În sfârșit: un curs complet de promovare pe Facebook care îți arată de la A la Z cum să te promovezi corect și să-ți crești vânzările.

1. Învață pas cu pas și prin exemple concrete cum să te promovezi pe Facebook pentru a avea cu adevărat rezultate.

2. Apoi folosește strategii intermediare și avansate pentru a lua fața competiției și pentru a transforma promovarea pe Facebook într-un canal de marketing profitabil.

De la Prima Agenție de Growth Hacking Marketing din România.

„Știu că și clienții mei sunt pe Facebook, de ce nu-i pot atrage?”

 

E întrebarea care nu lipsește aproape niciodată când ținem o prezentare despre marketing.

Probabil ai citit și tu:

Peste 10.000.000 de români au cont pe Facebook. Practic, aproape toată populația activă a țării.

Știm sigur că sunt foarte multe afaceri care vând profitabil cu ajutorul Facebook.

Ba, mai rău, poate și competiția noastră este prezentă pe Facebook și știm că promovarea funcționează pentru ei.

Atunci de ce este atât de greu să atragem și să convertim acești potențiali clienți?

De parcă nu era de ajuns, lucrurile nu par că devin mai ușoare sau mai simple:

Promovarea pe Facebook devine din ce în ce mai complexă și complicată

Instalează pixelul.

Fă campanii cu obiectiv de conversii.

Dar acestea nu funcționează dacă nu ai destule date, deci începe cu obiectiv de trafic.

Și optimizarea pentru landing page views ce înseamnă?

Dacă ești aici, știi cât de intimidantă poate fi interfața Facebook Ads, cât de complexe devin opțiunile de promovare și legăturile dintre toate toate opțiunile pe care le avem la dispoziție.

Conversii, CPM, reach, impresii, trafic, landing page views, pixel, retargeting, audiențe asemănătoare…

La naiba, când există atât de multe opțiuni, de unde începem?

Ce ne facem dacă iarăși se schimbă ceva?

În ultima perioadă:

Facebook a investit enorm în conținutul video;

Încurajează afacerile să se conecteze pe Messenger cu clienții lor;

A modificat algoritmul pentru a descuraja postările care duc oamenii în afara platformei;

De fapt, doar cu câteva zile înainte de a scrie aceste rânduri Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a anunțat o altă schimbare majoră legată de viziunea sa asupra Facebook.

Era o vorbă: singurul lucru care nu se schimbă e schimbarea.

E 140% cazul promovării pe Facebook 🙂

Dar e o problemă majoră cu toate cursurile și materialele educaționale despre promovarea pe Facebook din România

Spune-ne dacă ne înșelăm dar:

Majoritatea informațiilor sunt generale, nu acționabile și nu oferă planuri concrete

„Publică conținut interesant”.

„Postează când audiența ta e online”.

„Testează A/B”.

Sfaturi pe care le găsești în majoritatea materialelor legate de promovarea pe Facebook sau ca răspunsuri în grupurile de profil.

Bun, bun, sfaturi corecte în sine.

Dar răspunsuri concrete și explicite legate de toate aspectele promovării unei afaceri pe Facebook unde găsim?

Nu știm dacă funcționează și în România sau nu sunt la zi

O altă serie de sfaturi pe care le găsim în cursurile despre marketing și în special despre marketing pe Facebook sunt luate copy-paste din alte materiale din Vest.

Dar știm că audiența din România este diferită de cea din SUA. Că românii pot răspunde foarte diferit la același mesaj.

O reclamă care l-ar face pe un american să cumpere poate fi raportată ca înșelătoare de un român (și deci penalizată de Facebook) sau cel care o folosește se trezește cu tot felul de comentarii agresive de la români.

Majoritatea cursurilor de promovare pe Facebook nu vorbesc pe limba noastră

CPM, CPC, Tracking, A/B testing… bleah.

De acord:

E fain să vezi o persoană care cunoaște termenii din industrie, dar parcă ar trebui să poți participa la un curs de marketing online chiar dacă nu ai un doctorat în domeniu, nu?

Nu sunt de la A la Z

Alte cursuri de promovare pe Facebook, dacă sunt totuși specifice, au problema că acoperă doar o mică parte din tot ce trebuie să știm pentru a avea succes.

Poate vorbesc doar despre cum să creezi reclame eficiente.

Sau cum să crești engagementul postărilor.

Dar cum ne asigurăm că reclamele ne sunt acceptate?

Ce instrumente putem folosi pentru a ne îmbunătăți rezultatele și pentru a ne ușura munca?

Cum identific corect audiența și cum o targetez?

