Facebook pentru începători

Descoperă de ce nu ai avut rezultate până acum, studii de caz care să te inspire, cele mai eficiente strategii și cele mai comune greșeli în promovarea pe Facebook.

În acest curs de 7 ore vei învăța:

Cum să creezi o strategie pas cu pas;

Cum să faci oamenii să interacționeze cu postările tale;

Cum să creezi reclame care vând;

Și multe, multe altele!

De ce să pierzi luni de zile

și zeci de mii de lei?

Ai tot auzit că promovarea pe Facebook funcționează, poate ai și încercat-o, dar nu ai avut rezultatele așteptate? Ai vrea să începi să-ți promovezi afacerea mai eficient prin Facebook, dar nu știi de unde să începi? Postezi pe pagină, promovezi reclame, dar rezultatele nu apar?

Stai liniștit, nu ești singur. De fapt, în ultimii 3 ani, de când ajutăm companii din Timișoara și din România să se promoveze online, am observat că Facebook-ul este cel mai puțin înțeles și greșit folosit instrument de marketing.

În acest timp am ajutat 40+ clienți să treacă de la a pierde bani cu promovarea pe Facebook la a transforma această platformă în cel mai eficient canal de marketing pentru afacerea lor. Și acum vrem să te ajutăm și pe tine să înveți cum poți obține rezultate comparabile printr-un curs practic și aprofundat de promovare pe Facebook.

Acest curs este potrivit pentru tine dacă:

Ai încercat să te promovezi pe Facebook, dar nu ai avut rezultatele așteptate;

Ești un mic antreprenor și vrei să folosești Facebook pentru a-ți crește afacerea;

Ești o persoană cu o idee sau un proiect și vrei să descoperi cum poți folosi Facebook pentru a-ți promova ideea;

Investești, sau ești pregătit să investești cel puțin 200-300RON/lună pentru promovarea pe Facebook;

Acest curs NU ți se potrivește dacă:

Ai experiență de câțiva ani în promovarea pe Facebook și ești la curent cu ultimele noutăți;

Știi foarte bine diferențele dintre optimizare pentru clickuri și Daily Unique Reach, cum să folosești Facebook Pixel, când să alegi conversiile ca obiectiv sau cum să faci campanii semi-automate;

Nu ești dispus sau nu ai posibilitatea să aloci bugetul lunar de mai sus pentru promovarea reclamelor și a postărilor pe Facebook;

(Poți începe cu resurse gratuite de aici.)

Descoperă cum să folosești Facebook la potențial maxim

Folosim Facebook de pe vremea când pentru 2 RON puteai ajunge în fața a 1000 de oameni și puteai aduce un vizitator pe site-ul tău cu 1 ban. Da, 1 ban! Dar acele vremuri s-au dus de mult. Acum este mult mai greu să atragi atenția omului și să-i stârnești interesul. Vrem să împărtășim cu tine care sunt cele mai eficiente strategii în anul 2017 și care sunt lucrurile pe care probabil le faci greșit și care îți sabotează rezultatele.

La finalul cursului vei ști:

Cum să descoperi clienții ideali și să afli mai multe despre ei;

Cum să folosești corect opțiunile de targetare pe Facebook;

Cum să măsori și să analizezi rezultatele campaniilor;

Cum să creezi campanii de Facebook automate și semi-automate;

Cum să mărești considerabil rata de conversie a vizitatorilor site-ului;

Cum să scrii reclame care vând;

Ce instrumente să folosești pentru a-ți face viața mai ușoară;

Cursul este susținut de:

Cursul va fi ținut de Toma Grozăvescu, fondatorul SMARTERS și unul dintre principalii promotori ai conceptului de Growth Hacking în România.

Toma are sute de ore de experiență în training, susține prezentări la unele din cele mai importante evenimente de business și marketing din România și contribuie pentru numeroase publicații și bloguri de marketing și antreprenoriat din țara noastră.

Punctele sale forte sunt înțelegerea clientului și găsirea celor mai eficiente metode de a ajunge la el.

Deja am ajutat pe cineva exact ca tine

Am participat la cursul de social media marketing. A fost super! Informatii utile, clare si la subiect. Great job!”

Donna Mester

Participantă la cursul de Social Media Marketing

Colaborez cu SMARTERS de aproximativ 6 luni și pot spune că deja îi consider un partener de nădejde și edgy thinkers. Îmi place faptul că personalizează soluțiile, iar acestea sunt gândite și inovative.”

Rafaela Guran

Marketing Manager, Ness Timișoara

“La SMARTERS am apreciat cel mai mult faptul că ideile de îmbunătățire a prezentării produsului s-au văzut în rezultate.”

Radu Cigmaian

Deja am ajutat pe cineva exact ca tine

La SMARTERES am apreciat cel mai mult faptul că ideile de îmbunătățire a prezentării produsului s-au văzut în rezultate.

