În sfârșit: un curs SEO cu adevărat practic care te învață de la A la Z și pas cu pas cum să ajungi pe prima pagină Google

Învață cum funcționează motoarele de căutare. Descoperă care sunt factorii care te pot ajuta să ajungi în prima pagină Google. Vezi prin exemple practice cum să-ți optimizezi site-ul pentru a urca în căutări și pentru a atrage trafic gratuit pe site-ul tău.

De la Prima agenție de Growth Hacking Marketing din România

73% din toate vizitele pe website-uri de business sunt generate de motoarele de căutare

Media pentru toate tipurile de website-uri este de 51%.

În comparație, social media trimite doar 5% din trafic.

Sună exagerat? Doar gândește-te:

De câte ori dai click pe link-uri externe din social media vs câte căutări faci zilnic pe Google?

Să nu mai vorbim de nișe mai tehnice…

Când ai dat ultima oară click pe o reclamă la un robinet pe Instagram?

Nu-ți amintești? Nici noi 🙂

Deși astăzi mai toată lumea vorbește despre platformele social media, adevărata sursă de trafic au fost și sunt motoarele de căutare. În plus, numărul de căutări pe care îl facem lunar crește!

Cu toate acestea, nu toate website-urile sunt egale.

Un studiu Ahrefs arată că 90.88% din toate paginile de pe internet atrag 0 trafic din motoarele de căutare. Da, ai citit bine, zero.

Tot efortul depus pentru crearea website-urilor, a articolelor, a paginilor este în zadar.

În acest context, apare des întrebarea:

„Am optimizat site-ul de ce nu apar în primele rezultate pe Google?”

Dacă ești aici înseamnă că ești o persoană care vrea să fie mai bună la ceea ce face, investești în tine și în propria educație.

Deci probabil ai mai citit despre SEO și ai încercat să-ți „optimizezi” site-ul. Dar rezultatele nu au apărut, nu?

Sunt mai multe posibile cauze, și vorbim despre ele mai jos, dar cel mai probabil SEO nu a funcționat pentru că (1) ai omis anumiți factori importanți pentru optimizarea pentru motoarele de căutare sau (2) ai avut acces doar la informație vagă și neclară pe care nu ai putut să o pui în practică.

„De ce competiția e deasupra mea?”

Dar totuși, par că există anumite reguli în SEO la care competiția are acces, nu?

Altfel cum ar putea ei, sau oricine se află pe prima poziție Google, să fie acolo?

Vei vedea, SEO nu este deloc complicat.

De fapt, la SMARTERS am reușit să rezumăm toți factorii de care țin motoarele de căutare într-o singură imagine.

Nu spunem că e și ușor. SEO necesită efort (și de multe ori răbdare), dar optimizarea pentru motoarele de căutare nu e ca o operație pe creier, chiar dacă des auzim că:

„SEO este complicat”

Spune-ne dacă sună cunoscut: citești pe internet despre SEO și dai de tot felul de explicații trunchiate, cu termeni pe care poate nu-i stăpânești bine.
„On-page, off-page, Hummingbird, Panda, UX, TOS, Bounce Rate”.

Bleeeah.

De cele mai multe ori informațiile pe care le găsim pe internet despre SEO sunt fie foarte detaliate, cu termeni complicați precum cei de mai sus, fie prea vagi pentru a putea fi utile și pentru a ne ajuta să ajungem în top 3/5 în Google.

Da, am înțeles că trebuie să atrag link-uri, dar cum fac asta?

Cum fac SEO pas cu pas?

Ca să faci SEO bine trebuie să știi foarte bine două lucruri:

(1) factorii de care țin cont motoarele de căutare și

(2) pașii specifici pe care să îi urmezi pentru a-ți optimiza site-ul și pentru a nu-ți sabota de unul singur rezultatele.

Există anumite „reguli” pe care trebuie într-adevăr să le respectăm dacă vrem trafic gratuit din motoarele de căutare.

Dar pentru a le pune în aplicare trebuie să înțelegem mai bine lucrurile și ordinea lor corectă.

Da, trebuie să pui cuvântul cheie în titlu, paragraful introductiv și de câteva ori în conținut. Dar cum ajungem aici?

Ei bine, cum spunea un clasic în viață, pas cu pas 🙂

Cum funcționează algoritmul motoarelor de căutare?

Conform studiilor, acestea țin cont de aproximativ 200 de factori pentru a decide ce site apare și unde în rezultate.

Dar nu-ți face griji, nu trebuie să îi știi pe toți.

De fapt, în SEO se aplică de minune principiul 20% dintre acțiuni aduc 80% din rezultate.

În plus, dacă înțelegi acești factori cheie, poți să stai liniștit, fără grija unui nou update de algoritm. De fapt, poate ajungi ca noi și abia le aștepți pentru că traficul îți va crește!

Înțelegând factorii principali și răspunsul la cea mai importantă întrebare din SEO nu mai trebuie să te menții la curent, pentru că vei știi natural ce trebuie să faci. Tot ce apare nou reprezintă mici modificări, nu schimbări fundamentale.

Ce să cer unei firme SEO?

Din păcate, SEO încă este o nebuloasă.

Am întâlnit zeci de afaceri care plătesc lunar sute de euro unor „specialiști”, dar nu au nici o idee dacă aceștia își fac treaba sau nu.

Primesc rapoarte cu tot felul de „optimizări”, „adăugări” sau alți termeni care nu au nici un sens.

Dar știind că în cazul SEO durează până vedem efectele nu au ce face așa că așteaptă, de multe ori până când deja e prea târziu și s-au cheltuit o mulțime de bani.

Sunt două moduri prin care poți judeca munca unei agenții sau unui specialist SEO:

1. Urmărind indicatori de performanță (trafic, vânzări, poziție în motoarele de căutare);

2. Verificând aplicarea factorilor SEO la site-ul nostru;
(1) Prin urmărirea unor indicatori de performanță (cât trafic și vânzări vin din motoarele de căutare) și
Dar vorbind de SEO, toate acestea ne duc la scopul final:

Cum pot apărea mai sus în căutări după expresiile care mă interesează?

La urma urmei, aceasta este cea mai importantă întrebare, cea la care ne dorim cu toții să găsim răspuns.

Alături de, poate, unele mai specifice precum:

  • Care sunt cuvintele cheie pe care le caută clienții mei?
  • Cum atrag backlinks?
  • Unde pun cuvintele cheie, cum?
  • Cum scriu un articol optimizat SEO?