Nu mă ajută cu nimic să știu foarte bine să fac un pas dacă nu știu cum ajung acolo sau ce să fac mai departe.

Majoritatea cursurilor de promovare pe Facebook nu conțin exemple concrete, din practică, pe care să le aplici

Se știe că românii se pricep de minune la două lucruri: politică și fotbal. Ah și la tenis de când cu Simona Halep.

Dar credem că trebuie să mai adăugăm un lucru pe listă: marketing.

În ultimii ani parcă a căzut o ploaie cu „consultanți”, cu „experți” care ne spun cum să ne promovăm online.

Dar când intrăm mai în detaliu, vedem că aceștia vorbesc doar teoretic, din alte cărți sau articole.

Nu ne pot oferi exemple practice din experiența lor.

De unde știm că nu sunt alte lucruri pe care le putem găsi pe internet?

Multe cursuri de promovare pe Facebook spun dar nu și arată (și nu oferă exerciții practice)

Teoria ca teoria, dar practica ne omoară.

Degeaba ni se oferă informații corecte, dacă nu avem și sprijin după ce începem să implementăm, nu?

În plus, dacă cineva ne spune, vrem să vedem dacă și cum a făcut el/ea.

Vrem sfaturi concrete și exemplificări din partea trainerului cu ce a mers, ce nu și de ce.

5 insight-uri surprinzătoare învățate din practică despre promovarea pe Facebook în România

 

Folosim promovarea pe Facebook de pe vremea când puteai obține click-uri și la costuri de 1 ban. Da, ai citit corect, 1 ban.

În cei 5+ ani de activitate și în urma a sute de campanii implementate sau analizate, am văzut câteva greșeli comune pe care le fac specialiștii în marketing și antreprenorii din România:

1. Majoritatea antreprenorilor și marketerilor nu înțeleg modul fundamental în care funcționează promovarea pe Facebook

Întâlnim des, în training-urile și prezentările pe care le susținem, să vedem că tactici vechi pe care le folosim deja de câțiva ani sunt noi pentru cei din sală.

Facebook ne oferă o mulțime de posibilități de promovare, dar majoritatea nici măcar nu știu de ele, ce să mai vorbim de a le folosi pentru a atrage oamenii spre afacerea lor.

Am întâlnit incredibil de des antreprenori și specialiști în marketing deopotrivă care făceau greșeli elementare:

Nu foloseau Ads Manager pentru crearea și administrarea reclamelor (dădeau boost direct din pagină).

Porneau campaniile fără a avea măsurarea instalată (Facebook Pixel setat corect).

Targetarea era fie prea generală, fie prea specifică și reclamele nu porneau.

Să nu mai zicem de modul în care erau gândite și implementate reclamele, în 90% din cazuri gândite pe ultima 100 de metri, chiar în momentul în care se implementa campania.

Sunt câteva aspecte fundamentale ale promovării pe Facebook și greșeli cardinale pe care trebuie să le evităm. Din păcate majoritatea nu le cunosc sau, și dacă o fac, le-au înțeles greșit.

2. Nu înțeleg rolul Facebook în strategia de marketing

Poți să mergi repede, dar dacă mergi în direcția greșită nu te ajută cu nimic.
Același este și cazul promovării pe Facebook.

Dacă nu identificăm corect unde și cum să folosim posibilitățile de promovare pe Facebook, sunt toate șansele doar să ne irosim banii.

Am întâlnit zeci de antreprenori care se promovau prin anumite metode pe Facebook și se plângeau că nu au rezultate, pe când mici schimbări de strategie le-ar fi îmbunătățit drastic rezultatele.

Facebook este în primul rând un canal pentru a genera cerere pentru produs, pentru a-ți face audiența conștientă că exiști.

Apoi trebuie să te folosești de alte funcționalități pentru a transforma străinii în clienți.

3. Majoritatea antreprenorilor și specialiștilor în marketing nu știu să folosească corect targetarea pe Facebook

Sunt două probleme mari pe care le-am observat aici:

#1. Nu știu să identifice corect publicul țintă.
Nu știu să creeze un avatar de client și să identifice datele demografice dar, în special, interesele și comportamentul publicului țintă.

#2. Nu știu să-și găsească clienții pe Facebook
Aici vorbim despre utilizarea funcționalităților disponibile în Facebook Ads pentru a afișa reclamele oamenilor care fac parte din publicul țintă.

4. Nu știu copywriting sau cum să creeze reclame și descrieri care atrag

Degeaba faci totul corect, dacă nu reușești să atragi atenția clienților, să-i faci să se oprească din a da scroll și să-ți citească mesajul, totul e în zadar.

