Teoria Constrângerilor în Marketing

Teoria Constrângerilor și Cei 5 pași de rezolvare a problemelor

Ce e Teoria Constrângerilor: o filosofie de management ce se ocupă cu identificarea problemelor fundamentale și rezolvarea lor prin soluții simple.

De ce e important să o cunoști:

  • De obicei tratăm efectele, nu cauza.
  • Soluțiile cu care venim sunt complicate și dificil de implementat în realitate.
  • Nu avem mecanisme care să ne ajute să gândim corect.

Majoritatea ne concentrăm pe a rezolva problemele vizibile sau pe cele la îndemână.

Teoria Constrângerilor spune că asta e ca și cum ai fi într-o piscină și încerci să ții sub apă 100 de mingi de ping-pong. Oricât de rapid te-ai mișca sau de multe ai acoperi, când îți îndrepți atenția spre altele, cele pe care le-ai lăsat nesupravegheate vor ieși iarăși la suprafață.

La fel e și în antreprenoriat și marketing: dacă ne concentrăm pe rezolvat problemele vizibile (eg. cum ajungem la mai mulți oameni, cum rezolvăm o mică problemă tehnică pe Facebook) mereu vom fi într-o situație în care simțim că tot ce facem este să stingem focuri mici care tot apar.

Soluția: rezolvă problema reală.

Cu asta de ajută acest material.

Opțiunile tale de participare

Vezi detalii despre SMARTERS+ / Marketing Hackers Business Club =>

Not Enrolled

Course Include

  • 1 Lesson