Din păcate, există o mare problemă când vine vorba de resursele SEO din România

Puține te învață lucruri practice (pe care le poți aplica imediat)

Cu toții știm că în SEO durează până vedem efectele.

Dar ce credem că ne dorim cu toții sunt lucruri pe care le putem pune în practică după ce urmărim un video sau citim un articol. Poate efectele durează până se vad, dar acțiunile nu ar trebui să fie așa.

În plus, din păcate, multe resurse sunt generale, treci prin ele ca lebăda prin apă.

Nu te învață cum să le aplici practic, pe domeniul tău de activitate.

Nu conțin lucruri și exemple concrete, poate de „Așa da / Așa nu” pentru a știi exact ce trebuie și ce nu trebuie să faci.

Majoritatea nu arată exact cum se fac anumite lucruri, gen cum se scrie un articol optimizat SEO sau cum pui cuvintele cheie într-o pagină.

Multe cursuri SEO sunt avansate doar în aparență

Un alt lucru care ni se pare, sincer nu avem alt cuvânt decât aiurea, e faptul că multe cursuri sau programe SEO se prezintă a fi oarecum avansate, adică abordează și răspund la toate întrebările de mai sus, când de fapt sunt pline de generalități, ne povestesc că e bine să „optimizăm și on-page și off page”.

Bullshit.

Multe cursuri SEO nu sunt pe înțelesul nostru sau sunt extrem de complicate

La polul opus față de exemplul de mai sus sunt cursurile prea tehnice, care intră atât de mult în detaliu încât nu mai știm ce să facem.

Dar nu trebuie să știi cum funcționează electricitatea ca să aprinzi un bec.

Ce ne-ar ajuta ar fi informație clară și concisă plus modalități pe care oricine le poate folosi pentru a o pune în practică.

Dacă exemple nu sunt...

Este un lucru să-ți povestesc despre o aplicație mobilă care funcționează ca o platformă bazată pe geolocalizare ce integrează atât șoferii cât și pasagerii și îți permite să bla bla.

Alta e să scot telefonul și să deschid aplicația Uber.

Nu numai că lipsa exemplelor din majoritatea cursurilor face procesul de învățare mult mai greoi și ne ia mai mult timp.

Dar uneori nici nu știi cum să pui în practică, deși teoretic ai înțeles.

Ce lipsește cu desăvârșire e aplicabilitatea informațiilor, exemplele și chiar testările practice pe care să primești feedback punctual.

Am făcut bine ce am făcut sau din greșeală îmi voi dezindexa siteul?

Multe cursuri SEO nu sunt adaptate pe programul nostru

Ca antreprenori sau specialiști în marketing timpul este cea mai prețioasă resursă.

Din păcate, multe cursuri ne cer să fim într-un anumit loc, la o anumită oră.

Dar cu toții mai avem 1000 de alte lucruri de făcut.

Nu ar fi grozav un curs cu program flexibil, care să se adapteze nevoilor noastre, nu noi la programul cursului?

Lipsa unui curs de inițiere completă în SEO

Toate provocările de mai sus pot fi reduse la una singură: un curs complet de inițiere în SEO care să îți arate pas cu pas ce și cum să faci.

Există niște oameni foarte buni la SEO în România.

Dar când vine vorba de „predare” aceștia fie nu au timp, fie aleg să se concentreze pe un singur aspect SEO.

Restul cursurilor sunt ținute de persoane care deși poate se pricep la predat, nu au experiență practică, așa că ne învață din cărți sau alte articole.

Ce ne lipsește este un curs care să ne ducă de la A la Z, cu pași clari, pentru a înțelege ce e SEO, cum se face și apoi să avem și strategii mai avansate.

Am căutat și noi pe internet și ni se pare că de multe ori informația este vagă, neclară.

Ok, am înțeles că trebuie să folosim cuvântul cheie în articole (titlu, primul paragraf, și încă de câteva ori în text).

Dar până aici cum ajungem? Ce trebuie să facem înainte de asta? Am făcut asta, de ce încă nu suntem pe prima pagină?

Și să nu ne iei cu depinde…

5 lecții învățate din practică despre SEO în România

1. Majoritatea nu știu cum funcționează motoarele de căutare

Am făcut SEO sau oferit consultanță în domeniu pentru zeci de site-uri.

În plus, primim aproape zilnic întrebări legat de acest subiect, fie pe e-mail, fie în comunitatea noastră de Facebook.

Am observat că există o lipsă a înțelegerii factorilor fundamentali pe care se bazează și după care funcționează motoarele de căutare.

Am făcut X, de ce nu apar mai sus în rezultate?

Sau, cum pot face ca o pagină să apară și pentru cuvântul Y și Z?

Dacă acele persoane ar fi înțeles modul fundamental în care funcționează motoarele de căutare, și-ar fi putut răspunde singuri.

Da, ok, ai optimizat tehnic site-ul, dar ar trebui să știi că asta nu mai e de ajuns. De fapt, e doar primul pas.

Acum trebuie să ajuți motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este fiecare pagină (optimizare on-page) și apoi să crești autoritatea site-ului.

Există 4 piloni în SEO, trebuie să ținem cont de fiecare dintre ei.

2. Mulți muncesc și investesc resurse degeaba în optimizarea site-ului

E o vorbă: degeaba mergi repede, dacă o faci în direcția greșită.

Când „mersul” înseamnă investiția de timp și bani, e cu atât mai rău.

La ce ne referim prin asta e faptul că oamenii ignoră cele mai importante aspecte SEO.

Nu gândesc strategic, nu investesc în lucrurile care contează cu adevărat.

De exemplu, am întâlnit cazuri când s-au investit sute de ore în crearea de articole, când pentru acel tip de proiect o mai bună optimizare a structurii interne de link-uri ar fi avut un impact mai mare.

Te-ai întrebat vreodată de ce nu prea vezi articole pe emag.ro?

Nu tot ce citești pe internet se mănâncă. Pardon, se aplică în SEO.

3. Nu știm să facem keyword research

Din experiența noastră, majoritatea proprietarilor de site-uri își fac viața mult mai grea pentru că nu gândesc strategic.

Nu știu să aleagă cuvinte cheie cu potențial comercial, dar în același timp cuvinte pe care au șanse realist să rankeze.

Sigur, orice website poate fi bătut, putem apărea mai sus chiar și decât Wikipedia sau Emag.

Dar efortul necesar dacă nu alegem cuvintele cheie potrivite poate fi de zeci de ori mai mare decât dacă am fi ales un cuvânt mai puțin popular la o primă vedere, dar cu potențial pentru afacerea noastră.

