Ce faci atunci când primești un email de la un prieten bun?
Aproape că lași totul ca să deschizi mesajul și să vezi despre ce e vorba…
Poate ți-a cerut un sfat…
Sau ți-a trimis un link cu ceva amuzant ori util.
În orice caz, un email personal e aproape irezistibil…
Din sutele de antreprenori cu care am lucrat aici la SMARTERS, mulți ne-au mărturisit că VISEAZĂ la o astfel de relație cu abonații lor…
Vor să țină clienții aproape că să-și promoveze ușor produsele și să își crească elegant afacerea.
Dar mai puțin de 5% dintre cei pe care i-am întrebat știu cum să crească și să transforme o listă de abonați în venituri constante pe termen lung.
Mulți se plâng că nu știu de unde să înceapă…
Ce platforme să folosească sau ce să scrie în emailuri.
FIX de aceea am creat Email Marketing University.
Misiunea noastră este să îți punem la dispoziție un ghid complet, pas cu pas, care să te transforme rapid într-un expert în e-mail marketing.
Iar astfel, să știi exact cum să creezi o strategie pentru afacerea ta și cum să o implementezi ușor.
Efectul?
Practic, vei aduce vânzări de fiecare dată când apeși pe butonul Send (sau chiar automat) în timp ce abonații tăi devin din ce în ce mai loiali brandului tău.
Bineînțeles, fără să pompezi și mai mulți bani în Google sau Facebook ads.
Iar dacă te încântă ideea asta, atunci citește în continuare.
Cine suntem noi?
Salutări, eu sunt Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS – prima agenție de growth hacking marketing din România.
În ultimii 6 ani am lucrat direct cu peste 150 de companii din România și am vorbit în fața a peste 30.000 de oameni despre marketing care funcționează.
Doar în ultimele 12 luni, campaniile pe care le-am implementat cu colegii mei la SMARTERS au generat vânzări de peste 11.000.000 € pentru clienții noștri, iar până în 2030 misiunea noastră este să ajungem la 1 miliard de euro pentru afacerile din România.
Cum vom reuși asta?
Pe lângă munca directă cu clienții noștri, vrem să luăm lucrurile pe care le învățăm și le arătăm și altor marketeri sau antreprenori. Să vadă cum trebuie să aplice strategiile pentru afacerile lor, fără să mai piardă ani de zile experimentând pe cont propriu.
Dar stai, email-ul nu era mort?
Mulți marketeri se plâng că open rate-urile sunt mici și că oamenii nu mai citesc emailuri.
Însă asta este doar pe jumătate adevărat.
Hai să-ți spun un secret!
Puțini știu că pe la sfârșitul lui 2017 a existat o schimbare majoră în „lumea email-ului”.
Gmail (cea mai mare platforma email din lume, cu peste 70% din toată piață) a împărțit folderul de Inbox în trei foldere separate:
- Principal
- Social
- Promoții
Iar astfel, de la o zi la alta, ratele de deschidere au scăzut la jumătate. 🙁
Majoritatea e-mailurilor de promovare au început să fie direcționate de către Gmail în folderul de Promoții pe care aproape nimeni nu îl verifică niciodată!
Trist, dar adevărat.
Cert este că emailul NU a murit.
Secretul este să știi cum să faci ca emailurile tale să ajungă în folderul Principal, acolo unde să poată fi citite de către abonați.
Iar asta înseamnă să știi să creezi campanii de promovare un pic altfel.
Nu mai este suficient să trimiți emailuri cu „știri despre companie” sau cu „reduceri”.
Newsletter-ul clasic a murit.
Acum emailurile tale trebuie să fie UMANE.
Astfel, vei putea păcăli algoritmul Gmail, ajungând direct în față abonaților tăi, în timp ce emailurile concurenței putrezesc în folderul de Promoții sau în Spam, fără să fie citite vreodată.
Nu trebuie să fii Eminescu (sau Einstein) ca să ai succes cu e-mail marketing.
Nu îți trebuie talent la scris.
Și nu trebuie să ai cunoștințe super tehnice.
Ce îți trebuie cu adevărat este să știi ce tipuri de e-mail să trimiți în funcție de obiectivele tale.
Și să ai câteva șabloane gata făcute, pe care să le poți adapta ușor pentru fiecare situație.
În E-mail Marketing University îți vom arată exact tipurile de fraze care vând și cum să vorbești cu abonații tăi „ca între prieteni” astfel încât fiecare e-mail pe care îl vei compune va fi aproape că o joacă.
