Cum faci campanii de Black Friday, Reduceri, Anul Nou, Aniversări

Urmează un eveniment important precum Black Friday, sărbătorile de iarnă ori aniversarea companiei și vrei să faci o campanie prin care să-ți vinzi produsele/serviciile, dar nu știi de unde să o apuci?

De făcut: cumpărat cozonaci, cadouri, urmărit reduceri…

Oh stai, noi suntem cei care vând, nu cumpără.

Fie că ne place sau nu, oamenii cumpără mai mult cu ocazia evenimentelor speciale.

Indiferent dacă vorbim să sărbători cum ar fi Paștele sau Crăciunul…

Evenimente precum Black Friday…

Sau pur și simplu aniversarea unei companii…

Clienții duc mai ușor mâna la buzunar când are loc o ocazie specială.

Dacă vrei să maximizezi vânzările cu ocazia acestor campanii promoționale speciale, trebuie să te pregătești cu destul timp înainte ca acestea să aibă loc.

Și să maximizezi numărul de oameni care sunt curioși de ce urmează să faci.

Intră în scenă acest hackbook.

Dintr-o privire:

Materialul este pentru:

  • Antreprenori care se ocupă de promovarea propriei afaceri
  • Marketeri și agenții

Te ajută să:

  • Îți planifici campania pentru evenimente promoționale precum Black Friday, Paște/Crăciun, aniversarea companiei etc.
  • Generezi interes și curiozitate pentru eveniment
  • Generezi liste de pre-înscriere și audiențe de retargeting
  • Crești vânzările în ziua/zilele promoției în sine

Caracteristici cheie:

  • Plan de acțiuni pentru toate etapele de pregătire, implementare și post campanie promoțională
  • Un calendar specific, organizat pe săptămâni și acțiuni pe care să le faci în fiecare
  • Sfaturi pentru optimizarea site-ului, texte și creative reclame
  • Proces validat de mai bine de 4 ani în cadrul agenției
  • Checklist pentru implementare

Materialul prezentat pe larg:

Există afaceri care vând doar câteva zile pe an și au cifre de afaceri impresionante.

Dar și pentru restul dintre noi, care vindem produse/servicii întreg anul, momentele importante din punct de vedere social și cultural pot fi zilele cu cele mai mari vânzări din an.

Sau nici nu trebuie să ne legăm de ceva extern, putem crea noi aceste „evenimente”.

Însă pentru a avea succes, trebuie să ne pregătim din timp. Și să ne pregătim bine.

Succesul acelor campanii este dat în proporție de 90% de munca făcută înainte.

Și dacă vrei să profiți la maximum de ele, recomandarea noastră este să începi să te pregătești cu minim 6 săptămâni înainte.

Noi așa o facem de câțiva ani.

Și am reușit să facem din unele din acele zile cele mai bune din istoria clienților noștri.

Iar dacă vrei și tu să vezi cum o facem, poți învăța totul pas cu pas din acest hackbook.

Vei avea o strategie completă, de pregătire, teasing și campania în sine.

Vei ști care sunt canalele de marketing recomandate pe care să le folosești.

Vezi vedea care este abordarea pentru fiecare dintre ele și tipurile de campanii pe care să le folosești.

Vei ști cum să arate paginile folosite în campanii și ce alte modificări trebuie să faci pe site.

Și vei avea sfaturi de copywriting și creative.

Așa că ce mai aștepți?

Începe să treci prin el.

Opțiunile tale de participare

Acest material este inclus în abonamentul SMARTERS+/Marketing Hackers Business Club. Ai acces la el și alte zeci de materiale de pe platformă.

Vezi detalii despre SMARTERS+ / Marketing Hackers Business Club =>

Not Enrolled

Course Include

  • 1 Lesson
  • 4 Topics