Indicatori de performanță: ce sunt și cum îi stabilești
Indicatorii de performanță, numiți și KPI, sunt un instrument eficient de măsurare a performanței, care nu ar trebui să lipsească din compania ta. Aceștia te…
Indicatorii de performanță, numiți și KPI, sunt un instrument eficient de măsurare a performanței, care nu ar trebui să lipsească din compania ta. Aceștia te…
Lasă-mă să ghicesc. Probabil ai ajuns aici căutând un plan de marketing – fie vrei să știi cum să creezi unul de la zero sau ai nevoie…
În acest ghid vei învăța toate lucrurile importante pe care trebuie să le știi despre instrumentul de promovare Facebook Ads Manager și cum să-l folosești…
Promovarea este esențială pentru succesul oricărei afaceri în mediul digital. Indiferent dacă ești un antreprenor la început de drum sau un marketer cu experiență, să…
Te-ai întrebat vreodată ce apare pe Google atunci când cineva îți caută compania? Ar fi folositor dacă s-ar afișa locația, programul de lucru, linkul către…
Canalele de distribuție reprezintă o componentă care are un impact major asupra Mixului de marketing. Dacă pierzi vederea de ansamblu a acestor canale de distribuție, riști…
Dacă vinzi un produs fizic știi cât de cât de unde să o apuci cu calcularea prețului. Ai costul de achiziție/producție, mai adaugi alte cheltuieli…
Articol preluat și tradus de pe blogul lui Scott Adams. Am trecut de la a fi un scriitor prost la unul bun după ce am participat…
Ai auzit de Facebook Business Manager, știi că trebuie să-l folosești, dar nu știi exact ce face, cum îl folosești? Sau poate deja ai creat…
Cercetarea de marketing este un proces care te ajută să înțelegi ce își doresc, cu adevărat, clienții tăi. Dacă vrei să știi mai multe despre…
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.