Am observat că majoritatea aleg cuvintele cheie pornind de la ce cred ei, în loc să facă pașii necesari pentru a valida volumul de căutări, dificultatea și potențialul comercial al unui cuvânt cheie.

Problema vine din faptul că:

4. Majoritatea nu au un proces SEO pas cu pas

Odată ce înțelegi cum funcționează motoarele de căutare, tot ce trebuie să faci este să ții cont de factorii relevanți atunci când creezi sau optimizezi site-ul.

Însă majoritatea încep din mijloc. Ajung să investească toate resursele (de timp, de bani) într-un singur lucru. Și la final se trezesc că a fost degeaba.

De exemplu, am întâlnit cazuri când proprietarul website-ului a înțeles importanța backlinks, și a investit mii de euro în atragerea lor, doar pentru a-și da seama mai târziu că nu alesese cuvintele cheie corecte și acum atrăgea trafic care nu-l ajuta.

Sau când deși website-ul avea autoritate, structura internă de link-uri nu o distribuia corect și astfel paginile importante nu apăreau în motoarele de căutare.

Ce avem nevoie este un proces pas cu pas, pentru a ne asigura că prioritizăm corect, și de o listă la care să ne putem întoarce pentru a verifica dacă nu am omis nimic important.

5. Majoritatea credem că SEO este tehnic

Mare parte din problemele de mai sus vin din faptul că încă nu înțelegem cum funcționează SEO, încă avem impresia că este ca o cutie neagră, descifrabilă doar de cei care știu programare, sau au experiență de ani de zile.

Dar SEO nu mai este așa.

Deși optimizarea tehnică a unui site este importantă pentru accesibilitate și indexare, aceasta nu mai este de ajuns. De fapt, doar ~20% dintre factorii SEO țin de aspecte tehnice.

Restul: alegerea corectă a cuvintelor cheie, folosirea acestora pe site, atragerea de link-uri și experiența utilizatorului.

Când spunem aceste lucruri, o facem din practică

Am ajuns să învățăm SEO din curiozitate, ca un experiment.

Pentru că aveam website-ul nostru, ne-am pus „să-l optimizăm”.

Așa că am trecut prin sute de studii, cursuri și alte materiale. Chiar am ajuns să citim depunerile de patente ale Google pentru a avea insight-uri legat de ce urmează să se modifice la motoarele de căutare.

Odată adunate lecțiile, le-am pus în practică.

În doar 4 luni traficul s-a dublat:

În următoarele luni, s-a dublat din nou.

Astăzi am ajuns să fim în primele poziții pentru principalele cuvinte cheie din industria marketingului online:

Nu am reușit asta doar pentru noi, ci și pentru clienții noștri.

Uite cum arată traficul din motoarele de căutare pentru un site e-commerce de doar câteva luni:

Folosindu-ne de principiile de growth hacking am reușit să atragem link-uri la un cost de 20% din cel al industriei (și am ajutat clienții noștri să obțină prima poziție în Google pentru cuvintele care îi interesează).

De ce SEO?

Ok, dacă ești aici ești clar interesat de SEO, nu vrem să predicăm în fața unui public deja convertit.

Dar așa cum arătam la început, deși poate SEO nu mai este la fel de „sexy” ca acum câțiva ani, încă este principala sursă pentru atragerea clienților.

Uite câteva beneficii ale înțelegerii SEO:

1. Atragi clienți și crești business-ul

Ecuația e simplă: mai mult trafic, mai multe conversii.

Orice afacere care vrea să crească sustenabil are nevoie în mixul de marketing, pe lângă canale plătite, și de cele organice, care să scadă costul de atragere al clienților.

Dacă vrei să vinzi online, sau cu ajutorul online-ului, trebuie să crești vizibilitatea site-ului tău (fără să spargi banca între timp).

2. Ai trafic gratuit (nu plătești pentru fiecare click)

Când vrem să cumpărăm un produs sau serviciu, aproape niciodată nu ne oprim la primul website găsit.

De fapt, cu cât e mai scump produsul sau serviciul care ne interesează, cu atât vom petrece mai mult timp căutând, uneori și luni de zile.

Ce se întâmplă însă dacă trebuie să plătim de fiecare dată când vrem să aducem omul din nou pe site?

Sau să plătim pentru fiecare click de la persoane care nu cumpără?

3. Atragi oameni pe care nu i-ai putea atrage prin metode plătite

Poate ai făcut-o și tu:

În loc să dai click pe anunțul plătit care apare atunci când cauți ceva pe Google, dai scroll până la rezultatele organice.

De ce?

Nu știm sigur, probabil acestea ni se par mai de încredere.
Majoritatea click-urilor, de fapt peste 90% pe desktop, încă merg pe rezultate organice.

Dacă nu apari aici pierzi foarte mulți potențiali clienți.

În plus, dacă investești și în Google Ads dar ești și organic pe prima pagină ai șanse duble de a obține vizita pentru că ocupi 2 poziții în timp ce competiția ta doar 1.

4. Scapi de stresul și frica unor noi actualizări de algoritm

Dacă înțelegi cu adevărat principiile după care funcționează motoarele de căutare, și nu ne referim la aspecte tehnice, ci la scopul acestora în mare, vei putea lua decizii sustenabile, care nu se vor întoarce împotriva ta pe viitor.

La SMARTERS aproape de fiecare dată când apare un update de algoritm traficul nostru crește.

De ce se întâmplă asta?

Pentru că am înțeles factorii cu adevărat importanți și așteptările utilizatorilor atunci când fac o căutare.

Nu e neapărat ușor, dar e chiar atât de simplu.

5. Te poți ocupa tu de SEO sau știi ce să le ceri celor cu care lucrezi

Un alt beneficiu pe care îl vei avea dacă înțelegi SEO îl reprezintă faptul că vei putea fie să-ți optimizezi tu site-ul, fără să plătești mii de euro unui consultant.
Sau și dacă apelezi la agenții vei știi ce să le ceri, cum să le măsori munca, cum să-i susții.

Astfel, toată lumea câștigă.

În plus, atunci când un consultant îți spune ce să faci, nu vei asculta mecanic de el, vei înțelege motivele din spate.

Cum te poate ajuta dacă devii bun la SEO?

Antreprenor

Dacă ești antreprenor, înțelegerea SEO înseamnă un singur lucru: vânzări mai mari cu costuri mai mici. Așa cum ai văzut mai sus, motoarele de căutare reprezintă o sursă imensă de clienți, de care majoritatea nu profită.

