Înscrierile se închid în:

Ziua(e)

:

Oră(e)

:

Minute(e)

:

Secunde(e)

Cum să-ți promovezi afacerea și să atragi clienți noi fără să întrerupi oamenii cu reclame sau să investești din ce în ce mai mulți bani în marketing

Descoperă un sistem complet de marketing bazat pe conținut magnetic prin care să atragi vizitatori noi, să-i transformi în clienți și să te asiguri că vor cumpăra din nou sau te vor recomanda.

Cum ar fi să ai pe cineva care să lucreze ca om de marketing, agent de vânzări și suport clienți, să fie disponibil 24/24, 7 zile din 7, să-ți aducă oameni noi pe site, să îi transforme în clienți și apoi să se asigure că au succes cu produsul/serviciul tău, pentru ca aceștia să cumpere din nou sau să te recomande?

Ei bine, noi l-am găsit.

Doar că nu e o persoană.

Salutări, Toma Grozăvescu,fondatorul SMARTERS aici.

De când am pus bazele agenției în 2015 am început, fără să ne dăm seama, să folosim poate cea mai eficientă strategie de marketing la ora actuală.

Într-o perioadă în care costurile promovării plătite cresc accelerat, în care ad blocker-ii sunt la ordinea zilei, ne-a ajutat ca de mai bine de 2 ani să avem acest mesaj pe pagina de contact:

Și ca atunci când ne mai eliberăm și putem lua clienți noi, să fie de ajuns să facem un anunț și lumea să ne contacteze pentru a lucra cu noi.

Când ne-am dat seama ce am reușit să facem, am zis să luăm și un alt client, să vedem dacă putem reproduce rezultatele.

În 9 luni de muncă am reușit să atingem ținta de 30.000 de vizitatori unici pe lună, am generat mai bine de 18.000 de contacte și am implementat un sistem automat de transformare a acestora în clienți care convertește la un procent mai mare decât majoritatea metodelor de promovare pe care le mai folosește clientul.

Ai vrea să înveți și tu cum să faci asta?

Cum ar fi să nu mai fii nevoit să vinzi, ci să lași clienții să cumpere de la tine?

Cu toții urâm să fim sunați de oameni de vânzări de la companii de care nu am auzit.

Ne enervează reclamele care ne spun de nu știu ce promoție, când noi vrem doar să citim un articol sau să vedem pe social media ce au mai făcut prietenii.

De fapt, în 8 cazuri din 10 suntem deja deciși de la cine să cumpărăm înainte de a contacta acea companie.

Asta pentru că modul în care cumpărăm s-a schimbat.

Dacă în trecut trebuia să ne bazăm pe ce ne spuneau oamenii de vânzări sau materialele promoționale, astăzi ne îndreptăm spre motoarele de căutare sau întrebăm pe social media pentru a descoperi dacă așa e.

De aceea reclamele devin din ce în ce mai ineficiente (nu doar pentru că 1 din 3 români au instalat un ad blocker, subsemnatul inclusiv).

Și totuși, asta nu înseamnă că ne-am oprit din a cumpăra, nu?

Doar că am schimbat de la cine cumpărăm.

Cumpărăm de la companiile care ne câștigă încrederea.

Cumpărăm de la cele care ne dovedesc expertiza în acel domeniu.

De la cele care ne răspund la întrebări și ne ghidează, fără a fi prea agresive în a ne vinde.

Foarte puține companii spre deloc fac asta în România.

Poate fi șansa ta să te diferențiezi de competiție, să atragi mai mulți clienți la costuri mai mici și să-ți protejezi brandul pe termen lung.

Ce poți face când nu te poți bate direct cu competiția? Sau nu vrei să faci asta?

Când am pornit la drum în 2015 de la etajul 4 al unui cămin studențesc din Timișoara, aveam doar energia specifică vârstei, „microbul” rămas în 5 ani de făcut voluntariat care spunea nu te costă să ajuți și un laptop care se mai oprea pentru că se supraîncălzea.

Nu, nu e una din poveștile acelea cu „am plecat de jos și uite care sunt cei 5 pași prin care am trecut pentru a ajunge unde sunt astăzi”. Drumul până la mesajul de mai sus cu „nu mai putem lua clienți” a fost greoi și încurcat. 

