialului client și să se uite și la alte aspecte precum partea de preț, de ofertă, de scădere a barierelor la cumpărare.
De asemenea, în funcție de cât de dezvoltată este piața, un copywriter bun știe cum să poziționeze un produs astfel încât acesta să își găsească un loc în mintea aglomerată a potențialilor clienți sau poate, prin doar câteva cuvinte atent alese, să creeze o piață sau un segment nou.
Aceasta este doar o mică mostră din ce poate face copywritingul făcut corect.
Când ți-am zis că diferența în vânzări o face copywritingul
Vreau să subliniez faptul că vorbim despre practică, nu teorie.
Uite ce se întâmplă când pui copywriting în practică:
Copywriting-ul este doar unul dintre instrumentele pe care le poți folosi pentru a genera vânzări și astfel să-ți crești compania, să evoluezi în carieră și să devii un marketer mai bun.
Dar când îl faci cum trebuie obții astfel de rezultate și răspunsuri de la clienții tăi:
„Noi cei de la Mystery Box lucrăm de ceva vreme cu echipa SMARTERS și putem spune că sunt extrem de smart când vine vorba de copywriting. Sunt inspirați, știu să se adapteze la situație și la client și, cel mai important, sunt implicați în ceea ce fac!”Raoul Ciunca, Co-fondator Mysterybox.ro
„De când am început colaborarea cu SMARTERS… postările au devenit din ce în ce mai amuzante, nebune, funny etc. până în momentul în care prietenii au început să mă întrebe cine se află în spatele acestor postări”.David Andrei Mircea, Fondator Party Center Timișoara
„Dar dacă nu sunt un scriitor?”
Avem un motiv important pentru care ambii suntem astăzi aici. Poate te întrebi „de ce să nu externalizez pur și simplu copywritingul?”.
Ei bine, adevărul dur e faptul că sunt foarte puțini copywriteri buni în România. Și cei care există își știu valoarea și lucrează doar cu companii mari unde și bugetele sunt pe măsură.
Ce am observat însă e faptul că dintre textele pe care le-am văzut și care au generat vânzări, majoritatea au fost scrise chiar de antreprenori sau de specialiștii în marketing din acele companii.
La început am fost surprins, apoi am înțeles: aceștia scriau texte bune pentru că înțelegeau mult mai bine publicul țintă și produsul sau serviciul.
Când îți bați zilnic capul legat de cum să vinzi ceva, când interacționezi zilnic cu clienții, ajungi să înțelegi nevoile și să adopți limbajul celor cu care interacționezi.
Ah și nu spun că un copywriter nu poate scrie texte pentru industrii diferite. La naiba, pot scrie un text care vinde un produs despre care nu știu nimic. Dar am un proces pentru asta dezvoltat și testat în ani de zile.
De aceea, dacă activezi într-o companie care nu are bugete de sute sau mii de euro pe lună doar pentru copywriting, trebuie să înveți chiar tu cum să o faci.
O persoană din exterior:
- Nu înțelege vocea companiei tale;
- Mai lucrează și cu alți clienți și nu va avea destul timp pentru a intra în detalii legat de afacerea ta;
- Dacă e bună la ce face, e foarte scumpă;
E crucial ca TU să devii „destul de bun” la copywriting;
Copywritingul influențează aproape orice element ce ține de promovarea afacerii și creșterea vânzărilor. Să lași asta doar în mâinile unei persoane din exterior e ca și cum ți-ai pune toate ouăle într-un singur coș.
„Dar Toma, eu nu am timp să și scriu texte. Am deja atâtea lucruri de făcut.”
Poate vei spune „Dacă am externalizat web design-ul, de ce să nu externalizez și copywriting-ul?”
Da știu, ai o afacere de condus sau alte strategii de marketing de implementat. Dar până nu devii „destul de bun”, recomandarea mea e să investești în primul rând în a învăța copywriting.
De ce?
