

Toma Grozavescu
Forum Replies Created
Toma Grozavescu
Administrator17 octombrie 2025 at 9:46 în răspuns la: Facebook Shops sau Facebook MarketplaceBună, Aurel.
Cred că am răspuns într-una din sesiunile live, dar las răspunsul și aici, poate îi ajută și pe alții.
Cele 2 au scopuri diferite oarecum.
Facebook Shops sunt „găzduite” pe paginile noastre de Facebook/Instagram, deci un mod de a arăta vizitatorilor ce vindem. Gândește-te ca la o vitrină. Acestea nu sunt disponibile în România.
Facebook Markeplace e pentru a ajunge cu produsele la persoane noi. Cum îi spune numele, le trimitem la piață. Sunt gândite mai mult pentru persoane fizice, dar pot fi folosite și de către companii/branduri, de ce nu.
Toma
Toma Grozavescu
Administrator17 octombrie 2025 at 9:43 în răspuns la: Utilizare modul AI de la Google și ChatGPT pentru a genera vanzariBună, Aurel.
Hmm, cred că pentru marketeri/antreprenori răspunsurile sunt în zonele:
a) Folosești AI să livrezi serviciile mai rapid și/sau mai bine – poți face mai multe/factura mai mult.
b) Oferi servicii noi – fie servicii ce au AI în mijloc (eg. automatizări) fie folosești AI pentru a face lucruri pentru care nu aveai expertiză (eg. rezolvat aspecte tehnice.
Cred că la bază, aici ajung toate soluțiile.
Apoi se poate lua fiecare cateogrie și găsite idei/aplicabilități.
Dar ideea de bază e ai ca mediu/mijloc, sau ai ca asistent/augmentare.
Care dintre ele îți sună mai bine? Sau de unde au pornit gândurile?
Toma Grozavescu
Administrator24 martie 2025 at 17:43 în răspuns la: Formula pentru maximizarea randamentului reclamelor pe FacebookWohoo, super că ai făcut o prezentare mai detaliată.
După ce ne-ai zis de ea în acea discuție (parcă era într-un program de coaching) am început să o folosim și noi.
Eu am început să o adaptez/aplic și pe alte platforme 😀
Bună Radu,
O să îți scriu în privat să rezolvăm provocările. ^_^
Toma Grozavescu
Administrator10 iulie 2024 at 12:43 în răspuns la: Adaugat Administrator pe pagina FacebookSalutări George.
1. Dacă îl adaugi direct din pagină, apare și profilul lui când introduci adresa de e-mail? O idee ar fi să-i adaugi direct numele (posibil să fie nevoie să fiți prieteni).
Ce mai puteți face aici, chiar dacă nu sunt notificări, e să intre el pe URL-ul paginii. Posibil să-i apară acolo notificarea de invitație.
2. Dacă îl adaugi via Business Manager, poți anula cererea și să-l inviți din nou. Acolo doar via e-mail merge.
Salut, e ok fara Timisoara in keywords. Doar in titluri reclame sa fie,