În plus, oricât de bine ar da într-o știre, e groaznic să pornești fără resurse. Aș fi preferat să fiu într-o clădire de birouri, cu aer condiționat (și fără vecini care încercau să se acopere unul pe celălalt cu muzica pe care o ascultau) și cu un buget mare de marketing.

Dar nu le-am avut.

Așa că în timpul liber sau când aveam o campanie de marketing care mergea mai bine decât restul, am început să scriu despre ele pe blogul agenției.

Mult timp nu s-a întâmplat mai nimic (acum îmi e clar de ce, revin la asta mai jos).

Apoi, au început să vină întrebări de la oameni care găseau acele articole căutând pe Google.

Pe urmă, au început să vină și cereri de oferte de la oameni care descopereau articole și voiau să-i ajutăm să implementeze ideile despre care vorbeam în acele materiale.

În timp, am început să primesc invitații la evenimente să prezint mai în detaliu conceptele și strategiile despre care vorbeam în materialele publicate pe site.

Dar tot nu mi-am dat seama de adevăratul potențial al marketingului prin conținut, strategia de marketing pe care aparent o aplicam, până într-o zi când am publicat un articol pe Republica.ro și acesta, de unul singur, ne-a adus vânzări de vreo 5.000 de euro.

Apoi a urmat un e-mail trimis către cei care ne găsiseră blogul și și-au lăsat adresa de e-mail să-i anunțăm de noutăți și care a generat în doar 2 zile vânzări de vreo 18.000 de euro.

Din micul buget de marketing pe care ni l-am alocat pentru propria promovare mai încercaserăm să facem reclame plătite. Dar acestea nu cred că au reușit în total să aducă rezultate cum au reușit într-un interval de 1 lună acel articol și e-mail.

Acela a fost momentul nostru de „Aha!”, momentul în care ne-am dat seama că suntem pe urmele a ceva mare și am mers „all in” în această direcție. 

Restul, cum se spune, e istorie. 

De fapt, sunt toate șansele ca și tu să ne fi descoperit prin intermediul conținutului pe care îl creăm, nu?

Dacă avem această oportunitate, de ce nu sunt mai multe companii care profită de ea? Ce ne ține pe loc?

Când citesc rândurile de mai sus, când mă uit la cum a crescut SMARTERS și alți clienți pe care i-am ajutat să folosească această abordare, stau și mă întreb:

De ce nu profită mai multe afaceri de ea, până nu devine prea aglomerată?

După ce am mai stat de vorbă cu oameni, acum îmi e mai clar.

Adesea credem că pentru a folosi marketingul prin conținut trebuie să așteptăm ani de zile pentru a vedea rezultatele.

Sau credem că necesită un efort imens (de bani, de timp) chiar de la început.

Nu spun că vei vedea rezultate încă din a doua zi. E o strategie care necesită mai multă muncă pe termen scurt decât, să spunem, să dai drumul unei campanii pe Google Ads sau Facebook Ads.

Însă dacă e ușor sau rapid pentru tine, la fel e și pentru competiție.

Așa că și ei se alătură și folosesc aceste metode de promovare plătită și începe o cursă pe care nimeni nu o poate câștiga pentru că ajungem să plătim tot mai mult pe reclame și să scădem tot mai mult din marja de profit.

Ce mulți nu știu e că ai nevoie de foarte puțin conținut, uneori de o singură piesă bine gândită, creată și promovată care să schimbe complet lucrurile legat de creșterea afacerii tale.

Când folosim această strategie pentru clienți, începem să vedem rezultate chiar din primele 3-4 săptămâni de colaborare!

De asemenea, știm exemplul unei singure pagini care a adus peste 10.000.000$ pentru un magazin online.

„Ce” faci și „cum” faci e mai important decât „cât” faci.

Dacă ai impresia că marketingul prin conținut înseamnă să pompezi cât mai multe articole și postări pe social media, oprește-te acum. Doar îți irosești timpul și banii.

Cum te ajută marketingul prin conținut (și de ce e atât de eficient)

Cum ar fi să oprești toate reclamele și traficul pe site, numărul de contacte și vânzările să rămână la fel, sau chiar să crească?

Te rog nu face asta, nu trebuie oprite toate campaniile plătite.