Iar dacă nu știi exact cum funcționează partea tehnică, nu îți face griji. Îți vom arată exact ce soft să folosești și cum, respectând bineînțeles regulile GDPR.
Cum să pornești și să crești o listă de abonați profitabilă.
Unul dintre principalele regrete ale clienților cu care am lucrat de-a lungul anilor a fost faptul că nu au început să adune adrese de e-mail de la început.
Unii nu s-au priceput la partea tehnică…
Iar alții au observat că abonații cresc foarte greu, și au renunțat la idee.
Astfel, au pierdut șansa de a transforma un procent bun din toți cei care interacționează online cu afacerile lor în clienți „de casă”…
Care să le crească afacerea prin vânzări recurente și recomandări.
Culmea este că nici măcar nu îți trebuie un website ca să poți aduna adrese de e-mail.
Zilele astea o poți face direct din Facebook sau din Instagram…
Sincer, sunt zeci de strategii prin care poți construi o lista de abonați fideli….
Însă nu voi intră în detalii aici, deoarece EMU are un modul dedicat acestui aspect: cum să construiești o lista profitabilă de abonați de la zero.
Sau, altfel zis, lista ta personală de potențiali clienți, pe care îi poți contacta oricând fără să cumperi reclame de la unchiul Zuckerberg.
E-mail marketing versus restul
Ca antreprenor în 2020 și pe mai departe, ai sute de unelte de promovare la dispoziție.
Și nu negăm că și celelatle platforme au meritele lor.
Însă, să fim serioși:
1. “Organicul” nu mai este ce era.
Facebook, Instagram, Google, etc. pun din ce în ce mai mult accent pe promovarea plătită.
Iar cei care se bazează doar pe organic pentru a crește sunt practic sortiți eșecului.
2. Culmea, nici promovarea plătită nu mai aduce roade la fel de bune.
Faptul că este foarte ușor să creezi o pagină de Facebook și să cumperi niște reclame a făcut ca mulți antreprenori să se înghesuie pe această platformă, și pe altele similare.
Astfel, prețul reclamelor crește pe zi ce trece datorită concurenței, ceea ce mănâncă din ce în ce mai mult din profiturile tale…
Din fericire, prin e-mail marketing poți ocoli elegant aceste probleme chiar și în 2020. Spre exemplu:
a. Prin email, odată ce ai câștigat un abonat, acesta poate fi al tău pe viață, teoretic.
Îl poți contacta de câte ori vrei, aproape gratis (mai puțin costul relativ mic al softului de e-mail).
În schimb, dacă cumperi reclame, atunci plătești pentru fiecare afișare!
Practic, scoți bani din buzunar de fiecare dată când vrei să transmiți un mesaj. Ca în era SMS.
Cred că nu are rost să-ți mai spun care variantă este mai avantajoasă…
b. Nu le poți spune pe nume!
Spre exemplu, nu poți afișa o reclamă pe Facebook, care să îi se adreseze unui potențial client pe nume…
Nu există acea relație personală de încredere.
Ești doar un advertiser, printre alți zeci.
c. Când un abonat îți lasă adresa de e-mail personală – o informație privată și sensibilă – e un semn foarte puternic că e interesat de afacerea, produsele, sau serviciile tale.
Mult mai puternic decât un simplu Like sau Follow…
…
Ce înseamnă toate astea pentru tine?
Uite, știm amândoi că promovarea prin reclame online nu va dispărea în curând.
Însă, dacă adaugi și e-mail marketing la arsenalul tău existent, ai oportunitatea să transformi o parte din traficul pentru care probabil plătești deja oricum…
… în trafic gratuit, vânzări recurente, și clienți pe viață.
S-au deschis înscrierile pentru E-mail Marketing University
Prin EMU ne-am propus să îți „instalăm” în memorie tot ce îți trebuie ca să începi să-ți crești afacerea prin e-mail marketing acum.
Din câte știm noi, acesta este primul și cel mai complet curs de acest fel din România.
Abonează-te la newsletter-ul oricărei companii de succes, și vei vedea că e-mailurile lor sunt extrem de bine puse la punct.
Asta NU e o coincidență.
Pentru că vânzările pe care le fac unele dintre aceste companii folosind aceleași strategii care te așteaptă în EMU sunt de ordinul milioanelor de euro pe an.
Altfel de ce s-ar mai obosi?
Îți pun o întrebare sinceră:
Cât ai investi că să primești chiar acum acces la un sistem care poate vinde zeci sau sute din produsele tale de fiecare dată când apeși send?
