7 hack-uri de optimizare a checkout-ului și a formularelor de contact

Descoperă 7 îmbunătățiri simple care te vor ajuta să crești rata de finalizare a comenzilor și de completare formulare.

Știi vorba aia: Te-ai înecat ca bănățeanul la mal?

Bineînțeles că nu, pentru că am inventat-o noi.

Însă clienții tăi se opresc exact în locul unde nu ți-ai dori să o facă: la final.

La finalul procesului de conversie.

Dacă e un magazin online, în pagina de finalizare.

Dacă ai un site de generare lead-uri, la completarea formularului.

Dar există câteva cauze comune și soluții simple pentru a face mai mulți să treacă peste aceste blocaje.

Dintr-o privire:

Materialul este pentru:

  • Antreprenori care se ocupă de promovarea propriei afaceri
  • Marketeri și agenții
  • Dezvoltatori web
  • UX designeri

Te ajută să:

  • Crești rata de conversie a site-ului
  • Să scazi rata de abandon checkout
  • Obții mai multe completări de formulare

Caracteristici cheie:

  • Sunt 15 motive principale pentru care oamenii abandonează procesul de achiziție/cerere ofertă
  • 7 soluții simple de răspuns la acestea
  • Exemple practice pe care le poți modela

Materialul prezentat pe larg:

Rata de conversie e un factor cheie pentru succesul marketingului online.

Orice îmbunătățire aici se vede direct în buzunarul tău (sau al clientului, off).

Dacă în momentul de față ai 2 din 100 de persoane care și cumpără după ce vizitează site-ul și crești acel număr la 3…

Sau dacă 10 din 100 de vizitatori completează un formular și crești acel număr la 15…

Pregătiți printscreen-urile:

Am crescut vânzările/lead-urile cu 50%!

Și cum majoritatea site-urilor fac greșeli elementare când vine vorba de optimizarea ratei de conversie, îmbunătățiri de genul nu sunt deloc rare.

Dar și dacă creșterea % e mai mică se va vedea direct în rezultatele finale.

Pentru că acea creștere nu necesită un buget mai mare.

Ci să investești un ~30 de minute pentru a înțelege motivele pentru care oamenii abandonează un site.

Și apoi, în funcție de posibilități, încă 1-2 ore pentru a rezolva cauzele.

Partea și mai bună?

Această creștere va rămâne acolo, indiferent de metodele de promovare folosite, de bugetul alocat marketingului și de ce altceva mai faci.

E o muncă pe care o faci odată și de care te bucuri… până iar faci un redesign și strici ceva.

Dar hey, suntem oameni… Dacă nu ne facem noi singuri viața mai grea, cine să o facă?

Acest material e ca un mini-studiu de caz. 

Îți arătăm 7 îmbunătățiri pe care le-am făcut pe pagina de checkout a site-ului SMARTERS (pot fi adaptate și pentru formulare de generare lead-uri) și care ne-au crescut rata de conversie cu ~40%.

Ne-a luat cam 30 de minute să facem modificările. Nu rău ar spune unii.

După ce treci prin video:

Îți notezi bunele practici pe care nu le respecți.

Apoi îți dai o palmă peste față (metaforic vorbind) pentru că ți-au scăpat.

Și în fine te ocupi de ele sau le dai mai departe persoanei responsabile.

Nu mai lăsa potențiali clienți să-ți abandoneze site-ul doar pentru că le-ai făcut viața mai grea.

Implementează aceste bune practici și crește-ți veniturile fără să investești mai mult în marketing.

Ești gata? Hai să începem!

Opțiunile tale de participare

Acest material este inclus în abonamentul SMARTERS+/Marketing Hackers Business Club. Ai acces la el și alte zeci de materiale de pe platformă.

Vezi detalii despre SMARTERS+ / Marketing Hackers Business Club =>

Not Enrolled

Course Include

  • 1 Lesson

Responses