Poți externaliza copywriting-ul către o agenție de marketing, print sau web design cu care ai colaborat deja. Dar sunt toate șansele ca în cadrul acestei companii persoana care se ocupă de texte să mai facă și 100 de alte lucruri. Exact ca tine.
Doar că ei nu îți cunosc atât de bine clientul ideal. Nu îți simt personalitatea brandului și nu îți înțeleg poziționarea.
Și tu, cum îți poți da seama dacă fac o treabă bună sau nu? Ești dispus să investești sutele sau miile de euro în acea campanie de marketing și să speri că va aduce rezultate?
Poți face diferența dintre un titlu bun și unul modest?
Îți poți da seama dacă s-a făcut cercetare și au fost folosite cuvintele corecte?
Dacă scanezi textul identifici tacticile de persuasiune folosite?
Dacă răspunsul este nu, asta trebuie să îți fie prioritatea #0. Să scrii copy nu e ca și cum ai angaja pe cineva să-ți curețe biroul sau să spele mașina. Nu e doar un serviciu, e o investiție strategică pentru afacerea și cariera ta.
Dacă era ușor, toată lumea o făcea
Ne plac poveștile cu final fericit, dar a mea și copywritingul a fost… cel puțin anevoioasă. Îmi e și rușine să mă uit la textele pe care le-am scris acum 3-4 ani.
Dar am perseverat. Practic, am citit tot ce îmi trecea prin fața ochilor legat de copywriting. M-am abonat la newslettere, am citit cărți, am cumpărat cursuri.
Apoi am scris zeci de mii de cuvinte, am agonizat în fața lor, le-am aruncat, le-am rescris.
Am făcut toate greșelile posibile (și probabil am și inventat câteva). Am scris articole în care oamenii pur și simplu nu s-au regăsit, am creat reclame la care oamenii nu răspundeau, am încercat pur și simplu să copiez ce făceau ceilalți, dar fără rezultate.
Poate astăzi am ajuns să scriu texte văzute de zeci sau sute de mii de oameni în fiecare lună și să contribui pentru principalele publicații de business din România, dar drumul a fost al naibii de greu.
Asta pentru că la început nu am învățat lucrurile în ordinea corectă: de la principii la tactici și idei.
Oricine îți promite că te poate face un copywriter grozav într-un timp scurt este cel mai probabil un șarlatan, părerea mea (și probabil are un curs sau o carte de vândut).
Sigur, sunt tactici care fac instant un text mai puternic. Dar e nevoie de asemenea și de înțelegerea principiilor fundamentale pentru a putea crea mereu texte și mesaje care vând. Ah și e nevoie și de practică.
Dacă ai vrea să înveți să conduci o mașină ai investi o grămadă de bani în ea… și apoi ai încerca să înveți să o conduci de unul singur?
Desigur, e și asta o idee.
Dar lăsând la o parte faptul că e ilegal, ai toate șansele ca până la final nici mașina, nici restul dotărilor în care ai investit bani să nu mai fie într-o stare foarte bună. Asta dacă mai există măcar 🙂
La fel și când vine vorba de copywriting, poți învăța să o faci de unul singur, cum am făcut-o eu pentru că nu am avut alternative, sau poți învăța de la cineva care a scris texte pentru peste 65 de companii din 18 industrii diferite și pentru aproape toate mediile de promovare, de la print la social media sau video.
Poți învăța de la cineva care nu va începe de la „Cum să scrii un titlu pentru o reclamă pe Facebook” ci te va lua de la principiile de bază ale psihologiei și chiar biologiei umane pentru a înțelege cum funcționează mecanismul decizional uman și motivele pentru care cumpărăm produse și servicii.
Cineva care îți va arăta părțile componente pe care le poți așeza mai apoi oriunde ai nevoie.
Desigur, pentru asta trebuie să avem și curajul de a accepta faptul că poate deși avem cel mai bun produs sau cea mai bună strategie de marketing, dacă mesajele noastre nu reușesc să atragă atenția, să stârnească interesul și să intensifice dorința, totul este degeaba.