În plus, vei știi fie să faci tu SEO, fie să alegi parteneri care chiar te pot ajuta, nu îți trimit facturi pentru lucruri pe care nu le înțelegi.

Dezvoltator web

Vei putea oferi servicii mai complete clienților tăi și vei putea cere mai mult pentru serviciile pe care deja le oferi. Clienții tăi nu vor doar site-uri, vor o altă sursă pentru generarea de vânzări. Dacă tu le poți oferi un site care are acest potențial, cel puțin la nivel de bază, deja te poți diferenția de competiție. De asemenea, cu expertiza ta tehnică poți chiar oferi un serviciu nou, de exemplu optimizare SEO tehnică.

Specialist marketing

Pentru tine, înțelegerea SEO înseamnă două lucruri: clienți mai fericiți și încasări mai mari pentru tine. Indiferent dacă acest „client” este șeful tău sau chiar un client extern, vei avea un nou serviciu pe care să-l adaugi la portofoliu, îi vei putea ajuta pe ei să-și crească vânzările și astfel ți le vei crește și pe ale tale.

Consultantul de 1300 euro/lună

Clienții noștri sunt mai mult decât fericiți să ne plătească între 750 euro și 3000 de euro pe lună pentru servicii SEO.

Asta pentru că în 6-12 luni, uneori chiar și mai repede așa cum ai văzut mai sus, îi ajutăm să pună creșterea traficului pe site-ul lor pe un trend ascendent.

Traficul va rămâne și chiar va continua să crească o perioadă luuuungă de timp chiar și după ce contractul nostru se va fi încheiat.

Pe alții dintre ei i-am ajutat, prin mici greșeli descoperite, în sfârșit să apară în Google pentru mai multe cuvinte cheie (unii abia apăreau când căutai numele brandului).

Reușim asta în mod constant nu doar datorită faptului că suntem incredibil de deștepți, creativi și muncitori (deși și asta e adevărat).
Ci datorită unui proces SEO pe care ni l-am dezvoltat intern pentru a-l arăta și noilor colegi.

Am luat cele mai mari câștiguri și cele mai importante lecții învățate, cele mai comune greșeli, cele mai bune strategii și le-am pus la un loc.

Apoi timp de 2 ani le-am tot îmbunătățit, adăugit, șters, adaptat, simplificat.

Acum le-am pus sub forma unor video-uri la care poți avea și tu acces dacă vrei.

Aceleași lecții de care beneficiază clienții noștri.

De ce?

Pentru că oricât ne-am dori, nu putem ajuta direct, 1 la 1, toate afacerile din România. Dar putem împărtăși lecțiile și strategiile într-un mod ușor de înțeles.

Te afli într-o companie bună

În cadrul acestui curs, îți punem la dispoziție cele mai importante lecții învățate în ultimii trei ani pentru ca tu să nu fii nevoit să repeți aceleași greșeli și să înveți într-un mod mai structurat.

100+

Clienți cu care am lucrat în ultimii trei ani și pe care i-am ajutat să-și crească afacerile.

3500+

Cursanți și participanți la evenimentele de marketing pe care le-am organizat.

5+1 beneficii ale cursului
„SEO aplicat – Cum să ajungi pe prima pagină Google, pas cu pas”.

1. Simplu de înțeles și axat pe ceea ce funcționează

Nu credem că trebuie să devii un doctor în IT pentru a putea face SEO.

La fel cum nu trebuie să știi cum funcționează electricitatea pentru a aprinde un bec, cursul se concentrează pe cele mai importante dintre cele mai importante informații.

Deși ai link-uri pentru a intra în detalii dacă ești curios, acest curs seo se concentrează doar pe modalități care funcționează, pe lucrurile care am văzut noi că aduc rezultate în practică.

În plus, toate cursurile noastre sunt lăudate pentru faptul că reușesc să explice simplu concepte complicate, iar acesta nu face excepție.

Vei vedea cât de mult sens și ce ușor de înțeles sunt anumite concepte care până acum erau niște nebuloase în capul tău.

2. Lucruri de pus în practică imediat

Acesta nu este un curs teoretic.

Vom arunca o privire asupra imaginii de ansamblu, pentru a ne asigura că înțelegi cum se leagă totul, dar 80% din curs este practic.

Vom lăsa conceptele la o parte și vei vedea pas cu pas cum le pui în practică.

Cursul este plin de exemple și de alte resurse utile pentru a putea adapta informațiile pentru tipul tău de website.

În plus, îl actualizăm constant pentru a ne asigura că se aplică în mod practic cursanților noștri.

3. „Ce” și „cum” în ordine logică

Cei care au trecut deja prin acest curs au avut o mulțime de momente „Aha!” pentru că într-un final au înțeles cum se leagă lucrurile și de ce ceea ce au făcut până acum nu a funcționat.

Vei învăța exact care sunt pașii optimizării în funcție de stadiul în care se află stadiul tău și vei putea face lucrurile într-o ordine logică, cu instrucțiuni detaliate privind ce și cum se face

Nu vei mai pune, cum spune o vorbă populară, carul înaintea boilor.
Asta te va ajuta să economisești o mulțime de timp și să obții rezultate mai repede.

4. Un curs SEO plin de exemple

Când am întrebat participanții de la edițiile anterioare ce putem îmbunătăți, singurul lucru a fost cel legat de exemple.

Așa că am adăugat peste 20 de video-uri noi în care arătăm exact cum se face SEO sau deconstruim ce am făcut pentru anumiți clienți și cum am gândit optimizarea site-ului.

În acest curs vei înțelege clar noțiuni precum backlink, H1, H2, titlu, link intern și, cel mai important, ce faci la fiecare dintre ele.

5. Noțiuni SEO noi și actualizate

Pe lângă faptul că actualizăm constant cursul și informațiile din el, abordarea în sine se bazează pe o viziune fresh, modernă asupra SEO (și care, așa cum ai văzut, funcționează).

Lucrurile s-au schimbat mult în ultimii 10 ani, chiar 2-3, legat de modul în care funcționează motoarele de căutare.

Deși obiectivul lor a rămas mereu același: de a oferi utilizatorilor răspunsuri cât mai bune, modul în care se aleg aceste răspunsuri s-a schimbat datorită evoluției tehnologice.

Dacă la început totul se baza pe un algoritm care necesita multe setări tehnice pentru a înțelege un website (meta tag-uri), astăzi avem algoritmi de inteligență artificială care se uită la modul în care oamenii interacționează cu rezultatele și le optimizează în timp real.

