Cum să îți stabilești Propunerea de Valoare Unică

Descoperă singurul material educațional de marketing care te învață cum să agăți clienți încă din primele 3 secunde.

„Cum fac oamenii să reacționeze la campanii?” Uite cum…

Cum ar fi să trebuiască să tai un copac… dar să poți folosi doar un briceag pentru asta?

Cum ar fi să trebuiască să conduci rapid 100 km, dar cu frâna de mână trasă un pic?

Sună ridicol și amuzant, dar asta se întâmplă în fiecare zi în marketingul online.

Oricine cumpără o banală carte de marketing va învăța repede despre Propunerea de Valoare Unică – adică Unique Value Proposition. Dar aceiași oameni vor ignora acest mic capitol ca fiind irelevant, iar asta e o greșeală care costă mult. E o greșeală care te costă bani.

PVU-ul este un text scurt de câteva propoziții care trebuie să comunice foarte clar următoare lucruri despre un produs (sau serviciu, sau chair o companie).

  • Ce este produsul 
  • Cu ce îl ajută produsul pe client (valoarea)
  • Cine e publicul țintă al produsului (pentru a-l ajuta să se identifice)

Deci practic, dacă nu ai auzit în viața ta de un produs, dacă îi citești PVU-ul… ar trebui să îți fie clar în doar 5 secunde cum te poate ajuta. Scurt și la obiect.

Da, e ciudat dar foarte multe companii (din întreaga lume) funcționează fără să își comunice clar PVU-ul.

Când vezi o reclamă sau când intri pe un website, e ideal să-ți poți da seama în câteva secunde despre ce e vorba și dacă te interesează sau nu. Vrem să le servim oferta pe o tavă de aur, fără să le cerem nici măcar un strop de efort. Și cu cât facem acest proces mai ușor și mai lipsit de fricțiune, cu atât mai mult ne vor crește vânzările.

Dacă reușești să transmiți în primele secunde ideea principală, acest lucru îți va aduce mai mulți clienți și îți va scădea bounce rate-ul, adică numărul de oameni care stau doar 3 secunde la tine pe site înainte să meargă mai departe.

PVU-ul trebuie să apară în toate materialele promoționale. Trebuie să fie transmis clar de reclame, de site-ul web, de e-mailuri, de afișe… absolut oriunde interacționăm cu publicul.

Iar acest Hackbook te va învăța cum să-ți determini PVU a afacerii sau produselor tale.

După ce vei urma ce 10 pași simpli din acest ghid, vei ajunge automat la o variantă puternică și persuasivă, care îți va îmbunătăți tot copy-ul afacerii tale.

→ Reclame mai bune, e-mailuri mai bune, un site mai performant și o comunicare mai simplă și mai eficientă pe toate planurile.

Asta înseamnă să ai (și să folosești) o Propunere de Valoare Unică bună. 

În mod normal determinarea PVU e considerată ceva intuitiv. Că ai avea nevoie de un analist de business și de un copywriter care să o descopere și să o formuleze. 

Noi, în acest Hackbook am transformat totul într-un proces de 10 pași care nu te lasă să greșești. 

Nu ai nevoie de creativitate, nu ai nevoie de talent. Nu ai nevoie nici măcar de mult timp.

După ce începi să citești materialul, în maxim 2 ore vei avea o PVU excelentă. În 3 ore o vei putea avea integrată în reclame și pe site.

Și vei culege roadele clarității în comunicare…

Cu ce te va ajuta acest Hackbook?

  • Acest Hackbook te va ajuta să comunici rapid și persuasiv cu publicul tău țintă.
  • Vei începe să „agăți” clienți în doar 3 secunde.
  • Publicul tău te va aprecia mai mult pentru că nu îi irosești timpul și pentru că le respecți confortul.
  • Vei putea genera rapid PVU-uri pentru toate produsele și serviciile tale.
  • Vei obține toate aceste avantaje cu un sistem unic, care nu necesită foarte mult efort sau inspirație.

Nu-ți mai ține clienții în ceață. Descoperă singurul material care te învață cum să agăți clienți încă din primele 3 secunde.

Opțiunile tale de participare

Acest material este inclus în abonamentul SMARTERS+/Marketing Hackers Business Club. Ai acces la el și alte zeci de materiale de pe platformă.

Vezi detalii despre SMARTERS+ / Marketing Hackers Business Club =>

Not Enrolled

Course Include

  • 1 Lesson