Principala sursă a acestei greșeli o reprezintă faptul că textele sunt de obicei ultimul lucru pe care îl fac, de multe ori chiar în momentul în care implementează reclama sau postarea.

Nu au un document organizat cu mesajele cheie pe care ar trebui să le folosească, cu nevoile, dorințele și aspirațiile publicului țintă.

5. Nu știu să folosească strategii intermediare și avansate de promovare pe Facebook

Dacă o parte dintre problemele de mai sus pot fi rezolvate cu destulă lectură pe internet, când vine vorba de strategii mai avansate rar am întâlnit antreprenor sau specialist în marketing care să știe cum să le folosească.

Am întâlnit chiar și în cazul unor agenții cu renume o lipsă clară de viziune, de strategie, de înțelegere a aspectelor fundamentale pentru scalarea unei campanii.

O companie care se promovează deja de câteva luni pe Facebook ar trebui să folosească strategii, obiective și funcționalități diferite față de una care deja începe.

Dacă am făcut totul corect, ar trebui să avem deja destule date pentru a ne folosi de posibilitățile cu adevărat magice ale promovării pe Facebook.

Știm asta pentru că în ultimii 5 ani am implementat sute de campanii pentru clienții noștri și am adus rezultate solide pentru cifra lor de afaceri

La Strada

Când cei de la La Strada au primit invitația de a participa la BurgerFest, cel mai mare festival de burgeri din România, prima întrebare a fost: merită deranjul?

Adică ce rost are să meargă un mic restaurant din Timișoara, cunoscut doar la nivel local, la un eveniment din București?

Dar cu două campanii bine țintite pe Facebook și Instagram: una de teasing, înainte de eveniment, și una chiar în timpul acestuia i-am ajutat pe cei de la La Strada Bistro să termine pe locul 2 la vânzări, într-un oraș străin, fiind depășiți doar de arhicunoscutul Hard Rock Cafe.

De fapt, chiar și pe plan local, am implementat campanii atât de eficiente încât am ajuns să fim lăudați chiar de clienții clienților 🙂

Telco

Într-un oraș cu o rată de șomaj sub 1%, cum este cazul Timișoarei, să recrutezi personal calificat este deja un lucru greu.

Dacă audiența ta este și mai specifică, și anume doar vorbitorii de italiană, deja ți-ai făcut treaba de 10 ori mai grea.

Dar aici intervine o strategie de social media marketing gândită corect.

Folosind metodologia ICE™ proprie SMARTERS pentru postări pe Facebook, și cu ajutorul unei campanii virale, am reușit să facem Telco una dintre cele mai cunoscute și apreciate companii din Timișoara, echipa crescând de la ~30 de persoane la aproape 100 în perioada colaborării și cifra de afaceri de la 700.000 euro la 3.000.000 de euro.

Asta se poate întâmpla dacă strategia de marketing este gândită corect, dacă se alege bine modul unde poate interveni promovarea pe Facebook și dacă sunt folosite corect instrumentele și funcționalitățile de promovare.

La SMARTERS suntem de părere că dacă promovarea pe Facebook nu ajută afacerea să crească, e inutilă.

Simplitao

Să transformi un buget de promovare pe Facebook de 200 RON în vânzări de 9000 euro este visul oricărui antreprenor sau specialist în marketing.

Ei bine, pentru cei de la Simplitao a fost o realitate când printr-o campanie de retargeting bine gândită am reușit exact asta.

Ingredientele?

Cercetarea asupra publicului țintă făcută corect.

Cunoașterea posibilităților promovării pe Facebook.

Cunoștințe tehnice (minime) pe care oricine le poate deprinde în 45 de minute.

De ce promovarea pe Facebook?

Ok, nu vrem să predicăm în fața unui public deja convertit:

Dacă ești aici, probabil înțelegi importanța promovării pe Facebook.

Știi și tu:

Clienții tăi sunt acolo

Vorbeam mai sus despre cei 10.000.000 de români care sunt activi lunar pe platformă.

Dar, poate și mai important e faptul că Facebook a devenit pentru majoritatea dintre noi principala destinație atunci când suntem plictisiți (sau avem ceva de făcut).

Doar uită-te ce fac oamenii când stau prinși în trafic.

Vei vedea, majoritatea sunt cu ochii în jos, dând scroll pe telefon.

Facebook e cel mai bun mod pentru a genera cerere pentru un serviciu sau produs

Dacă nu ai norocul ca oamenii să caute deja pe Google produsul tău și competiția să fie acceptabilă, ai nevoie să ieși în fața lor, să-i faci conștienți de faptul că și tu le rezolvi o problemă pe care o au, să le comunici cum ești diferit de competiție.