Dar cum ar fi ca și dacă nu deschizi laptopul timp de 1 lună sau nu investești nici un leu în promovare, să ai 22.000 de oameni care intră pe site? 

Și dintre aceștia 1020 să-ți lase adresa de e-mail pentru că vor să mai audă de la tine sau sunt interesați de ceea ce oferi?

Sunt multe motive pentru care marketingul prin conținut e atât de eficient:

N

51% dintre cei care fac achiziții B2B fac content research pentru a se decide ce cumpără;

N

Doar 31% din marketeri mai găsesc eficiente mijloacele clasice de promovare offline;

N

87% dintre noi fac research online înainte de a cumpăra ceva fizic dintr-un magazin;

N

88% din afacerile din SUA folosesc marketing prin conținut sau content marketing;

N

75% dintre marketeri vor să crească investiția în content marketing;

N

Cei care creează conținut constant au observat o creștere a traficului către site de 7.8x mai mare decât restul;

Dar, cel mai important motiv: e al naibii de eficient.

Pur și simplu cifrele ies mai bine la final pentru că ajungi să plătești mai puțin sau deloc pe cel mai costisitor aspect din marketing: să ieși în fața oamenilor și să-i aduci pe site.

Dacă elimini acest cost sau îl scazi semnificativ, ai un avantaj competitiv major față de competiție.

Contextul tuturor e diferit

Nu spun că, gata, în 3 săptămâni vei avea o mulțime de clienți care se vor îngrămădi să cumpere de la tine.

Sau că vei avea și tu zeci de mii de oameni care să-ți intre pe site în fiecare lună. 

Când am pornit, nici măcar nu am avut un obiectiv. Scriam doar de dragul de a scrie.

Dar în ultimul an și jumătate de când am început să oferim și în exterior acest serviciu, am reușit de fiecare dată să mișcăm cifrele și indicatorii mai mult decât credeam că e posibil.

Pe lângă exemplele de la început, doar în ultimele luni:

N

Am ajutat un client B2B să genereze lead-uri la costul de 1.47RON fiecare.

N

Am ajutat o nouă platformă DIY să creeze articole care deja sunt pe prima pagină Google după doar 4 luni de la lansare.

Cum să-ți crești afacerea sustenabil și scalabil, fără să investești din ce în ce mai mult în reclame

Dacă îți dorești și tu lucrurile de mai sus, mă bucur să te anunț că pentru prima dată vom dezvălui întregul sistem folosit atât pentru noi cât și pentru alți clienți din România,  care ne-a ajutat să obținem acele rezultate și chiar să fim invitați să devenim parteneri HubSpot, o platformă care promovează acest concept la nivel global.

Sistemul pe care l-am creat funcționează:

Dacă nu poți investi mulți bani în promovarea plătită;

Dacă ești într-o nișă sau industrie foarte competitivă;

Dacă nu poți aștepta foarte mult pentru a vedea rezultatele;

Dacă nu te consideri un scriitor natural;

Dacă nu poți investi mult efort în crearea de conținut;

Uite ce primești dacă te înscrii acum la acest curs:

N

Acces la cele 8 module care îți prezintă întregul sistem, de la cum te asiguri că vei crea conținut util pentru clienți până la crearea acestuia, atragerea vizitatorilor și apoi convertirea în contacte și clienți;

N

Exerciții practice și feedback individual din partea mea și a echipei SMARTERS pentru ca la final să ai deja materiale pe care le poți utiliza pentru promovarea afacerii;

N

Secțiuni de comentarii unde mai poți adresa întrebări dacă ceva e neclar;

N

Acces pe viață la curs și la toate îmbunătățirile acestuia;

N

Bonus: 2 sesiuni live, de 90 de minute, unde îți mai răspundem la întrebări sau intrăm mai în detaliu în anumite aspecte.

Vei avea acces la platforma noastră unde poți trece prin curs în ritm propriu, oricând vrei, de ori câte ori.

În plus, vei avea acces gratuit la toate actualizările și bonusurile pe care le adăugăm în curs de acum încolo.

Sună bine?

Pentru cine e acest curs?

Acest curs este destinat atât specialiștilor în marketing, cât și antreprenorilor și freelancerilor care vor să înțeleagă metodologia content marketing/inbound marketing și cum să-și crească vânzările într-un mod permisiv.

