Știi vorba aia: Te-ai înecat ca bănățeanul la mal?
Bineînțeles că nu, pentru că am inventat-o noi.
Însă clienții tăi se opresc exact în locul unde nu ți-ai dori să o facă: la final.
La finalul procesului de conversie.
Dacă e un magazin online, în pagina de finalizare.
Dacă ai un site de generare lead-uri, la completarea formularului.
Dar există câteva cauze comune și soluții simple pentru a face mai mulți să treacă peste aceste blocaje.
Dintr-o privire:
Materialul este pentru:
- Antreprenori care se ocupă de promovarea propriei afaceri
- Marketeri și agenții
- Dezvoltatori web
- UX designeri
Te ajută să:
- Crești rata de conversie a site-ului
- Să scazi rata de abandon checkout
- Obții mai multe completări de formulare
Caracteristici cheie:
- Sunt 15 motive principale pentru care oamenii abandonează procesul de achiziție/cerere ofertă
- 7 soluții simple de răspuns la acestea
- Exemple practice pe care le poți modela
Materialul prezentat pe larg:
Rata de conversie e un factor cheie pentru succesul marketingului online.
Orice îmbunătățire aici se vede direct în buzunarul tău (sau al clientului, off).
Dacă în momentul de față ai 2 din 100 de persoane care și cumpără după ce vizitează site-ul și crești acel număr la 3…
Sau dacă 10 din 100 de vizitatori completează un formular și crești acel număr la 15…
Pregătiți printscreen-urile:
Am crescut vânzările/lead-urile cu 50%!
Și cum majoritatea site-urilor fac greșeli elementare când vine vorba de optimizarea ratei de conversie, îmbunătățiri de genul nu sunt deloc rare.
Dar și dacă creșterea % e mai mică se va vedea direct în rezultatele finale.
Pentru că acea creștere nu necesită un buget mai mare.
Ci să investești un ~30 de minute pentru a înțelege motivele pentru care oamenii abandonează un site.
Și apoi, în funcție de posibilități, încă 1-2 ore pentru a rezolva cauzele.
Partea și mai bună?
Această creștere va rămâne acolo, indiferent de metodele de promovare folosite, de bugetul alocat marketingului și de ce altceva mai faci.
E o muncă pe care o faci odată și de care te bucuri… până iar faci un redesign și strici ceva.
Dar hey, suntem oameni… Dacă nu ne facem noi singuri viața mai grea, cine să o facă?
Acest material e ca un mini-studiu de caz.
Îți arătăm 7 îmbunătățiri pe care le-am făcut pe pagina de checkout a site-ului SMARTERS (pot fi adaptate și pentru formulare de generare lead-uri) și care ne-au crescut rata de conversie cu ~40%.
Ne-a luat cam 30 de minute să facem modificările. Nu rău ar spune unii.
După ce treci prin video:
Îți notezi bunele practici pe care nu le respecți.
Apoi îți dai o palmă peste față (metaforic vorbind) pentru că ți-au scăpat.
Și în fine te ocupi de ele sau le dai mai departe persoanei responsabile.
Nu mai lăsa potențiali clienți să-ți abandoneze site-ul doar pentru că le-ai făcut viața mai grea.
Implementează aceste bune practici și crește-ți veniturile fără să investești mai mult în marketing.
Ești gata? Hai să începem!
Opțiunile tale de participare
Acest material este inclus în abonamentul SMARTERS+/Marketing Hackers Business Club. Ai acces la el și alte zeci de materiale de pe platformă.
Vezi detalii despre SMARTERS+ / Marketing Hackers Business Club =>
Comentarii