Aș fi dat orice să am un astfel de instructor când am pornit
Da, am citit o mulțime de resurse valoroase. Dar dintr-o carte am luat o idee, din altă carte o altă idee, într-un newsletter am găsit o structură care funcționează etc. Iar pe altele a trebuit să le reinventez sau să le adaptez pentru ce funcționează în România.
Să nu mai spun de toate cazurile când indiferent dacă lucrurile funcționau sau nu, nu știam de ce. Asta până am ajuns la principiile de bază ale acestei deprinderi esențiale.
În plus, un lucru cu care nu m-au ajutat aceste cursuri, cărți și newslettere e faptul că tot nu puteam scrie natural, nu-mi puteam „downloada” ideile din cap în calculator. Nu puteam să fac lucrurile să se lege.
De aceea, acum am creat un sistem care să te ajute să scrii texte și mesaje care vând pornind de la principiile esențiale și apoi mergând către tactici și strategii mai punctuale.
Am gândit acest material în primul rând pentru echipa SMARTERS. L-am creat pentru a avea la un loc cele mai importante principii, lecții și tactici pe care le-am folosit în cadrul agenției, nu odată, ci în lucrul cu peste 80 de clienți în ultimii patru ani și pe care să-l dăm colegilor noștri pentru a învăța în câteva luni ce am învățat noi în patru ani de pus în practică.
Deci, dacă ai timp, poți învăța de unul singur. Sau poți obține un sistem gata testat, care să te învețe cum să gândești mesaje care generează vânzări și care să te ajute ca de fiecare dată când ai ceva de scris să știi cum să o faci.
Uite un mic preview al cursului:
De ce facem ceea ce facem?
- Cele 8 motivele principale pentru care cumpărăm produse și servicii;
- Cele 9 motive secundare pentru care cumpărăm produse și servicii;
- Cele 6 principii fundamentale ale persuasiunii;
Cea mai importantă întrebare din copywriting
Există un motiv simplu pentru care copywritingul nu îți aduce rezultate. Totul pornește de la perspectiva cu care pornești atunci când gândești mesajele și de la punctul de vedere de care ții cont.
Structura unui mesaj persuasiv
Creierele noastre sunt programate să răspundă mai bine informației care vine într-o anumită ordine. În plus, dacă nu ținem cont de această ordine psihologică, mesajele noastre vor cădea ca un copac într-o pădure goală (nimeni nu va ști).
Aceasta e doar o mică parte din procesele, principiile și tacticile pe care le-am folosit pentru a ajuta clienți din industrii precum:
- HoReCa
- Medicină
- IT
- Asigurări
- Producție
- eCommerce
- Aplicații Mobile
- Turism
- Organizare evenimente
- Freelancing
- Cursuri & educație
- Comerț cu amănuntul
- Competențe sociale
- Farmacie
Și pe care le poți folosi dacă în activitatea ta faci unul sau mai multe dintre următoarele:
- Facebook Ads
- Postări pe Facebook
- Google Ads
- Descrieri produse
- Texte website
- Email marketing
- Articole blog
- Articole de presă
- Flyere & print
- Prezentări de vânzare
Și care pe noi ne-au ajutat să obținem astfel de reacții de la clienții noștri:
„Colaborez cu SMARTERS de aproximativ 6 luni și pot spune că deja îi consider un partener de nădejde și edgy thinkers. Îmi place faptul că personalizează soluțiile, iar acestea sunt gândite și inovative.”
Rafaela Guran
Marketing Manager, Ness Timișoara
„Pentru mine, colaborarea cu SMARTERS înseamnă în primul rând încredere, performanță și rezultate cuantificabile. Îi recomand cu încredere oricui își dorește un partener pe termen lung și cu rezultate în domeniul marketingului.”
