Te-ai săturat să plătești din ce în ce mai mult pe reclame pe care lumea oricum le ignoră? Ai vrea să faci marketing într-un mod mai sustenabil, care să te diferențieze de competiție și să îți aducă rezultate pe termen lung? Uită-te la acest webinar și descoperă cum să atragi clienții în loc să-i întrerupi cu reclame.
Când toată lumea bombardează clienții cu reclame, fii tu afacerea care îi atrage
Simți că e tot mai dificil să atragi clienți noi și să rămâi cu profit după ce scazi costurile de marketing?
Îți e din ce în ce mai greu să faci oamenii atenți la mesajele tale deoarece canalele de de promovare devin din ce în ce mai aglomerate de competitori?
Probabil te gândești: marketingul devine din ce în ce mai aglomerat, e normal să crească și costurile. Așa e, dar există și o soluție pentru asta.
Apropo:
Știi de ce se întâmplă toate acestea?
Pentru că oamenii nu mai urmează același proces de cumpărare ca în trecut. Prin urmare, marketing-ul tradițional cum ar fi niște simple bannere sau abordarea la rece nu mai funcționează.
Astăzi 93% din deciziile de cumpărare pornesc printr-o căutare online.
Puterea este în mâinile lor.
Se informează mult mai mult înainte de a cumpăra și au și unde să o facă:
- Bloguri;
- Rețele de socializare;
- Site-uri de review-uri;
- Prieteni;
- Grupuri de Facebook;
Nu mai e suficient să urmărești oamenii cu reclame și să îi aduci o singură dată la tine pe site pentru ca aceștia să și cumpere.
De aceea, nu a fost niciodată mai important pentru companii să-și schimbe mindsetul și să adopte o nouă strategie.
Intră în scenă content sau inbound marketing, o nouă abordare care îți permite să:
- Să fii complet diferit de competiție (astfel atragi clienți mai ușor);
- Să câștigi încrederea oamenilor (astfel le vinzi mult mai ușor);
- Să reduci costurile de promovare (pentru că atragi oameni în loc să îi întrerupi cu reclame);
Vino la următorul webinar SMARTERS să înțelegi mai exact ce e marketingul prin conținut și cum îl poți folosi pentru a-ți crește afacerea.
Îți vom spune din experiență proprie cum am făcut-o și cum o poți face și tu.