Nu trebuie să te sperii însă, modul în care punem în practică aceste lucruri este de fapt simplu, pentru că totul pleacă de la clienți și ce caută ei.

6. Poți aplica informația indiferent de nișă

SEO funcționează la fel indiferent de căutarea pe care o face o persoană.
Indiferent că ai un magazin online, oferi servicii sau altceva, aceleași principii guvernează rezultatele în motoarele de căutare.

O dată ce ai înțeles ideile de bază le vei putea aplica pentru orice nișă.

În plus, am adăugat video-uri care intră în detaliu în principalele cazuri unde poate interveni SEO, cum ar fi e-commerce sau site-uri de conținut pentru ca tu să știi pas cu pas ce să faci.

Intră în scenă:
SEO Aplicat – Cum să ajungi pe prima pagină Google, pas cu pas

Optimizarea pentru motoarele de căutare pare a fi o artă întunecată … plină de confuzie, concepții greșite, informații derutante și chiar înșelătorii. Dar la bază SEO este destul de simplu, iar acest curs explică totul.

Până la finalul acestui curs vei avea o fundație solidă în ceea ce privește SEO: vei știi ce trebuie să faci pentru a-ți optimiza site-ul, pentru a superviza dezvoltatorii web și firmele SEO pentru a te asigura că fac o treabă bună.

SEO nu e ca o operație pe creier sau construirea unei rachete.

E o grămadă de informație despre SEO pe internet, și uneori poate fi copleșitoare, mai ales când e plină de abrevieri pe care nici nu le înțelegi.

ar SEO este destul de simplu. Nu te lăsa speriat de algoritmii din spate, te vom ghida printr-o metodă simplă de înțelegere a SEO și a strategiilor care chiar funcționează.

Comoditate extremă: video-uri HD pe care le poți accesa oriunde ai internet, în orice moment!

Nu îți propunem un alt PDF pe care să îl descarci și să uiți de el undeva pe computerul tău.
Ai acces la video-uri HD cu capturi de ecran care îți arată exact ce explicăm și cum poți să te folosești de informațiile prezentate.

Explicații simple, acționabile și aprofundate

Oamenii ne-au spus că au învățat mai mult din materialele noastre gratuite decât de la alte evenimente plătite la care au participat.

Asta pentru că nu ne rezumăm doar la sfaturi generale care doar sună bine.

Intrăm adânc în subiecte pentru ca și cursanții noștri să înțeleagă esența, să înțeleagă DE CE, CE și CUM.

Investim enorm de mult timp în a alege cele 20% din informații care aduc 80% din rezultate.

În plus, gândim, testăm, modificăm și optimizăm modul și ordinea în care le prezentăm pentru ca acestea să fie ușor de înțeles și de pus în practică.

Strategii avansate pe care nu le găsești pe net

Acest curs se bazează pe experiența noastră de 4+ ani în optimizarea SEO, pe lucrurile învățate implementând zeci de campanii, pe cele peste 100 de ore investite în studierea altor materiale și cursuri despre SEO.

Ne-am dezvoltat în timp metodologii și strategii proprii la care au avut acces până acum doar clienții noștri. De acum, vei putea avea și tu.

„Acest curs a reprezentat pentru mine oportunitatea perfecta de a imbunatati considerabil randamentul site-ului companiei pentru care lucrez si de a creste vanzarile. Smarters rocks! „

Carla D. Cioara

Marketing Specialist, Expressoft

„Am urmat cursul SEO anul trecut, imediat după cel de GH. Cel mai mișto aspect la cursurile smarters este faptul că sunt înregistrate și disponibile oricând în contul de pe platformă, astfel pot foarte ușor în timp ce urmăresc conținutul să pun pe pauză și în paralel să aplic ce am învățat. Mai ales pentru SEO acest lucru este aur. Informațiile din acest curs sunt multe, sunt tehnice, sunt specifice și trec cu mult de sfera informațiilor generale. Recomand!”

Isabela Cvașa

Participanta la cursul SEO

“Cursul de Growth Hacking online a avut informatii foarte utile , a fost usor de inteles! Plus acces la cursuri filmate si dupa terminarea cursului ! Pentru mine investitia a meritat din plin!”

Vlad Rusneac

Participant la cursul de Growth Hacking

Câteva dintre lucrurile pe care le înveți din acest curs SEO:

Cum funcționează motoarele de căutare

  • Care sunt criteriile de care ține cont Google pentru a urca un site între primele rezultate.
  • Cum înțeleg motoarele de căutare despre ce este vorba pe un website.
  • De ce unele site-uri apar mai sus decât altele.
  • Care sunt cele 20% dintre criterii care aduc 80% dintre rezultate.

Procesul pas cu pas pentru a optimiza un site

  • Exact primii pași pe care trebuie să-i faci pentru a-ți optimiza site-ul.
  • La ce să fii atent când creezi un website nou.
  • Cum să faci un audit al site-ului tău.
  • Cum să planifici optimizarea site-ului.

Cum atragi backlinks de calitate (SEO off-page)

  • De ce link-urile de la alte site-uri au fost și vor rămâne unul din cei mai importanți factori SEO.
  • Cum arată un link bun (nu toate link-urile sunt egale, unele pot chiar dăuna).
  • Cum faci ca alte site-uri să trimită spre tine.
  • La finalul cursului vei știi cum să atragi minimum 50 de backlinks de la alte site-uri.

Cum alegi cuvintele cheie potrivite (Keyword Research)

  • Ce unelte există și cum să le folosești pentru a te ajuta la keyword research.
  • Cum să identifici corect cuvintele cheie.
  • Diferitele tipuri de cuvinte cheie (crucial pentru a nu munci degeaba).
  • Cum găsești cuvinte cheie cu competiție mică.
  • Cum găsești cuvinte cheie cu potențial comercial.

Cum faci optimizarea on-page

  • Cum scrii conținut care să fie înțeles și de clienți și de motoarele de căutare.
  • Cum arată o pagină optimizată SEO.
  • Când, unde și cum folosești cuvintele cheie.
  • Cum organizezi cuvintele cheie pe o pagină (articol, landing page etc.)

De ce site-ul nu urcă în ranking-ul Google deși pare că ai făcut lucrurile ca la carte

  • Greșeli comune care îți sabotează rezultatele.
  • Cum să descoperi care sunt problemele site-ului și să iei deciziile potrivite pentru optimizare.
  • Cum analizezi competiția din punct de vedere SEO.
  • Cât durează până ce un website ajunge pe prima pagină Google.