Promovarea pe Facebook încă este profitabilă

Și probabil va mai fi mult timp de acum încolo, chiar și pentru afacerile mici și medii.

Asta dacă învățăm să o folosim corect.

Doar compară costurile promovării pe Facebook cu crearea unei reclame la TV sau afișarea de bannere pe stradă (unde nici măcar nu știm câte persoane le văd) și vei vedea că cifrele funcționează, noi trebuie să învățăm cum să profităm.

Poți obține un avantaj competitiv

Majoritatea afacerilor se promovează greșit pe Facebook.

Dacă știi ce să faci te vei diferenția și vei obține rezultate la costuri mult mai mici față de competiție.

Să ai acces la o sursă de clienți la care competiția ta nu are poate deveni un avantaj competitiv major pentru creșterea afacerii tale.

Atrage, convertește și fidelizează-ți clienții

Promovarea pe Facebook poate fi folosită pentru toate stadiile în care se află un potențial client față de afacerea noastră:

Să audă de noi.

Să cumpere.

Să cumpere din nou.

Sau chiar să ne aducă alți clienți!

Cum te poate ajuta dacă stăpânești promovarea pe Facebook?

Scapi de frustrarea că nu merge sau nu înțelegi

Să fim sinceri, dacă ești aici ești unul dintre românii cărora le pasă de ei și de afacerea în care sunt implicați și vor să devină mai buni în ceea ce fac, vor să obțină rezultate.

Economisești bani

În serviciile de consultanță pe care le-am oferit am găsit aproape mereu găuri în campaniile de promovare pe Facebook. Reclame care doar consumau bani, adset-uri ineficiente, audiențe inutile. Din doar câteva click-uri și bife, clienții economiseau de la câteva sute de euro pe lună în sus (în funcție de bugetul investit).

Crești vânzările

O strategie de promovare pe Facebook ar trebui să se vadă acolo unde este cel mai important: în vânzări. Partea cea mai bună este că nu trebuie să ai un doctorat în marketing, trebuie doar să înțelegi rolul platformei în strategia mai mare de marketing și funcționalitățile esențiale pe care să le folosești.

Transformi mai mulți vizitatori în clienți

Odată ce înveți pașii de bază, vei vedea că Facebook ne oferă o mulțime de alte posibilități pentru creștere a vânzărilor și pentru a ne folosi de traficul sau clienții existenți pentru a reuși asta.

Înveți cum să măsori munca celor care se ocupă de promovarea de Facebook pentru tine

Indiferent dacă ai o persoană angajată sau o agenție căreia i-ai externalizat munca, și tu trebuie să ai cunoștințe de bază în primul rând pentru a ști ce să le ceri și apoi pentru a le măsura munca.

Consultantul de 1300 EURO/lună

Așa cum ai văzut mai sus, am adus rezultate frumoase am spune noi clienților noștri prin promovarea pe Facebook.
De fapt, treaba a mers atât de bine încât de vreo 10 luni avem acest mesaj pe pagina de contact:

Nu am folosit doar promovarea pe Facebook pentru a ne ajuta clienții, nu a fost întotdeauna ușor, dar acum cei care vor să le analizăm conturile de reclame sau strategia de promovare pe Facebook ne plătesc între 250-450 RON/oră pentru asta.
Nu o spunem ca să ne lăudăm (bine, poate doar puțin).
Dar din păcate și timpul nostru este limitat.
Tocmai de aceea am creat acest curs.

„I’m definitely proud of the partnership with SMARTERS!

The collaboration between Telco and SMARTERS was a great achievement. What I liked about them is that they knew how to ask the right questions and  how to translate our company’s goals into successful results online. 

Thank you SMARTERS!”

Alessandro Console

CEO, TELCO

„SMARTERS face palpabile obiective de promovare care par imposibil de atins! Experiența noastră cu echipa SMARTERS se poate traduce simplu prin următoarea ecuație 70 = 300… În mai multe cuvinte, te aștepți/speri la 70 de potențiali participanți la evenimentul pe care îl organizezi și te trezești vorbind în fața a peste 300 de persoane cu adevărat interesate de subiect!
Recomand SMARTERS cu toată încrederea și cu bucuria că am avut ocazia să colaborăm!„

Alexandra Petcu

Coordonator implementare partener UVT - StartActiv Vest

„Colaborez cu SMARTERS de aproximativ 6 luni și pot spune că deja îi consider un partener de nădejde și edgy thinkers. Îmi place faptul că personalizează soluțiile, iar acestea sunt gândite și inovative.”