E ideal atât pentru afaceri la început de drum, cât și pentru cele consacrate.

Te vom ajuta cu tot ce ai nevoie pentru a avea succes cu această abordare. Vei avea sistemul complet și îl vei învăța pas cu pas dintr-un singur loc.

Sistemul complet pentru a avea succes

Acest curs, sau mai bine zis workshop la cât este de practic, te va lua de unde ești și te va învăța pas cu pas ce să faci. Garantăm că vei învăța lucruri pe care nu le găsești pe internet sau la alte cursuri pe această temă din România. Nu de alta, dar sunt strategii și tactici pe care le-am inventat chiar noi.
Uite ce include cursul:

Modulul 1 – Planificare și Strategie: Cum creezi o strategie de marketing prin conținut în funcție de piață, competiție și momentul în care se află afacerea ta.

Nu suntem cu toții în același moment. Unele afaceri poate abia acum încep, altele sunt deja consacrate și vor să testeze strategii care să le aducă rezultate sustenabile pe termen lung.
În această secțiune vei învăța:

N

Ce este „conținutul magnetic” și de ce nu tot conținutul este egal;

N

Cu ce să începi în funcție de contextul afacerii;

N

Cum să organizezi conținutul încât să aibă sens și pentru motoarele de căutare, și pentru clienți;

N

Care este parcursul clientului de la conștientizarea nevoii până la achiziție;

N

Ce tip de conținut funcționează pentru fiecare stadiu;

01

02

Modulul 2 – Creare: Cum scrii articole (și alte piese de conținut) pas cu pas, chiar dacă nu ești un scriitor natural.

Cu siguranță etapa în care vei petrece cel mai mult timp este cea de creare a conținutului.
În această secțiune vei descoperi:

N

Procesul intern pe care îl folosim la SMARTERS pentru a scrie articole pe care oamenii chiar le citesc;

N

Cum structurezi conținutul pentru a te asigura că oamenii îl consumă până la final;

N

Cum scrii titluri și introduceri care atrag atenția și stârnesc interesul;

N

Alte tehnici de scriere pentru a menține interesul;

N

Alte sfaturi pentru alte tipuri de conținut;

N

Tehnici de multiplicare și refolosire a conținutului pentru a economisi timp;

Modulul 3 – Promovare: Cum să duci conținutul tău în fața potențialilor clienți (fără să cheltuiești o căruță de bani).

Doar să creezi conținut nu te ajută cu nimic dacă acesta nu ajunge și în fața oamenilor.
În această secțiune vei învăța:

N

Cum să scrii articole optimizate SEO;

N

Cum promovezi conținutul cu ajutorul Facebook Ads;

N

Cum promovezi conținutul cu ajutorul Google Ads;

N

Alte hack-uri de refolosire și promovare a conținutului bazate pe Growth Hacking;

03

04

Modulul 4 – Conversie: Cum transformi vizitatorii în contacte

Aproape nimeni nu cumpără din prima.
Cum convingi oamenii să-ți lase adresa de e-mail?
În această secțiune înveți:

N

Cele mai eficiente tehnici și metode de captare a contactelor;

N

Instrumente utile (gratuite și plătite);

N

Cum creezi formulare pe care oamenii le completează;

N

Cum creezi chemări la acțiune la care oamenii răspund (lecții bazate pe știință);

N

Tips & Tricks;

Modulul 5 – Închidere: Cum transformi contactele și vizitatorii în clienți

Magia marketingului prin conținut vine din crearea unei relații cu cititorii tăi.
În această secțiune înveți:

N

Cum creezi o suită automată de e-mailuri care să transforme străinii în clienți;

N

Tehnici de copywriting și e-mail marketing pentru a crește rata de conversie a e-mailului;

N

Cum creezi campanii de retargeting care să te ajute să generezi mai multe vânzări;

N

Tehnici de vânzări pe care le putem aplica în marketingul prin conținut;

N

Cum incluzi momentul de „Aha!” În comunicare pentru a genera mai multe vânzări;

N

Tips & Tricks;