Rafaela Guran

Marketing and Communications Specialist | Ness Digiatal Engineering

Despre ce vom discuta mai exact:

Cum funcționează Facebook și de ce nu ne vede lumea postările;
  • Ce trebuie să știi despre EdgeRank, algoritmul Facebook;
  • Care sunt criteriile care influențează impactul (reach-ul) postărilor;
  • Care sunt cele mai eficiente tipuri de postări;
Cum putem face ca postările noastre să ajungă la mai multă lume;
  • Explicarea Ads Manager;
  • De unde creăm reclamele de Facebook pentru mai multe opțiuni;
  • Explicarea obiectivelor campaniilor și când le folosim pe fiecare;
  • Explicarea opțiunilor de targetare (țintire) a audienței;
  • Explicarea opțiunilor de optimizare a reclamelor;
  • Crearea unei reclame pas cu pas;
Cum creăm pas cu pas o reclamă
  • Explicarea Ads Manager;
  • De unde creăm reclamele de Facebook pentru mai multe opțiuni;
  • Explicarea obiectivelor campaniilor și când le folosim pe fiecare;
  • Explicarea opțiunilor de targetare (țintire) a audienței;
  • Explicarea opțiunilor de optimizare a reclamelor;
  • Crearea unei reclame pas cu pas;
Strategii eficiente și puțin utilizate de promovare pe Facebook;
  • Explicarea Ads Manager;
  • De unde creăm reclamele de Facebook pentru mai multe opțiuni;
  • Explicarea obiectivelor campaniilor și când le folosim pe fiecare;
  • Explicarea opțiunilor de targetare (țintire) a audienței;
  • Explicarea opțiunilor de optimizare a reclamelor;
  • Crearea unei reclame pas cu pas;
Găsirea de noi clienți cu ajutorul Facebook;
  • Similar audiences: ce este și cum funcționează;
  • Cum creăm audiențe similare: trafic site, listă email, engagement pagină;
NOU: Pentru cei care nu au website
  • Custom audiences fără utilizarea site-ului;
  • Video-uri și retargeting;
Studii de caz
  • Cum am creat o campanie virală care a ajuns la 1.000.000 de români;
  • Cum am ajutat un restaurant local să fie al doilea la vânzări la un concurs național în domeniu;
  • Cum am făcut clienții clienților noștri să ne laude;

Despre ce vom discuta mai exact:

Cum funcționează Facebook și de ce nu ne vede lumea postările;

  • Ce trebuie să știi despre EdgeRank, algoritmul Facebook;
  • Care sunt criteriile care influențează impactul (reach-ul) postărilor;
  • Care sunt cele mai eficiente tipuri de postări;

Cum putem face ca postările noastre să ajungă la mai multă lume;

  • Emoțiile care ne determină să distribuim conținut în social media;
  • Cum descoperim cel mai popular conținut;
  • Folosirea Audience Insights;
  • Cum descoperim inspirație pentru postări;

Cum creăm pas cu pas o reclamă

  • Explicarea Ads Manager;
  • De unde creăm reclamele de Facebook pentru mai multe opțiuni;
  • Explicarea obiectivelor campaniilor și când le folosim pe fiecare;
  • Explicarea opțiunilor de targetare (țintire) a audienței;
  • Explicarea opțiunilor de optimizare a reclamelor;
  • Crearea unei reclame pas cu pas;

Strategii eficiente și puțin utilizate de promovare pe Facebook;

  • Retargeting;
  • Retargeting avansat;
  • Automatizarea campaniilor;
  • Opțiuni avansate de targetare geografică
  • Optimizarea campaniilor;

Găsirea de noi clienți cu ajutorul Facebook;

  • Similar audiences: ce este și cum funcționează;
  • Cum creăm audiențe similare: trafic site, listă email, engagement pagină;

NOU: Pentru cei care nu au website

  • Custom audiences fără utilizarea site-ului;
  • Video-uri și retargeting;

Studii de caz

  • Cum am creat o campanie virală care a ajuns la 1.000.000 de români;
  • Cum am ajutat un restaurant local să fie al doilea la vânzări la un concurs național în domeniu;
  • Cum am făcut clienții clienților noștri să ne laude;

Câteva dintre brandurile locale pe care le-am ajutat să crească prin intermediul social media marketing:

Ce mai aștepți? Înscrie-te acum!

Prețul cursului este de 97 euro/persoană.

Taxa de participare include:

  • participarea la cele 7 ore de curs;
  • acces pe viață la înregistrări și la edițiile următoare ale cursului;
  • materiale suport;

Mai multe detalii organizatorice vei primi după înscriere.

De asemenea, vor avea loc și două sesiuni live de întrebări și răspunsuri, pentru a-ți răspunde la eventuale neclarități.

Vei avea posibilitatea să participi de oriunde ai o conexiune stabilă la internet și de pe orice dispozitiv.

2 + 6 =

Nu mai aștepta

Rezervă-ți unul din cele 30 de locuri disponibile și vei beneficia de:

Trainer cu experiență în domeniu și zeci de campanii de promovare pe Facebook la activ;

7 ore intensive de training;

Resurse utile și materiale prin care să aprofundezi cele învățate;

Șansa de a ți se răspunde specific la întrebările tale;

Acces într-o comunitate unde poți adresa întrebări atunci când vei întâmpina noi provocări pe viitor;

Bonus: înscrie-te până pe 19 mai

Și beneficiezi gratuit de un audit personalizat al paginii tale de Facebook în valoare de 250 RON care te va ajuta să înțelegi ce faci bine și ce poți îmbunătăți legat de promovarea pe Facebook a proiectului tău.

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)