Și care ar putea face asta în fiecare zi sau săptămâna, ani buni de acum încolo?
3.000 EUR? 10.000 EUR? 30.000 EUR?
Ce zici de 1000 EUR?
Da.
Misiunea noastră NU este să ne îmbogățim.
În schimb, ne-am propus să creăm următoarea generație de marketeri în România.
Iar de aceea îți oferim astăzi ocazia să te alături celor care și-au rezervat deja locul în E-mail Marketing University pentru un preț modic.
Ce primești:
Vei găsi întreg cuprinsul acestui curs la sfârșitul paginii, dar momentan îți prezint doar câteva dintre aspectele pe care le vei stăpâni dacă decizi să ni te alături în EMU.
- Cum să crești o listă de la zero, fără să ai nici măcar un website. 17 strategii incluse.
- Cum să creezi e-mailuri care aduc vânzări, feedback, sau chiar recomandări, fără să-ți stresezi abonații.
- Hack-ul nostru prin care îți dublezi open rate-ul aproape „peste noapte”.
- Cum să determini ușor ce tip de strategie va aduce cele mai bune rezultate pentru afacerea ta și cum s-o implementezi.
- Secretul prin care îi faci pe abonați să se îndrăgostească de brandul tău.
- Ce tipuri de emailuri să trimiți în funcție de obiectivele tale. Și ce emailuri să NU trimiți niciodată (lasă-i pe alții să le trimită :P).
- Ce platforme să folosești ca să începi să vezi rezultate rapid, și ghiduri pas cu pas actualizate în timp.
Și să nu crezi că îți vom pune toate informațiile acestea în brațe și apoi vom uita de ține…
Îndată ce te-ai înscris în EMU, vei intra direct sub aripa noastră și ne vom asigura cu prețul vieții (sort of) că nu te vei bloca.
Vei putea adresa întrebări la finalul fiecărei lecții, ai exerciții practice (vei construi de fapt propria strategie de e-mail marketing) și ai acces la o comunitate de suport.
Însă trebuie să te avertizez…
Pe măsură ce numărul cursanților crește și costurile noastre cresc la fel. În plus, periodic adăugăm strategii și actualizări.
Deci există șansa ca dată viitoare când vezi această pagină, prețul cursului să fie mult mai mare.
A venit momentul să alegi:
1. Continui să te bați cu „gloata” de advertiseri de pe Facebook, Google sau Instagram.
„Cine plătește mai mult pe reclame câștigă!”
Sau…
2. Înveți să stăpâneșți arta promovării prin e-mail, și îți crești afacerea cu randamente (Return on Investment) de până la 4200% prin strategiile din EMU.
Decizia este numai a ta…
Antreprenori la rândul nostru, știm că trebuie să ai grijă în ce investeșți banii…
De aceea, dacă nici recenziile primite de la ceilalți studenți nu te ajută să iei o decizie, noi îți oferim și o garanție de 30 zile.
E simplu.
Dacă consideri, în orice moment, indiferent că ai terminat cursul sau nu, că nu ne-am ținut de promisiunile de mai sus…
Sau dacă, din orice alt motiv, ajungi la concluzia că acest curs nu merită investiția…
Atunci îți vom da banii înapoi fără nici o întrebare.
În acest fel vrem să-ți arătăm că avem încredere în materialul nostru, și că acesta va crea în afacerea ta o valoare de cel puțin 10 ori mai mare decât prețul cursului…
Tot ce ai de făcut pentru a fi admis în EMU este să dai click pe butonul de mai jos și să urmezi instrucțiunile.
Opțiunile tale de participare:
Acest curs este inclus în abonamentul SMARTERS. Ai acces la el și alte zeci de materiale de pe platformă.
- Acces pe viață la curs
- Primești gratuit toate îmbunătățirile și actualizările viitoare
- Acces la materialele extra și șabloane și structuri
- Posibilitatea de a adresa întrebări sub fiecare video
- Posibilitatea de a adresa întrebări în comunitate
- Certificat de participare
- Alte 24 de cursuri și materiale
- 400+ lecții și teme (300+ ore de conținut)
- Alte bonusuri și evenimente live
- Tot ce include accesul individual (cât timp ai abonamentul activ)
- Alte 24 de cursuri și materiale
- 400+ lecții și teme (300+ ore de conținut)
- Strategii validate și testate pentru principalele canale de marketing
- Acces complet la comunitate
- Alte bonusuri și evenimente live