05

06

Modulul 6 – Încântare: Cum transformi clienții în fani loiali care te recomandă

Majoritatea cred că rolul conținutului se termină la a genera o vânzare. Dar cu siguranță ai auzit ideea că cei mai buni clienți sunt cei pe care îi ai.
În această secțiune înveți:

N

Cum te asiguri că oamenii au succes cu produsul/serviciul tău;

N

Cum îi faci să se întoarcă să mai cumpere;

N

Cum obții recomandări de la aceștia;

Modulul 7 – Analiză

Ce funcționează? Ce nu?
În această secțiune înveți:

N

Care sunt cei mai importanți indicatori pe care trebuie să îi urmărim pentru a judeca impactul strategiei pe care o implementăm;

N

Cum măsori pas cu pas rezultatele muncii tale;

N

Cum raportezi rezultatele marketingului prin conținut către superiori sau clienți;

N

Cum identifici alte oportunități de creștere pornind de la lucrurile pe care le faci deja;

07

08

Modulul 8 – Cum punem totul împreună

Acum că știm cum implementăm toți pașii, vom face un pas în spate și vom discuta din nou cum îi punem împreună, la ce trebuie să fim atenți, cum să prioritizăm, provocări care (cu siguranță) vor apărea.

Câteva dintre lucrurile pe care le înveți dacă te înscrii acum la cursul Magnetic Content:

Ce este un profil al clientului și de ce este important

Ce omit majoritatea resurselor despre Profilul Clientului pe care le găsești pe internet?

5 întrebări pe care aproape sigur le au clienții tăi

De ce nu ar trebui să crezi în ideea „Dacă e bun, oamenii îl vor găsi”?

Cum creezi (foarte simplu) o campanie de remarketing

Nu te lăsăm singur(ă)

Pentru că nu știm ce nu știi, această primă lansare a cursului vine la pachet și cu 2 sesiuni live de 90 de minute unde îți răspundem și la alte întrebări pe care le ai, acoperim alte nevoie care au apărut în urma finalizării cursului etc.

E ca o oră de consultanță de grup unde răspundem la întrebări sau chiar vom crea conținut nou și pentru acestea.

Prima va avea loc în 4 săptămâni de la lansarea cursului (să ai timp destul să treci prin el) și a doua o vom stabili împreună.

E avantajul tău ca prim venit.

Pre-înscrie-te acum și vei primi acces la curs pe 31 martie. Prinde oferta de lansare și bonusurile incluse.

Tot ce ai nevoie, într-un singur loc.

Dacă ar fi să facem un rezumat al acestui curs, acesta include tot ce ai nevoie, dar chiar tot, pentru a avea succes în a aplica singur marketingul prin conținut pentru tine și clienții tăi.

De când ne-am dat seama de potențialul acestei metode am investit mai bine de 14.000 de euro în teste și instrumente de marketing și aproximativ 2.600 de euro în educarea noastră.

Am apelat la consultanți internaționali care să ne ajute să scurtcircuităm procesul de învățare și să ne ghideze în rezolvarea provocărilor pentru noi sau clienții noștri.

Tot ce am învățat îți punem la dispoziție în acest curs.

Studii de caz și exemple

Cum aplic o idee în afacerea mea?

Cum fac mai exact un lucru?

Tot cursul e pliiiin de exemple și studii de caz care îți arată rezultatul final (și cum ajungi acolo).

Ne place să predăm pornind de la propriile exemple și acest curs de marketing prin conținut e locul unde probabil ne-am depășit pe noi înșine.

Bonus #1: Pre-validarea: Cum te asiguri dinainte să scrii primul cuvânt că materialul pe care îl vei crea este deja dorit și căutat de audiență (valoare 74 euro)

Vom fi sinceri: suntem leneși.

Ne place să depunem efortul minim pentru a ne atinge ținta.

Un lucru pe care l-am observat în marketingul prin conținut e că 20% din conținut aduce 80% din rezultate.

De aceea, în cadrul acestui bonus am inclus nu unul ci două materiale, două HackBook-uri.

Primul te învață cum să identifici profilele clienților și întrebările pe care aceștia deja le au.

Al doilea îți arată pas cu pas cum să identifici ce căutări efectuează pe Google clienții tăi, cum să judeci dificultatea cuvintelor cheie pentru a crea conținut care va fi găsit și îți va aduce trafic gratuit pe site.