Rafaela Guran

Marketing Manager, Ness Timișoara

5 beneficii ale cursului „Secretele Promovării pe Facebook”

Util indiferent dacă ești începător sau intermediar

Cursul este organizat pe două nivele:
Dacă ești la început îți explică pașii de bază corecți pentru promovarea pe Facebook.
Te învață pas cu pas cum să te folosești la maximum de posibilitățile de promovare, cum să descifrezi interfața Facebook Ads, ce opțiuni să alegi și când etc.
Dacă ai deja ceva experiență, dar nu ai rezultatele dorite, pe lângă faptul că vei identifica greșeli pe care le faci, vei învăța strategii mai avansate pentru a-ți promova afacerea și crește vânzările atunci când strategiile obișnuite nu mai funcționează.
Vei putea vedea cum am folosit noi informațiile prezentate pentru a gândi strategii câștigătoare pentru clienții noștri.

De la A la Z, pe limba ta

Dacă e un lucru pe care îl urâm la SMARTERS, pe lângă cei care dau sfaturi greșite, sunt cei care complică lucrurile inutil.
Am lucrat la acest curs mai bine de 6 luni pentru a ne asigura că ordinea și modul în care sunt prezentate informațiile este logic pentru cei care îl urmăresc.
În plus, am primit feedback de la peste 140 de specialiști în marketing și antreprenori pentru a descoperi principalele provocări pe care le au.
Acesta este gândit pentru a fi util, pentru a răspunde principalelor provocări și greșeli și pentru a face promovarea pe Facebook ușor de înțeles și acționabilă.

Specific, actionabil și plin de exemple

Deși este un curs masiv și aprofundat, este fără bla bla-uri inutile.

Ne-am concentrat pe a trece dincolo de alte sfaturi pe care le găsești pe internet.

Așa cum te-am obișnuit și în alte cazuri, și acest curs este acționabil, gândit pentru a te ajuta să pui în practică și plin de exemple pentru a ne asigura că ai înțeles exact ce ar trebui să faci și să ai inspirație pentru a porni.

Acces la grup de suport

Nimeni nu poate ține 100% actualizat un curs despre o platformă care se schimbă atât de des.

De aceea, pe lângă faptul că actualizăm materialele (și tu ai acces la aceste actualizări), vei avea acces la un grup dedicat unde primești suport extins, te anunțăm de modificări importante și îți oferim în continuare sfaturi pentru cum să te adaptezi.

Îți arătăm cum am făcut-o noi

Nu doar îți vom spune ce să faci, îți vom arăta cum am pus și punem noi în practică strategiile și informațiile din curs.

În plus, vei afla detalii nemaiprezentate despre unele dintre cele mai de succes studii de caz ale noastre și vei vedea cum să adaptezi acele lecții pentru afacerea ta.

Intră în scenă:
Secretele Promovării pe Facebook

Acest curs te va învăța de la A la Z, pas cu pas, cum să te promovezi cu adevărat eficient pe Facebook.

Vei descoperi greșelile pe care le-ai făcut până acum, cele care îți trăgeau rezultatele în jos și care te costă enorm de mulți bani.

Vei înțelege ce fac toate opțiunile de promovare (fără a avea nevoie de o diplomă în IT sau marketing).

Nu știm să mai existe pe piața din România un astfel de curs, sau mai bine zis sistem de promovare.

Important: ce nu este acest curs – o metodă de îmbogățire rapidă și sigură. Pentru a te folosi de promovarea pe Facebook ai nevoie de un produs sau serviciu bun, pe care să îl promovezi.

De asemenea, clienții tăi trebuie să fie aici. Dacă demografia lor nu se încadrează, poate cel mai bine folosești alte metode de promovare.

Comoditate extremă: video HD pe care îl poți accesa oriunde ai internet, în orice moment!

Nu îți propunem un alt PDF pe care să îl descarci și să uiți de el undeva pe computerul tău.
Ai acces la video-uri HD cu capturi de ecran care îți arată exact ce explicăm și cum poți să te folosești de informațiile prezentate.

Explicații simple, acționabile și aprofundate

Oamenii ne-au spus că au învățat mai mult din materialele noastre gratuite decât de la alte evenimente plătite la care au participat.

Asta pentru că nu ne rezumăm doar la sfaturi generale care doar sună bine.

Intrăm adânc în subiecte pentru ca și cursanții noștri să înțeleagă esența, să înțeleagă DE CE, CE și CUM.