Florin Vilcea
Director, INCUBOXX – Timișoara
“La SMARTERS am apreciat cel mai mult faptul că ideile de îmbunătățire a prezentării produsului s-au văzut în rezultate.”
Radu Cigmaian
Fondator, Homefile
Intră în scenă:
Secretele Copywritingului – Principii nemuritoare pentru a crește vânzările
Un program intensiv și practic de 10+ ore, destinat antreprenorilor, specialiștilor în marketing și freelancerilor care te ajută să înțelegi principiile esențiale ale psihologiei umane, tehnicile fundamentale din copywriting, strategii și tactici pe care le poți adapta indiferent de mediul în care oamenii se întâlnesc cu mesajul tău.
Video-urile aprofundate acoperă tot ce ai nevoie să știi pentru a scrie texte care vând și care fac oamenii să treacă la acțiune. Uite câteva exemple din ce te așteaptă:
Psihologia consumatorului
De ce facem ceea ce facem, cum luăm decizia de cumpărare, care sunt motivele primare și secundare pentru care oamenii cumpără produse sau servicii?
Pașii specifici
Pe care îi urmăm pentru a scrie postări de blog populare. Am dezvoltat acest proces în ultimii 5 ani de când scriem conținut și tu vei avea acces la el, cu tot cu detaliile importante.
Peste 20 de structuri
Și formule pe care le poți copia și pe care poți pune informațiile despre business-ul tău și produsele sau serviciile pe care le oferi.
Care sunt acele cuvinte cheie psihologice
cu încărcătură emoțională care creează într-un mod subtil atât curiozitate și cât dorința de a cumpăra. Sunt 3 și în această propoziție și sunt alte 50 pe care oamenii de vânzări le folosesc de când s-a inventat marketing-ul.
Cum să nu mai rămâi niciodată fără inspirație pentru texte, chiar dacă ești cea mai puțin creativă persoană pe care o știi.
Sunt 3 trucuri simple plus un proces pe care oamenii de publicitate le folosesc dintotdeauna pentru a veni constant cu idei creative, indiferent de starea în care se află.
Cum să te faci pe deplin înțeles pentru a încheia cât mai multe vânzări
Un mesaj simplu este un mesaj convingător. Un argument bun spus în 5 propoziții va convinge mult mai mulți oameni decât un argument foarte bun, dar spus în 100 de propoziții. În curs înveți structuri și tactici care să te ajute să comunici simplu orice mesaj.
Acesta nu este doar un alt curs de copywriting
Pe lângă faptul că vei învăța toate lucrurile de mai sus, mai beneficiezi și de:
Exerciții practice prin care să aplici lucrurile învățate.
Chestionare care să te ajute să verifici dacă ai înțeles corect.
Secțiune de comentarii unde mai poți adresa întrebări dacă ceva a rămas neclar.
Grup de discuții unde poți interacționa cu ceilalți participanți și să dezbați aceste subiecte sau altele relevante.
Certificat de absolvire prin care să dovedești competențele în fața potențialilor clienți sau angajatori.
Opțiunile tale de participare:
Acest curs este inclus în abonamentul SMARTERS. Ai acces la el și alte zeci de materiale de pe platformă.
- Acces pe viață la curs
- Primești gratuit toate îmbunătățirile și actualizările viitoare
- Acces la materialele extra și șabloane și structuri
- Posibilitatea de a adresa întrebări sub fiecare video
- Posibilitatea de a adresa întrebări în comunitate
- Certificat de participare
- Alte 24 de cursuri și materiale
- 400+ lecții și teme (300+ ore de conținut)
- Alte bonusuri și evenimente live
- Tot ce include accesul individual (cât timp ai abonamentul activ)
- Alte 24 de cursuri și materiale
- 400+ lecții și teme (300+ ore de conținut)
- Strategii validate și testate pentru principalele canale de marketing
- Acces complet la comunitate
- Alte bonusuri și evenimente live