Bonus #2: Cum creezi un chatbot (valoare 97 euro)

Mai ții minte de „omul” de marketing, vânzări și suport de care vorbeam la început? Ei bine, un chatbot poate face aceste lucruri 24/24 cu același entuziasm.

Îți vom arăta cum să construiești un chatbot care convertește vizitatorii site-ului în contacte, care îi ghidează spre produsele/serviciile care li se potrivesc sau care îi ajută să-și rezolve probleme pe care le au legat de produsele/serviciile tale.

Partea și mai bună? Nu trebuie să știi programare, nu vom scrie nici o linie de cod și poți porni cu instrumente gratuite.

Bonus #3: (În curând) Cum creezi webinarii care vând (valoare 97 euro)

Dacă te înscrii acum la curs vei primi încă un bonus, un curs separat care te învață cum gândești, livrezi și promovezi webinarii care îți aduc vânzări.

La SMARTERS organizăm webinarii de peste 2 ani și când ne-am uitat la cifrele noastre (înscrieri, rată de prezență, rată de conversie) ne-am dat seama nu doar că sunt peste media din România, ci din lume!

În general avem între 500-1000 de înscriși la evenimente și o rată de prezență live de 60-70%. Sună bine?

Te vom învăța tot ce trebuie să știi: de la instrumente, la structură, la livrare, la promovare și comunicare pre și post-eveniment.

Notă: Acest material va fi adăugat undeva în luna iunie 2020.

Dacă ar fi să tragem linie…

Doar acestea, de unele singure, valorează mii de euro. Clienții noștri ne plătesc între 1970 și 5000 euro/lună pentru a implementa aceste servicii.

Probabil te gândești deja cât costă?

Nu-ți face griji – prețul e modic. 

Ne dorim să vedem mai multe afaceri în România care fac marketing în mod permisiv, de aceea prețul cursului reflectă acest scop.

În plus, nu ai nici un risc

Cum vine asta?

La SMARTERS credem cu tărie într-un lucru: dacă nu te putem ajuta să-ți crești afacerea, nu-ți merităm banii.

Acest lucru e valabil și pentru cursurile pe care le creăm.

Uite ce se poate întâmpla dacă te înscrii acum la acest curs:

A) Ți se potrivește ca o mănușă și îți vei recupera foarte rapid banii și tot ce vei obține pe viitor va fi profitul tău.

B) Îți dai seama că nu ți se potrivește, sau poate nu ai timp să treci prin el sau eu mai știu ce se poate întâmpla.

Dacă e cazul b, tot ce trebuie să faci este să ne dai un semn în 90 de zile de la achiziționarea cursului și îți returnăm banii.

Dacă te decizi că nu e pentru tine, nu e nimic personal.

Costă doar 297 euro.

Vei primi acces la curs și la toate bonusurile incluse pe 31 martie.

Aceasta e oferta, am pus în ea tot ce avem mai bun legat de această strategie și am alocat timp pentru a adăuga și alte materiale de care ne vei spune că îți vor fi de folos.

Însă atenție: această ofertă expiră în curând.

Spre deosebire de alte cursuri disponibile online, pentru că acesta include extrem de multe exerciții, feedback și sesiuni live, vom închide înscrierile pe 31 martie.

După aceasta, nu știm când le vom re-deschide și în ce format va fi cursul atunci.

Dacă vrei să începi să folosești această nouă metodă de marketing, va trebui să acționezi acum.

Poate unele cifre și promisiuni de mai sus „sună prea bine pentru a fi adevărate”. 

Nu am reușit acele rezultate pentru că suntem „magici” ci pentru că e un trend în care piața se îndreaptă. E de ajuns să te uiți la tine, la cum cumperi acum lucruri (sau la cum ai ajuns aici).

Am avut șansa de a fi printre primii care s-au folosit de acest trend și am făcut acest lucru diferit (și probabil mai bine) decât alții.

Te putem învăța procesul pe care l-am descoperit și rafinat în acești 4-5 ani. Te putem învăța cum să faci practic toate aceste lucruri în doar câteva săptămâni. Vom fi acolo și îți vom da feedback la fiecare pas (la propriu).

Rezervă-ți acum locul la curs și profită de oferta de lansare.