În plus, în acest curs seo îți vom arăta pas cu pas, prin exemple, tot ce trebuie să știi pentru a răspunde la următoarele:

Cum să-ți pregătești site-ul, inclusiv să eviți lucruri care pot dăuna din punct de vedere SEO
Care sunt criteriile de care ține cont Google pentru a afișa rezultatele (și cum le poți folosi în avantajul tău)
Ce este Autoritatea Domeniului (DA) și cum o poți măsura
Rolul conținutului în SEO
Cum să faci optimizare on-page
Cum să optimizezi un titlu
Cum să folosești cuvintele cheie în conținut și cum găsești contextul potrivit pentru a le adăuga
Cât de mult contează repetarea unui cuvânt cheie (și de ce uneori poate avea efecte negative)
Cum să înțelegi datele din Search Console
Cum faci un audit SEO de bază (pentru site-uri noi și vechi)
Cum creezi un sitemap și îl înscrii în Google
Cum optimizezi imaginile pentru SEO
Cum optimizezi tehnic site-ul și mărești viteza de încărcare
Ce sunt tag-urile și etichetele, cum le folosești, câte e ok să folosești
Ce este experiența utilizatorului și de ce este importantă în SEO
Cum îmbunătățești experiența utilizatorului pentru SEO
Cum înscrii site-ul în motoarele de căutare
Cum optimizezi paginile chiar dacă nu ai abilități tehnice
Cum găsești locuri pentru a atrage ușor link-uri spre site-ul tău
Cum caută oamenii online produsele/serviciile pe care le oferi
Cum scrii articole care să fie bine indexate
Tips & tricks pentru optimizarea articolelor
Tehnici SEO specifice magazinelor online
Cât durează până un site apare pe prima pagină Google?
Cum ar trebui organizat un site pentru a fi bine înțeles de către Google, dar și de utilizatori
Cum poți apărea mai sus după expresii secundare pe care le caută clienții tăi
Cum poți măsura dacă SEO aduce vizitatori pe site
Ce trebuie să știi și cum să optimizezi un site pe care acum îl construiești
Strategii și sfaturi concrete care să ajute site-ul să urce în Google
Cum optimizezi pagini existente pentru a fi cel mai relevant și pentru a apărea în primele rezultate
Cum optimizezi structura internă de link-uri pentru a maximiza autoritatea site-ului
Care sunt cele mai bune instrumente SEO
În curând: SEO local
În curând: Structured Data pentru SEO

Nou: Modul dedicat pentru e-Commerce

  • Cum arată o pagină de produs optimizată perfect;
  • Cum organizăm structura internă de link-uri și meniul pentru a nu avea conținut duplicat;
  • Cum optimizăm site-ul pentru utilizatori și pentru motoarele de căutare;
  • Strategii on-page pentru îmbunătățirea traficului din motoarele de căutare;
  • Strategii avansate de SEO pentru eCommerce;

Nou: Modul dedicat pentru site-uri de conținut

  • Cum generăm idei noi de conținut cu ajutorul keyword research;

  • Conținutul și etapele din pâlnia de vânzare;

  • Cum ne folosim la maximum de content marketing și SEO;

  • Cum „hackuim” traficul către site, chiar dacă acesta e nou;

Gândit pentru a te face să treci la acțiune și pentru a-ți recupera investiția

Acces pe viață la curs, grup de suport și informații la zi

Da, acesta nu este doar un curs SEO.

Odată achiziționat, vei avea acces la el pe viață, ori de câte ori vrei tu, de oriunde te-ai afla și ai acces la internet.

Pe lângă asta, chiar dacă acest curs este bazat pe informații la zi și conține cele mai bune strategii care funcționează astăzi în România, nimeni nu poate răspunde la toate întrebările care pot să apară.

De aceea, poți adresa întrebări extra dacă ceva a rămas neclar.

În plus, vei avea acces și la un grup dedicat participanților la cursurile noastre premium unde vei afla printre primii despre modificări și noutăți importante și poți avea discuții mai avansate cu ceilalți cursanți sau cu membrii echipei noastre.

Exerciții practice prin care să aplici lucrurile învățate.

Chestionare care să te ajute să verifici dacă ai înțeles corect.

Secțiune de comentarii unde mai poți adresa întrebări dacă ceva a rămas neclar.

Grup de discuții unde poți interacționa cu ceilalți participanți și să dezbați aceste subiecte sau altele relevante.

Certificat de absolvire prin care să dovedești competențele în fața potențialilor clienți sau angajatori.

Întrebări frecvente

Mi se potrivește acest curs SEO?

Este acest curs SEO potrivit pentru mine?

Acest curs a fost creat pentru cei care dețin, administrează sau dezvoltă site-uri web.

E pentru antreprenorii care vor să înțeleagă SEO fie pentru a-și optimiza ei site-ul, sau pentru a ști ce să le ceară celor cu care lucrează.

E pentru specialiștii în marketing care vor să ofere servicii mai complete și să-și ajute clienții sau companiile din care fac parte să profite mai mult de mediul online.

E pentru dezvoltatorii web care vor să înțeleagă cum să optimizeze mai bine site-urile clienților sau angajatorilor lor.

Chiar și persoanele care nu sunt tehnice au găsit acest curs foarte util și au economisit o mulțime de bani sau au evitat înșelătorii.

Dacă nu am competențe tehnice?

Așa cum spuneam și mai sus, SEO a devenit din ce în ce mai puțin tehnic.

90% din informațiile din curs pot fi aplicate de oricine, indiferent de cât de tehnic sau puțin tehnic este.

Pentru restul de 10% oricum este bine să apelăm la un dezvoltator specializat.

Partea bună, acum vei ști exact ce să îi ceri.

În plus, majoritatea website-urilor din ziua de astăzi se bazează pe CMS (Content Management Systems) gen WordPress unde există module pentru aproape orice.Tot ce trebuie să știi este ce butoane să apeși.

Dacă încerc acest curs, dar îmi dau seama că nu mi se potrivește?

Nu-ți face griji. Toate cursurile noastre vin cu o garanție de 90 de zile timp în care îți poți cere banii înapoi dacă îți dai seama că nu ți se potrivește. Riscul este zero pentru tine, poți încerca cursul și dacă nu este ok sau nu obții rezultate îți vom returna banii.

Dacă nu am timp de curs acum?

Toate cursurile noastre vin cu acces pe viață. Poți să-l achiziționezi acum și să beneficiezi de ofertă, iar apoi să îți faci timp să treci prin el. Vei putea accesa cursul de oriunde ai acces la internet, oricând vrei tu.