Investim enorm de mult timp în a alege cele 20% din informații care aduc 80% din rezultate.

În plus, gândim, testăm, modificăm și optimizăm modul și ordinea în care le prezentăm pentru ca acestea să fie ușor de înțeles și de pus în practică.

Strategii avansate pe care nu le găsești pe net

Acest curs se bazează pe experiența noastră de 5+ ani în promovarea pe Facebook, pe lucrurile învățate implementând sute de campanii, pe cele peste 100 de ore investite în studierea altor materiale și cursuri despre promovarea pe Facebook.

Ne-am dezvoltat în timp metodologii și strategii proprii la care au avut acces până acum doar clienții noștri. De acum, vei putea avea și tu.

„Acest curs a reprezentat pentru mine oportunitatea perfecta de a imbunatati considerabil randamentul site-ului companiei pentru care lucrez si de a creste vanzarile. Smarters rocks! „

Carla D. Cioara

Marketing Specialist, Expressoft

„Am urmat cursul SEO anul trecut, imediat după cel de GH. Cel mai mișto aspect la cursurile smarters este faptul că sunt înregistrate și disponibile oricând în contul de pe platformă, astfel pot foarte ușor în timp ce urmăresc conținutul să pun pe pauză și în paralel să aplic ce am învățat. Mai ales pentru SEO acest lucru este aur. Informațiile din acest curs sunt multe, sunt tehnice, sunt specifice și trec cu mult de sfera informațiilor generale. Recomand!”

Isabela Cvașa

Participanta la cursul SEO

“Cursul de Growth Hacking online a avut informatii foarte utile , a fost usor de inteles! Plus acces la cursuri filmate si dupa terminarea cursului ! Pentru mine investitia a meritat din plin!”

Vlad Rusneac

Participant la cursul de Growth Hacking

Câteva dintre lucrurile pe care le înveți dacă te înscrii acum la cursul de promovare pe Facebook:

Cum găsești audiențe care cumpără
Cum targetezi corect oamenii pe Facebook
Cum să descifrezi interfața Facebook Ads (în 10% din timpul pe care ți l-ar fi luat în mod normal)
Copywriting - Thumb stopping Ads
Cum crești reach-ul postărilor
Cum concepi un plan pentru postări
Cum scazi costurile promovării
Cum crești rata de click
Cum crești traficul pe site
Cum alegi cât să investești și cum distribui suma disponibilă cât mai eficient
De ce feedback-ul nu este conform așteptărilor
Când să asculți de sugestiile celor de la Facebook și când nu
Management pagină
Cum vii mereu cu idei creative de postări care generează engagement
Cum creezi și folosești audiențe asemănătoare (lookalike)
Cum creezi și folosești audiențe custom
Ce faci când audiența a devenit saturată
Cum scalezi campaniile
Cum implementezi măsurarea conversiilor
Cum faci campanii de retargeting dinamic
Cum să te diferențiezi de competiție
Hacks, tactics și alte sfaturi acționabile
Cum ții pasul cu schimbările
Altele

Gândit pentru a te face să treci la acțiune și pentru a-ți recupera investiția

Acces pe viață la curs, grup de suport și informații la zi

Da, acesta nu este doar un curs de promovare pe Facebook.

Odată achiziționat, vei avea acces la el pe viață, ori de câte ori vrei tu, de oriunde te-ai afla și ai acces la internet.

Pe lângă asta, chiar dacă acest curs este bazat pe informații la zi și conține cele mai bune strategii care funcționează astăzi în România, nimeni nu poate ține 100% actualizat un curs despre promovarea pe Facebook în condițiile în care lucrurile se schimbă atât de repede.

Vei avea acces și la un grup unde vei afla printre primii despre modificările legate de promovarea pe Facebook și cum ar trebui să reacționezi.

Ceva neclar? Adresează întrebări

Exerciții pentru a pune în practică ce ai învățat

Dovedește-ți competențele cu un certificat de completare

Atenție: este potrivit acest curs pentru tine?

 

Dacă ai ajuns până aici, cel mai probabil iei serios în considerare participarea la curs.

Am vrea să fie însă clar: acest curs nu este pentru toată lumea.

În primul rând, dacă nu ai 50-100 euro/lună pentru a-i investi în Facebook Ads nu are rost să investești în el. De fapt, nu are rost să investești în promovarea pe Facebook în general.

În al doilea rând, dacă audiența ta nu este pe Facebook sau dacă vinzi produse/servicii unde este greu să segmentezi audiența din punct de vedere al demografiei sau intereselor, cel mai bine alegi un alt canal de promovare, cum ar fi Google Search Ads.

