Introducere in e-mail marketing

Cum să obții până la 42 lei pentru fiecare 1 leu investit în marketing

Probabil ai auzit și tu de la „guru” internetului că email marketing-ul e mort.

Că și-a trăit viața, că a avut momentele lui de strălucire și a adus o grămadă de bani afacerilor care au profitat de el, dar c’est fini.

Că rata de deschidere și conversiile au scăzut drastic.

Un lucru avem de spus – acești guru au 100% dreptate.

Vechea metodă de promovare prin email chiar s-a dus (fie-i ușoară țărâna). 

Vremea în care puteai spama oamenii cu mesaje, în care aveai rezultate și dacă trimiteai 5 e-mailuri pe săptămână, toate de vânzare, chiar că a murit.

Însă ce nu știu acești „guru” ai internetului este că e-mail marketingul este mai în floare ca niciodată (da știm, e toamnă afară).

Dacă știi să folosești mixul corect de campanii de e-mail marketing, această strategie îți poate crește cifra de afaceri cu 15-30%. 

Asta fără să investești sume astronomice.

Întrebi dacă avem dovezi?

Desigur!

În primul rând, ne avem pe noi și clienții noștri. Când am calculat cât am investit în e-mail marketing și ce rezultate am obținut, ne-a ieșit raportul din titlu:

42 de lei vânzări pentru fiecare 1 leu cheltuit.

În al doilea rând, am stalkuit afacerile mari din România, afacerile puternice online și ghici ce:

În top surse de trafic este e-mail marketing.

Nu rău pentru o metodă moartă, nu? 😛

Vino alături de noi să vezi cum poți transforma acest „dinozaur” într-o mină de aur pentru afacerea ta.

Not Enrolled

Course Include

  • 1 Lesson