În plus, beneficiezi de toate îmbunătățirile pe care i le vom aduce pe viitor.

Oferiți suport și pe viitor?

Da, dacă participi la acest curs vei primi o invitație și în grupul de Facebook destinat celor care participă la cursurile noastre premium.

Aici îți putem răspunde și la alte întrebări și să te mai ajutăm cu alte provocări care apar în momentul în care pui în practică.

Important: nu oferim consultanță. Te vom ajuta în măsura în care putem să-ți răspundem la întrebări specifice legate de materialele din curs și alte provocări care pot să apară. Dar este în primul rând responsabilitatea ta să găsești soluții pentru produsele/serviciile pe care le promovezi.

Primim certificat de participare?

Da, toți cei care finalizează cursul primesc un certificat de completare. Acesta va fi generat automat în format electronic în momentul în care finalizezi de parcurs materialele și exercițiile practice.

Cum pot participa la curs? Este un curs online?

Da, cursul are loc online, deci poți participa de oriunde de afli și ai acces la internet, nu trebuie să fii prezent(ă) fizic undeva.

Nu există o zi sau oră când acesta are loc. Îl poți urmări în ritm propriu, când îți este convenabil.

De asemenea, poți să revezi video-urile și materialele ori de câte ori simți că este nevoie.

Când are loc cursul?

Acesta este un curs online, deci îl poți accesa în ritm propriu, oricând îți este convenabil, de oriunde ai o conexiune la internet.

Nu are o dată de începere sau de finalizare, nu trebuie să fii într-un anumit loc la o anumită oră.

Nu mai munci degeaba

Nu te apuca să scrii articole, să înscrii site-ul în diferite directoare sau să rescrii anumite pagini doar pentru că așa ai citit pe internet.

Înțelege cu adevărat cum funcționează motoarele de căutare și care sunt etapele pas cu pas pe care trebuie să le urmezi pentru a-ți optimiza site-ul.

Descoperă ce să le ceri colaboratorilor pentru a economisi timp și bani.

Timpul este cel mai valoros lucru pe care îl ai. Învață din greșelile noastre și concentrează-te doar pe aspectele care aduc cu adevărat plus-valoare afacerii tale.

Beneficiază de cea mai mare potențială sursă de trafic pentru site-ul tău

51% din toate vizitele de pe internet sunt generate de către motoarele de căutare. Pentru site-urile de business procentul urcă până la 73%. Să ignori SEO înseamnă să renunți la un număr enorm de potențiali clienți.

În plus, cu puține excepții, în România majoritatea nișelor nu sunt competitive din punct de vedere SEO.

De exemplu, în perioada când ofeream și serviciul de web design, unele site-uri pe care le-am creat au ajuns „din greșeală” pe prima poziție Google doar pentru că am acoperit câteva aspecte SEO de bază care erau incluse în serviciu.

Ținând cont de faptul că SEO a devenit mult mai puțin tehnic și complex, ar fi păcat să lași acest potențial să se irosească.

Află de ce ceea ce ai făcut până acum nu funcționează și cum să iei fața competiției

Cu strategia bună, orice website poate fi bătut din punct de vedere SEO. Putem lua și locul Emag sau Wikipedia dacă știm ce să facem și depunem efortul necesar.

Știm pentru că am reușit asta pentru noi și pentru clienții noștri.

Prin intermediul acestui curs vei avea acces la creierul nostru și la lecțiile învățate în cei 5-6 ani de când studiem și punem în practică SEO.

Nu vei avea doar răspunsuri cu depinde, vei știi opinia noastră (uneori tranșantă) despre industrie și despre ce funcționează.

“Am participat la cursul de social media marketing. A fost super! Informatii utile, clare si la subiect. Great job!”

Anda Raleţchi

Participanta la cursul de Social Media Marketing

“Mulțumim pentru informațiile interesante oferite la cursul de Social Media Marketing Ați fost peste așteptări. Va uram succes in continuare.”

Dan Bodnariuc

Participant la cursul de Social Media Marketing

“10 *** Un curs care isi merita toti banii! Pe mine una m-ati convins, Growth Hacking este un curs cu de toate si pentru toti!”

Pop Timea Claudia

Participanta la cursul de Growth Hacking

Promisiunea noastră:

Încearcă cursul timp de 90 de zile, cu riscuri 0

Încearcă întregul curs. Dacă nu-l iubești, insistăm să îți returnăm banii. Ba chiar vom acoperi noi și costul tranzacției.

De ce facem asta?

Întreg business-ul nostru este construit în jurul ideii de a oferi valoare și de a ajuta afacerile din România să crească și să devină mai competitive chiar și la nivel internațional.

De aceea, avem un crez: dacă nu te putem ajuta să faci mai mulți bani, nu-i merităm pe ai tăi.

În plus, răspunsurile celor peste 700 de persoane care au participat la cursurile și evenimentele noastre ne fac încrezători în faptul că oferim informații valoroase într-un mod accesibil și acționabil.

De aceea garantăm pentru acest curs.

E simplu: treci prin curs și vezi pentru tine. Această garanție de returnare 100% a banilor e valabilă pentru toate cele 90 de zile, timp mai mult decât de ajuns pentru a trece prin tot conținutul.

Doar ne trimiți un email, ne arăți că ai făcut exercițiile, dar nu funcționează și în 5 zile lucrătoare ai banii în cont. Apropo, cerem să vedem că ai pus în practică pentru că știm cât de puternice sunt aceste exerciții.

În plus, dacă nu ești mulțumit, rămâi și cu informațiile prin care ai trecut și bonusurile oferite, totul pe cheltuiala noastră.

Dar suntem siguri că dacă ești dispus să investești măcar o oră în primele module această investiție este 100% fără risc. Ținând cont de faptul că acest curs te poate ajuta să dublezi sau să triplezi traficul pe site, credem că este o ofertă corectă.

La naiba, credem că e o ofertă fantastică!

Învață în mod practic și pas cu pas cum să-ți duci site-ul pe Google

Cum ar fi ca într-un final să știi de ce încă nu apari pe prima pagină Google, să poți atrage link-uri de la 50 de site-uri, să poți scrie un articol sau o descriere de produs optimizată SEO și să îți fie clari toți pașii pe care trebuie să îi parcurgi pentru a fi pe prima pagină pentru căutările care te interesează?