În fine, dacă speri să te îmbogățești rapid iarăși nu te putem ajuta. Te vom învăța cum să ajungi la clienții tăi, ce să le spui pentru a le atrage atenția și stârni interesul, cum să te folosești de posibilitățile de promovare Facebook. Dar dacă nu ai un serviciu/produs bun, acestea nu te vor ajuta cu nimic.

 

În schimb, acest curs este pentru antreprenori, specialiști în marketing și freelanceri care vor să înțeleagă odată și pentru totdeauna cum să se promoveze corect pe Facebook, cei care vor exemple și informații din practică pe care să le aibă într-un singur loc și la care să aibă acces oricând au nevoie.

Peste 12 săptămâni, unde vei fi?

 

Timpul trece, uneori mai repede decât am vrea.

Credem că avem timp de toate, că le putem înghesui pe lista de To Do undeva în viitor.

Dar vedem că a trecut săptămâna, luna, trimestrul și tot la stadiul de „trebuie să le fac” rămân.

Indiferent dacă alegem să facem ceva pentru a ne rezolva provocările sau nu, timpul tot va trece.

Dar ne-am dori ca peste 12 săptămâni să fii într-o cu totul altă situație, cel puțin când vine vorba de promovarea pe Facebook.

Să înțelegi într-un final de ce au fost ineficiente campaniile de până acum.

Să știi ce fac și când se folosesc toate opțiunile acelea de promovare.

Să ai un plan concret de care să te ții.

În 12 săptămâni cel mai probabil deja îți vei fi recuperat investiția în curs și vei începe să fii pe profit. Și vei continua să fii la fel pentru tot restul vieții.

Deja vei fi mai încrezător când va trebui să gândești o strategie și campanie nouă.

Oamenii vor răspunde altfel postărilor tale de pe Facebook.

Și nu trebuie să muncești non stop pentru asta.

Cu doar 5 ore pe săptămână, pentru studiu și practică, poți reuși toate lucrurile de mai sus.

Nu ne crede pe cuvânt, uite ce spun alte persoane care au participat la cursurile noastre:

Promisiunea noastră:

Încearcă cursul timp de 90 de zile, cu riscuri 0

Încearcă întregul curs. Dacă nu-l iubești, insistăm să îți returnăm banii. Ba chiar vom acoperi noi și costul tranzacției.

De ce facem asta?

Întreg business-ul nostru este construit în jurul ideii de a oferi valoare și de a ajuta afacerile din România să crească și să devină mai competitive chiar și la nivel internațional.

De aceea, avem un crez: dacă nu te putem ajuta să faci mai mulți bani, nu-i merităm pe ai tăi.

În plus, răspunsurile celor peste 700 de persoane care au participat la cursurile și evenimentele noastre ne fac încrezători în faptul că oferim informații valoroase într-un mod accesibil și acționabil.

De aceea garantăm pentru acest curs.

E simplu: treci prin curs și vezi pentru tine. Această garanție de returnare 100% a banilor e valabilă pentru toate cele 90 de zile, timp mai mult decât de ajuns pentru a trece prin tot conținutul.

Doar ne trimiți un email, ne arăți că ai făcut exercițiile, dar nu funcționează și în 5 zile lucrătoare ai banii în cont. Apropo, cerem să vedem că ai pus în practică pentru că știm cât de puternice sunt aceste exerciții.

În plus, dacă nu ești mulțumit, rămâi și cu informațiile prin care ai trecut și bonusurile oferite, totul pe cheltuiala noastră.

Dar suntem siguri că dacă ești dispus să investești măcar o oră în primele module această investiție este 100% fără risc. Ținând cont de faptul că acest curs te poate ajuta să dublezi sau să triplezi vânzările în doar 2-3 luni, credem că este o ofertă corectă.

La naiba, credem că e o ofertă fantastică!

Învață cum să promovezi pe Facebook de la A la Z

Înscrie-te la curs și:

Înveți elementele fundamentale ale promovării pe Facebook;

Înveți strategii intermediare și avansate de promovare;

Ai acces pe viață la curs și actualizări;

Ai acces la un grup de suport;

Primești certificat de completare;

Totul pentru doar:

147 euro

Vreau acces pe viață la curs

97 de euro vor mai conta peste 6 luni? Dar peste 12?

Nu prețul cursului te ține pe loc.

Probabil cheltuiești mai mulți bani pe săptămână pe cafea decât dacă ai împărți investiția cursului timp de un an.

În plus, dacă nu obții rezultatele promise, poți să-ți ceri banii înapoi.

Folosește aceste materiale pentru restul vieții tale

 

Odată ce înveți pașii corecți ai promovării pe Facebook vei putea transforma acest canal de marketing într-unul profitabil pentru tine și afacerea în care ești implicat.

Imaginează-ți cum ar fi doar dacă ai reuși să nu mai irosești 20% din bugetul pe care îl investești momentan (deși, în medie 50% este irosit). Deja ești cu 20% mai eficient. Dacă acești bani aduc rezultate, se mai adaugă un procent de 20% la rezultatele campaniilor tale.

40% eficiență în promovarea pe Facebook pentru tot restul vieții tale.

Doar pentru prețul de mai sus și câteva ore pe lună din timpul tău.

Învață lucruri pe care nu le găsești pe internet, în 10% din timp

 

Să fim sinceri, dacă ai trece prin destule materiale, ghiduri, webinarii și cărți ai găsi o bună parte din informațiile din curs.

Probabil 30-35% sunt informații pe care nu le-ai mai regăsi niciunde. Restul mai există undeva.

Dar noi am petrecut aproape 5 ani pentru a cerne din toate informațiile disponibile, pentru a le testa și vedea ce funcționează în România, pentru a le adapta pieței de la noi și pentru a vedea cum se pun cu adevărat în practică.

Cu destul timp, poți învăța de unul singur partea de bază citind pe internet și încercând pe propria afacere. Întrebarea e ce e mai important pentru tine: timpul sau banii pe care oricum ți-i recuperezi.

Te afli într-o companie bună.
Alătură-te celor peste 1000 de români care au participat la cursurile și evenimentele noastre

„Mă bucur sa v-am cunoscut prin intermediul cursului de Growth Hacking pentru că am descoperit oameni care vor să facă ceva semnificativ cu niște baze solide.”

Dragos Dorian

Participant la cursul de Growth Hacking

„Acum cateva minute am terminat cursul de Growth Hacking si am ramas cu – multe informatii utile, bazate pe cateva principii simple, dar mindblowing. Chiar daca e un curs online, atmosfera de echipa se simte – zambete, glume, care nu incurca acumularea de informatii, ci ajuta la destinderea tuturor! Pe scurt, SMARTERS sunt oameni care chiar stiu ce fac!„

Alexandra Ralu Huruniuc

Participanta la cursul de Growth Hacking

„Mulțumim pentru informațiile interesante oferite la cursul de Social Media Marketing Ați fost peste așteptări. Va uram succes in continuare.”

Dan Bodnariuc

Participant la cursul de Social Media Marketing

Poate te întrebi

Când are loc cursul?

Acesta este un curs online, deci îl poți accesa în ritm propriu, oricând îți este convenabil, de oriunde ai o conexiune la internet.

Cum pot participa la curs? Este un curs online?

Da, cursul are loc online, deci poți participa de oriunde de afli și ai acces la internet, nu trebuie să fii prezentă(ă) fizic undeva.

Nu există o zi sau oră când acesta are loc. Îl poți urmări în ritm propriu, când îți este convenabil.

De asemenea, poți să revezi video-urile și materialele ori de câte ori simți că este nevoie.

Primim certificat de participare?

Da, toți cei care finalizează cursul primesc un certificat de completare. Acesta va fi generat automat în format electronic în momentul în care finalizezi de parcurs materialele și exercițiile practice.

Oferiți suport și pe viitor?

Da, dacă participi la acest curs vei primi o invitație și în grupul de Facebook destinat celor care participă la cursurile noastre premium.

Aici îți putem răspunde și la alte întrebări și să te mai ajutăm cu alte provocări care apar în momentul în care pui în practică.

Important: nu oferim consultanță. Te vom ajuta în măsura în care putem să-ți răspundem la întrebări specifice legate de materialele din curs și alte provocări care pot să apară. Dar este în primul rând responsabilitatea ta să găsești soluții pentru produsele/serviciile pe care le promovezi.

Aveți reduceri pentru ONG-uri și studenți?

Da, reprezentanții ONG-urilor și studenții beneficiază de o reducere de 50% la orice curs al nostru, inclusiv acesta. Dacă vrei să te înscrii trimite-ne un email pe hello [at] smarters.ro și îți trimitem cuponul de reducere.

Profită de oferta de lansare

Înscrie-te la curs și:

Înveți elementele fundamentale ale promovării pe Facebook;

Înveți strategii intermediare și avansate de promovare;

Ai acces pe viață la curs și actualizări;

Ai acces la un grup de suport;

Primești certificat de completare;

Totul pentru doar:

147 euro

Vreau acces pe viață la curs