Înscrie-te acum la curs și:

  • Înveți de la oameni care au pus aceste lucruri în practică;
  • Ai exerciții și testări pentru a te asigura că ai înțeles;
  • Ai acces pe viață la curs și actualizări;
  • Ai acces la grup de suport;
  • Primești certificat de completare;

Totul pentru doar:
147 euro

Folosește aceste materiale pentru restul vieții tale

Odată ce înveți pașii corecți pentru optimizarea unui site vei putea transforma acest canal de marketing într-unul profitabil pentru tine și afacerea în care ești implicat.

Imaginează-ți cum ar fi doar dacă ai reuși într-un final să atragi vizitatori din această sursă imensă de potențiali clienți? Și mai important, să-i atragi pe cei potriviți.

Cât ai putea economisi pe reclame plătite? Sau câți clienți extra ar înseamna asta pe lună?

În plus, partea faină la SEO e că odată ce ai ajuns pe primele poziții vei sta mult timp acolo.

Acum poți învăța toate acestea doar pentru prețul de mai sus și câteva ore pe lună din timpul tău.

Învață lucruri pe care nu le găsești pe internet, în 10% din timp

Să fim sinceri, dacă ai trece prin destule materiale, ghiduri, webinarii și cărți ai găsi o bună parte din informațiile din curs.

Probabil 30-35% sunt informații pe care nu le-ai mai regăsi niciunde. Restul mai există undeva.

Dar noi am petrecut aproape 5 ani pentru a cerne din toate informațiile disponibile, pentru a le testa și vedea ce funcționează în România, pentru a le adapta pieței de la noi și pentru a vedea cum se pun cu adevărat în practică.

Cu destul timp, poți învăța de unul singur partea de bază citind pe internet și încercând pe propria afacere. Întrebarea e ce e mai important pentru tine: timpul sau banii pe care oricum ți-i recuperezi.

Poți face asta

Uită-te doar ce spun unii dintre cei care au participat la evenimentele noastre:

“I-am descoperit pe net cautand informatii despre promovare, marketing. Am citit zile intregi articolele foarte bine puse la punct. Cursul de ,,Growth Hacking” a fost super fain, complex, a fost #Smart :). Am invatat multe, informatia a fost mult mai multa decat imi imaginam, pentru un curs online. Fiind online am avut avantajul de a putea participa de oriunde am o conexiune la net. Am primit mai mult decat ma asteptam, mi s-au clarificat niste aspecte, am invatat tips and tricks noi care deja le aplic. Comunicarea cu ei e faina. Disponibilitatea, pro-activitatea, orientarea spre cursanti mi-au placut. Pe tot parcursul cursului si-au dat interesul sa avem raspunsuri la neclaritati. Un mare multumesc atat pentru curs cat si pentru articolele atent scrise si foarte bine documentare.”

Anamaria Budai

Participanta la cursul de Growth Hacking

“SMARTERS: o echipă tânără, entuziastă și pasionată! Din aceste 3 caracteristici clar nu poate să iasă decât o treabă bună. Oamenii ăștia știu ce vorbesc! De la articole la cursuri totul este caracterizat de CALITATE. E o plăcere să interacționez cu voi și cu serviciile voastre.
CURS GROWTH HACKING: peste așteptări! Chiar dacă inițial am fost sceptică în ceea ce privește sesiunile online, aparent sunt foarte mișto! Sesiunile înregistrate sunt aur! Explicații pas cu pas, ușor de urmărit și aplicat în paralel toată informația. Plus că îți rămân la dispoziție oricând ai nevoie de ele. Plus că ți se răspunde la orice întrebări.. de la specifice la generale la inteligente sau prostești, cu explicații și soluții.
Plăcere mea nevinovată legată de voi este.. Toma și modul său non-formal și funny de a interacționa cu noi. :))
Faceți o treabă tare faină! <3”

Isabela Bucur

Participanta la cursul de Growth Hacking

“Acum cateva minute am terminat cursul de Growth Hacking si am ramas cu – multe informatii utile, bazate pe cateva principii simple, dar mindblowing. Chiar daca e un curs online, atmosfera de echipa se simte – zambete, glume, care nu incurca acumularea de informatii, ci ajuta la destinderea tuturor! Pe scurt, SMARTERS sunt oameni care chiar stiu ce fac!”

Alexandra Ralu Huruniuc

Participanta la cursul de Growth Hacking

Înscrie-te acum și prinzi aceste bonusuri exclusive!

Bonus #1:  Privește peste umăr cum analizăm SEO site-ul emag.ro (valoare 47 euro)

Care sunt secretele celor de la Emag care i-au ajutat să rankeze, la propriu, pentru aproape orice cuvânt din România?

Vei vedea, cei de la emag.ro au folosit câteva strategii simple, bazate pe Primida SEO, care i-au ajutat să respecte regulile motoarelor de căutare și să ocupe prima poziție pentru un volum enorm de cuvinte cheie comerciale.

Vei putea privi „peste umărul” nostru și vei vedea cum disecăm organizarea site-ului, copywritingul, strategiile de link building etc.

Acestea te vor ajuta și pe tine să-ți optimizezi site-ul, chiar dacă acesta este mic.

Notă: acest studiu va fi finalizat undeva la finalul lui iunie, dar înscriindu-te acum beneficiezi de el.

Bonus #2:  Keyword research amănunțit (valoare 37 euro)

Keyword research este poate cel mai important pas din procesul SEO. Alege cuvintele greșite și fie muncești degeaba, fie mai mult decât ar fi trebuit.

Dar este în aceeași măsură și cel mai complex, probabil. Sunt atâtea criterii de care trebuie să ținem cont, atâția indicatori care ne pot influența decizia, deci ce să facem?

Pentru că la SMARTERS nu ne place să spunem „depinde” fără a oferi și un răspuns mai specific, îți vom arăta pas cu pas procesul nostru de lucru și de gândire pentru un keyword research complet.

Vei vedea EXACT cum am gândit alegerea cuvintelor cheie pentru un website nou aflat în una dintre cele mai competitive nișe din România.

Vreau să-mi duc site-ul pe prima pagină Google și să atrag mai mult trafic gratuit

Vreau să înțeleg cum funcționează motoarele de căutare, care sunt factorii de care țin cont aceștia și cum să-i optimizez pe fiecare dintre ei pas cu pas, în mod practic.

Înscrie-te acum la curs și:

  • Înveți de la oameni care au pus aceste lucruri în practică;
  • Ai exerciții și testări pentru a te asigura că ai înțeles;
  • Ai acces pe viață la curs și actualizări;
  • Ai acces la grup de suport;
  • Primești certificat de completare;

Totul pentru doar:
147 euro

Pin It on Pinterest

Share This